سهامداران تفارس بخوانند:

تفارس به زودی بازگشایی می شود

پذیره‌نویسی عمومی شرکت تأمین سرمایه خلیج‌فارس از طریق بازار سوم فرابورس ایران و به روش ثبت سفارش قرار بود از شنبه ۸ آبان ماه ۱۴۰۰ آغاز شد و به مدت سی روز ادامه داشته باشد اما استقبال سهامداران موجب شد تا این پذیره نویسی در یک روز پایان یابد. تفارس کی بازگشایی می شود؟
کد خبر: ۱۱۲۰۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷ 24 May 2022

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، پذیره‌نویسی عمومی شرکت تأمین سرمایه خلیج‌فارس از طریق بازار سوم فرابورس ایران و به روش ثبت سفارش در مورخه شنبه ۸ آبان ماه ۱۴۰۰ آغاز شد و قرار بود این پذیره نویسی به مدت ۳۰ روز ادامه داشته باشد اما استقبال سرمایه‌گذاران موجب شد تا در همان روز اول پذیره نویسی این پذیره نویسی به پایان برسد. بررسی ها نشان می داد که در این پذیره نویسی ۱۵۱ هزار و ۶۸ شخص حقیقی و دو هزار و ۴۳ شخص حقوقی مشارکت داشتند.

سرمایه تفارس ۵ هزار میلیارد ریال می باشد که ۶۰ درصد سهام آن معادل ۳ هزار میلیارد ریال از سوی مؤسسین تأمین شد و ۲ هزار میلیارد ریال نیز از طریق پذیره‌نویسی عمومی «تفارس» با قیمت هر سهم، هزار ریال برای افراد حقیقی و حقوقی از یک سهم تا حداکثر ‏۴۰ هزار سهم از طریق بازار سوم فرابورس تامین گردید.

پس از پایان پذیره نویسی نماد شرکت تامین سرمایه خلیج فارس به عنوان دویست و شصت و نهمین نماد معاملاتی در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ با نماد «تفارس» در فهرست اوراق بهادر بازار پایه فرابورس ایران درج گردید.

بازگشایی نماد تفارس

در ۱۶ فروردین ماه سال جاری بود که اطلاعیه‌ای مبنی بر بازگشایی نماد تفارس در سامانه کدال منتشر گردید که جزییات این اطلاعیه به شرح زیر بود:

با توجه به درج نماد معاملاتی شرکت تامین سرمایه خلیج فارس (تفارس ۱) در تابلو زرد بازار پایه فرابورس ایران به اطلاع می‌رساند؛ نماد معاملاتی مذکور در صورت انتشار مجوز فعالیت، در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ گشایش خواهد یافت. خواهشمند است سهامداران محترم نسبت به تعیین کارگزار ناظر اقدام نمایند.  

تفارس بازگشایی می‌شود؟ | همه آنچه درباره تفارس باید بدانید

به هر صورت این بازگشایی در زمان مذکور رخ نداد تا اینکه امروز ۳ خرداد ۱۴۰۱ توئیتی از سوی میثم فدایی مدیرعامل فرابورس منتشر شد که نشان می داد قرار است به زودی این نماد بازگشایی شود. در این توئیت آمده بود:

با مساعدت و دستور سازمان بورس، تلاش همکاران معاونت بورس ها و ناشران سازمان و معاونت ناشران فرابورس نمادهای معاملاتی متوقف، شفاف سازی خواهند شد. نمادهایی در روزهای گذشته بازگشایی شدند و نماد تفارس هم انشاالله به زودی بازگشایی خواهد شد نمادهای متوقف دیگر هم در حال پیگیری است.

سهامداران تفارس بخوانند | بازگشایی نزدیک است؟
 

بعد از این توئیت اعلام شد که این بازگشایی نماد تفارس احتمالا امروز و یا فردا انجام خواهد شد. بنابراین باید تا پایان معاملات این هفته منتظر ماند و دید که نماد تفارس بازگشایی خواهد شد یا به مانند نوبه قبلی این بازگشایی باز هم به تعویق خواهد افتاد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس