بازدید 3620

کمک‌های سپاه به مردم زلزله زده هرمزگان

سردار تنگسیری گفت: نیروی دریایی سپاه در کنار سایر دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان از همان زمان وقوع حادثه در خط مقدم امداد رسانی به زلزله زدگان هرمزگان قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۲۸۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲ 04 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، دریادار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه در بازدید میدانی از منطقه زلزله زده «مهران» بندرلنگه سلام گرم و محبت آمیز فرمانده کل سپاه پاسداران را به عنوان یک سرباز ولایت و فرماندهی مومن، مردمی و مردم دوست مردم حادثه دیده این منطقه ابلاغ کرد.

وی افزود: این ابلاغ سلام بنا بر دستور سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه انجام می‌شود و تاکید کردند هرگونه امداد و کمک رسانی لازم برای کاهش مشکلات و آلام مردم نجیب این منطقه که عموما برادران عزیز و دوست داشتنی اهل سنت هستند انجام شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه در کنار سایر دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان از همان زمان وقوع حادثه در خط مقدم امداد رسانی به زلزله زدگان هرمزگان قرار دارد.

وی با اشاره به فعالیت جهادی همه دستگاه‌های اجرایی استان و تقدیر از حضور به موقع وزرای کشور و بهداشت، استاندار، فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه و سایر مسوولین امداد رسان و گروه های جهادی ادامه داد: فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه از زمان وقوع حادثه در روستای «سایه خوش» و روستاهای همجوار آسیب دیده حضور یافت و برنامه‌ریزی برای اقدامات فوری و آوار برداری انجام شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: تعدادی از مجروحین که جراحت شدیدی داشتند با بالگردهای هوا دریای نیرو دریایی سپاه به موقع به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل شدند و امداد هوایی لازم صورت گرفت.

تنگسیری گفت: مهندسی نیروی دریایی سپاه با انتقال تجهیزات سنگین مهندسی به منطقه زلزله زده در روستای «سایه خوش» حضور یافته و موضوع بازگشایی معابر و جاده‌ها در حال انجام است و ۲ باب چادر گروهی با تجهیز آن به وسایل سرمایشی بر پا می‌شود، تعدادی یخچال و کولر گازی نیز در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار می‌گیرد.

وی افزود: با انتقال سازه‌های پیش ساخته مورد نیازهای مردم نظیر سرویس بهداشتی و حمام امروز آماده و احداث می‌شوند و حدود ۴۰۰کانکس اسکان موقت پیش ساخته برای سکونت موقت مردم در منطقه با حمایت معاونت آماد و پشتیبانی سپاه تحویل مردم می‌شود.

 

آمار جدید کمک های سپاه به مردم زلزله زده هرمزگان/ دستور سردار سلامی برای کمک به مردم اهل سنت
بیشتر بخوانید:

پیام تسلیت فرمانده کل سپاه برای درگذشت «مادر مومنه و با فضیلت تحت تاثیر مغناطیس اسلام»

فرمانده کل سپاه : همه پاسداران این داستان موهوم دشمن را ابطال کنند

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ۲ اکیپ سیار بهداشت و درمان تا رفع کامل مشکلات و نیاز مردم در منطقه برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی فعال هستند و همکاری هم افزا با سایر دستگاه‌های امدادی و ستاد بحران هرمزگان ادامه خداهد داشت.

تنگسیری افزود: توزیع آب معدنی در صورت نیاز تا زمان اتصال انشعابات منازل به آب شبکه روستایی ادامه می‌یابد و در آوار برداری به دیگر دستگاه مجری کمک می‌کنیم تا هر چه سریع‌تر مشکلات روبنایی مرتفع و فضای روستا برای اقدامات بعدی و ساخت ابنیه‌های مستحکم آماده شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما در کنار مردم، با مردم و خادم مردم هستیم و افتخار می‌کنیم بتوانیم مشکل آنان را مرتفع کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل