بازدید 29575
۲

واکنش جهرمی به مصوبه هیات عالی جذب هیات علمی

جهرمی نوشت: هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی (راسا یا به دستور رییس جمهور)، معتقد است داشتن همسر و فرزند باعث صلاحیت بالاتر افراد در کسب کرسی استادی دانشگاه است.
کد خبر: ۱۱۲۴۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷ 13 June 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم به مصوبه اخیر هیات عالی جذب اعضای هیات علمی واکنش نشان داد.

 محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت دوازدهم در واکنش به مصوبه اخیر هیات عالی جذب اعضای هیات علمی مبنی بر امتیازبندی تأهل و فرزند داشتن و همینطور تقدم متاهلین بر مجرد‌ها در صورت برابری امتیازات، نوشت: «هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی (راسا یا به دستور رییس جمهور)، معتقد است داشتن همسر و فرزند باعث صلاحیت بالاتر افراد در کسب کرسی استادی دانشگاه است.

با این مدل تصمیم‌ها حضرت عیسی و حضرت یحیی علیهم السلام -که ازدواج نکردند- از صلاحیت عمومی پایین‌تری نسبت به دیگران برخوردار خواهند بود.»

واکنش جهرمی به مصوبه هیات عالی جذب اعضای هیات علمی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۷
انتشار یافته: ۲
متاسفانه در دولت آقای احمدی نژاد لطمات سنگینی به دانشگاه ها وارد شد. و با تاسف مضاعف در این دولت نیز راه دولت اقای احمدی نژاد در حال طی شدن است. متاسفانه جو نارضایتی عمومی هم اکنون در دانشگاه حاکم شده و انگیزه کار از اساتید و دانشجویان گرفته شده است.
نمی دونن دانشگاه چی هست. تفاوت ایتالیای صنعتی با اسپانیا، دو کشور همسایه فقط در دانشگاه هایش است. دانشگاه فلورانس 700 سال قدمت دارد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل