بازدید 5641

ایران بدون شهر قرمز و نارنجی کرونایی

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه در حال حاضر شهر قرمز و نارنجی نداریم، اعلام کرد: اکنون شهرهای ایران در وضعیت آبی و زرد در شرایط کرونایی قرار دارند.
کد خبر: ۱۱۱۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰ 14 May 2022

به گزارش «تابناک»، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: براساس آخرین به روز رسانی ها، وضعیت هیچ یک از شهرهای کشور، قرمز نیست. همچنین تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی از ۴ به صفر شهر رسید.

همچنین تعداد شهرهای با وضعیت زرد از ۳۱۹ به ۲۵۹ شهر رسید و تعداد شهرهای با وضعیت آبی از ۱۲۵ به ۱۸۹ شهر افزایش یافت.

قرمز: ۰ شهر

نارنجی: ۰ شهر

زرد: ۲۵۹ شهر

آبی: ۱۸۹ شهر

براساس اعلام وزارت بهداشت، هشت بیمار کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۴۱ هزار و ۲۰۹ نفر رسید.

از روز گذشته تا امروز ( ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۸۵ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۶۷ نفر از آنها بستری شدند.

طبق گزارش وزارت بهداشت، مجموع بیماران کرونایی در کشور از ابتدای همه گیری تاکنون به هفت میلیون و ۲۲۷ هزار و ۴۲۸ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون ۶۴ میلیون و ۴۲۵ هزار و ۶۱۰ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۶۹۰ هزار و ۹۷۵ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۹۷۶ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴۹ میلیون و ۴۰۶ هزار و ۵۶۱ دُز رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان