بازدید 2531

زخمی‌شدن ۹ نفر در جدیدترین حادثه تیراندازی در آمریکا

منابع رسانه ای بار دیگر از وقوع حادثه تیراندازی در ایالات متحده آمریکا خبر دادند و اعلام کردند که به دنبال این حادثه ۹ نفر در ایالت «نیوجرسی» روانه بیمارستان شدند.
کد خبر: ۱۱۲۷۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸ 01 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از الجزیره، به نظر می رسد که حوادث تیراندازی در ایالت های مختلف آمریکا تمامی ندارند. در همین راستا، منابع رسانه ای بار دیگر از وقوع حادثه تیراندازی در ایالات متحده آمریکا خبر دادند و اعلام کردند که به دنبال این حادثه ۹ نفر در ایالت «نیوجرسی» روانه بیمارستان شدند.

بر اساس این گزارش، این حادثه طی شامگاه پنجشنبه در شهر «نیوآرک» ایالت نیوجرسی به وقوع پیوسته است. تاکنون جزئیات بیشتری از این خبر و علت اصلی وقوع حادثه تیراندازی در ایالت نیوجرسی آمریکا منتشر نشده است.

این درحالی است که چندی پیش «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا پیش از سفر به اروپا، طرح دو حزبی کنگره برای محدودیت خرید و فروش و آزادی حمل سلاح را امضاء کرد تا با این اقدام، مصوبه مذکور در این کشور به قانون اجرایی تبدیل شود.

رئیس جمهور آمریکا پیش از امضای این مصوبه در این خصوص گفت: من یک قانون دو حزبی را امضا خواهم کرد که شامل محدودیت در حمل اسلحه می شود. تیراندازی هر روز در خیابان ها و اماکن عمومی اتفاق می افتد و قربانیان زیادی برجای می گذارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر