بازدید 6558
۱

دستگیری ۷۳۳ سارق و مالخر در تهران

رییس پلیس پایتخت از بازداشت ۷۳۳ سارق و مالخر در تازه‌ترین مرحله از طرح رعد خبرداد.
کد خبر: ۱۱۲۴۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹ 14 June 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی در پنجاه‌ و ششمین مرحله از طرح رعد که صبح امروز (سه‌شنبه ۲۴ خرداد) در مقر مرکزی پلیس پایتخت برگزار شد، گفت: امروز پنجاه و ششمین مرحله از طرح رعد پس از چندین روز کار اطلاعاتی و عملیاتی به اجرا درآمده و در جریان آن ۷۳۳ متهم که سارق، مالخر، گوشی‌قاپ، سارق موتور و خودرو بودند بازداشت شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: با انهدام ۱۹ باند در این طرح بالغ بر ۳۲۴۰ فقره از اموال مردم کشف و به ۹۵۳ فقره پرونده سرقت نیز رسیدگی شد.

وی ارزش ریالی اموال کشف شده را ٢٢ میلیارد و ١٩٣ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: ۲۲ محکوم فراری نیز در طرح مذکور بازداشت شدند که به عناوین مختلف و از مدت‌ها قبل متواری بوده و تحت تعقیب محاکم قضایی قرار داشتند. همچنین ۲۷۰ فشنگ جنگی، ۱۱۷ قبضه سلاح سرد و چهار قبضه سلاح گرم نیز در این مرحله از طرح کشف شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان این‌که در این طرح ۸۷ مورد از پاتوق‌های سارقان، ۱۷ پاتوق مالخران و دو محل تردد اوباش نیز با حکم قضایی پاکسازی شدند، اضافه کرد: ۵۹ نقطه که در آن مواد مخدر به فروش می‌رسید نیز پاکسازی شد.

وی گفت: همچنین ٣١ درصد از سارقان که امروز دستگیر شدند سارقان قطعات و لوازم نقلیه بودند. ٢١ درصد جیب بر و کش رو زن بودند. همچنین ١٩ درصد سارق معابر، ١٧ درصد سارق اماکن خصوص و دولتی و پنج درصد نیز سارقان منزل بودند.

رحیمی در ادامه به یکی از دستاوردهای این طرح اشاره کرد و گفت: در یکی از موارد که در این مرحله از طرح انجام شد از یک باند چهار نفره ۹۰ کیلوگرم هروئین کشف شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
طبق تجارب قبلی اکثراین افراد پس ازچندروز بازداشت وعده ای نیز پس ازیک دوره کوتاه زندان آزاد خواهندشد. اینگونه افراد دیگر خودشان هم پذیرفته اند که بازداشتهای هر از گاهی جزئی از کاروزندگیشان است.ونتیجه این برخوردهای انفعالی ونابازدارنده با این خلافکاران حرفه ای ازبین رفتن امنیت اجتماعی شهرهاست. تابرخوردمناسب بااین افرادصورت نگیرد دزدی مالخری خریدوفروش واستعمال موادمخدر دعواهای خیابانی بعضا منجر به عواقب شدید زورگیری مفاسدجنسی و........ازبین نخواهدرفت یا حتی کم نخواهدشد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار