بازدید 9042

سخنرانی حداد عادل در سالگرد ارتحال امام در روسیه

مشاور مقام معظم رهبری که برای شرکت در نشست سالانه ایران شناسان و اساتید زبان فارسی در مسکو حضور دارد، در مراسم سفارت ایران سخنرانی کرد.
کد خبر: ۱۱۲۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷ 03 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، همزمان با فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی«ره» و قیام پانزده خرداد، سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه میزبان علاقمندان انقلاب و رهبر کبیر آن در محل رزیدانس این سفارت بود.

غلامعلی حداد عادل، مشاور مقام معظم رهبری که برای شرکت در نشست سالانه ایران شناسان و اساتید زبان فارسی در مسکو حضور دارد، سخنرانی کرد و به بررسی ابعاد اهمیت انقلاب اسلامی ایران و حرکت جهانی ایشان پرداخت.

وی با اشاره به اهمیت تاریخ، توجه به درس‌های تاریخی را راهگشای آینده دانست و گفت که توجه به تاریخ پر از فساد و وابستگی‌های دو سلسه قاجار و پهلوی، نشان دهنده عظیمت واقعی تغییری است که امام راحل با انقلاب در این کشور رقم زده اند.

مشاور مقام معظم رهبری با مرور برخی ویژگی‌های شخصیت معنوی امام، اولین دستاورد انقلاب را ناشی از همین شخصیت بزرگ و عاری از نخوت و خوی دیکتاتوری دانست.

حداد عادل پس از آن به استقلال به عنوان کلیدی‌ترین دستاورد انقلاب اشاره کرده و گفت: پس از چندین دهه وابستگی در این کشور، ظهور انقلاب اسلامی تضمین استقلال کشور و به دست گرفتن سرنوشت آن شد.

در این مراسم که با سخنرانی و خوشامدگویی سفیر کشورمان در روسیه آغاز شد، مداحان اهل بیت علیهم السلام، به ذکر مصیبت پرداخته و به ائمه معصومین علیهم السلام اظهار ارادت کردند

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست