عرضه اولیه سابیک برای این نماد سود میلیاردی داشت!

چهارشنبه هفته گذشته مورخه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ شاهد عرضه اولیه نماد سابیک بودیم. در این عرضه اولیه یکی از شرکت‌های بورسی توانست سود میلیاردی را به جیب بزند! با این شرکت آشنا شوید.
کد خبر: ۱۱۲۰۰۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲ 21 May 2022

به گزارش بورس تابناک، عرضه اولیه شرکت سیمان آبیک با نماد سابیک در روز چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد. 

در پایان عرضه اولیه سابیک میزان مشارکت ۱ میلیون و  ۹۵۸ هزار و ۵۸۸ کد معاملاتی بود. در این عرضه اولیه رکورد مشارکت در عرضه اولیه ددانا شکسته شد.

باتوجه به مشارکت یک میلیون و ۹۵۸ هزار نفری به هر نفر  ۱۹۵ سهم در سقف قیمتی ۱۲ هزار و ۲۵۰ ریال تخصیص یافت. 

در این عرضه اولیه اما یک نماد بورسی سود میلیاردی برد. امروز سیمان فارس و خوزستان طی یک اطلاعیه ای که در کدال منتشر کرد دست به افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف زد. در این اطلاعیه سیمان فارس و خوزستان که از سهامداران عمده این نماد هستند از واگذاری ۱۵ درصد از سهام این شرکت خبر دادند.  

 اطلاعیه منتشر شده به شرح زیر است: 

شرکت  سیمان فارس و خوزستان از  عرضه تعداد  ۳۵۵ میلیون و ۱۱۵ هزار و ۵۴۷ سهم معادل ۱۲ درصد سهام شرکت سیمان آبیک در فرآیند عرضه اولیه شرکت مذکور در بازار دوم بورس تهران توسط کارگزاری صبا تامین و همچنینن عرضه تعداد ۸۸ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۳۲ سهم معادل ۳ درصد سهام شرکت سیمان آبیک به صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی صبا گستر نفت و گاز تامین جهت عرضه آتی در بازار دوم بورس خبر داد.

درصد واگذاری ۱۵ درصد، قیمت واگذاری هر سهم ۱۲۲۵ تومان، جمع مبلغ معامله ۵۴۰.۸ میلیارد تومان، بهای تمام شده سهام یا حق تقدم واگذار شده در دفاتر شرکت بالغ بر ۲۹.۴ میلیارد تومان و سود و زیان واگذاری پس از کسر مخارج انتقال ۵۰۱.۳ میلیارد تومان اعلام شد. درصد مالکیت قبل از واگذاری بالغ بر ۹۷.۹۹ درصد بود که پس از واگذاری ۱۵ درصدی  به ۸۲.۹۹ درصد رسیده است.

سود میلیاردی این نماد از عرضه اولیه سابیک
 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها