بازدید 44073
آزمون شش مدیر شبکه تازه نفس اما کم‌تجربه

کنترل تلویزیون به دست دهه شصتی‌ها افتاد

این چهره‌ها غالباً حتی تجربه مدیریت گروه را در شبکه‌های تلویزیونی ندارند و از این نظر، شاید تسلط کافی با رفتار و فرهنگ سازمانی نداشته باشند. البته این یک تیغ دو دم است، چون بخشی از وضعیت کنونی صداوسیما متاثر از رفتار‌های سازمانی است و شاید مدیرانی که با این فرهنگ سازمانی بیگانه باشند، بتواند اوضاع را تغییر دهند.
کد خبر: ۱۱۱۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲ 10 May 2022

معاون جدید سیمای سازمان صداوسیما، شش تن از مدیران تلویزیون را تغییر داد و چهره‌هایی منصوب کرد که غالباً دهه شصتی هستند؛ چهره‌هایی که هرچند بی‌سابقه نیستند، سوابق موثر سازمانی ندارند و هیچ‌یک حتی در حد مدیر گروه در رسانه ملی فعال نداشته‌اند و عملاً در چارچوب رویکردی می‌گنجند که می‌تواند در حکم یک شمشیر دو دم است.

«تابناک»، مهدی خرم دل؛ محسن برمهانی معاون جدید سیمای سازمان صداوسیما تنها یک روز پس از انتصاب، شش مدیر شبکه‌های تلویزیونی یعنی شبکه‌های یک، دو، چهار، آموزش، قرآن و معارف و امید را تغییر داد؛ اما سراغ شبکه‌های سه، پنج و نسیم نرفت. او عصر سه شنبه (۲۰ اردیبهشت) در احکامی جداگانه، میثم مرادی بینا باج را به سمت مدیر شبکه یک، حامد بامروت نژاد به سمت مدیر شبکه دو، حسین شاه مرادی به سمت مدیر شبکه چهار، علی عبدالعالی به سمت مدیر شبکه آموزش، محمد حسین کشکولی سمت مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و محمد صادق باطنی را به سمت مدیر شبکه امید، منصوب کرد.

این سرعت در تغییرات نشان می‌دهد، پیش یا همزمان با انتصاب معاونت سیما، در سطوح تصمیم گیری مربوط با این موضوعات، درباره ترکیب مدیران شبکه‌های تلویزیون نیز تصمیم گیری شده، چون انتصاب مدیران نیازمند استعلام‌هایی هست که معمولاً با این سرعت داده نمی‌شود و معمولاً اگر قرار بر انتصاب بدون استعلام باشد، اشخاص تا زمان تعیین تکلیف به عنوان «سرپرست» منصوب می‌شوند؛ بنابراین، قطعاً این تغییرات محصول تصمیم گیری در 24 ساعت گذشته نیستند.

کنترل تلویزیون به دست دهه شصتی‌ها افتاد

آن گونه که معاونت سیما درباره مدیر تازه شبکه یک اعلام کرده است: میثم مرادی بینا باج متولد ۱۳۶۱ دانشجوی دکترای فرهنگ و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز است. وی پیش از این، معاون راهبردی استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی، رییس حوزه هنری خراسان رضوی و شمالی، قائم مقام معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، موسس دبیرخانه هنر حماسی و عضو شورای سیاستگذاری دبیرخانه، تهیه‌کننده مجله تصویری «ایوان هنر» در سیمای خراسان شمالی به مدت تقریبی ۱۲۰۰ دقیقه، طراح و مدیر برگزاری شش دوره جشنواره سراسری کاریکاتور بوده است.

معاونت سیما درباره مدیر شبکه دو هم گفته است: حامد بامروت نژاد، متولد سال ۱۳۶۵ و تحصیل‌کرده در مقطع کارشناسی در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه شهید باهنر کرمان و کارشناسی ارشد در رشته فلسفه غرب از دانشگاه علامه طباطبایی است، کارشناس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیری جشنواره مردمی فیلم عمار، مدیریت مدرسه سینمایی ماه، تهیه کنندگی سینمای مستند و داستانی، تهیه و تولید سریال تلویزیونی، تهیه کنندگی فیلم های سینمایی و عضویت در هیات انتخاب بخش مستند چهاردهمین جشنواره فیلم مقاومت و عضویت در هیات داوری جشنواره فیلمنامه صاحب قلم مرکز سیمافیلم، بخشی از کارنامه بامروت‌نژاد است.

در روایت معاونت سیما درباره مدیر شبکه چهار هم آمده است: حسین شاه مرادی متولد ۱۳۶۷و دارای مدرک کارشناسی ارشد روابط بین‌الملل از دانشگاه علامه طباطبایی(ره) است. مدیریت انتشارات امیرکبیر، مدیریت مرکز رسانه‌ای شیرازه (مرکز تخصصی تبلیغ و ترویج کتاب)، تهیه‌کنندگی برنامۀ «شب روایت» از شبکۀ چهار سیما (سه فصل)، تهیه‌کنندگی برنامۀ تخصصی فلسطین(به‌نام «جان جهان» از شبکۀ چهار سیما)، تهیه‌کنندگی برنامه‌های یک کتاب، مثبت صفر، کتاب‌نوش، مجلۀ تصویری شیرازه، سردبیری ماهنامۀ «شیرازه‌کتاب»، مدیریت دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل مجمع ناشران انقلاب اسلامی، دبیر پویش ملی کتاب‌خوانی کتاب و زندگی در کارنامه حرفه ای شاه مرادی ثبت شده است.

همچنین معاونت سیما درباره مدیر شبکه آموزش آورده است: علی عبدالعالی متولد ۱۳۵۳ نیز دارای دکترای مهندسی برق - مخابرات از دانشگاه علم و صنعت ایران است. کارشناس مجری برنامه تلویزیونی چیستا – شبکه ۲، کارشناس مجری برنامه تلویزیونی یادگیری با طعم لذت – شبکه ۲، کارشناس مجری برنامه تلویزیونی دانشنما – شبکه ۲ و شبکه نسیم، تهیه کننده برنامه تلویزیونی رئالیتی شو مگه میشه ۱ و ۲ شبکه امید و شبکه مستند از جمله فعالیتهای عبدالعالی در حوزه برنامه سازی و کار رسانه ای وی محسوب می‌شود.

معاونت سیما، درباره مدیر شبکه قرآن و معارف نیز گزارش داده است: محمد حسین کشکولی متولد ۱۳۶۴ هم اینک در مرحله ارائه رساله در مقطع دکترا و در رشته فرهنگ و ارتباطات است. او پیشتر، مدیر دفتر پژوهش‌های کاربردی اداره کل پژوهش‌های اسلامی صدا وسیما، مدیر خانه دین و رسانه اداره کل پژوهش‌های اسلامی صدا وسیما و... بوده است. نویسندگی و کارگردانی مستند تنفیذ ویژه انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶، مستند حاشیه هیات، مستند دوباره زندگی ویژه خدمت رسانی در زلزله کرمانشاه بوده که همگی این آثار از شبکه‌های مختلف سیما روانه آنتن شده است.

معاون سیما، مدیر شبکه امید را نیز این گونه معرفی کرده است: محمد صادق باطنی متولد ۱۳۶۷ نیز معلم، مدرس دانشگاه، مستندساز، برنامه ساز و شاعراست. وی دکترای ارتباطات دارد و تحصیل کرده دانشگاه‌های شریف و صداوسیماست. مدیر مجتمع آموزشی پژوهشی شهید آوینی صداوسیما، مدیر آموزش بسیج صداوسیما، موسس و مدیر باشگاه هنر و رسانه نوجوان صداوسیما، دبیر و هم‌موسس المپیاد سواد رسانه‌ای، عضو هیات مدیره خبرگزاری مهر، عضو هیات مدیره روزنامه تهران تایمز، رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره مدرسه، موسس و مدیر اسبق مدرسه هنر و رسانه آینه، معاون اسبق آموزش و پژوهش مرکز سفیر فیلم، مدیر روابط عمومی‌پنجمین جشنواره فیلم عمار، طراحی، اجرا و تهیه کنندگی برنامه‌های تلویزیونی کهکشان، هشتادیا، رسانش، زاکربرگر، یه حبه نقد، سوژه و روایت عشق، تهیه کنندگی و کارگردانی مستندهای دوپینگی‌ها، جای خالی و دیوانگی بخشی از کارنامه باطنی به شمار می آید.

با نگاهی به سوابق این شش تن می‌توان دریافت که کنترل تلویزیون به دست دهه شصتی‌ها افتاده؛ اما آیا صرف جوان‌گرایی اتفاق خوبی است؟ این پرسش مهمی است که تا پایان سال جاری و رصد تحولات صداوسیما می‌توان به آن پاسخ داد. واقعیت آن است که هرچند معاونت صداوسیما در خبر خود لیستی از سوابق را برای هر یک از این اشخاص آورده، از هیچ ناظری پنهان نیست که اغلب این سوابق اصلاحاً «رزومه پرکن» هستند و سوابق مهمی برای سپردن مدیریت حساس یک شبکه تلویزیونی محسوب نمی‌شود.

مهم‌ترین ضعف این جوانان همچون برخی دیگر از چهره‌های جوان که در دیگر دستگاه‌ها در حال به کارگیری هستند، عدم به کارگیری آنها در سلسله مراتب و طی سلسله مراتب اداری برای آگاهی و تسلط بر سازمانی است که مدیریتش را بر عهده می‌گیرند. این چهره‌ها غالباً حتی تجربه مدیریت گروه را در شبکه‌های تلویزیونی ندارند و از این نظر، شاید تسلط کافی با رفتار و فرهنگ سازمانی نداشته باشند. البته این یک تیغ دو دم است، چون بخشی از وضعیت کنونی صداوسیما متاثر از رفتارهای سازمانی است و شاید مدیرانی که با این فرهنگ سازمانی بیگانه باشند، بتوانند اوضاع را تغییر دهند!

ده ماه پیش روی تا نوروز ۱۴۰۲، فرصت خوبی برای رصد و سنجش توانایی معاونت تازه صداوسیما و تیم مدیریتی‌اش است که «تابناک» حضورشان را در این ساختار پیش بینی کرده بود و اکنون امید می‌رود با ابتکارعمل و تغییر اساسی که در این مجموعه ایجاد می‌کنند، مسیر ریزش مخاطبان صداوسیما که رئیس سازمان صداوسیما به آن اذعان کرده بود را تغییر دهند و تلویزیون بار دیگر همچون سال‌های دور «خیابان خلوت‌کن» شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۸۸
جوانگرایی اگر قرار بر بکاری گیری کسی مثل فروغی باشد بدرد نمیخورد...همینکه فروغی را تغییر نداده یعنی تقسیم مایملک شده!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
شما کافیه یه باظهر و ریش و تیپ این حضرات نگاه کنی متوجه میشی همه از یه طیف انتخاب شدند و نه بر مبنای تخصص و صلاحیت بر مینای وابستگی به جریان خاص
ناشناس
| - |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
جرات تغییر فروغی را ندارد چون آقایان معمولا کسانی را که منفور مردم هستند تغییر نمی دهند ضمن اینکه ایشان پشتش گرم و به کوه است
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
در واقع بفرمایید کنترل فیشهای نجومی صدا و سیما به دست این سهمیه ای ها و دامادسالارهای خودی افتاد. مگر نه از نظر مردم ایران که سیما سالهاست تعطیل است و بودن یا نبودن اینها در پستها به غیر از همین فیشهای نجومی تفاوتی ایجاد نمی کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
پارتی ایشان خیلی کلفته و به این سادگی ها عوض نمیشه ایشان را برای ریاست سازمان دارند تربیت می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
خود اقای پیمان جبلی یک تندرو متعصب است
چه انتظاری دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
پس بشیر حسینی چی؟ به اونم یه شبکه بدید
ف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
از تلویزیون فقط چهار تا فوتبال داخلی مونده اون هم با اون سطح کیفیت تصویر برداری و چند تا فوتبال با سانسور خارجی با گزارش عمو جواد خیابانی و چند گزارشگر جوان.فوتبال داخلی کاملا مونوپول شده و رقیب ندارد. و تکلیف فوتبال خارجی هم که عرض کردم. البته گاهی یک یا دو تا برنامه از دست صدا و سیما در میره که بد نیست مثل فوتبال 120 کلا بود و نبود صدا و سیما تاثیری در زندگی مردم نداره و ارگانی کم اثر و پروپاگانداست که منافع جناحی را تبلیغ میکنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
تا وقتی سیاست صدا و سیما جانبگرایانه و حمایت از طیف خاصی است همه مدیران سازمان را هم عوض کنند تغییری ایجاد نمی شود.
فقط کافیه ببینیم که همون مجری هایی که کمی خارج از سیاست سازمان عمل کردند هم اخراج شدند و هم ممنوع التصویر.
این تغییر مدیران تفاوتی ایجاد نمی کند.
دیگه فایده نداره .

حتی در دورافتاده ترین روستاها ماهواره جای رسانه میلی را گرفته .

این جابجایی ها اعتماد از دست رفته را نمی تونه جبران کنه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
آره بابا! کی مزخرفات سداوسیما رو نگاه میکنه که براش مهم باشه دست کی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
دقیقا همینطوره. وقتی کسی نگاه به سداوصیما نمکنه هرکی مدیر بشه فرقی نمیکنه
ف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
گزارشگر در سطح شهر از مردی میانسال سوال کرد نظرتان در مورد برنامه های صدا و سیما و مدیریت آن چگونه است؟ مرد پاسخ داد: برنامه های صدا و سیما خصوصا سیما بسیار عالی ، بدون نقص است و چنانچه مدیریت با همین روش عمل کند کمال تشکر و قدردانی را دارم. گزارشگر خوشحال از شکار خیابانی گفت میتونید خودتونو معرفی کنید. مرد گفت من مجید هستم معروف به مجید ماهواره و شغلم نصب ماهواره است.
گل بود به سبزه هم آراسته شد!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
این ها هیــــــــچکدومشون دهه شـــصتی نیســــتند

این ها آقــــــازاده و دامـــــاد مســـــــــئولین هستند

به اســــــــــــــم جوانــــــــــــــــــــــــــــــــــگرایی
دریغ از هزاران میلیارد تومان پول بیت المال که در چاه ویلِ صدا و سیما ریخته می شود.
فکر کنم کل دارو دسته فروغی رو آورد تو تلویزیون
مملت با سرعت نور بسمت زوال داره پیش میره
قطعا با کاهش مخاطب مصرف برق کمتر میشه، اینم یکجور برنامه ریزیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
من که میخوام تلویزینم رو بفروشم با پولش سکه بخرم. بهتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
کاهش مخاطب صدا و سیمای میلی باعث افزایش مخاطبان شبکه های ماهواره ای شده است و بیشتر هم خواهد شد پس کاهش مصرف برقی رخ نمیده.
پس شبکه سه چی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
اون شبکه برای حداد عادله
تسلیت کافی !!!!!!!!!!!!!!!!!!
خب شبکه 3 چی؟
مهمترین ضعف عدم به کار گیری سلسله مراتب؟ اتفاقا نقطه قوت همینه. اگر سلسله مراتب باشه که میشن همون کم خاصیتان همیشگی!
اگر روزی در یک شبکه سراسری یک اصلاح طلب و یک محافظه کار تندرو بصورت پخش زنده با هم مناظره کردند و پس از آن یک کنسرت کلاسیک بدون سانسور کردن سازها نمایش داده شد و بعد فوتبال بدون صحنه های آهسته تکراری و بی موقع نمایش داده شد آنگاه می فهمیم تلوزیون داخلی یک تکانی خورده وگرنه علی فروغی که متولد سال 67 است مگر مدیر شبکه سوم نشد ؟! ایشان باعث جلوگیری از پخش برنامه ی پربیننده ی نود شد !
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
سقف آرزوهات خیلی کوتاه داداش! مدتهاست کسی به مناظرات اصلاح طلبان و اصولگرایان واقعی نمی‌گذارد...
مبارک است
زورش نرسید مدير شبکه ۳ رو برکنار کنه یا اینها رو هم لنگه اون انتخاب کرده که یکدست بشن ؟؟؟!!!
می گن از روی ظاهر قضاوت نکنید، ولی واقعتی ظاهر اینها گویای همه چیز است. پدیده مهرشادیسم!
همه این مدیران صدا و سیما هم شش کلاسه هستند و آبی از اینها گرم نمیشود .
خدا را شکر. امیدوارم یک روح جدیدی در تلویزیون دمیده بشه و این مدیران جدید هم بدون ترس و دلهره از برکناری، کارهای جدید و جذاب تولید کنن.
امیدوارم موفق بشن ولی بسیار بعیده . نیروی انسانی توانمند را در یک دهه گذشته از بدنه آن سازمان حذف کرده و می کنند. آن کس هم که بعنوان مدیر شبکه تلویزیونی مانند فوق می آیند تا مفاهیم رسانه فراگیر را بفهمد چند باری می رن تو باغالی ها و ...
مگه این شبکه ها مخاطب هم دارن ؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
نه فقط منوتو مخاطب داره .....
شما یک نفر رو از کره مریخ بزارید رییس و مدیران رسانه میلی چیزی عوض نمیشه چون اینها کارپرداز هستند و سیاست دست دیگری است من در چهره اینها چیز متفاوتی از اسلافشون ندیدم .
من ک هرگز تلویزیون ایرانو نمیبینم اصلا واسم مهم نیست
اصل شبکه سه هست که باید تغییر کنه
حتما از عملکرد فروغی جان راضی بودند که تکان نخورده....این هم از توجه به خواست مردم..فقط ادعا
درود
صدا و سیمای میلی....بیشتر میلی شده است
چند شب پیش اتفاقی اخبار شبکه سه گرفتم
اخبار گو آنچنان با ذوق می گفت که نیروهای اکراین از بندر مارپول عقب نشینی کردند
که انگار بندر مارپول خاک روسیه به بوده است
این انتصابات نشان می دهد مدیران جدید همه کارکنان را بی سواد و ضد انقلاب می دانند بیش از چهار هزار ایثارگر هم مسئله دار هستند ، غیر از باطبی بقیه برای برای ارزیاب برنامه در صدا و سیما هم صلاحیت ندارند چه برسد مدیریت شبکه ! اینهایی که روزمه تهیه کننده ذکر شده همه شان تهیه کننده صوری بودند اینها در کجا اموزش دیدند و چه تخصص رسانه ای و تلویزیونی داشتند که با موشک قاره پیما به قله مدیریت در صدا و سیما رسیدند مطمئن باشید کارشناسان صدا و سیما این تحقیر ها را بی جواب نخواهند گذاشت
مهم نیست تلویزیون دست کدام دهه هست. مهم این است که کسی به سیمای میلی نگاه نمی کند
این چهره ها که نشون دادید واقعا چند درصد بازتاب تفکر و ظاهر جوانان ایران هستند؟ همون ۴۰سال پیشه فقط سن پایینه
فرزندان و شاگردان همان نسل قبل. انتظار چی داشتید؟
تا زمانیکه صدا و سیما متعلق به همه طرز فکرها نباشه هیچ اتفاقی نمی افته
صدا و سیما بلندگوی نظام می باشد نه بلند گوی قشر عظیمی از مردم ناراضی بنابرا ین هیچ اتفاقی نمی افته صرفا وقت گرفتن هست
باسلام . آقای جبلی با انتخاب آقای مجتبی رضایی بعنوان معاون اداری و مالی سازمان نشان داد تموم انتصابات با فشار و زور به این انتخاب میشوند.
انتخاب های با زد و بند . حداقل کارکنان سازمان اینو متوجه شده اند.
مدیر جدید سازمان صدا و سیما اگر اشتباه نکنم رفیق نصاب ماهواره زیاد داره
با این انتصابات انجام شده کار و کاسبی نصابهای ماهواره رونق چشم گیری خواهد داشت
کی تلویزیون ایرانو میبینه آخه
همه آتش به اختيارند فاتحه
سوابق کاری شش مدیر:

کارشناس برنامه و مجری
کارشناس برنامه و مجری
کارشناس برنامه و مجری
کارشناس برنامه و مجری
کارشناس برنامه و مجری
کارشناس برنامه و مجری
دهه شصتی باشی افکارت قرون وسطایی باشه چه فایده ای داری
بفرمایید به دست آدمهای بیسواد
قیاقه ها نشون میده چه جور افرادی هستن
اینها نهایتا به فکر گریاندن مردم هستن و بس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
اول ما رو گریه میندازن بعد اقازاده هاشون رو‌با لبخند می فرستند کانادا
هر وقت فروغی عوض شد کارتان درسته
اینا نمایندگان و نماد دهه شصتی های ایران هستند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این جماعت نماینده فکری دو درصد دهه شصتی ها هم نیستن جمع کنین بابا این تیتر زدن های گمراه کننده رو
همین که فروغی رو از شبکه سه تغییر نداده معلومه چه کسانی رو آورده
براي آقاي جبلي متاسفم كه به نظر سنجي مردم اصلا اهميت نميدهند فقط تنها شبكه اي كه مخاطب داره شبكه سه هستش مديرش فروغي كه با شنيدن اسمش حال آدم بهم مخوره
فردوسی پور همچنان پر؟
فروغی چی شد مردم منتظر رفتن ایشون هستن با این کج نظری های ایشون
خیلی سخت میگیرن
چهل سال هستش که این مملکت داره براساس آزمون وخطا و بی برنامگی پیش میره ، حالا این چند نفر اومدن پای این سفره ایراد میگیرن
دوما حالا چند درصد مردم تلویزیون نگاه میکنن یا حرفای تلویزیون را قبول دارن که براشون مهم باشه مدیرش،امثال فروغی باشه یا نباشه
این تن بیمار به اتاق عمل نیاز داره شما به فکر کت شلوارش نباشین
با وجود این همه شبکه های رنگارنگ سهم رسانه ملی در جذب مخاطب داخلی تقریبا هرروز کم وکمتر میشود شاید تغییر این چنینی رویکرد مناسبی برای تغییرات اساسی در تلویزیون باشد متاسفانه رکود وتکرار مفاهیم وپخش سریالهای نامناسب ونبود جایگاه موسیقی در تلویزیون باعث رنجیدگی مخاطب شده است با توجه به اعتقاد قلبی دهه شصتی ها به انقلاب وعملگرایی آنها شاید انتخاب این افراد چرخش خوبی را در تصلاح امور تلویزیون وجذب مخاطب را بدنبال داشته باشد تااین همه هزینه از بیت المال برای تلویزیون وسایر رسانه ها هدر نرود
کلا هیچ امیدی به صدا سیما نبوده و نیست.بیخودی ریزش مخاطب رو مطرح کردن.از نظر اینا اصلا سلیقه ی مردم و مخاطب مهم نبوده و نیست و پول مملکت رو حیف میل میکنن
این موضوع جدیدی نیست،سالهاست که کل مملکت افتاده دست افرادبی تجربه وکم تجربه ونااهل،رنگ رخساره حکایت کندازسردرون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
رنگ رخساره خبر می دهد از سر ضمیر
رسانه میلی متهوع بود متهوع تر شد!!!!!!
به خدا اگر این 5300 میلیارد تومان بودجه صداوسیما در سال 1401 را خرج سروسامان دادن به وضعیت کشاورزی و قطره ای کردن و مدرن سازی کشت گندم میکردند، نیازی به 24000 هزار تومان کردن قیمت ماکارونی و برنامه‌ریزی برای 1500 تومان کردن قیمت نان لواش نبود، مردم هم از ندیدن برنامه های تلویزیون برای یکسال نه تنها ناراحت نمیشدند بلکه خوشحال هم میشدند.
یه شبکه هم به بشیر حسینی میدادید دورهمی بروبچ کامل میشد!!!
دمشون گرم انسان با خانواده راحت با خیال راحت میتونه تلوزیون ببینه من مسافرت لس آنجلس بودم جلو بچه همجنس بازی نشون داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
اون همه تلویزیون کابلی هست تو رفتی اونی رو اشتراک گرفتی که فیلم بالای ۱۸ نشون میده. اخلاقت رو درست کن.
تا وقتی مدیریت تبدیل به نوع مدیریت ژاپنی نشود هیچ چیز تغییر نمی کند
در مدیریت ژاپنی همیشه یک مدیر در حال تحرک بیشتر است و از تحرک بیشتر آن متوجه مدیر بودن آن می شوند ولی در ایران یک مدیر ساکن و دیگران تحرک دارند و بیشتر امتیاز طلبی برای مدیر حاکم است
در ژاپن سلسله مراتب به شدت حاکم و یک مدیر باید در نقاط مختلف تجربه های فراوان و خوبی داشته باشد اما در ایران به دلایل مختلف مدیر در بالاترین سطح و بدون هیچ تجربه ای منصوب می شود
در ژاپن یک مدیر از انجام کارهایی که سرکوب گر نفس است مثل شستن دستشویی اداره ابایی ندارد اما در ایران این کار برای یک مدیر امری مذموم و هیچ کس حاضر نیست حتی برای سرکوب نفسش که در دین ما به شدت به آن توصیه شده است انجام دهد
چرا مدیر شبکه سه آقای فروغی را با آن همه سوء مدیریت و اعتراض مخاطبان تغییر نداد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از لج عادل فردوسی پور مدیر شبکه سه عوض نمیشود.
عزیزان نقشه اینه که فروغی را بزارند جای جبلی واز الان این مدیران جدید راآوردند تا با پول مردم کارآموزی کنند .... ضمنا من از فروردین 98 کانال سه را از لیست کانالها حذف کردم واگر فروغی را بزارند جای جبلی تمام کانالهارا حذف میکنم.
پاسخ ها
افشین
| Germany |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
نظر شنا هم محترمه
از دست پدران به دست پسران افتاد.
خدایا چی دارند برسرمامیارند یعنی توسازمان طویلی مثل صداوسیما6ادم درست حسابی نبودن؟ایابایدچندساعت بعد معرفی شدن حکم این همه مدیربخوره بدون این که آب ازای تکان نخوره؟چرااگربنابه تعویض بودتمام مدیران جابجانشدن؟وهزران سوال دیگر
سلام چرا جرات نمیکنیدفروغی رو که با حذف برنامه نود امار بیندگان رو یک تنه کم کرده عوض کنید؟
این مهره‌چینی تاسف‌بار توسط "وحید جلیلی" تندرو صورت گرفته و نمونه یک باندبازی وحشتناک و متهجرانه است...
چرا چرا وچرا فروغی رو که باعث رو عوض نمیکنید؟
من هم امسال ماهواره نصب کردم حالم دیگه از این همه دروغ به هم میخوره
دست هر گروهی بیوفته بیوفته ما که نگاه نمیکنیم
علی کوچولو
علی کوچولو
علی کوچولو خیلی کوچیکه
اینجا برا اون خیلی بزرگه
علی کوچولو رفته به سیما
تا در بیاره صدای ما را
شماره آتش نشانی 125
اصلا انگار اینا تو جامعه الان ایران زندگی نمی کنند، واقعاً چی فکر می کنند، اینکه مردم در تعقیب تصمیمات آبکی و تکراری رییس سیمای میلی هستند دور افتاده ترین روستاهای کشور هم ماهواره رو هم با تنوع برنامه و سلیقه ای نگاه می کنند بعد بیان تلویزیون ایران رو نگاه کنند واقعاً که اینا تو کجا سیر می کنند ملت بیچاره دنبال چی هستند. معلومه خیلی دلشون خوشه
بخاطر همینه که وضع مملکت بهم ریخته وهیچی وهیچ کس جای خودش نیست فقط یه عده خاص از این نظام راضی هستند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر