عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با بورس تابناک:

عمل به وعده ها، اعتماد را به بازار سرمایه برگردانده است

سید غنی نظری خانقاه عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با بورس تابناک گفت: استرس و نوساناتی که قبلا در بورس بود در زمان ریاست جدید نیست.
کد خبر: ۱۱۲۰۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳ 22 May 2022

بورس تابناک | محمدصادق عربلو: سید غنی نظری خانقاه عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار بورس تابناک با اشاره به فعالیت‌های سازمان بورس اظهار کرد: آقای عشقی از متخصصین حوزه اقتصادی کشور است. سابقه خوبی دارد، به صورت پله‌ای بالا آمده و آسانسوری نیامده است یعنی رشد و ترقی خود را مدیون تجربه و فعالیت‌های خودش در همان سازمان است.

غنی نظری با بیان اینکه مجید عشقی تاکنون اقدامات بموقع و بجا از جمله رونمایی از سامانه نظارت هوشمند، سوت زنی، پرداخت به موقع سود از طریق سجام، وصول سود‌های رسوبی و تعیین نرخ خوراک گاز را انجام داده است تصریح کرد: بورس اگر مدیر توانمندی داشته باشد می‌تواند در رشد بورس تاثیر گذار باشد همانطور که می بینیم استرس و نوساناتی که قبلا در بورس بود در زمان آقای عشقی نیست و وی تعامل بسیار خوبی با مجلس دارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه با اشاره به اتفاقات سال ۹۹ در بازار سرمایه گفت: دو سال قبل اعتماد مردم به بازار سرمایه خدشه دار شد و به این اعتماد لطمه وارد شد، دیوار بی اعتمادی بین مردم و سازمان بورس به دلیل نزول بیش از حد شاخص ایجاد شده بود که با مجموعه فعالیت‌ها و اقدامات آقای عشقی و همچنین عمل به وعده‌ها اعتماد مردم به بازار سرمایه برگشته است، اما برای اینکه رابطه مردم با بورس همچنان خوب باقی بماند و مردم اعتماد مجددی داشته باشند به این بستگی دارد که زیان‌های که مردم دیده اند جبران شود.

غنی نظری در پایان یادآور شد: اگر بازار سرمایه رشد داشته باشد از دلالی‌ها جلوگیری می‌شود، قسمت عمده‌ای از گران فروشی‌ها در کشور به این دلیل است که دلالی زیاد است، اما اگر مردم در بورس سرمایه گذاری کنند و بورس از شرکت‌های بزرگ و تولید پشتیبانی مالی داشته باشد قطعا جلوی گرانی هم گرفته می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار