بازدید 7011

محدودیت ترافیکی در جاده‌های مازندران

محور‌های کندوان و هراز برای تسهیل در عبور و مرور خودرو‌ها ۳ روز متوالی یک طرفه می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۱۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴ 05 May 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روزها از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

بر اساس این گزارش تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۵، ۱۶ و ۱۷ از رودهن به سمت آمل نیز ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و تردد همه تریلر‌ها در محور هراز کماکان ممنوع می‌باشد.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ از محور هراز و تردد انواع تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از مسیر جنوب به شمال محور تهران - سوادکوه - قائم شهر و بالعکس ممنوع می‌باشد.
تردد موتور سیکلت ها بجز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۷ اردیبهشت از محور‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه ممنوع است

پلیس راه مازندران اعلام کرد اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها لغو می شود

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل