بازدید 5041

افزایش ۶۰ درصدی وصول درآمدهای نفتی ایران

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت تاکید کرد: وصول درآمدهای ارزی در فروردین‌ماه و اردیبهشت‌ماه امسال ۶۰ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال بوده است.
کد خبر: ۱۱۲۱۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲ 29 May 2022


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، علی فروزنده با اعلام این خبر گفت: با تلاش وزارت نفت و برخلاف شایعات و گزاره‌های مطرح شده در فضای عمومی جامعه، وصول درآمدهای حاصل از صادرات نفت، میعانات گازی، گاز طبیعی، فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی در دو ماه نخست امسال افزایش خیره‌کننده‌ای نسبت به مدت مشابه پارسال داشته است.

به گفته مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت، مقایسه عملکرد وصول درآمدهای حاصل از صادرات نفت، میعانات گازی، گاز طبیعی، فرآورده‌های نفتی، محصولات پتروشیمی در دو ماه امسال نسبت به پارسال نشان می‌دهد وصول درآمدهای ارزی در فروردین‌ماه و اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ بیش از ۶۰ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال بوده است.

وی ادامه داد: برای نمونه درآمدهای پتروشیمی که به سامانه نیما واریز شده در دو ماه نخست پارسال ۱.۵ میلیارد دلار بود که در دو ماه امسال به ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون دلار رسیده است.

فروزنده افزود: درآمدهای وصولی بر اساس قانون و مفاد بودجه در اختیار سازمان‌های مسئول برای مصارف گوناگون کشور قرار گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی