بازدید 13759
گزارش

فینال استقلال و پرسپولیس برسر جذب یک ستاره

حتی مدیران این باشگاه در انتظار عقد قرارداد رسمی با این بازیکن بودند و عکاس مخصوص باشگاه هم به ساختمان سرخ‌ها فرا خوانده شد اما گفته شد وعده یک تاجر استقلالی همه چیز را عقب انداخت
کد خبر: ۱۱۲۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸ 20 June 2022

بهترین بازیکن لیگ بیست‌ویکم بر اساس آمار، حالا به شاه ماهی نقل و انتقالات لیگ ایران تبدیل شده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سعید صادقی هافبک ملی‌پوش تیم گل‌گهر سوژه اصلی این‌ روزهای بازار نقل‌و‌انتقالات ایران است، بازیکنی که همزمان مذاکراتش با استقلال و پرسپولیس در جریان بوده و هنوز جواب قطعی به هیچ‌کدام از این باشگاه‌ها نداده است.

در همین زمینه نیز روز گذشته شایعاتی پیرامون توافق باشگاه پرسپولیس با صادقی مطرح شد و حتی مدیران این باشگاه در انتظار عقد قرارداد رسمی با این بازیکن بودند و عکاس مخصوص باشگاه هم به ساختمان سرخ‌ها فرا خوانده شد اما ناگهان گفته شد فعلاً همه چیز روی هواست!

خبر می‌رسد یکی از تاجران استقلالی علاقمند به خودنمایی که معترضان زیادی هم بین مردم دارد، در آخرین لحظات پیشنهاد و وعده شیرینی به این بازیکن داده است! 

فینال استقلال و پرسپولیس برسر جذب یک ستاره

مذاکرات متعدد پرسپولیس با سعید صادقی باعث شده است تا این باشگاه در نهایت روز گذشته پیشنهاد نهایی خود به این بازیکن را ارائه کند و حالا سرخپوشان در انتظار پاسخ قطعی او هستند.

مدیران پرسپولیس معتقدند نباید به هیچ وجه نظم و انضباطی مالی و یکپارچکی در قرارداد بازیکنان این تیم به‌هم بخورد و به همین دلیل نیز سقف پیشنهاد مالی خود به سعید صادقی را ارائه داده‌اند و منتظر پاسخ این بازیکن خواهند بود.

البته از سوی سرخپوشان هم برخی افراد متمول هستند که حاضر شده‌اند خارج از قرارداد خواسته بازیکن جدید را تامین کنند.

صادقی طی روزهای گذشته مذاکراتی را نیز با باشگاه استقلال داشته است و باید دید در نهایت این بازیکن ملی‌پوش به کدام تیم خواهد پیوست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی