بازدید 4263

میزان محبوبیت بایدن باز هم کاهش یافت

پایگاه اینترنتی روزنامه آمریکایی نیویورک پست نوشت: نظرسنجی تازه نشان داد محبوبیت رئیس جمهور بایدن به ۳۰ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۱۲۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶ 10 July 2022

به گزارش تابناک؛ به نوشته پایگاه خبری نیویورک پست، تازه‌ترین نظرسنجی ملی (در آمریکا) حاکی از آن است که میزان رضایتمندی از رئیس جمهور بایدن به ۳۰ درصد سقوط کرد که پایین‌ترین میزان ثبت شده تاکنون به شمار می‌آید.

این نظرسنجی را "موسسه افکارسنجی سیویکس" با رصد روزانه از رای دهندگان نام نویسی شده اجرا کرد و دریافت که کمتر از یک سوم آمریکایی‌ها از عملکرد بایدن در مقام رئیس جمهور رضایت دارند و ۵۷ درصد نیز از آن ناراضی هستند.

"رایان گیردوسکی"، مشاور حزب جمهوری خواه (با تشبیه دولت بایدن به قایق و اشاره به فراوانی مشکلات گریبانگیر آن) می‌گوید: "ریاست جمهوری جو بایدن به علت هزار سوراخی که در این قایق وجود دارد، در حال غرق شدن است. "

نتیجه این نظرسنجی روز جمعه منتشر شد و نشان داد که بایدن در نگاه هر گروه سنی با هر میزان تحصیلات و از هر جنسیتی در حال غرق شدن است. هر یک از این گروه‌ها کمتر از ۴۰ درصد رضایت داشتند. جوان‌ترین گروه رای دهندگان در این نظرسنجی ۱۸ تا ۳۴ سال داشتند که درصد نارضایتی آن‌ها از جمله پایین‌ترین‌ها به شمار می‌رفت.

تنها در دو ایالت از جمع ۵۰ ایالت آمریکا شامل هاوایی و ورمونت، شمار حامیان بایدن از مخالفانش بیشتر شده است.

این نظرسنجی در پایان هفته‌ای مایوس کننده برای بایدن به دست آمد؛ جایی که دورنمای چشم انداز رکود (اقتصادی) پررنگ‌تر شد، قیمت سوخت نزدیک به رکورد باقی ماند، پدر و مادر‌ها همچنان گرفتار تهیه شیر خشک نوزاد هستند و تیراندازی مرگبار (به گروهی از شهروندان در آیین روز استقلال آمریکا) در روز ۴ ژوئیه همچنان بحث کنترل سلاح را بالا نگه داشته است.

دولت بایدن به علت ناتوانی در تامین ایمن واکسن‌های آبله میمون با انتقاد همه جانبه رو به روست.

پس از هفته‌ها انتقاد دموکرات‌های چپگرا بابت واکنش سست او به تصمیم دادگاه عالی در زمینه سقط جنین، بایدن درصدد برآمد که فشار فزاینده حزب سیاسی خود را با امضای دستوری اجرایی که به معنای کمک به زنانی که خواهان سقط جنین بودند، کاهش دهد.

یک محموله واکسن آبله میمون پس از آنکه سازمان غذا و داروی آمریکا نتوانست از یک کارخانه (واکسن سازی) در دانمارک بازدید کند، به تعویق افتاد.

قیمت سوخت (بنزین) نیز در سراسر آمریکا کلافه کننده شده است، چون قیمت‌های زیاد سوخت بر توان مالی خانوار‌های آمریکایی اثر گذاشته است.

موسسه "رییل کلییر" که نتیجه‌های چندین نظرسنجی را به طور همزمان ارزیابی می‌کند در این باره گزارش داد میزان رضایتمندی از جو بایدن به ۳۸ درصد رسیده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان