بازدید 18231

سگ های ولگرد دومین کودک را در قم دریدند

امروز و برای دومین بار در دو روز گذشته کودکی قربانی حمله سگ‌های ولگرد شهرک دامشهر قم شد. عارضه‌ای که گریبان اکثر شهرک‌های حاشیه‌ای را در شهر‌های کشور گرفته است. بررسی آمار حمله سگ‌های ولگرد در شهر‌های مختلف به روشنی بر این امر صحه می‌گذارد.
کد خبر: ۱۱۲۷۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸ 01 July 2022

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، علی بیگدلی از جان باختن پسربچه ۶ ساله به دنبال حمله سگ‌های ولگرد در شهرک دامشهر قم خبر داد و اظهار داشت: ظهر امروز جمعه به دنبال تماس با اورژانس ۱۱۵ مبنی بر حمله سگ‌های ولگرد به پسر بچه ۶ ساله بلافاصله کارشناسان فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه این کودک ۶ ساله پیش از رسیدن تکنسین‌های اورژانس به صحنه حادثه، به دلیل شدت جراحات ناشی از حمله سگ جان خود را از دست داد.

این اولین مرگ دلخراش کودکان معصوم زیر دنذان سگ‌های ولگرد نیست و متأسفانه با روند افزایشی جمعیت سگ‌های ولگرد در اغلب شهر‌ها و شهرک‌های کشور، آخرین آن هم نخواهد بود.

دومین قربانی در دو روز

این دومین حادثه مشابه در روز‌های اخیر در شهرک دامشهر قم است که موجب جان باختن کودکان می‌شود. روز چهارشنبه نیز کودک ۴ ساله‌ای که در شهرک دامشهر از ناحیه گردن مورد حمله چند قلاده سگ ولگرد قرار گرفته بود، به‌دلیل جراحات بیش از حد جان خود را از دست داد.

جمعیت سگ‌های ولگرد به‌واسطه کم‌کاری ارگان‌های مسئول در جمع‌آوری آن‌ها و همچنین غذارسانی نادرست افراد به‌اصطلاح حامی حیوانات در حال افزایش است و این سگ‌ها که تهدید بالقوه حیات وحش کشور محسوب می‌شوند, جان شهروندان را نیز به‌ویژه در مناطق روستایی و حاشیه شهرها تهدید می‌کنند.

غذا دادن به سگ‌های ولگرد حمایت از حیوانات نیست، چون تعادل محیط زیست را بر هم می‌زند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار