بازدید 12092
۷

شهادت یکی از مرزبانان مستقر در مرزهای هیرمند

فرماندار شهرستان هیرمند شهادت گروهبان شهید محمد صیادی یکی از مرزبانان جمهوری اسلامی ایران مستقر در مرزهای این شهرستان را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۱۲۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰ 29 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی فرمانداری هیرمند، میثم برازنده سه شنبه شب با انتشار پیامی اعلام کرد: خبر شهادت مرزبان غیور و شجاع کشورمان در منطقه مرزی شهرستان موجب تاسف، تاثر و تالم خاطر فراوان گردید.

فرماندار هیرمند افزود: اینجانب شهادت جانگداز و تاسف بار گروهبان صیای از مرزبانان جان بر کف مرزبانی جمهوری اسلامی ایران را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی )،مردم شریف استان سیستان وبلوچستان و شهرستان هیرمند بویژه خانواده داغدار این عزیز تبریک و ‏تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید وطن رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می‌نمایم‎.‎

گفته می شود: تعدادی از مرزبانان جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در حین دیده بانی و پایش نوار مرزی با اشرار مسلح که از سمت خاک کشور افغانستان قصد تعرض به مرزهای کشور را داشتند درگیر و با حضور مقتدرانه خود باعث فرار آنها شدند و امنیت به صورت کامل هم اکنون در مرزهای شمالی این استان برقرار است.

در این درگیری مسلحانه گروهبان محمد صیادی یکی از نیروهای جان برکف مرزبانی بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نیز نائل آمد.

شهید صیادی متاهل و دارای یک فرزند دختر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۷
این هم جواب چند هواپیما کمکهای اهدایی شما

مردم ایران راضی نیستند یک دانه گندم این کشور اهدا بشه

به افغانستان یا هر کشور دیگری

قیمت ها را بالا بردین تا خرید مردم از بین بره

بعد با خیال راحت و و جدانی آسوده دار و ندار این کشور را بدین به کشورهای دیگر مثل افغانستان و ...

و بعد جواب حانم بخشی شما را با کشتن جوانان این مملکت پاسخ میدهند
روحانیون و مسئولان کشوری فرزندانشان را بفرستند دم مرز خدمت کنند نه امریگا و اروپا و کانادا تفریح کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
لابد توقع داری مسئولین محترم بعد از اینکه فرزندان خودشون را فرستادند سر مرز برای خدمت، به جاش بچه های مردم را بفرستند اروپا،آمریکا و کانادا برای عشق حال
خداوند ایشان را رحمت کند . خدا به خانواده اش صبر بدهد. خداوند جایگاه شهدا را متعالی تر گرداند. از شهادت این جوانان بسیار متاثر میشوم.
عجب !!!درگیری و حضور مقتدرانه مان سبب شهادت یک نیرو از ما شده و تمام اشرار با خفت فرار کردند و به سلامت به پایگاه شان رسیدند.نتیجه نابرابر/روح این شهید هم قرین رحمت الهی
باز این کار برادران جنبش اصیل منطقه نباشه و مسئولان سعی در لاپوشانی اون
بعضی خبرگزاری های افغانستان گزارش دادند در حمله طالبان کشته شده ، صحت داره ؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل