بازدید 7649

تجلیل عطایی از خدمات کولاکوویچ به والیبال ایران

کد خبر: ۱۱۲۸۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۲ 10 July 2022

بهروز عطایی پس از پیروزی ایران برابر صربستان اظهار داشت: بازیکنانم امروز خیلی خوب بازی کردند و چهل روز بسیار سخت را سپری کردیم. در ابتدای کار به نظر می‌رسید عملکرد تیم خیلی عالی نیست اما رفته رفته وضعیت بهتر شد و ما از زیر فشار انتقادات خارج شدیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان این که بازیکنان ایران بسیار قوی‌تر از تصورات ظاهر شدند، افزود: خوشحالم که تیم کیفیتی عالی در ادامه ارائه داد و باعث سربلندی کشورمان شدیم. مسابقات خوبی را پشت سر گذاشتیم و مرحله به مرحله بهتر شدیم. در نهایت به گونه‌ای عمل کردیم که توانستیم به مرحله نهایی صعود کنیم.

عطایی با اشاره به این‌که سومین باری است که ایران موفق به صعود به مرحله نهایی شده‌، گفت: تاکنون 9 بار در این مسابقات شرکت کرده‌ایم و این سومین صعود والیبال ایران به مرحله نهایی است. این نتیجه را به مردم خوب کشورم و بازیکنان تیم تبریک می‌گویم و از این که این مردم را خوشحال کردیم، خرسندم و به این تیم می‌بالم.

وی در ادامه تاکید کرد: اعتقاد دارم که پیشرفت محدودیتی ندارد و همیشه می‌توان بهتر شد. بازیکنان توانستند روز به روز خود را بهتر نشان دهند و فضای ایده‌آلی را برای تیم ایجاد کنند. در هفته سوم برخی از مسابقات ما بسیار سخت بود و مقابل تیم‌های بسیار با کیفیتی بازی داشتیم. فکر می‌کنم در نهایت مردم از این نتایج خوشحال شدند.

عطایی با بیان این که هنوز نمی‌دانیم قرار است در مسابقه بعد مقابل کدام تیم بازی کنند، یادآور شد: منتظر هستیم که فردا وضعیت جدول مشخص شود و برای تیمی که حریف ایران خواهد بود قطعا برنامه‌ریزی خواهیم کرد. موضوع مهم این است که ما تیم قدرتمند صربستان را شکست دادیم. کادر این تیم حدود سه سال کادر فنی تیم ایران را بود و برای ما قابل احترام بودند. سعی کردیم در رقابت نزدیک و سخت از منافع والیبال ایران دفاع کنیم و نتیجه را به نفع تیم کشورمان رقم بزنیم.

وی افزود: کولاکوویچ مربی‌ بود که برای تیم ایران زحمت کشید و خدماتش قابل تحسین است. خوشحالم تیم کشورم این بازی را برد و به مرحله نهایی صعود کرد. ست اول بسیار کلیدی بود و اگر در این ست نمی‌بردیم بازی سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌شد. بازیکنان فشار را تحمل کرده و در سخت‌ترین وضعیت عملکرد قابل قبولی داشتند. به این شکل کارشان در ست دوم و سوم آسان‌تر شد و کیفیت در ست‌های پایانی بالاتر رفت.

مرحله نهایی لیگ ملت‌ها 2022 از روز چهارشنبه 29 تیرماه با حضور هشت تیم برتر مسابقات در شهر بولونیا ایتالیا آغاز می‌شود و به مدت پنج روز پیگیری خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر