بازدید 4918

برخی از دورهمی مقام‌های قبلی نگران می‌شوند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: بسیار جای تعجب است هنگامی که آقای رئیسی تا این حد برای کاندیداهای این دوره اهمیت قائل هستند چگونه با روسای قوای بعد از انقلاب چنین جلسه‌ای را نمی‌گذارند؟
کد خبر: ۱۱۲۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲ 17 June 2022

به گزارش «تابناک»، محمود میرلوحی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره گزارش مهمانی هفته گذشته سید حسن خمینی، سید محمد خاتمی و حسن روحانی و معرفی کردن آنان به عنوان بانیان وضع موجود گفت: این کار یک اقدام بسیار سطحی بود که در گذشته هم سابقه داشته این حضرات و آقای خاتمی نشست و برخاست داشته باشند. به طور مثال شاهدیم استانداران دوره‌های مختلف باهم جلسه دارند و تجارب‌شان را با یکدیگر تبادل نظر می‌کنند. وزرا هم چنین کاری می‌کنند و نشست‌هایی را با برخی از وزرا که تجربه دارند و سرشناسان برگزار می‌کنند. به خاطر دارم یکی از وزرای دولت کنونی هم این کار را انجام داد و از وزرای قبل دعوت کرد. شخص آقای رئیسی هم بعد از انتخابات با کاندیداهای ریاست جمهوری جلسه داشتند.

وی یادآور شد: بسیار جای تعجب است هنگامی که آقای رئیسی تا این حد برای کاندیداهای این دوره اهمیت قائل هستند چگونه با روسای قوای بعد از انقلاب چنین جلسه‌ای را نمی‌گذارند؟ این اشکالی است که می‌توان به ایشان وارد دانست.

میرلوحی بیان کرد: اینکه بیایند به روش‌های بسیار سطحی جلسه‌ای را رسانه‌ای کنند، بعد تصویر جلسه‌ای که مرحوم هاشمی در آن زنده بودند را فتوشاپ و به عنوان تصویر جلسه منتشر کنند و خودشان هم موضوع و دستور تعیین کنند و نتیجه هم بگیرند به نظر من باید گفت وقاحت است که اگر آقای رئیسی در ابن خصوص نهیب نزند و توبیخ نکند جای سوال دارد.

وی عنوان کرد: واقعا چه طور می‌شود این قدر دغدغه داشته باشند از این که مقامات کشور باهم یک عصرانه، شام و چای بخورند! متاسفانه برخی از افراد درگیر تخیلات و توهمات خودشان هستند. چرا برخی‌ها ترسان و نگران هستند از این‌که مقامات قبلی دور هم بنشینند، با هم گفت‌وگو کنند و حال و احوال بپرسند.

این فعال سیاسی با بیان این‌که قدیمی‌ها می‌گفتند تفرقه بینداز و حکومت کن، این‌ها هم می‌گویند به یکدیگر نزدیک نشوید، جلسه نگذارید، چرا که احساس می‌کنند به زیان‌شان است، گفت: برای همین است که تنگ‌نظرانه و فاقد ابتدایی‌ترین آداب کار سیاسی و رسانه‌ای قلم به دست می‌شوند. از سوی دیگر هم باید گفت فضا متاسفانه فضای غیراستانداری است که این‌گونه افراد نقش و جایگاه پیدا می‌کنند.

وی تاکید کرد: در گذشته تا جایی که من به خاطر دارم چنین چیزی نبود یک حداقل‌های رعایت می‌شد. این مدل کار کردن نوبرانه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست