بازدید 3985

ارایه تخفیف ویژه اینترنت برای کاربران نئو بانک فردا

کد خبر: ۱۱۱۹۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹ 17 May 2022

ارایه تخفیف ویژه اینترنت برای کاربران نئو بانک فردا

مدیرعامل نئوبانک فردا از ارائه 12 سرویس بانکی در این اپلیکیشن خبر داد و گفت: تمامی خدماتی که تاکنون از سوی بانک‌های دیجیتال ارائه شده (مانند کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبوض، افتتاح حساب آنلاین و…) به اضافه امکان خرید اینترنت های‌وب به صورت مستقیم از طریق این نئوبانک انجام می‌شود. ضمناً این سرویس‌‌ها تا ۱۰۰ مورد افزایش خواهد داشت. نئو اینشورنس(خدمات بیمه دیجیتال) و خدمات لندتکی بخشی از این خدمات ویژه هستند.

رجائی پور همچنین اعلام کرد مشتریان نئوبانک فردا می‌توانند همچنان اینترنت "های‌وب" خود را به قیمت سال گذشته خریداری کنند.

مدیرعامل نئوبانک فردا در ادامه تشریح کرد: به طور حتم هوش مصنوعی و یادگیری ماشین بر اساس داده‌هایی که آنها در طی سال‌ها فعالیت "های وب" و "بانک ایران زمین" کسب کرده‌اند، به خدمات بهتر در این نئوبانک کمک خواهد کرد. تجربه چند سال اخیر ما در حوزه اپراتوری و خدماتی که در این حوزه انجام داده‌ایم باعث شده است، آمار و مجموعه دقیقی از رفتار کاربران کسب کرده باشیم و به عنوان یک اپراتور در کنار یک بانک سرویس‌های متمایزی برای ارائه به کاربران، داشته باشیم.

رجائی‌پور همچنین در پاسخ به اینکه در زمینه چگونگی عملکرد نئوبانک فردا در حوزه اعتباردهی و لندتک گفت: ما در تلاشیم که بتوانیم تمام بازیگران فعال حوزه لندتک در ایران را در کنار هم و در نئوبانک فردا دور هم جمع کنیم و بتوانیم بر اساس داده‌ها و امتیازهای کاربران در زمینه وام‌دهی و خرید اعتباری فعالیت کنیم، با اطمینان می‌گویم خبرهای خوبی به زودی در این حوزه از طرف نئوبانک فردا خواهید شنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل