اخبار مهم کدال

امروز سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۱۲۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰ 25 May 2022

به گزارش بورس تابناک، امروز سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

عملکرد ۱۲ ماهه ارفع

شرکت ارفع در ۱۲ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۱,۶۸۱ ریال که نسبت به مدت مشابه ۴۲ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با کاهش ۲۸ درصدی با ۱۷,۹۵۲,۱۷۸ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۲۰,۱۴۸,۸۶۰ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۱۲ ماهه فالوم

شرکت فالوم در ۱۲ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۶۷۶ ریال که نسبت به مدت مشابه ۴۴ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با کاهش ۷ درصدی با ۸۸۱,۲۴۳ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۵۰۶,۶۲۸ میلیون ریال رسید.

واگذاری سهام سفارس

تعداد ۲۹۵,۹۳۰,۱۰۸ سهم به مبلغ ۴,۱۷۱,۳۰۳ میلیون ریال معادل ۱۰ درصد سهام شرکت سیمان آبیک به صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی صبا گستر نفت و گاز تامین انتقال یافت.

بهره برداری از طرح‌ها و پروژه‌های جدید شجم

پروژه مخازن کروی در شرکت شجم به بهای ۱,۹۴۵,۴۸۳ میلیون ریال به منظور ذخیره سازی و تامین خوراک اصلی در فرآیند تولید در مقطع قیمت بهینه خوراک و نتیجتا تولید مستمر، افزایش ظرفیت و سود آوری این شرکت به بهره برداری رسید.

بهره برداری در خوارزمی

از کارخانه استحصال طلای معدن شادان (از تولید آزمایشی به تولید مستمر) در تاریخ ۱۴۰۱.۳.۲ بهره برداری شد.

پرداخت سود نقدی سیدکو

برنامه زمانبندی پرداخت سود نقدی سهام شرکت سیدکو در سال مالی منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ بدین صورت است که: سود سهامداران حقیقی به شماره حساب معرفی شده در سامانه سجام در تاریخ ۱۴۰۱.۷.۲۰ پرداخت می‌گردد. سود سهامداران حقوقی در مهلت قانونی از طریق سامانه سجام پرداخت خواهد شد.

پرداخت سود نقدی شغدیر

برنامه زمانبندی پرداخت سود نقدی سهام شرکت شغدیر در سال مالی منتهی به 1401.12.29 بدین صورت است که:
سود سهام سهامداران حقیقی و صندوق‌های سرمایه گذاری و سبدگردان‌ها به شماره حساب معرفی شده در سامانه سجام، حداکثر دو ماه پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه پرداخت می‌گردد. سود سهامداران حقوقی بر اساس نقدینگی شرکت ظرف مهلت قانونی پرداخت می‌گردد.

تجدید ارزیابی برکت

مقدمات فرآیند افزایش سرمایه برکت از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها در حال انجام است.

عملکرد ۱۲ ماهه فروی

شرکت فروی در ۱۲ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۷۳۰ ریال که نسبت به مدت مشابه ۸۴ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با کاهش ۶۷ درصدی با ۹۱۰,۳۴۵ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۶۵۷,۴۱۴ میلیون ریال رسید.

پرداخت سود نقدی خدیزل

برنامه زمانبندی پرداخت سود سهام شرکت خدیزل در سال مالی منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ بدین صورت است که: سود سهامداران حقیقی سجامی در تاریخ ۱۴۰۱.۶.۱ واریز خواهد شد و سهامداران حقیقی غیر سجامی از طریق مراجعه حضوری به یکی از شعب بانک صادرات و یا اعلام شماره حساب به اداراه سهام شرکت در تاریخ ۱۴۰۱.۷.۱۶ واریز خواهد شد. سود سهامداران صاحب سبد و صندوق‌های سرمایه گذاری در تاریخ ۱۴۰۱.۷.۱۶ واریز خواهد شد. سود سهامداران محترم حقوقی در تاریخ ۱۴۰۱.۹.۱۵ واریز خواهد شد.

پرداخت سود نقدی فروی

برنامه زمانبندی پرداخت سود نقدی سهام شرکت فروی بدین صورت است که: سود سهامداران حقیقی طی شهریور ماه ۱۴۰۱ از طریق سامانه سجام به حساب سهامداران پرداخت می‌گردد. سود سهامداران حقوقی با توجه به نقدینگی شرکت و طی مهلت مقرر در قانون تجارت با اعلام شماره حساب و شبای بانکی، به شخص حقوقی از طریق شرکت پرداخت می‌گردد.

پرداخت سود نقدی غشصفا

برنامه زمانبندی پرداخت سود سهام شرکت غشصفا در سال مالی منتهی به ۱۴۰۱.۱۲.۲۹ بدین صورت است که: سود سهامداران حقیقی سجامی در تاریخ ۱۴۰۱.۶.۱۵ و سهامداران غیر سجامی در تاریخ ۱۴۰۱.۷.۱ تا ۱۴۰۱.۱۰.۲۵ واریز خواهد شد. سود صندوق‌های سرمایه گذاری و سبدگردان‌های سجامی در تاریخ ۱۴۰۱.۶.۱۵ و غیرسجامی‌ها از تاریخ ۱۴۰۱.۷.۱ تا ۱۴۰۱.۱۰.۲۵ واریز خواهد شد. سود سهامداران حقوقی (از ۱ تا ۳۰ میلیون سهم) در تاریخ ۱۴۰۱.۸.۱۶ و غیرسجامی‌ها از تاریخ ۱۴۰۱.۹.۱ تا ۱۴۰۱.۱۰.۲۵ واریز می‌گردد. سود سهامداران حقوقی سجامی (از ۳۰ میلیون سهم به بالا) از تاریخ ۱۴۰۱.۷.۱ تا ۱۴۰۱.۱۰.۲۵ و غیر سجامی‌ها از تاریخ ۱۴۰۱.۷.۱ تا ۱۴۰۱.۱۰.۲۵ پرداخت خواهد شد.

عملکرد ۱۲ ماهه خچرخش

شرکت خچرخش در ۱۲ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۳۳۷ ریال که نسبت به مدت مشابه ۹۲۱ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۹۲ درصدی با ۷۵۴,۰۶۳ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۳۲۰,۴۵۷ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۱۲ ماهه تکنار

شرکت تکنار در ۱۲ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۹۵۴ ریال که نسبت به مدت مشابه ۱۵۷ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۴۳ درصدی با ۸۰۷۹۸ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۵۷,۲۵۹ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۱۲ ماهه وشمال

شرکت وشمال در ۱۲ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۱۱۷ ریال که نسبت به مدت مشابه ۵۱ درصد کاهش داشته است. سود خالص با کاهش ۵۱ درصدی با ۱۴,۲۸۱ میلیون ریال همراه شد.

پرداخت سود نقدی وامید

برنامه زمانبندی پرداخت سود نقدی سهام شرکت وامید در سال مالی منتهی به ۱۴۰۰.۱۰.۳۰ بدین صورت است که:سود سهامداران حقیقی سجامی در تاریخ ۱۴۰۱.۵.۳ و سود سهامدارن حقیقی غیر سجامی در تاریخ ۱۴۰۱.۶.۳ پرداخت می‌گردد. سود سهام صندوق‌های سرمایه گذاری و سبدگردان‌ها از تاریخ ۱۴۰۱.۵.۳ و سود سهام اشخاص حقوقی طی مهلت مقرر در اصلاحیه قانون تجارت

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار