بازدید 46874
بزرگان اروپا در خاک تیم پرانگیزه و پرتوان عطایی

شاهکار صعود والیبال ایران با شکست سه بر صفر غول آخر

نسل تازه والیبال ایران با سرمربی ایرانی چنان شکستی به کولاکوویچ مربی سابق خود و ستاره‌های نامدار صرب تحمیل کرد که تا سال‌ها از خاطرشان پاک نخواهد شد. سرویس‌های پرشمار خراب شده در کنار دفاع قدرتمند برد قاطع ایران را رقم زد.
کد خبر: ۱۱۲۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸ 09 July 2022

تیم ملی والیبال ایران در آخرین مصاف از مرحله گروهی لیگ ملت‌های ۲۰۲۲، با پیروزی مقتدرانه مقابل صربستان در جمع هشت تیم برتر قرار گرفت و به دور نهایی مسابقات صعود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود از هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه مقابل صربستان به میدان رفت و سه بر صفر (۳۵ بر ۳۳، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۲) پیروز شد و به دور نهایی این مسابقات صعود کرد.  

ست اول این دیدار پایاپای پیش رفت و دو تیم رقابت نزدیکی با هم داشتند. دو تیم در دقایق پایانی این ست امتیاز به امتیاز پیش رفتند. در حالی که ایران ۳۴ بر ۳۳ پیش بود، میلاد عبادی‌پور با یک امتیاز سرویس مستقیم کار را تمام کرد تا ست اول ۳۵ بر ۳۳ به سود ایران تمام شود.

شاهکار صعود والیبال ایران با شکست ۳برصفر غول آخر

ملی‌پوشان ایران اولین امتیاز ست دوم را از آن خود کردند و در ادامه به تدریج پیش افتادند تا اینکه ۱۸ بر ۱۳ تیم برتر میدان بودند اما صربستان اختلاف امتیاز را کم کرد. در این ست میلاد عبادی‌پور، کاپیتان تیم ملی ایران احسان ناراحتی کرد و از زمین مسابقه بیرون رفت، ولی پس از دقایقی به زمین برگشت و همچون ست قبل با یک سرویس آخرین امتیاز ایران را گرفت و تیم ۲۵ بر ۲۱ به برتری رسید.   

ست سوم با برتری مطلق ایران پیش رفت و ۱۴ بر ۸ از حریف خود پیش افتاد. این برتری در ادامه بیشتر شد و صرب‌ها با هدایت کولاکوویچ از رسیدن به امتیازات پرشمار ایران ناامید شدند. خطاهای پرتعداد سرویس و دفاع احیاشده ملی‌پوشان ایران، فرصت خودنمایی را از ستاره‌های نامدار رقیب گرفت و در حالی که ایران بازی را کاملا در دست داشت، با نتیجه عجیب ۲۵ بر ۱۲ پیروز شد و کار را یکسره کرد.

میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت‌پور در ترکیب ابتدایی تیم ملی ایران در این بازی قرار داشتند.  

سرمربی صربستان ایگور کولاکوویچ سرمربی سابق تیم ملی ایران بود و بسیاری از این جوانان را نادیده گرفت.

ایران در هفته سوم این رقابت‌ها سه پیروزی مقابل لهستان، اسلوونی و صربستان به دست آورد و برابر ایتالیا شکست خورد. به این ترتیب در مجموع سه هفته با هفت برد و پنج باخت در جمع هشت تیم برتر قرار گرفت و به دور نهایی رسید.  

دور نهایی این مسابقات از جمعه، ۲۵ تیر با حضور هشت تیم برتر آغاز می‌شود. صعود ایتالیا، ژاپن، آمریکا، لهستان، فرانسه، برزیل و ایران به دور نهایی قطعی شده است. هلند هم برای حضور در جمع هشت تیم به یک برد نیاز دارد.   

شاهکار صعود والیبال ایران با شکست ۳برصفر غول آخر

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۳
تبریک
کار بزرگی کردن . این تیم اگر مغرور نشه با اومدن بازیکنانی مثل صابر کاظمی و غفور و کریمی و میثم صالحی حرف های بزرگی در میان مدعیان جام جهانی که دو ماه دیگه است داره . آفرین
زنده باد
یاشاسین میلاد، امین، حضرت و ایرانین تامام اوغلاری
یاشاسین گوگل ایرانیم
خدا قوت به همه بازیکنان و کادر فنی و مربی ، تبریک به همه ایرانیان ، آرزوی موفقیت در مراحل بعدی
عالی بود عالی. به این میگن کار تخصصی و برنامه ریزی شده.
با توجه به بازیهای تیمها که من دیدم 1-چون بازیکنان تیم ایران خیلی جوان هستند انرژی خوبی دارند و در این ماراتن فرسایشی بازیها، دیرتر از تیمهای دیگر خسته خواهند شد.2- شناخت بچه ها از بازی تیمهای حریف بیشتر شده 3-استرس و اضطرابشان به مقدار زیادی کم شده و از طرفی اعتماد به نفسشان هم بیشتر شده.پس اگر غرور گریبان گیرشان نشود من احتمال قهرمانی را برای آنها میدهم.شاید بلندپروازانه باشد ولی با توجه به جمیع جهات امکان آن کم نیست.تابناک جان اگر قهرمان شدند یه جایزه به من بده که این پیش بینی رو کردم!!!!!
هزاران درود و آفرین و هزار و سیصد افرین و سپاس از کل تیم ملی والیبال ، بخاطر این نتایج عالی که گرفتند

و دل مردم ایران عزیز گرفتار شده را در ابن شرایط سخت و
بشدت اسیب دیده، شاد کردند
دمتون گرم بچه های باغیرت
کسب رتبه و جایگاه هشتم برای تیمی که در رده نوجوانان و جوانان قهرمان جهان شده بود جایگاه مناسب و شایسته ای نیست فراموش نشود ژاپن کار بسیار بزرگی را در این دوره از بازیها انجام داد و جایگاه ژاپن رتبه دوم جهان در جدول می باشد
نتایج بازیهای اخیرتیم ملی والیبال استعدادوقدرت ایران را دراین رشته نشان داد ولی کارشناسان بررسی کنند علت نتیج متناقض تیم ملی والیبال چیست. چون طبق تجربه حالا فردا میریم به یک تیم ضعیف میبازیم.جالبه که جندساله حتی با بازیکنان نسل قبلی اینگونه نتیجه گیری متناقض وجودداشت.
خدا قوت ورزشکاران
ببخشید که رسانه های ما ، با یک شکست ، شما رو له می کنند و با یک برد شما رو تا اوج اعلا بالا میبرند.
ببخشید دیگر ، اینجا جامعه ی افراط و تفریط است
ایران قدرتش را از جوانانش در گوشه و کنار این سرزمین پهناور دارد. ایرانیان هشیار باشید و قدر این نعمت خدادادی را بدانید. ایران یعنی اقوام رنگارنگ این سرزمین دست در دست یکدیگر! باعث افتخار است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی