بازدید 9935
شانزدهمین قهرمانی ایرانی‌ها در جام والیبال باشگاه‌های آسیا!

برد دشوار پیکان کهکشانی در فینال خانگی با سانتوری

قهرمانی پیکان با خریدهای خارجی که با هزینه چندصد هزاردلاری ممکن شد، قابل پیش بینی بود اما تیم خودروساز همین جام قابل انتظار را به سختی کسب کرد و نزدیک بود در تهران جام را به میهمان ژاپنی واگذار کند
کد خبر: ۱۱۱۹۹۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵ 20 May 2022

تیم والیبال پیکان که هزینه ای نجومی برای فتح یک جام آسیایی انجام داده بود، با پیروزی در یک دیدار سخت و نفس‌گیر مقابل سانتوری ژاپن قهرمان باشگاه‌های آسیا شد.

به گزارش تابناک ورزشی، این شانزدهمین قهرمانی یک تیم ایرانی در این جام نه چندان معتبر قاره‌ای است که بسیاری از مدعیان والیبال آسیا در آن غایب اند.

قهرمانی پیکان با خریدهای خارجی که با هزینه چندصد هزاردلاری ممکن شد، قابل پیش بینی بود اما تیم خودروساز همین جام قابل انتظار را به سختی کسب کرد و نزدیک بود در تهران جام را به میهمان ژاپنی واگذار کند.

برد دشوار پیکان کهکشانی در فینال خانگی با سانتوری

 

دیدار فینال والیبال باشگاه‌های ۲۰۲۲ آسیا از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه بین تیم‌های پیکان ایران و سانتوری سانبردز ژاپن در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران آغاز شد که تیم پیکان در حضور پرشور تماشاگران خود با پیروزی نفس‌گیر سه بر دو (۲۱ بر ۲۵، ۲۶ بر ۲۸، ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۲) مقابل سانتوری ژاپن قهرمان باشگاه‌های آسیا شد و سهمیه رقابت‌های جهانی را به دست آورد. 

پیمان اکبری سرمربی پیکان این دیدار را با سعید معروف، اروین انگاپت، نیمیر عبدالعزیز، پوریا فیاضی، آرمین تشکری و محمدرضا حضرت‌پور آغاز کرد و حمزه زرینی هم به تناوب به کار گرفته می‌شد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار