در عرضه اولیه ددانا به هر کد چند سهم رسید؟

عرضه اولیه ددانا امروز ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ به عنوان سومین نماد عرضه اولیه شده فرابورسی و چهارمین نماد عرضه اولیه شده از ابتدای سال، انجام شد. در این عرضه اولیه چند کد مشارکت داشتند و به هر کد چند سهم رسید؟
کد خبر: ۱۱۱۹۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱ 16 May 2022

به گزارش بورس تابناک، امروز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه سومین عرضه اولیه فرابورس و چهارمین عرضه اولیه کل بازار سرمایه از ابتدای سال تاکنون انجام شد و در آن سهام شرکت داروسازی دانا عرضه اولیه شد. 

در این عرضه اولیه ۱۲۰ میلیون سهم معادل ۵ درصد از سهام شرکت داروسازی دانا عرضه شد. ساعت ثبت سفارش ددانا از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز شد و تا ساعت ۱۱:۳۰ ادامه داشت.

در پایان عرضه اولیه ددانا  میزان مشارکت ۱ میلیون و  ۷۴۲ هزار و ۳۴۴ کد معاملاتی بود، که از این میزان ۱ میلیون و ۶۶۱ هزار و ۶۰۷ کد (نفر)، موفق به خرید این سهم شدند. 

گفتنی است در عرضه اولیه «آسیاتک» یک میلیون و ۵۸۰ هزار و ۱۳۲ نفر مشارکت داشتند که در عرضه اولیه ددانا میزان مشارکت حدود ۷۰ هزار نفر بیشتر بود.

باتوجه به مشارکت یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفری احتمال می‌رود به هر نفر ۷۴ سهم در سقف قیمتی ۲۸ هزار و ۱۲۱ ریال تخصیص یافته باشد. ارزش این میزان سهام تخصیص داده شده برای هر متقاضی به ۲ میلیون و ۸۰ هزار و  ۹۵۴ ریال معادل ۲۰۸ هزار و ۹۵ تومان‌ می‌رسد. این درحالی است که میزان نقدینگی طبق آگهی عرضه اولیه بورس ۵ میلیون و ۶۲۴ هزار و ۲۰۰ ریال اعلام شده بود.

در پایان عرضه اولیه ددانا به هر کد چند سهم رسید؟
 

تعداد کل متقاضیان: یک میلیون و ۷۴۲ هزار و ۳۴۴ نفر

تعداد متقاضیان در سقف قیمت (خریداران نهایی): یک میلیون و ۶۶۱ هزار و ۶۰۷ کد معاملاتی

قیمت معامله شده (سقف قیمت): ۲۸ هزار و ۱۲۱ ریال

میانگین موزون قیمت سفارشات واردشده: ۲۷ هزار و ۸۸۶ ریال

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی