بازدید 4037
۱

اداره‌های هرمزگان امروز شنبه تعطیل شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اعلام کرد: درپی وقوع زلزله ۶.۱ریشتری و دهها زلزله وپس لرزه بامداد امروزشنبه ، به جز نهادهای خدماتی تمام اداره های استان تعطیل شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 02 July 2022

به گزارش «تابناک»، مهرداد حسن زاده روز شنبه در گفت وگوبا ایرنا ضمن دعوت از مردم به حفظ آرامش ،افزود: ابعاد این زلزله زیاد بوده و ازهمین روز برای خدمات رسانی بیشتر به مردم زلزله زده به پیشنهاد استاندار، امروز همه اداره های استان تعطیل شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با تایید سه کشته و افزایش شمار مصدومان گفت:بلافاصله پس از زلزله نشست ستاد مدیریت بحران استان به ریاست استاندار تشکیل شد وضمن تقسیم کار

فرمانداران بندر خمیر و بندرلنگه و همه مدیران موظف شدند به صورت آماده باش پای کار باشند.

مهرداد حسن زاده افزود: کانون اصلی زلزله در سایه خوش بندر خمیر بوده و دراین مدت قطعی آب وبرق دراین مناطق،تمام امکانات ازجمله آمبولانس ، چادر و مواد غذایی برای امداد رسانی به این مناطق گسیل شده است.

وی از مردم خواست آرامش خود را حفظ کنند ، نیروهای امدادی در کنار مردم هستند.

درهمین زمینه استاندار هرمزگان به همراه جمعی از مدیران استان برای بررسی آخرین وضعیت زلزله به بندرخمیر عزیمت کرده و گزارش ها حکایت از خسارت های زیاد ناشی از این زلزله است که در گزارش های بعدی اعلام می شود.

از ساعت ۲.۲بامداد تاکنون ۱۳بار بندر خمیر و مناطق اطراف آن لرزیده که ۲ زلزله آن ۶.۱ . ۶.۳ریشتری بوده بطوریکه وحشت مناطق زلزله زده و شهرهای اطاراف به ویژه بندرعباس را در برگرفت ومردم را به خیابان ها وبوستانها کشاند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بیچاره مردم در این وضعیت اقتصادی و وضعیت اسفناک مدیریت دولت این اتفاق برایشان افتاده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل