بازدید 6621

دستگیری قاتل ۲ طلبه اهل سنت گنبدی

کد خبر: ۱۱۱۶۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹ 27 April 2022

رئیس پلیس آگاهی کشور از شناسایی و دستگیری عامل اصلی قتل دو طلبه اهل سنت در شهرستان گنبدکاووس به همراه دو همدستش خبرداد.

به گزارش ایسنا، سردار محمد قنبری از شناسایی و دستگیری سه نفر از عاملان قتل دو طلبه ترکمن در شهرستان گنبدکاووس خبر داد و افزود: در تاریخ سیزدهم فروردین امسال، خبر قتل دو طلبه اهل سنت در محله چای بوئین گنبد کاووس به پلیس اطلاع داده شد که در جریان آن پلیس وارد عمل و مشخص شد قتل با سلاح گرم انجام شده است.

به دلیل حساسیت موضوع، تیم های ویژه تخصصی کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات انتظامی کشور و استان گلستان رسیدگی به این پرونده را برعهده گرفتند.

وی با بیان این که دستگیری عوامل این جنایت در دستورکار ویژه ماموران قرار داشت، ادامه داد: با وجود پیچیدگی‌های حادثه، در نتیجه اقدام هماهنگ اطلاعاتی و عملیاتی پلیس عوامل این جنایت روز دوشنبه پنجم اردیبهشت شناسایی و دستگیر شدند و از آنان سلاح به کار رفته در قتل نیز کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی کشور با بیان این که عامل اصلی قتل و دو همدست وی دستگیر شده‌اند، افزود: ضارب علت قتل را خصومت شخصی اعلام کرد. تحقیقات از متهمان پرونده در جریان است و اطلاعات تکمیلی در این باره متعاقبا به اطلاع هموطنان خواهد رسید.

همچنین به گزارش ایلنا، حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان با بیان این که بررسی‌ها نشان می‌دهد این قتل‌ها هیچ انگیزه خارجی یا ارتباطی به گروه‌های تروریستی ندارد، افزود: هم مقتولان و هم افراد دستگیر شده، از اهل سنت گنبدکاووس هستند.وی با بیان این که متهمان سابقه کیفری دارند، ادامه داد: در بازرسی از منزل متهم اصلی پرونده، چهار قبضه سلاح جنگی کشف شد.

آسیابی افزود: پرونده در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای گنبدکاووس به صورت ویژه در حال رسیدگی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی