بازدید 5704

هدفمندی یارانه‌ها موجب عدالت اجتماعی می‌شود

امام‌جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه هدفمندی یارانه‌ها موجب عدالت اجتماعی می‌شود، گفت: ارز ترجیحی موجب قاچاق گندم و آرد شد و سودجویان با سود حاصل از تجارت گندم و آرد باعث شدند سرمایه‌گذاری، و تولید و اشتغال کشور رکود پیدا کرد.
کد خبر: ۱۱۱۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵ 13 May 2022

به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حسن اسکندری، امام‌جمعه بویین‌میاندشت در خطبه‌های نماز جمعه شهر بویین میاندشت با بیان اینکه هدفمندی یارانه‌ها موجب عدالت اجتماعی می‌شود، اظهار کرد: ارز ترجیحی موجب قاچاق گندم و آرد شد و سودجویان با سود حاصل از تجارت گندم و آرد باعث شدند سرمایه‌گذاری، و تولید و اشتغال کشور رکود پیدا کرد.

وی با بیان اینکه سوء تدبیرها در ارز ترجیحی موجب فلج شدن اقتصاد کشور شد، افزود: در اجرای هدفمندی یارانه‌ها مردم و مسؤولیت دولت را همراهی کنند، سودجویان از هدفمندی یارانه‌ها هراس دارند.

اسکندری گفت: سودجویان از احتکار کالاهای گران شده خودداری کنند و همچنین در این زمینه دولت هزینه کالاهای گران شده را به حساب سرپرستان خانوار واریز کرده است و نیاز است دستگاه‌هایی اجرایی شهرستان با نظارت مستمر بر بازار کالا از احتکار و گران شدن مابقی کالاها جلوگیری کنند.

امام‌جمعه بویین‌میاندشت با بیان اینکه هدف از تشکیل بسیج سازندگی محرومیت زدایی است، گفت: اقداماتی که گروه‌های جهادی در بخش عمرانی، فرهنگی و سلامت شهرستان انجام دادند قابل تحسین است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر