بازدید 4848

واکنش وزارت ورزش به تعویق بازی‌های آسیایی و تاخیر در انتخابات کمیته المپیک

کد خبر: ۱۱۱۷۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴ 09 May 2022

سیدمحمد پولادگر در حاشیه قهرمانی تیم هندبال سپاهان در لیگ برتر این رشته اظهار داشت: امروز فینال لیگ برتر برگزار شد و با افتخار حضور پیدا کردم. هندبال یکی از رشته‌های پرافتخار ما است و بسیار به موفقیت این رشته در بازی‌های آسیایی و رویدادهای پیش‌رو امید داریم. هندبال در بخش آقایان و بانوان افتخارات زیادی برای کشور کسب کرده و در رده‌های سنی پایه نیز فدراسیون هندبال سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده و نتایج خوبی گرفته است.

وی با ابراز ناراحتی از تعویق بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: تعویق بازی‌ها اتفاق نامیمونی بود و همه را ناراحت کرد. این همه سرمایه گذاری انجام شد و روحیه بچه‌ها دچار لطمه شد و امیدوارم این بحران را فدراسیون‌ها و ورزشکاران به خوبی مدیریت کنند تا حضور موفقی داشته باشیم.

معاون توسعه ورزرش قهرمانی و جرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص انتخابات شمشیربازی گفت: من اطلاعات کامل در این مورد ندارم. زمان آن را اعلام نکردند و امیدوارم انتخابات در زمان خودش برگزار کنیم و اولین آن هم تیروکمان است.

پولادگر در خصوص تاریخ برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک عنوان کرد: مجمع تصمیم گرفته است، اما با توجه به تعویق بازی‌های آسیایی و نامشخص بودن تاریخ مسابقات، مجمع باید دوباره تصمیم بگیرد.

وی درخصوص احتمال تعویق دوباره انتخابات تیراندازی با کمان گفت: فعلاً دلیلی برای تغییر تاریخ انتخابات نداریم و امیدوارم بتوانیم در تاریخ اعلام شده انتخابات را برگزار کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی