بازدید 9989

سید احمد خمینی هم فوتبالیست بود

سید احمد خمینی،فرزند امام خمینی (ره) زمانی فوتبالیست بود.
کد خبر: ۱۱۲۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹ 06 July 2022

 

به گزارش تابناک؛ صحبت‌های عجیب حسن عباسی در خصوص فوتبالیست‌ها باعث انتقادات فراوانی علیه او شده است. او مدعی شده فوتبالیست‌ها لایق شهادت نیستند و کسی که همسرش چادری باشد و خودش متدین باشد هرگز فوتبالیست نمی‌شود.

این درحالی است که اگر صفحه اینستاگرام سیدحسن خمینی را بررسی کنید متوجه می‌شوید که او در یکی از پست‌های خود با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش از حضور پدرش در تیم فوتبال شاهین (پرسپولیس) به بیان خاطراتی از فوتبالیست بودن سیداحمد خمینی در دوران جوانی پرداخته است.

متن و تصویر صفحه اینستاگرام نوه امام راحل را در زیر ببینید:

«من از کودکی در فضای خانه ای که با ورزش به خصوص فوتبال آشنا بود، حضور داشتم. پدرم به گفته آنها که او را می شناختند، در حد و اندازه ای بالاتر از شهر قم بازی می کرده اند. به همین جهت هم به تمرینات تیم شاهین که بعد ها تبدیل به پرسپولیس شد، دعوت شده بودند و شاید اگر نبود ورود به عرصه روحانیت و همچنین موانع سیاسی آن روزگار، به مراتب بالاتر هم می رسیدند. ایشان البته همیشه می گفت کاظم رحیمی(دوست نزدیک دوره ورزشی و جوانیشان که در همین تصویر هم ، نفر سوم نشسته از سمت راست است و در همان دوره بازیکن ثابت پرسپولیس بود و به تیم ملی هم دعوت شد) از من بهتر بود.

پدر گوش چپ بازی می کرده و به عنوان بازیکنی بسیار سرعتی شناخته می شده اند. جالب است که احمد پسرم هم همین خصوصیات را در بازی فوتبالش دارد و کسانی که بازی هر دو را دیده اند به شباهت آنها حکم می کنند. البته بازی من نوعی دیگر بود. خدا همه رفتگان را بیامرزد؛ زندگی همراه با جریان زمان پیش می رود و نقش ها از ما به یکدیگر به ارث می رسد .»

سید احمد خمینی هم فوتبالیست بود

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر