بازدید 3606
۲

برپایی بیمارستان صحرایی در بیمارستان بندر خمیر

فرماندار بندر خمیر گفت: تیم های امدادی و عملیاتی از ساعت اولیه زلزله جهت کمک به مردم روستای سایه خوش اعزام شده و در محوطه بیمارستان نیاپور این شهرستان هم بیمارستان صحرایی ایجاد شده است.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵ 02 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، میرهاشم خواستارروز شنبه افزود: از ساعت اولیه وقوع زلزله ، ستاد مدیریت بحران در شهرستان تشکیل و تمام اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند که:پس از هماهنگی با استانداری و فرمانداری لنگه تیم های امدادی و عملیاتی جهت کمک به مردم روستای سایه خوش به منطقه اعزام شدند.

خواستار ادامه داد:بیمارستان خمیر جهت کمک رسانی به مجروحان و مصدومان زلزله آماده هستند ضمن اینکه از ساعات اولیه تیم هایی از هلال احمر و نیم پزشکی شبکه بهداشت و درمان در روستای سایه خوش حاضر و مشغول امداد رسانی می باشند.

وی با اشاره به اینکه نیرهای انتظامی و بسیج و سپاه نیز جهت تامین امنیت به منطقه اعزام شده اند،از شهرداران و صنایع همجوار شهرستان نیز خواسته شد ماشین آلات راهداری خود را به منطقه اعزام کنند.

درپی وقوع زلزله در بندر خمیر برای حفظ سلامت بیماران ومصدومان، بیمارستان نیاور این شهرستان تخلیه و تخت های آن در محوطه بیماسرتان مستقر شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بیمارستان ؟؟؟؟؟

چند تا تختخواب کنار خیابان
سلام الهییییییییییی تو ان گرما . چه میکنند طفلکی ها ........
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست