بازدید 15236
۳

مهاجم برزیلی با سه برابر قیمت واقعی در پرسپولیس!

کد خبر: ۱۱۲۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳ 27 June 2022

به نظر می رسد کاسیانو  مهاجم 33 ساله برزیلی با پرسپولیس به توافق نهایی رسیده و در این زمینه هم قرارداد امضا شده توسط باشگاه ایرانی با مهاجم برزیلی فاش شده است.

طبق این قرارداد منتشر شده، کاسیانو از سرخ پوشان 300 هزار دلار دستمزد خالص دریافت می کند. همچنین مقرر شده مهاجم برزیلی در صورت قهرمانی سرخ‌ها ۲۵ هزار دلار هم به عنوان پاداش دریافت کند.

سایت «ترانسفر مارکت» که به عنوان مرجع ارزش گذاری بازیکنان به شمار می آید، ارزش این بازیکن برزیلی و 33 ساله را حدود 200 هزار یورو اعلام کرده است. این سایت معمولا ارزش بازیکنان را بالاتر از قیمت واقعیشان اعلام می کند.

همچنین این رسانه درصد انتقال مهاجم برزیلی به پرسپولیس را 75 درصد دانست. البته گفته می شود پرسپولیس تنها دستمرد این بازیکن را پرداخت نمی کند بلکه باید مبلغ 250 هزار دلار هم برای دریافت رضایت نامه به باشگاه پرتغالی پرداخت کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۳
پول های یا مفت و دلهای بیرحم !
اینها غیر از غرامت و هزینه دادگاه و محکومیت بعدی پرسپولیس است تابناک اینها هزینه نیست و از پول بیت المال پرداخت نمی‌شود ولی تا سپاهان یا تراکتور و فولاد یک‌خرید میکنند اعتراض میکنی
واقعأبراى مردمى كه سهام اين باشگاهارا خريدن متاسفم بجاى اينكه سخت افزاري انها كه شامل زمين تمرين واستاديوم وغير راتامين كنند همه پول ها را براى بازيكنان خرج مى كنند ايا هوادران راضى هستند براى يكسال
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل