بازدید 16850

این دزدان را شناسایی کنید

کلیه افرادی که توسط متهین مورد بزه واقع شده اند پس از شناسایی آنان با مراجعه به پلیس آگاهی استان شهرستان کرج و یا دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳ کرج اقدام به طرح شکایت نمایند.
کد خبر: ۱۱۱۷۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰ 05 May 2022

به گزارش تابناک به نقل از دادگستری البرز، تصاویر سه متهم که با شیوه سرقت مقرون به آزار با استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت می‌کردند با دستور قاضی شعبه ۱۵ دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳ شهید بهشتی کرج جهت شناسایی شکات منتشر می‌شود.

در متن دستور قضایی آمده است: «آقایان علیرضا میرلو؛ سینا کریمی؛ سعید توفیقی فرد؛ به موجب پرونده مطروحه در شعبه ۱۵ دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳ کرج متهم هستند به سرقت مقرون به آزار یا مسلح بودن سارق که از طریق پژو ۴۰۵ خاکستری رنگ اقدام به سرقت مقرون به آزار با استفاده از سلاح سرد (چاقو) می‌نمودند و اموال با ارزش از جمله پول نقد و گوشی تلفن همراه شکات را می‌ربوده اند.

با توجه به مراتب فوق امکان داشته که متهمین با همین شیوه جرایم یاد شده را علیه افراد زیادی مرتکب شده اند و شکات و بزه دیدگان به علت عدم شناسایی متهمین طرح شکایت ننموده باشند و یا شکایت آنان به نتیجه نرسیده باشد.

بدین وسیله اعلام می‌گردد کلیه افرادی که توسط متهین مورد بزه واقع شده اند پس از شناسایی آنان با مراجعه به پلیس آگاهی استان شهرستان کرج و یا دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳ کرج اقدام به طرح شکایت نمایند. دادیار دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرج مهدی سبزواری نژاد».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۱
قیافه ها مشخصه از نداری به خرابی افتادن
قابل توجه مقامات قضایی کشور لطفا عکس و مشخصات دزدان بزرگ کشور که سالینان درازی است که شیره جان ملت را براحتی سر میکشند و یه پیاله آب هم روش و ککشون هم نمیگزه رو چاپ بفرمایید و مراتب دستگیری آنان را هم به عمل آورید و عموم ملت را دعاگوی خود نمایید
کار خوبی است اما اگر بحث اتهام اثبات نشده می تواند باعث درج تصویر شود لطفا دزدان بیت المال را ولو متهم باشند با عکس وتفاصیل منتشر کنید.
زندان ها شدن دانشگاه سارقین، باید حبس های طولانی مدت در اردوگاه های کار اجباری جایگزین زندان های کوتاه مدت بشه.
ای ول، زنده باد بچه های آگاهی، همین جوری این بد صفتها رو به مردم معرفی کنین تا هر کی کوچکترین شکایتی داره بیاد جلو و حرفشو بزنه، حتی اگر تجاوزی هم از طرف اینها صورت گرفته شده باشه بصورت کاملاً محرمانه شکایتشو مطرح کنه! اینجوری هیچ بزهکار و خلافکاری از زیر بار جوابگویی به قانون و مجازات نمی تونه در بره. البته چهره و نام هیچ بزهکار و خلافکاری ولو برای اولین بارش هم باشه نباید پنهان بمونه!
هر سه نفر معتاد هستند... اعتیاد مادر همه خلافها
زنده ماندن این اراذل برای جامعه بصلاح نیست و اکثرشان بعد از ازادی دوباره وارد چرخه خلاف و دزدی وارد می شوند.سریعا اعدام
ریش دارند
سال پیش گوشی من رو جلوی کانکس پلیس زدن . بعدش به پلیس گفتم چرا کاری نمیکنید گفت میخواستی از خونه بیرون نیای!
ریش رو بزنن تا بدون ریش هم قابل شناسایی بشن
دزدها شناسایی بشوند که چی بشود سه سال پیش پنج خانه در ارومیه مورد سرقت قرار گرفت که سارقین دستگیر شدند ولی با وثیقه خیلی ناچیز آزاد شدند و من مال باخته تمام این مدت به استخدام دادگستری درآمده و مدام از پله های این اداره بالا و پایین می روم و کوچکترین نتیجه ای حاصل نشده و من بیچاره در تامین هزینه ازدواج دخترم دچار مشکل شده ام و آقایان دزدها آزادنه می گردند و به ریش من بدبخت می خندند.؟!
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی