بازدید 4923

قدردانی گروه‌های فلسطینی از مقاومت‌ها در «جِنین»

گروه‌های مقاومت فلسطین طی بیانیه‌های جداگانه از مقابله مردم و گردان جِنین با نظامیان صهیونیست قدردانی کرده و آن را یک الگوی مقاومتی قابل تعمیم دانستند.
کد خبر: ۱۱۱۸۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷ 13 May 2022

به گزارش تابناک به نقل از فارس، گروه‌های مقاومت فلسطین امروز (جمعه) از فلسطینیان ساکن منطقه «جِنین» که به مقاومت و مقابله با نظامیان رژیم اشغالگر ادامه می‌دهند، قدردانی کردند.

طبق گزارش پایگاه خبری «فلسطین الیوم» جنبش‌های حماس، جهاد اسلامی و جبهه ملی آزادی‌بخش فلسطین از مقابله ساکنان و گردان مقاومت جِنین که با شجاعت در مقابل یورش امروز نظامیان دشمن صهیونیستی ایستادگی کردند، قدردانی کردند.

«طارق عزالدین» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری خاطرنشان کرد: «تروریسمی که نظامیان اشغالگر به راه انداخته‌اند، جرم بزرگی‌ست که نباید بخشیده شود».

عزالدین در ادامه گفت: «هدف قرار دادن خانه‌های مسکونی با موشک از سوی نیروهای اشغالگر یک جریمه جنگی است و صهیونیست‌ها باید مورد تعقیب قرار بگیرند. مسئولیت کامل جرائم در جِنین با اشغالگران است و نیروهای مقاومت، به مقابله با این جرائم ادامه می‌دهند».

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی توضیح داد که اشغالگران بعد از تلاش برای محو واقعیت قتل خبرنگار توانمند فلسطینی پیش روی جهانیان، به منطقه جِنین برگشته‌اند تا جرائم‌شان در آن‌جا تکمیل کنند.

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس نیز تاکید کرد: «جِنین به مقاومت شجاعانه خود علیه نظامیان رژیم اشغالگر ادامه می‌دهد و با هر آنچه که از صلابت و قدرت انقلابی در اختیار دارند، به مقابله ادامه خواهند داد».

سخنگوی جنبش حماس افزود: «جِنین صلابت و شجاعتی دارد که باعث می‌شود تا مردم آن، انقلاب را تا شکست اشغالگران و اخراج کامل‌شان از سرزمین‌های فلسطینی ادامه دهند».

جبهه ملی آزادی‌بخش فلسطین نیز به نوبه خود اعلام کرد که وضعیتی از درگیری مستمر را که ساکنان جِنین در مقابل دشمن اشغالگر در پیش گرفته‌اند، تجربه‌‌ای ارزشمند است و باید تعمیم پیدا کند.

حمله صبح امروز (جمعه) نظامیان رژیم اشغالگر به منطقه جِنین با درگیری‌های مسلحانه همراه شد و طی آن پنج جوان فلسطینی زخمی شدند؛ یک نظامی صهیونیست نیز در جریان این درگیری مورد هدف قرار گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر