بازدید 4014

آمار قربانیان سیل در برزیل به ۷۹ نفر رسید

آمار قربانیان ناشی از بارش باران‌های سیل آسا در ایالت پرنامبوکو در شمال شرق برزیل به بیش از ۷۹ نفر رسید.
کد خبر: ۱۱۲۱۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۱ 30 May 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از خبرگزاری فرانسه از برازیلیا، اداره دفاع شهری در ایالت پرنامبوکو برزیل روز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: بر اثر بارش باران‌های سیل آسا در مناطق مختلف این ایالت که از روز سه شنبه گذشته آغاز شد، بیش از ۷۹ نفر جان باختند.

این بیانیه آمار مفقودان ناشی از بارش باران‌های سیل آسا در شمال شرق برزیل را هم بیش از ۵۶ نفر اعلام کرد که تلاش نیرو‌های امداد و نجات برای یافتن آنان همچنان ادامه دارد.

اداره دفاع شهری ایالت پرنامبوکو افزود: باران‌های سیل آسا همچنین موجب آوارگی بیش از سه هزار و ۹۵۷ نفر در این ایالت شده است.

بارش شدید باران در روز‌های اخیر در مناطق شمال شرقی برزیل سبب جاری شدن سیل شده است. این سیل در برزیل، جان سی و پنج نفر را گرفت. سیل اخیر، چهارمین سیل ویرانگر برزیل در پنج ماه اخیر است. به علت سیل، صد‌ها نفر مجبور به ترک خانه هایشان شده اند. سیل خسارت‌های گسترده‌ای را در این مناطق به بار آورده است.

تصاویر هوایی که از مناطق سیلزده برزیل منتشر شد به روشنی نشان دهنده حجم خرابی‌ها در این مناطق است. بخش اعظم برزیل سال گذشته را با خشکسالی شدید سپری کرد، اما حالا بارش باران‌های شدید سبب جاری شدن سیل شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست