بازدید 5190

پیام تسلیت فرمانده سپاه برای درگذشت نادر طالب‌زاده

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه به مناسبت درگذشت حاج نادر طالب زاده هنرمند انقلابی و خستگی ناپذیر جبهه انقلاب اسلامی پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۱۶۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷ 01 May 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، متن پیام تسلیت فرمانده کل سپاه بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

درگذشت هنرمند مجاهد، انقلابی و خستگی‌ناپذیر مرحوم "حاج نادر طالب زاده" که در زمره چهره‌های نامدار رسانه‌ای جبهه انقلاب محسوب می‌شد؛ موجب اندوه و تاثر فراوان گردید.

بی‌شک تلاش‌ها و مجاهدت‌های صادقانه و مثال زدنی وی در میدان هماوردی جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی با شبکه‌های رسانه‌ای سلطه و صهیونیسم که منشأ آگاهی مخاطبان و اعتلای گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت و استکبارستیزی در این عرصه شد، ماندگار و موجب افتخار همرزمان، همکاران و علاقمندان ایشان و راهنمایی معتبر برای ادامه دهندگان راه وی است.

این ضایعه غم انگیز را به ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی به ویژه خانواده مکرم و آحاد مجاهدان و فعالان جبهه فرهنگی و رسانه‌ای انقلاب اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم. از درگاه خدای کریم و نعیم برای او مغفرت و رحمت واسعه الهی و همجواری با امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) و برای داغدیدگان ارجمند و عموم بستگان و دوستداران آن مرحوم صبر، شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می‌جویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها