بازدید 14252

برای توقف برنامه هسته‌ای ایران هر کاری انجام می‌دهیم

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی در پیامی توئیتری نوشت: دیشب با وزیر امور خارجه فنلاند صحبت کردم و در مورد ایران گفتم که اسرائیل هر کاری که لازم باشد برای توقف برنامه هسته‌ای ایران انجام می دهد.
کد خبر: ۱۱۲۵۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸ 19 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، «یائیر لاپید»، وزیرخارجه رژیم صهیونیستی در حساب کاربری خود در توئیتر از گفتگو با وزیرخارجه فنلاند درباره موضوعات مختلف از جمله تحولات اوکراین و ایران خبر داد.

لاپید در این ارتباط با اشاره به گفتگو با وزیرخارجه فنلاند نوشت: «یک گفتگوی طولانی و خوب. ما درباره تحولات اوکراین و تصمیم فنلاند برای پیوستن به ناتو صحبت کردیم.»

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی همچنین با اشاره به موضوع ایران در جریان گفتگو با وزیرخارجه فنلاند گفت: «در مورد موضوع ایران به وزیر (خارجه فنلاند) گفتم که اسرائیل هر کاری که لازم باشد برای توقف برنامه هسته‌ای ایران و دفاع از خود انجام خواهد داد.»

این مقام صهیونیستی همچنین از حمایت فنلاند از قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه ایران استقبال کرد.

ادعای وزیرخارجه رژیم صهیونیستی در حالی عنوان شده که هنوز کشورهای غربی و اروپایی مدعی آمادگی و تمایل برای ادامه مذاکرات هسته‌ای با ایران هستند، هرچند در عمل آمریکا و طرف‌های غربی عضو توافق هسته‌ای اقدام مؤثری برای پای بندی به تعهدات خود در برابر ایران و ذیل این توافق انجام نداده اند.

پیشتر نیز سخنگوی کاخ سفید اعلام کرده بود که واشنگتن، اسرائیل را در جریان روند مذاکرات وین برای برچیدن تحریم‌های ایران قرار می‌دهد. در عین حال مقامات آمریکایی و وزیر امور خارجه این کشور بارها به این موضوع اذعان کرده اند که فشار حداکثری بر ایران، نتایج لازم را به همراه نداشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی