بازدید 5056

رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در ۸ استان

کد خبر: ۱۱۲۰۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹ 23 May 2022

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، امین‌حسین نقشینه در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز بعدازظهر برای برخی از نقاط از استان‌های اردبیل، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، کردستان، زنجان، قزوین، البرز و تهران، رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی گاهی با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و احتمال ریزش تگرگ نیز وجود دارد.

وی ضمن اشاره به اینکه طی روزهای ۳ و ۴ خرداد نیز در شمال‌غرب، غرب سواحل دریای‌خزر در ساعات بعدازظهر انتظار افزایش ابر، رگبار، رعدوبرق و تندباد را داریم، ادامه داد: پنجشنبه نیز در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی، بارش باران رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه جمعه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام را شاهد هستیم، افزود: از بعدازظهر امروز و طی فردا، شرایط برای شکل‌گیری توده گردوخاک در کشور عراق مهیاست که احتمال انتقال این توده به غرب، شمال‌غرب، جنوب‌غرب و بتدریج مرکز، سواحل غربی دریای‌خزر و دامنه‌های البرز وجود دارد و این شرایط سبب ایجاد گردوخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

نقشینه با اشاره به اینکه از فردا تا پنجشنبه مناطق ساحلی و دور از ساحل دریای‌خزر و خلیج‌فارس، مواج و متلاطم است و تا آخر هفته شرق دریای‌عمان مواج می‌شود، در مورد آخرین وضعیت آب‌وهوایی تهران اظهار کرد: تهران در ساعات بعدازظهر آسمانی نیمه‌ابری گاهی همراه با گردوخاک را دارد و برای مناطق شمال استان احتمال بارش پراکنده وجود دارد. بیشینه دمای پایتخت امروز با ۵ درجه افزایش۳۲ درجه است و فردا به ۲۹ درجه می‌رسد. کمینه دما نیز ۲۷ درجه پیش‌بینی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل