بازدید 85295
دو هزار و نهصد و هشتاد و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

الیاس قالیباف: اسناد خرید ملک توسط داماد ما در ترکیه جعلی است/نماینده مجلس: معلوم نیست چه کسی متولی قیمت خودرو در دولت است/حمایت سلیمی نمین از قالیباف: سفر خارجی آن‌قدر‌ها اهمیت ندارد/پیشنهاد عجیب به معلم‌ها: می‌توانید سرایدار شوید!

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند فعال اصولگرا: رئیسی بهتر است اول اطرافیانش را پالایش کند/اگر برجام هم نباشد، هیچ مشکلی در بازار ارز نخواهیم داشت/هیچ گونه افزایش قیمت نان نداریم/واکنش سخنگوی دولت به شایعه تغییر در اعضای کابینه … را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۱۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵ 27 April 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی از حوزه های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

حمایت سلیمی نمین از قالیباف: سفر خارجی آن‌قدرها اهمیت ندارد
سلیمی نمین: جبهه پایداری می‌خواهد قالیباف را در مجلس تضعیف کند زیرا او مدبرانه جلوی اقدامات رادیکال پایداری‌ها در مجلس را گرفت آنها هم تا مرز زمین‌زدن قالیباف شمشیر را از رو بسته‌اند. جریان اصلاح‌طلب هم دچار نوعی بی‌هویتی شده است و در جامعه زیر فشار سنگین‌ترین فشارهاست. از عمکرد ضعیفشان در دولت، مجلس و شوراها گرفته تا گرفتن نمایندگی لباس کودک توسط یکی از اصلاح‌طلبان و... که همه اینها باعث شده مردم قضاوت منفی‌ درباره اصلاح‌طلبان داشته باشند. آنها برای پوشش این بی‌هویتی یک سفر و خرید سوغاتی را بهانه قرار داده‌اند تا شخصیت برجسته‌ای چون آقای قالیباف را تخریب کنند؛ فردی که چه در نیروی انتظامی و چه در شهرداری منشأ تحولات مهم بود و حالا هم در قامت رئیس‌مجلس خوب عمل می‌کند. هیچ شهرداری مانند آقای قالیباف نتوانست شهر تهران را متحول کند؛ نه اصلاح‌طلبان با شهرداران اصلاح‌طلبشان اعم از آقایان نجفی و حناچی هیچ کدام یک درصد توفیق آقای قالیباف را نداشتند؛ پس آنها هم راهی جز تخریب ندارند و دیدیم که هرچه اتهام زدند ـ چه در محاکم قضایی و چه از سوی نهادهای مدنی ـ رد شد.

آقای توکلی در موسسه شفافیت بجد پیگیر صحت‌وسقم اتهامات وارده شد اما در نهایت اعلام کرد که مشکلی در دوران شهرداری آقای قالیباف وجود نداشته است.در قوه قضائیه هم همه اتهاماتی که اصلاح‌طلبان علیه قالیباف می‌زدند رد شد. بعدها خود اصلاح‌طلبان شهرداری را به دست گرفتند و همه اسناد را داشتند اما حتی نتوانستند یک سند علیه قالیباف رو کنند و حالا کارشان به جایی رسیده که به شیوه‌هایی عوامانه سعی می‌کنند به دلیل یک سفر و چهار تا سوغاتی در برابر قالیباف صف‌آرایی کنند. سفر به خارج از کشور حلال است؛ اما من هم می‌گویم بهتر است مسئولان و خانواده‌هایشان به سفر خارجی نروند تا مردم احساس تمایز میان خود و مسئولان نکنند، ولی سفر خارجی که تخلف نیست و آن‌قدرها اهمیت ندارد. پس چرا عدالت‌فروشان، تندروهای جبهه پایداری و اصلاح‌طلبان هم‌صدا می‌شوند؟ برای آنکه آنها بهانه‌ای ولو بهانه‌ای عوامانه به دست آورده‌اند تا علیه قالیباف حمله کنند تا هیچ‌کس از آنها نپرسد که وقتی شما مسئولیت داشتید چند کیلومتر که هیچ، چندمتر مترو ساختید؟ یا شما به عنوان کسانی که خود را انقلابی معرفی می‌کنید چه کاری برای مردم کرده‌اید؟ واقعا شرایطی که بر آنها حاکم است، تأسف‌بار است.

معلمانی که تمایل دارند می‌توانند به عنوان سرایدار نیز در مدارس کار کنند!
بخشنامه عجیب یکی از ادارات آموزش و پرورش. معلمانی که تمایل دارند می‌توانند به عنوان سرایدار نیز در مدارس کار کنند! این پیامی بود که طی یک بخشنامه به مدیران مدارس منطقه 17 ابلاغ شده و واکنش های زیادی در فضای مجازی داشت.

الیاس قالیباف: اسناد خرید ملک توسط داماد ما در ترکیه جعلی ست/نماینده مجلس: معلوم نیست چه کسی متولی قیمت خودرو در دولت است/حمایت سلیمی نمین از قالیباف: سفر خارجی آن‌قدرها اهمیت ندارد/پیشنهاد عجیب به معلم‌ها: می‌توانید سرایدار شوید!/

«نادر طالب‌زاده» در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
نادر طالب‌زاده مجری و برنامه‌ساز با سابقه تلویزیون که چندی پیش در بیمارستان بستری بود، دوباره بر اثر نارسایی قلبی به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل شد؛ این خبر را حمید جوادی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «عصر» اعلام کرد و  گفت: از مردم درخواست داریم که برای نادر طالب‌زاده دعا کنند. بنابر گفته‌های جوادی، وحید جلیلی قائم‌مقام رئیس صداوسیما در امور فرهنگی هم به ملاقات او رفته است.

الیاس قالیباف: اسناد خرید ملک توسط داماد ما در ترکیه جعلی است
در پی ادعای برخی رسانه‌ها و یک نماینده سابق مجلس مبنی بر خرید ملک توسط داماد رییس مجلس در ترکیه، الیاس قالیباف  این ادعا را تکذیب کرد و با ارائه گذرنامه آقای بحیرایی از جعلی بودن اسناد منتشر شده گفت: پروژه‌سازان به دروغ اخباری را درباره خرید ملک در ترکیه منتشر کردند که تمام امضاهای آن جعلی است. این جعل به قدری ناشیانه بود که حتی فامیل آقای بحیرایی که با لاتین در سند آنها نوشته شده اشتباه و مغایر با گذرنامه اصلی است. الیاس قالیباف تاکید کرد: احتمالاً اسم پدر آقای بحیرایی را هم از اطلاعات شخصی ایشان پیدا کردند که این مساله، پروژه بودن این تخریب‌ها را بیشتر نشان می‌دهد در حالی که ایشان تاکنون به ترکیه نرفته‌اند که بخواهند ملکی بخرند. مشخص است که یکسری دروغ را کنار هم گذاشته‌اند تا آقای قالیباف را تخریب کنند.

ی در ادامه گفت: هر فردی سند ملکی به نام این افراد در ترکیه پیدا کرد آن ملک برای خودش ولی اگر غیر از این بود باید مطابق قانون با آنها برخورد شود. امضاهای این افراد که نزد ما موجود است و همچنین کلمه بحیرایی در گذرنامه با آنچه در سندهای جعلی منتشر شده متفاوت است و با آنها مغایرت دارد. فرزند رئیس مجلس درباره برخی احتمال‌ها مبنی بر شکایت از وحید اشتری گفت: درباره موضوع آقای اشتری ابتدا باید توسط دستگاه های امنیتی مشخص شود، پشت پرده پروژه‌ای که از آن استفاده کرده چه کسانی هستند. شکایت از اشتری آدرس غلط است و باعث می‌شود درباره شبکه اصلی طراح این پروژه تعیین تکلیف نشود.


معلوم نیست چه کسی متولی قیمت خودرو در دولت است
فیروزی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره علت افزایش قیمت خودروی داخلی، عنوان کرد: «قبلا شورای رقابت مستقر بود و این شورا با توجه به قیمت مواد اولیه، عرضه و تقاضا، شرایط بازار و قیمت ارز برای قطعات و مواد اولیه‌ای که از خارج وارد می‌شد، هر شش ماه یکبار، قیمت‌گذاری می‌شد. ولی الان چند ماهی است که اختیار را از شورای رقابت گرفته‌اند و متاسفانه معلوم نیست که متولی این امر در دولت چه مجموعه‌ای است و چه کسی دارد این امر را راهبری و مدیریت می‌کند.»

اسپانسر تولید کننده مشروب مانع بازی‌های دوستانه ایران
 فدراسیون فوتبال ژاپن چندی پیش برای فدراسیون فوتبال ایران دعوتنامه‌ای را برای حضور تیم ملی در یک تورنمنت به‌نام «Kirin Cup» داد. فدراسیون فوتبال به‌ دلیل اسپانسری شرکت تولیدکننده مشروبات الکلی که نام آن روی این تورنمنت قرار دارد، حضور در این تورنمنت را نپذیرفت و برای فیفادی پیش‌ِرو به‌ دنبال بازی‌های دوستانه دیگری است.تیم ملی ژاپن در این تورنمنت دوستانه به مصاف تیم‌های پاراگوئه و برزیل خواهد رفت تا برای جام جهانی ۲۰۲۲ آماده‌ شود.

وزیر کشور: خبر بازگشتم به شورای عالی امنیت ملی شایعه است
احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: شایعه بازگشت خود به شورای عالی امنیت ملی را تکذیب می‌کنم. چندی پیش برخی گمانه‌زنی‌ها از احتمال تغییر دبیر شورای عالی امنیت ملی و انتصاب احمد وحیدی وزیر کشور به این جایگاه مطرح شده بود.

افشاگری جلیل محبی در دلنوشته ای به رهبر انقلاب
جلیل محبی: بنده از ابتدای شروع دولت جدید در معاونت حقوقی ریاست جمهوری مشغول به کار شدم. حجم کار معاونت از جمله نظردهی درباره طرح ها و لوایح بسیار زیاد، نظارت بر امور حقوقی دستگاه های اجرایی کل دولت بسیار مفصل، لکن بودجه ای که باید برای استخدام و بکارگیری کارشناس حقوقی در این معاونت صرف گردد، خرج سفرهای استانی رئیس جمهور میشد. هرچه معاون محترم حقوقی رئیس جمهور به مسئولین نهاد اعتراض نمود که این بودجه برای امر کارشناسی در معاونت حقوقی در نظر گرفته شده است موثر واقع نشد و بزرگواران هزینه در سفرهای استانی را اولی دانستند. منطقاً و قانوناً اگر سفرهای استانی لازم است باید مطابق اصول ۵۲ و ۵۳ قانون اساسی در قانون بودجه درج و سپس در همان زمینه هزینه شود.
آیا این انتقادهای جدی معاون حقوقی رئیس جمهور موثر واقع شد؟ خیر. غرض اینکه تا صدا بلند نمی‌شود و مهم تر از آن تا حرف رسانه ای نمی‌شود مسئولین نمی‌شنوند و این مخصوص آحاد جامعه و تریبون های غیر رسمی نیست، حتی اشخاص صاحب منصب مانند آقای حسن رحیم پور هم در برهه ای از زمان حرف هایی که شنیده نمی‌شد را در منبر نماز جمعه با بیانی مطرح کردند که امید به شنیده شدنش بیشتر بود.

مشاور رییس مجلس: قالیباف از نماینده پیشین مجلس شکایت می‌کند
مشاور رییس مجلس گفت که رییس مجلس از یکی از نمایندگان دوره دهم به‌دلیل تکرار یک ادعای تکذیب‌شده در خصوص خرید ملک در ترکیه، شکایت خواهد کرد.احسان عسکری مشاور رییس مجلس در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:«آقای دکتر قالیباف قطعا از آقای جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده پیشین مجلس به دلیل انتشار مطلب کذب و تشویش اذهان عمومی و تکرار یک ادعای تکذیب‌شده در خصوص خرید ملک در ترکیه شکایت خواهد کرد.» غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مجلس دهم در مصاحبه‌ای ادعایی مطرح کرد، مبنی‌ بر این‌که قالیباف دو دستگاه آپارتمان را در ترکیه خریداری می‌کند، سوال بنده از ایشان این است که پول خرید دو دستگاه آپارتمان را از کجا آورده است؟

فعال اصولگرا: رئیسی بهتر است اول اطرافیانش را پالایش کند
فعال و تحلیلگر مسائل سیاسی، درباره احتمال استیضاح وزرا توسط نمایندگان مجلس گفت: «وقتی مجلس یازدهم روی کار آمد دولت آقای روحانی مشغول به کار بود. این مجلس حتی زیربار رأی عدم کفایت سیاسی به آقای روحانی هم نرفت چه رسد به آقای رئیسی و اینکه اخیرا یک نماینده مجلس سخن از طرح عدم کفایت رئیس‌جمهور زده، صرفا برای مطرح‌کردن نام خود بوده است و این موضوع اصلا جای بحث ندارد اما درباره احتمال استیضاح وزرای دولت باید گفت که مجلس از باب وظیفه نظارتی خود می‌تواند وزرا را استیضاح کند اما من سوال می‌کنم که چرا همین نمایندگان که اکنون در تب و تاب استیضاح به سر می‌برند، زمانی که رأی اعتماد به وزرای آقای رئیسی می‌دادند، یک بار هم نگفتند که این افراد از شایستگی لازم برخوردارند یا خیر. چرا آن زمان دقت نکردند و رأی‌های فله‌ای می‌دادند؟ چرا به نقد کارشناسان گوش ندادند؟ حالا بعد از نه ماه یاد استیضاح وزرا افتاده‌اند؟ این شیوه واقعا مردم را نسبت به مسئولان بی‌اعتماد می‌کند».

او ادامه داد: «مجلس کنونی، مجلس خسته‌ای است، حال و حوصله هیچ کاری ندارد و واقعا ناوان است. بسیار بعید است که حتی همین‌هایی که ادعای استیضاح‌کردن وزرا را مطرح می‌کنند، حوصله و جسارت این کار را داشته باشند».این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «واقعا چرا این نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی رأی اعتماد دادند؟ چرا باید به فردی که هیچ تخصصی در این عرصه ندارد، رأی اعتماد داده می‌شد؟ این وزیر جزو کسانی بود که نهی رهبری مبنی بر عدم ورود نمایندگان به دولت را زیر پا گذاشت».کوشکی در پایان گفت: «آقای رئیسی بهتر است اول از همه اطرافیانش را پالایش کند. مشورت‌های حلقه نزدیکانش واقعا خسارت‌بار است. امیرکبیر یک زمانی می‌گفت با توصیه عمه و خاله که نمی‌شود کشور اداره کرد.»

واکنش سخنگوی دولت به شایعه تغییر در اعضای کابینه
سخنگوی دولت در واکنش به شایعه تغییر در اعضای کابینه گفت: استیضاحی در مجلس شورای اسلامی و تغییری در دستور کار دولت نیست.بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت اظهار کرد: برخی نمایندگان به صورت فردی مسائلی را مطرح می‌کنند، اما هیچ استیضاحی در صحن مجلس شورای اسلامی وجود ندارد. اما وقتی نماینده‌ای نظر شخصی خود را بیان می‌کند این شایعه دامن زده می‌شود که تغییری در حال انجام است اما دولت و مجلس تغییری در دستور کار ندارند.وی تاکید کرد: البته نظارت بر عملکردها وجود دارد، اما تغییر اعضای کابینه شایعاتی است که در فضای مجازی و رسانه‌ها وجود دارد.

اگر برجام هم نباشد، هیچ مشکلی در بازار ارز نخواهیم داشت
صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی گفت: ما در زمینه فروش نفت به رقم‌های بسیار خوبی رسیده‌ایم و تمامی درآمدهای فروش نفت را وصول می‌کنیم، بنابراین حتی اگر برجام هم نباشد، تامین ارز در کشور به نحو مناسبی انجام خواهد شد و هیچ مشکلی در بازار ارز نخواهیم داشت.

تسهیلات ۶۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن برای چه کسانی است؟
محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن گفت: در بسته اعتباری سال جاری رونق تولید مسکن، برای ۱۲ شهر «تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج، اهواز، بندرعباس، بوشهر، قم، ساری و رشت» سقف تسهیلات ساخت مسکن برای سازندگان حرفه‌ای که از فناوری نوین هم استفاده کنند، ۶۰۰ میلیون تومان به ازای هر واحد است. همچنین به سازندگان غیرحرفه‌ای که از فناوری نوین ساخت در پروژه خود بهره بگیرند، ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به ازای احداث هر واحد مسکونی پرداخت می‌شود. در شهرهای مذکور به سازندگان حرفه‌ای که از فناوری نوین ساختمانی استفاده نکنند، ۵۰۰ میلیون تومان و به سایر سازنده‌ها نیز ۴۵۰ میلیون تومان تسهیلات بدون سپرده ساخت پرداخت می‌شود.

بورس قرمز در آخرین روز هفته


در معاملات امروز، شاخص کل بورس اوراق بهادار با کاهش ۱۴۳۳ واحدی معادل ۰.۰۹ درصد، به یک میلیون و ۵۲۱ هزار و ۴۳۴ واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با افزایش ۱۵ واحدی به ۲۰ هزار و ۹۱۶ واحد رسید.
 
هیچ گونه افزایش قیمت نان نداریم
 حشمت الله عسکری معاون اقتصادی استاندار تهران ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه آرد و نان استان تهران اظهار داشت: قیمت نان در سال جاری همان مصوبه سال گذشته است و هیچ گونه افزایش قیمتی در این زمینه نداریم. وی با تاکید بر ضرورت بازرسی و نظارت بیشتر دستگاه‌های نظارتی و اجرایی ذی‌ربط و همکاری اتحادیه نانوایان افزود: هرگونه افزایش قیمت نان مبنای قانونی ندارد و قطعاً با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت. معاون اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: گستره نظارت‌ها نباید مختص به روزهای خاصی باشد؛ چراکه این موضوع باعث تعطیلی، کم فروشی و سوءاستفاده متخلفین به ویژه در ایام تعطیل خواهد گردید.
 
قیمت‌های مختلف در بازار تخم مرغ
بر اساس مشاهدات میدانی از خرده‌فروشی‌های سطح شهر تهران قیمت هر شانه ۳۰ عددی تخم‌مرغ در مغازه‌های مختلف، متفاوت و در بازه ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان است. این یعنی حدودا قیمت هر عدد تخم مرغ ۱۶۶۰ تا ۲۰۰۰ تومان تمام می‌شود. در میادین میوه‌و تره بار نیز قیمت هر شانه تخم‌مرغ ۳۰ عددی به وزن یک کیلو و ۸۰۰ گرم ۳۹ هزار تومان و هر عدد تخم مرغ نیز ۱۳۰۰ تومان است. به نقل از ایسنا؛ گفتنی است که قیمت‌ تخم‌مرغ همچنان در بازار دو نرخی است و اختلاف قیمت تخم‌مرغ در میادین میوه‌ و تره‌بار و مغازه‌ها حدود ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان است. هنوز مشخص نیست چرا با وجود مازاد تخم‌مرغ و کاهش مصرف قیمت‌ها کاهشی نمی‌شود و مسئولان مربوطه برای تخم‌مرغ یک قیمت مشخص تعیین نمی‌کنند تا هر کس با هر قیمتی اقدام به فروش آن نکند.

سکه چند میلیون تومان شد؟
ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز به ۱۳ میلیون و ۸۰ هزار تومان رسید. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با قیمت ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد. همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت خورد. علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۹۵ هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا پنج‌ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان شد.

توقف عرضه گاز روسیه به لهستان و بلغارستان


وز چهارشنبه ابرشرکت انرژی روسیه، گازپروم اعلام کرد که تمام عرضه گاز به لهستان و بلغارستان را پس از اینکه از  این دو عضو اتحادیه اروپا پرداخت به روبل دریافت نکرده، متوقف کرده است. گازپروم در بیانیه‌ای اعلام کرد، پس از اینکه ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در ماه گذشته گفت روسیه فقط پرداخت برای تحویل به ارز ملی خود را می‌پذیرد، به بولگار گاز بلغارستان و PGNiG لهستان درباره تعلیق گاز از ۲۷ آوریل تا زمان پرداخت به روبل اطلاع داده است. گازپروم در بیانیه‌ای اعلام کرد که پس از اینکه ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در ماه گذشته گفت روسیه فقط پرداخت به ارز ملی خود را می‌پذیرد، به بولگار گاز بلغارستان و پی جی ان آی جی لهستان درباره تعلیق گاز از امروز ۲۷ آوریل تا زمان پرداخت بر حسب روبل هشدار داده است.

موافقت اتریش به پرداخت پول گاز روسیه با روبل
کارل نهامر، صدراعظم اتریش امروز اعلام کرد، کشورش با سازوکار پرداخت پول گاز به روبل موافقت کرده است و از آن پیروی خواهد کرد. نهامر در یک کنفرانس خبری گفت: «ما، یعنی شرکت دولتی انرژی OMV، شرایط پرداخت به روبل را قبول کرده  همانطور که آلمان پذیرفته است. این شرایط با شرایط تحریم‌ها همراستاست. برای ما، این نکته اهمیت داشت.» به گفته مقامات، این شرکت اتریشی قبلا یک حساب مناسب در این بانک روسی برای انتقال پرداخت ها داشته است. نهامر خاطرنشان کرد در جریان سفر اخیرش به مسکو، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور، سازوکار جدید پرداخت را توضیح و نسبت به تامین کامل گاز تضمین داده است.
 
 ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی کمتر شد
مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۷۷ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۴.۹۸ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۱.۲۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین است. بیت کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت. حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۹۵.۶۵ میلیارد دلار است که ۲.۲۰ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۱۱.۵۹ میلیارد دلار که ۱۲.۱۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۸۰.۸۲ میلیارد دلار است که ۸۴.۵۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۲
در انتظار بررسی: ۴۲
انتشار یافته: ۱۲۹
الیاس قالیباف این بادی بود که پدرت و دوستانش کاشتند و دیگه کاری نمیشه کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
کاسه رسوایی دولتمردان از بام افتاده است. حالا هی ماله بکشید و دروغ پشت دروغ.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
از اول هم قضیه سیسمونی را بزرگ کردند تا کسی پیگیر خرید ملک توی ترکیه نشه
ع.ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
آقا الیاس اگر ماجرا کذب است و صحت ندارد ، پس چرا در توئیتر از مردم عذرخواهی کردی؟؟؟؟
ناشناس
| Romania |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
با همان بخشنامه، وزیر را آبدارچی کنیم البته بعید می‌دونم جنم همان کار را هم داشته باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
آفرین به این نظر
کوتاه، مفید، مختصر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
قالیباف تبدیل به همون نمادی شد که می گفت
نماد4 درصدی ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
الیاس جان از خیریه مادرتان هم بفرمایید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
اصلا شما تو ترکیه چیکار می کردید که بخوان براتون حرف در بیارن و الان مظلوم نمایی می کنید؟!
شما که ادعا می کنید ثروتمند نیستید چطوری و برای چی رفتید ترکیه؟!
قیمت خودرو نه دردست دولت است نه کمیسیون صنایع مجلس بلکه دست مافیا است که تعیین میکند و وزارت صمت هم اعلام و ابلاغ میکند رییسی هم سکوت میکند
شورای رقابت منحله هم تحت تفوذ مافیا بوده زیاد نگران حذفش نباشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
لقمه این قدر چرب و چیلی هست که نمی شه ازش صرف نظر کرد . مگه قیمت افراد چقدره بالاتر از چند میلیارد که نیست . رانت خودرو در کشور سالیانه بالای چند هزار میلیارد تومنه . . با کمی دست و دلبازی و سهم طلبی قضیه حل شده است . منته از جیب ملت .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
از این کلمه مافیا نفرت دارم
اتفاقا این چیزیه که دوستان میخوان
هر جا نتونن یا نخوان کاری بکنن میگن دست مافیای اون مسئله بوده
اگه تو مملکت این همه مافیا داریم که وای به حالمون
چقدر امثال قالیباف برای کشور هزینه ساز شده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
یک مسوولش نام ببر که درامد زا باشه همه نفت فروش
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
قالیباف بنده دا چه هزینه سازی کرده ؟ دامادش براش هزینه درست کرده که با این کارش خدا خیرش بده کلی خرج سیسمونی گذاشته رو دست بابابزرگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
هزینه ساز بودن
هر کسی که شایستگی انجام کاری رو نداشته باشه و تو اون جایگاه قرار بگیره هزینه به بار میاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
جالبه که پسرش میاد حرف میزنه
بذار بابایی خودش صحبت کنه
ناشناس
| Germany |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
نمايشگاههاي اتومبيل تو سايت ديوار كافيه يه مصرف كننده كمي ارزون بزاره سريه ماشينشو بر ميدارند صد ميليون بالاتر اگهي ميدن مصرف كننده بعدي عدد نمايشگاهي ميبيني قيمت بالاتر ميزاره باز نمايشگاهي ميخره واين دور ادامه داره به اي ن هم مافيا كوچكتر ميگن
farhad
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
من با ذات عمل خانواده قالیباف و صحبتهای قبلی خودش کاری ندارم ولی اینکه طوفان رسانه ای راه میوفته درست زمانی که مجلس برای کاهش قیمت خودرو اقدام میکنه قطعا اتفاقی نیست
تمام خبرها یکطرف اما میشه یک مسئولی در وزارت کار و تامین اجتماعی بگه که چرا 2 هفته است که افزایش مستمری بازنستگان تامین اجتماعی به فراموشی سپرده شده؟سرمون رو با قالیباف و طالبان و ایکس و ایگرگ نمیتونید گرم کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
هر سال همین وضعیته جون به لب میکنند بازنشسته ها رو تا بخواهند خبر بدهند معلوم نیست چه ... میکنند
معلومه این دولت هم بی عرضه تر از بقیه دولتهای قبلی فقط ادعاشون می شه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
باید در نظر داشته باشیم که در مدت حضور جناب رییسی در قوه قضاییه صدا و سیما چنان کارهای انجام شده و نشده رو پوشش داد و حرف از تحول زد که مردم تصور
کردن با اومدن ایشون به دولت قراره اتفاقات ویژه ای بیفته و مشکلات تموم بشه
پارسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
شک داشتی؟بعدی اگر باشه از این بدتره
از آقای سلیمی نمین این تفسیر و عادی سازی عجیب بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
منفعت
منفعت
منفعت
هر طرف که منفعت باشه همون طرف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
خیلی هم عجیب نیست ایشان فرداها را دارن میبینند که بعد ازمجلس چکار خواهند کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
میخواسته سفرهای خانواده خودشو در آینده توجیه کنه اگر دولت قبل بود که میشد مفسد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
کجاش عجیب بود؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
انتظار دیگه از سلیمی نمین داشتید؟!
اقای سلیمی نمین از بزرگترین مشکلات کشورمان اینست که همه مسئولین از همدیگر اتو دارند و اگر یکی محکوم شود انوقت سلسله وار افشاگری های فراوانی به راه میافتد بنابراین هیچوقت نمیبینیم که مسئولین رده های 1 و 2 و 3 این کشور خدشه ای بهشان وارد شود و رده های بعدی هستند که یک به یک در یک بازه زمانی میسوزند و تا مدتی اوضاع ساکت میشود.شما هم اگر انسان شریف و درستی هستی بهتر است که یا سکوت کنی یا اگر میخواهی صحبتی کنی واقعیت ها را بگویی.به هر حال مردم بهتر از اوضاع و اخوال باخبرند چون با کسی تعارف ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
بجای جانبداری بی مورد اگه مردی دنبال گرانی و بیکاری وخیلی از بدبختی های مردم باش اگه خودتان را نماینده مردم میدانید آقای سلیمی نمین
البته فرزند قالیباف خیلی چیزهای دیگر هم گفت در مورد این سفر
که با توجه به آن توضیحات کامل اتهام زنندگان از جمله کاربران این سایت از خدایشان حلالیت بطلبند به خاطر حرف های نادرست علیه قالیباف
از نظر اکثریت مردم ، قالیباف و مجلسی که رییس آن قالیباف باشد هیچ اهمیت و ارزش و جایگاه و پایگاه مردمی ندارد

دیگه اعتباری از قالیباف نمانده

قالیباف سوخت و به تاریخ پیوست

والسلام
اگر ظلم است پس در این مملکت چکاره هستید. خدا پدر ملت را بیامرزد در مقابل ظلم شهید شدند یا فرزندان شان به شهادت رسیدند شما مسئولین ظلم را در صحنه و در بطن مشاهده میکنید در صورتیکه جرات ندارید جلویش بگیرید. عجب گیر افتادیم. پس اگرشما ها را به جبهه میبردند در ثانیه اول فرار میکردید.
نه حرمتی ، نه آبرویی، این دولت رییسی ب ای معلمان گذاشته ، ًضرب شتم معلمان ، شکستن دست پای آنها ارمغان دولت است بجای حرمت گذاشتن به شان و حرمت معلمان ،، من موندم آن کسی که چنان وحشیانه به معلم مظلوم حمله میکنه آیا حداقل فکر نمیکنه همین نعمت خواندن و نوشتن را مدیون چه کسی هستیز؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
رئیسی که درس نخونده عزیز من
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
همین معلمانی که امروز فریادشان گوش فلک را کر کرده ۹۰% شان باپارتی بازی و سهمیه استخدام شدند و حق کس دیگری را ضایع کردند.
آقای سلیمی اگر همین کار توسط خانواده لاریجانی بود همین گونه اظهار نظر می کردید. واقعاً خجالت دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
مگر خانواده مسولان سفر خارجی نمی روند؟!!!!!!!!!!!
آقای رییسی رو چه حساب و کتابی ۷۲۰ هزار میلیارد تومان خرج بودجه نظامی کشور میکنی ؟؟ نکنه فکر میکنی میتونی شغل جدید به نام سرباز ایجاد کنی؟؟
الیاس قالیباف: اسناد خرید ملک توسط داماد ما در ترکیه جعلی ست
مخالفین حتما بداخلاقی میکنند و تهمت هم میزنند . دو آپارتمان نه بلکه توان خریدهزاران آپارتمان در اختیارشان هست .
علی برکت الله !!!
قالیباف استعفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
مگه چه کار کرده؟ دختر ایشان ایتالیا برای خرید سیسمونی که نرفتن... فوقش خانواده یه توک پا رفتن آنتالیا و برگشتن
اولا الیاس قالیباف جز پسر یه نماینده مجلس بودن توی این مملکت چیکار هستند که در مورد مسایل امنیتی هم اظهار نظر میکنن و تریبون ریاست مجلس رو هم از پدرشون کویا گرفتن . و دوما چقدر مملکت اوضاعش داغونه که جای عذرخواهی از مردم ایشون الان طلب کار هم هستند .
آقای سلیمی نمین به قول خودتان پایداری هاشمشیر از روبستن برای رئیس مجلس اما شما اصلاح طلبا رو به توپ بستین ومیگین مردم اصلاح طلبا رو نمیخوان .مگه مردم شما اصولگراهای بی انصاف امثال شمارو میخوان؟؟؟؟؟
پاسخ ها
سرباز بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
اقای سلیمی نمعین تا حالا راستی شنیدی حقی گرفته شده چه از جان مردم میخواهید به غیر از دزدی رانت چیزی در این مملکت دیدی ما که همه چیز رو داریم با جان ودل میبینیم چه افتضاحیه مردم هیچ کاره اند همه کاره اقا زاده ها واطافیانشان هستند چرا هیچ کس فکری بحال این مردم نمیکند من نوعی بعد از سی سال وکل جنگ باشرمندگی دارم خانواده ام را اداره میکنم بخور ونمیر اخه تا کی باید صبر کرد پس ثروت این کشور کجاست چرا با تمام دنیا ارتباط قط کردیم بغیر ازچند کشور که ما داریم کمکشان میکنیم پس زندگی چه
پس همسر قالیباف ماه رمضان رفته استانبول برای چه
تی‌شرت و شلوارک می‌پوشند و در کانادا روی تردمیل ‌می‌روند و ورزش می‌کنند. وقتی می‌گوییم عجب، برآشفته می‌شوند و می‌گویند به شما چه؟ زندگی شخصی‌مان است و به کسی ربطی ندارد.

برای خرید سیسمونی به استانبول ‌می‌روند. وقتی می‌گوییم عجب، برآشفته می‌شوند و می‌گویند به شما چه؟ زندگی شخصی‌مان است و به کسی ربطی ندارد.

مریض می‌شوند و برای مداوا به لندن یا برلین ‌می‌روند. وقتی می‌گوییم عجب، برآشفته می‌شوند و می‌گویند به شما چه؟ زندگی شخصی‌مان است و به کسی ربطی ندارد.

در فروشگاه‌های لندن پرسه می‌زنند و برای اقوام و بستگان سوغاتی می‌خرند. وقتی می‌گوییم عجب، برآشفته می‌شوند و می‌گویند به شما چه؟ زندگی شخصی‌مان است و به کسی ربطی ندارد.

فرزندان‌شان در این یا آن کشور در حالی که در استخر چپ و راست احاطه شده‌اند بطری را به سمت ما می‌گیرند، تحقیرآمیز به چشم‌های ما زل می‌زنند و به سلامتی ما می‌نوشند. وقتی می‌گوییم عجب، برآشفته می‌شوند و می‌گویند به شما چه؟ زندگی شخصی‌مان است و به کسی ربطی ندارد.

عزیزکرده‌شان در کالج‌ها و دانشگاه‌های غرب تحصیل می‌کنند و در کریسمس در حالی که لپ‌هایشان را قرمز کرده‌اند با لباس بابانوئل عکس می‌گذارند و از لزوم شادابی و رنگ در زندگی می‌گویند. وقتی می‌گوییم عجب، برآشفته می‌شوند و می‌گویند به شما چه؟ زندگی شخصی‌مان است و به کسی ربطی ندارد.

چند و چندین سال است که ما زندگی روزمره خود‌مان را داریم. می‌خواهیم در این جغرافیا زندگی کنیم. دخالت می‌کنند و پی در پی برای‌مان اخلاق تجویز می‌کنند. تقریبا عرصه‌ای از زندگی ما نیست که در آن دخالت نکنند و حرفی درباره آن نزنند. به هر شکل و به هر راهی می‌خواهند ما را روانه بهشت کنند. وقتی می‌گوییم به شما چه؟ زندگی شخصی خودمان است و به کسی ربطی ندارد خشمگین نگاه‌مان می‌کنند.

می‌گویند نه. دقیقاً زندگی شما به ما ربط دارد. ما وظیفه داریم شما را روانه بهشت کنیم.

هیچ جای زندگی آنها به ما ربط ندارد ولی تمام زندگی ما به آنها ربط دارد و این، بی‌نهایت غیرمنصفانه است.

خودشان در این جهان به دنبال بهشت می‌گردند و به ما آدرس جایی دیگر می‌دهند.

وقتی از سختی‌هایی که خود آنان در ایجادش نقش داشته‌اند اندکی گله می‌کنیم با نگاه عاقل اندر سفیه می‌گویند صبوری کنید، این آزمایش الهی است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
ما حق نداریم زندگی شخصی داشته باشیم. باید طبق نظر حسین اقا و احمد اقا و … زندگی کنیم
الیاس قالیباف: اسناد خرید ملک توسط داماد ما در ترکیه جعلی ست
چرا این الیاس همش به جای باباش حرف می زنه.
خدایا کمک کن پرده ها کنار رود.
خدایا مهدی را برسان.
خدایا رطب خورده کی منع رطب می کند.
خدایا کمک کن به حق این ماه عزیز خودت رابیشتر بشناسیم
خدایا به جوانان کمک کن که مسولین را خط کش دین ندانند و بخاطر رفتارهای دوگانه مسولین و جامعه از دین تو دور نشوند
خدایا ما را با باطن دین اشنا کن و ظاهر سازان را رسوا کن.
خدایا توان ما تمام شده مهدی را برسان
هر کس به مردم ظلم کنه تقاص کارهای خود را خواهد دید ؟؟
دیگه کار لز بی‌حرمتی معلمان گذشته ، وقتی دانش آموزان بگویند که چرا تحت پوشش کمیته امداد دولت شما رو نمی‌بره. و پول توجیبی که پدرم به من میده به اندازه حقوق یک ماه شماست ، تو خود بخوان حدیث مفصل را ،؟؟
اقای سلیمی نمین نوبت شما هم می شود..بگیم.
هیچکدام از این دولت ها عرضه خاتمی رو نداشتند.تورم در زمان ریاست جمهوری ایشان تک رقمی بود و برمردم هیچ فشاری نبود.اما بخل و حسد مانع اجرای سیاست های ایشان شد.
وقتی یه عده نماینده دقل کار و فریبکار تو مجلس وعده افزایش ۸۰درصدی متناسب با هیئت علمی بدهند و سرانجام قانونی تصویب کنند که به معلم یک میلیون سیصد اضافه بشه باید جایگاه معلم رو بجایی برسونند که باید یا کارتن خواب بشه یا زباله گرد؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
جالب اینجاست که حقوق هیات علمی رو هم اسفند ماه با فشار آقای میرکاظمی کاهش دادن تا به معلم ها چیز زیادی اضافه نشه!
"هیچ گونه افزایش قیمت نان نداریم"
نان خیلی وقته گران شده. جنابعالی در چرت بودی.
خوب اینم امروز از آقای سلیمی نمین یاد گرفتیم که سفر خارجی اونقدرها هم اهمیت نداره ،مثل شاه عبد العظیم رفتن می مونه ،یعنی هر کسی که نیت کنه ، می تونه بره ،ترکیه هم که تمام املاکش دست خودمونه و دیگه اصلا خارج محسوب نمیشه بلکه یه جورایی داخله ، یه جایی مثل همین شمال خودمون. دوبی هم همین طور،کانادا هم همین طوره البته ، از طلایی گرفته تا رامبد جوان و غیره ، راه براه کانادا هستن ،بزرگ‌ترین سرمایه گذار بخش مسکنش هم یک ایرانی دست پاک بنام خاوری است ، پس کلا کانادا هم خارج محسوب نمیشه،پس دیگه سفر مسوولین به این بلاد رو با سفر خارج مقایسه نکنید
معلمان بروند سرایدارشوند

در کشوری که پز شکان اجر وقرب دارن مردم بیمارند
ودر کشوری که معلمان دارای احترامند مردم با فرهنگند
افلاطون
متولی خودرو میرسلیم است که مانع واردات خودرو شده ولی دهها مدل خودرو چینی دوتا سه برابر قیمت میخورد و باسم تولید اما مونتاژ ابتدایی وارد کشور میشود
خاک بر سر فدراسیون فوتبال اصلا چه ربطی داشت به اسپانسر بازی شما میتونستید با چه تیم تراز اول دنیا بازی کنید بازهم ایدئولوژی منافع ملی را به باد داد
آقا الیاس تو راست میگی.تمام مسئولین نظام راست میگن.فقط ما مردم دروغ میگیم و لیاقت تحریم و زندان و... داریم.خوش باشین
امروز یک ویدیو دیدم تو فضای مجازی پخش شده از برنامه مکتبوبات. نمیدانم برای کدام شبکه بود ..

روحانی محترم داشت از امام حسین خانواده اش خرج میکرد که زن و بچه قالیباف و قالیباف را توجیه کند هر چند ما ملت کاری نداریم کی رفت ترکیه می اومد میگیم چرا برای مردم سخت میگیرید وقتی اینکاره هستید در ضمن خود مسولان افتادن به جان هم ،مزدم فقط انعکاس میکنند برید ترکیه نوش جان اما به فکر مردم هم باشید همین خودرو ببینید چقدر خون مردم تو شیشه کردید

اگر این حرفها از امام حسین و خانواده درست باشد پس ما هزار و چهارصد سال است سر کاریم هرچند زن امام حسین یک زن خانه دار بوده و هر کاری می‌توانسته بکن و سمت و‌مسولی نداشته درصورتی خانم قالیباف در ایران همیشه پ
دارای ی سمت های بوده و یک زن خانه دار نبوده. پس حتی از نمونه زن امام حسین هم راست باشد باز نمیتوانید. مثال بزنید

اگر دروغ باشد کهورا از امام حسین مایع گذاشتی
فساد گسترده از بالا تا پايين
لاپوشانى ممنوع
آقای قالیباف باید بماند و خواهد ماند چون در مقاطع حساس خدمات مهمی انجام داده و خود را اثبات نموده است!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
فقط یک خدمت نام ببر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
چقدر ساندیس تاثیر داشته رو این
مهدي
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
اينو مردم تعيين ميكنن
ناشناس
| Turkey |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
تو بخواب که خفتنت بهتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
خدمت؟؟؟؟
به کی؟؟؟
به مردم یا به خانواده محترم؟؟؟
حتی رفتن ما به ترکیه و خریدهایی باندازه یک کامیون تمامش جعلی و آنهایی که در فرودگاه عکسشان موجود هست، تمامش فتوشاپه. مرگ بر استکبار جهانی که این فتوشاپها را درست کرد. اصلا تمامش تقصیر بایدن متوهم هست. ما در آنزمان طرقبه در حال فالوده خوردن بودیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
یعنی یه معذرت خواهی و استعفا اینقدر سخته که بزرگواران برای انجام ندادنش به هر دری میزننو آسمون و ریسمون میبافن؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
از یه طرف میگن رفتار فرزند رو نباید به حساب پدر نوشت از اون طرف آقا الیاس شدن سخنگوی بابا.
به خودت بیا مرد
پدر شما چندین ساله همه جا حرف زده الانم بذار خودش حرفهاش رو بزنه
کاش در مجلس را گل می گرفتند من از طرفداران قالیباف بودم حالا برای مهم نیست ملک دارد یا نه این که خانواده اش در ماه مبارک رمضان به ترکیه بروند و جنس خارجی بخرند هم مقدسات ماه مبارک را شکسته هم تولیدات کشور خودش را قبول ندارد پس چرا رییس قوه مقننه این کشور است اگر می خواهی محبوب بمانی عذر خواهی کن و استعفا بده
"صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی گفت: ما در زمینه فروش نفت به رقم‌های بسیار خوبی رسیده‌ایم و تمامی درآمدهای فروش نفت را وصول می‌کنیم، بنابراین حتی اگر برجام هم نباشد، تامین ارز در کشور به نحو مناسبی انجام خواهد شد و هیچ مشکلی در بازار ارز نخواهیم داشت."
1- اگر نفت را می فروشید و پول را وارد می کنبد چرا در سفره مردم اثری نمی کند
2- تحریم باعث افزایش هزینه های واردات و ... می شود که کمر ما را شکسته .
3- آقای صالح آبادی عزیز آیا می دانی 500 ریال یمن بدبخت ا دلار . 270000 ریال ایران 1 دلار است
این فلاکت که در ایران است از کم سوادی مسئولین می باشد.

تابی جان لطفا فیلتر نکن
عجب خبرنگار خنگی که متن آموزش و پرورش را درک نکرده است
الیاس جان خودتو ناراحت نکن. من خریدمش
"الیاس قالیباف: اسناد ادعایی خرید ملک در ترکیه توسط داماد قالیباف جعلی است " احتمالا" یکی دیگه براش نوشته واین بنده خدا هم مثل من کم سواده وهمانطور از روش خونده !!!!!!آقازاده عزیز شما دیگه نباید بگید داماد قالیباف بلکه باید بفرمایید "شوهر خواهر عزیزم"ویا " داماد گرامیم"
‌یراهن قرمز بی آستین آق دوماد هم جعلیه
هشت ماه از اومدن رییسی گذشته اندازه هزارسال گذشته هرروز یه خبر بد ، پاشو گذاشته رو گلو برنمیداره
گرانی خودرو ، ناتوانی در واردات خودرو ، طرح صیانت ، گرانی اینترنت ، سرعت پایین اینترنت ، بالا رفتن قیمت اجاره به شکل وحشتناک فقط در هشت ماه کارشناس ها میگن چون خرید خانه کم شده اجاره رو بردن بالا!!!! همین قدر املاکی ها کثیف و رییسی ناتوان ، گرانی لبنیات ، گرانی گوشت ، گرانی مرغ ، جلوگیری واردات موبایل باکیفیت توسط اپل داره ها و کمک ی و انحصار یک قشر خاص و بیکار شدن پنج هزار نفر و تعطیلی دویست شرکت وارد کننده در حالی که دولت با پول رجیستری درآمد نجومی به جیب زد ، دروغ راجب وام های بدون ضامن ، و هنوز ارز ترجیحی حذف نشده وای بر حال ما

ای کاش استیضاح میشد سه بار طرح ناکارآمدی رییسی رو دادن مجلس ولی استیضاح نمیشه چون تو ایران شخص رییس جمهور از ملت مهم تره
نه سفر خارج اشكال دارد و نه سيسموني خريدن. دروغ و رياكاري اشكال دارد.
احسان قالیباف وکیل وصی رئیس مجلس شده است آقازادگی به رخ ملت نکشید
جقوق بازنشستگان بهداشت 1400 را طبق قانون ندادید؟ چرا؟
به اقای قالیباف بگویید در سخنرانیهایش دیگر صحبتی از حمایت از تولید داخلی نکند .
آقاي قاليباف بايد در محضر ملت عذر خواهي كنن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
عذرخواهی کیلو چنده؟ واسه منو شما پول میشه؟
اصلا آقای قالیباف که دختر و داماد نداره
اون عکسها فتوشاپه
آقای صالح آبادی اگر برجام نباشه کاره خودتو میکنی ، نفت میفروشی پولش رو هم میاری پس چرا دلار نیمایی رو هر روز داری افزایش میدی و گرونی ایجاد میکنی برای مردم، خواهش میکنم ازتون فقط سکوت کنید
صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی گفت: ما در زمینه فروش نفت به رقم‌های بسیار خوبی رسیده‌ایم و تمامی درآمدهای فروش نفت را وصول می‌کنیم، ) پس چرا با وجود پول تمامی گرانی و تورم را بدوش مردم می اندازید ؟! چرا افزایش حقوق ندارید ؟!! پولها را چکار می کنید ؟!!
همشون تو خارج از ایران ملک دارن. همشون
از ابدارچی تا بالایی
اقای قالیباف استعفا ندی ی وقت ملت اشتباه کرده تو برو چند تا اپارتمان دیگر این ور ان ور دنیا بگیر پولش را هم که داری و
برعکس نظر امام که مردم رو ولی نعمت نامید اینا خودشون رو ارباب می دونن و یه معذرت خواهی هم نمی کنن خجالت هم نمی کشن
منطقی را از وزارت صنایع اخراج کنید.گرانی خودرو زیر سر اوست.
خاک تو سر فدراسیون فوتبال. دیگه مسابقه تدارکاتی نخواهیم داشت
هیچ گونه افزایش قیمت نان نداریم
قطعا نان كران ميشه هر موردي مسولين اظهار كردن برعكس ميشه
حمایت سلیمی نمین از قالیباف: سفر خارجی آن‌قدرها اهمیت ندارد
بله براي شما اهميت نداره جون طرف همغكرو هم نظر شماست ،مثل اينكه شما يادت رفته يه زماني عدالتخواه شده بودي روز وشب در باره فساد جاسبي توي دانشكاه ازاد اظهار فضل ميكردي ،جالبه طرف رييس مجلسه تريبون داره،تمام نماينده هاي مجلس و خبركان و صدا وسبما دارند ازش حمابت ميكنن مقايسه كنيد با اتهامات احمدي نزاد در رسانه ملي در باره مرحوم هاشمي ،بدبخت بارها نامه نوشت به صداو سيما براي جواب دادن ١ دقيقه بهش وقت ندادند ،حالا همين سليمي نمينهاو كيهان و جوان تمام قد از قاليباف حمايت مبكنه
یادش بخیر
ی مدت پیش
ی عده ک شدیدا احساس مسولیت دینی میکردن
ب مردمی ک برای ی تفریح جهان سومی مجبور ب رفتن ب ترکیه با هزار قرض وقوله میشدن

هزار جور فحش و بد وبیراه میگفتن
و اونا رو عامل پایمال شدن خون.... می‌دونستن
و فقط لطف میکردن بهشون ک خونشونو حلال نمیکردن

البته ما ک گذشت کردیم چون دیگه گوشمون از حرفاشون پر شده بود و عادت کرده بودیم و ....

الان فقط خواستم بپرسم احوالشون خوبه؟

فقطم خواستم بگم بابا جان ما ایرادی و گله ای دیگه نداریم بهتون

فقط بزرگواری کنید این داستانو ی گوشه ذهنتون نگه دارید

شاید دفه بعد تصمیم بگیرید ب ماها فحش ندین و خونمونو حلال نکنید

همین فقط
مگه سرایداری چشه؟! یعنی آنهایی که سرایدار یا آبدارچی هستند منزلت اجتماعی ندارند؟
پاسخ ها
حسین
| Germany |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
نه جانم سرایداری هم شغل شریفی هست ولی به همون سرایدار هم بگی میتونی روزها بری زباله های بازیافتی جمع کنی یعنی قدر و منزلتش رو پایین اوردی. البته اینطور که اوضاع پیش میره چند وقت دیگه به جرا حهای بیمارستانها هم میگن که میتونید برید پرستاری بکنید . این همون هدف خاص هست که نابودی کشور رو دنبال میکنه . به نظر من پیشنهاد دهنده دچار نقصان ...بوده که این حرف رو زده. و تایید کننده هم این نظر رو سانسور میکنه.
سفر خارجی رفتن هیچ مشکلی ندارد البته باید دید چه کسی در این وانفسای اوضاع اقتصادی و معیشتی، دم زدن از ۹۶ و ۴ درصدی، و دل سوزاندن برای تولید داخل، درست شدن اقتصاد کشور به این سفر رفته باشه.
متاسفانه در کشوری زندگی میکنیم که مسولانش دورو هستند و ان چیزی که هستند را مخفی میکنند
چرا خود سردار قالیباف ساکت است ؟ چرا از خانواده خودش دفاع نمی کند؟
الیاس = اقا زاده
همسر قالیباف هم چون همیشه سمت داشته و مسول بوده باید بازخواست شود نه اینکه خود قالیباف
فردا همانطور که از ظلم اسراییل میگید از ایران خودرو و سایپا و هئت مدیرها آن و ذینفعان آنها هم بگید وگرنه آن دنیا گردنتان است که نگفتید
پول ها کو الیاس خان
اگر مطهری بود الان می‌گفت ظالم زمان ایران خودرو سایپا هست مدیرها و ذینفعان هستند
سلام اقای صالح ابادی میفرمایی اگر برجام نباشد ما مشکلی نداریم فروش نفت داریم ودرامد ارزی هم هست برادر گرامی شما کلمه برجام را با فروش نفت مقایسه میکنی من ایرانی ازکلمه برجام دل خوشی ندارم ایا معادله چند مجهولی معیشت ملت فقیر را فقط با فروش نفت حل کردی اگر صحیح است چرا هر روز ملت فقیرتر وگرانی سرسام اور است ما برجام بی سرانجام نمیخواهیم مازندگی ساده ای میخواهیم که بفکر اینکه فردا قیمت تخم مرغ مرغ سیب زمینی و........چقدر قیمت دارد نباشیم لطفا معادله کامل حل کنید ممنون که بفکر برجام باشد یا نباشد هستی
اقای سلیمی نمین واقعیتها برای مردم کاملا اشکار است ،لزومی ندارد امثال شما با وارونه جلوه دادن حقایق وتصدیق وتکفیر دیگران روشنگری نمایید اگر مردم شناختی از افراد نداشتن صندوقهای رای انتخابات مجلس زیر 25درصد درشهرهای بزرگ ومراکز استانها نبود.اگر اینگونه تایید وتمجیدها پشمی برای کلاهتان میشه ،مابخیل نیستیم ،ولی خاطر جمع باشید روی تفکرات وشناخت مردم ازمسولین تاثیری ندارد.
جناب آقای سلیمی نمین سفر خارجی و خرید سوغات مشکلی ندارد ولی ریاکاری مشکل دارد و تابو کردن این جور کارها غلط است رد صلاحیت افراد در انتخابات مجلس و ... به دلیل سفر های خارجی غلط است
دنیا دیده بودن و با سواد بودن حُسن است هر آدم عاقلی حتی افراد بیسواد اگر قرار باشه کار مدیریتی مهم یا فنی تخصصی را دست کسی بدهند ترجیح می دهند به آدم با سواد بدهند نه آدم صرفا مذهبی و انقلابی ولی متاسفانه الان دائم به مردم جور دیگه ای القا می شود
وقتی‌ که در مملکتی‌ یکنفر‌ کلاس‌ شش‌ بتونه‌ رئیس‌ جمهور بشه و اوضاع‌ را مدبرانه مدیریت‌ بکنه‌ کلا‌ مدارس را باید‌ تعطیلید‌ و سواد را کنار گذاشت !!!
حالا بعد از آن معلمها ممکنه‌ سرایدار‌ هم بشن
بهتر است که وزیر آموزش وپروش ، مهدی نیکبخت مدیر آموزش وپرورش منطقه 17 تهران رابا حکم استفاده از فضای سرایداری به یکی از مدارس بلوجستان بفرستد تا آنجادر راه خدا خدمت کند.
آقا دوتا سوال دارم:
۱- مگه چین کشور داخلیه که این همه خودروش به کشور وارد میشه؟ چرا ممنوعیت خودرو خارجی شامل چین نمیشه؟ شایدم ما یه استان چین شدیم خودمون خبر نداریم!
۲- در مورد سیسمونی گیت آقای قالیباف اصلا گیرم که خانواده ایشون با یه آب معدنی رفتن با همونم برگشتن! در ماه مبارک رمضان که همه روزه هستن چرا باید این سفر تفریحی انجام بشه؟ خانواده محترم به روزه اعتقاد ندارن؟ یا نخواستن روزه بگیرن که این سفر تفریحی رو انجام دادن؟
این جدید نیست ۲۵ سال پیش یکی از همکارای ما مشکل داشت،سرایداری گرفته بود ،همسرش کارای مدرسه رو انجام میداد خودش هم که تدریس میکرد.
هر فرهنگی ۳ سال میتونه استفاده کنه،اینم امتیاز ه....برایمعلما
تابی تو هم ترسوعی، راست میگی کل کامنت ها را چاپ کن، اشکالی نداره که
وای به حال آموزشی جایگاه یک معلم و سرایداری یکی میشود
آقای الیاس قالیباف اصلا دورغ یا راست این مهم نیست نفس کار غلط بوده واینهم تاوان دارد چرا فرزندیک مسئول باید اینکار را بکند که نه تنها پدر بلکه کل مسئولین را زیر سوال ببرد شما حتی فکر آبروی پدرتان نبودید که آنهم به خودتان ربط دارد وحالا باید تاوان اینکارتان را پس بدیدودیگر اینقدر سند ومدرک نمی خواهید بیاورید
خیلی خوب است که آقای قالیباف و آقازاده و جناب سلیمی نمین نظرات را بخوانند این نظرات مردم است یکمی هم فکر کنید مردم همه نکته ها را میفهمند حتی بهتر از شما
معلمانی که تمایل دارند می‌توانند به عنوان سرایدار نیز در مدارس کار کنند

نداشتن شرف همیشه مشکل ساز میشه.
چرا وقتی مردم داد می زنند گوشتان را می گیرید! ما نه اصلاح طلبیم نه ایکس هستیم نه ایگرگ نه به کسی وصلیم نه منفعتی داریم... ما مردم هستیم، کسی نمی خواهد مردم را ببیند!
از بس باندبازی کردن همه چیز را به شکل باند می بینند.
گویا در خانواده سردار قالیباف الیاس قیم و وکیل و سخنگو و نماینده همه است.
پروازهای انتالیا را قطع می کنند که مردم نروند نوبت قالیباف که میرسد میگویند مگر جرم است یا حرام است . قالیباف بدروغ میگوید نوه ام امده خونه ما چیزی در یخچال نبود بعد از ترکیه سیسمونی بقولی ملک و بقول سلیمی سوقات می خرند این دروغ خالی بودن یخچال جرم و حرام است.
الآن هوای قالیباف رو دارن که بعدا وفتی رفتن بریز بپاش، قالیباف هواشونو داشته باشه.
ملت داره ازگشنگی میمیره دولت ماب فکرافغانهاافتاده ک چندروزپیش تومدرسشون بمگذاری شده بودمردن کمک پول داره ب خانوادهاشون میده کاش منم اونجابودم خانوادم سیرمیشدن ولی من ایرانیم میدونم بمن تعلق نمیگرفت این کمک
لطفا در مورد اقتصاد مقاومتی و سفر فرنگ خانواده مقامات هم روشنگری کنید.
نماینده مجلس دنبال واردات خودرو برای خودش و اطرافیانش است. دلش برای مردم نسوخته. 70 هزار خودرو هیچ تاثیری بر روی قیمت خودروهای داخلی ندارد
به نظر شما کسی که این همه پول و منال داره و صاحب یکی از بالاترین پست های کلیدی حکومت هست بخاط خرید یه سیسمونی و حتی آپارتمان میادموقعیت خودش را بخطر بندازه؟ این شخص نمیتونه با یه خرید اینترنتی همین کار را بکنه؟ یا وکیلش را بفرسته براش ملک بخره؟ قطعا میتونه.
اما برای اینکه ذهن مردم را از حذف ارز نان و دارو و ... منحرف کنن، ضمنا مطالبه گری مردم در خصوص وعده های نظام برای بهبود معیشت را به تاخیر بندازند اومدند از یه سوژه انحرافی استفاده کردند. از قالیباف استفاده کردند جون بخاطر فایل صوتی و ماجرای 3000 میلیارد این شخص مهره سوخته برای نطام بحساب میومد. با این کار هم جلوی اتفاقی که در بحث بنزین پیش اومد را گرفتند هم قیمت ها را بالا بردند و هم پرونده مهره سوخته را بایگانی کردند.
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ
اى كسانى كه ايمان آورده‏ ايد چرا چيزى مى‏ گوييد كه انجام نمى‏ دهيد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار