بازدید 64398
دو هزار و نهصد و هشتاد و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

محمود رضوی: جنجال سفر ترکیه پروژه امنیتی علیه رئیس مجلس است/نماینده مجلس: خودروسازان را با واردات محدود خودرو، «ادب» کنیم/فاضل میبدی: جامعه‌ای که بخشی از مردمش گرسنه‌اند، یک جامعه پیامبرپسند نیست/مصطفی الکاظمی ایران را سر کار گذاشت!

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: خبر خوش برای جاماندگان سهام عدالت/امام جمعه قم: اجبار در اقامه نماز باعث خراب شدن نیت‌ها می‌شود /موج اُمیکرون در ایران ۷ هزار قربانی گرفت/طلای سیاه از ۱۰۸ دلار عبور کرد… را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۱۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴ 21 April 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی از حوزه های مهم خبری به خصوص سیای و اقتصادی ، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

پاسخ فائزه هاشمی به اتهامات اخیر: بدون پیشداوری، فیلم را ببینید
در پی انتشار اظهارات «فائزه هاشمی» که به تازگی در یک گفت وگو مجازی مدعی شده، «تنها راه بازگرداندن سپاه به پادگان‌ها باقی ماندن آن در لیست تحریم است»، این بار فیلمی از او در تسنیم منتشر شد و این خبرگزاری، محتوای آن را اظهاراتی درباره پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد(ص) دانست. در واکنش به این انتقادها، فائزه هاشمی با ارسال یادداشتی اختصاصی برای تحریریه دیده بان ایران نوشت: پیرو صحبت های اخیر اینجانب در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افرادی که به تصور خود منافع شان را در مواجهه با حقیقت متزلزل می بینند، در تلافی و با هدف انحراف افکار عمومی، فیلمی از اینجانب با عناوین نادرست منتشر کرده و از این طریق درصدد القای توهین به مقدسات دینی توسط اینجانب هستند. این در حالی است که در صورت دقت در فیلم منتشره بدون پیش داوری و بدون جانبداری، فقدان توهین و فقدان قصد توهین از طرف اینجانب که خود را مسلمان و معتقد می دانم آشکار و مبرهن است.

محمود رضوی: جنجال سفر ترکیه پروژه امنیتی علیه رئیس مجلس است
محمود رضوی، مشاور محمدباقر قالیباف رییس مجلس در رشته توییتی نوشت: دو روز است که اذهان عمومی جامعه درگیر سفر ۳نفر از اعضاء خانواده رئیس مجلس به ترکیه شده، سفری که الیاس قالیباف پسر بزرگ آقای قالیباف به نمایندگی از پدر آنرا خطای نابخشودنی اعلام و به صراحت گفت رئیس مجلس با این سفر مخالف بوده و سفر برای خرید سیسمونی نیز نبوده است. او ادامه داد: اطلاعات منتشره در فجازی سوالاتی به وجود آورد که به نظر باید یکبار آنها را مرور کرد و درخواست نمود که برخی نهادها به چند سوال کلیدی پاسخ دهند: ۱-آیا شناسائی داماد، دختر و همسر محجبه رئیس مجلس با ماسک در فرودگاه ترکیه و در صف مردم، کاری عادی بوده و همه آنها را میشناسند؟! هیچ کس از بارداری دختر آقای قالیباف مطلع نبوده و جز کنترل اطلاعاتی، هیچ روشی برای کشف آن به شیوه های دیگر هم وجود نداشته است. یک فعال توییتری چطور متوجه این موضوع و ساخت یک پروژه با همان هشتگ خاص شده است؟! روابط عمومی شرکت معراج در مصاحبه ای صراحتا اعلام کرده این مسافران بار اضافه نداشته اند و در فرودگاه ترکیه هم هیچ اتفاق و درگیری ادعائی وجود نداشته، این سناریوی تخیلی را چه کسی ساخته و به این اکانت داده است؟ پرواز شماره۴۸۰۴معراج از استانبول به تهران ساعت ۱۹:۱۵به زمین نشسته که به طور طبیعی خروج مسافران از فرودگاه دو ساعت طول میکشد؛ کدام مسافری می توانسته این اطلاعات را طوری به اینها برساند که این آقا بعد از تحقیق از معراج و بررسی و یقین!، در ساعت ۲۲:۵۴ توئیت خود را منتشر کند؟ غیر از زمان، همانطور که بقیه گفته اند این سوال همچنان بی‌پاسخ مانده که آیا اطلاعات شخصی مسافرین را جز به مراجع ذیصلاح یا محافل امنیتی خاص می‌دهند؟ چطور این اطلاعات به دست پروژه ‌بگیران رسیده است؟ همین چند سوال و سوالات مطرح نشده دیگر و مدارک قبلی موجود که تا امروز اجازه طرح آن را ندارم، نشان میدهد که این پروژه هم مانند چند پروژه قبلی یک پروژه امنیتی بود و قاعدتا مثل همیشه پروژه بگیران عمله‌ی مقاصد محافل امنیتی سیاسی شده اند که منافعشان به خطر افتاده است. در حالی که انبوهی از وظایف دستگاه های امنیتی روی زمین مانده و صدای دلسوزان و مردم درآمده، معنای بپا گذاشتن برای خانواده قالیباف در سفر شخصی چیست؟

علم‌الهدی : استکبار، مسئولان نظام را افرادی خشن معرفی می‌کنند
سید احمدعلم‌الهدی بیان کرد: امیرالمؤمنین(ع) که شجاع‌ترین افراد بود، توسط دشمن به‌عنوان فردی خشن معرفی شد. دشمن با به‌راه انداختن این عملیات روانی، می‌خواست مردم را از اطراف امیرالمؤمنین(ع) پراکنده کند. منطق آنها این بود که علی(ع) چون خشن است، مناسب حاکمیت جامعه اسلامی نیست. وی متذکر شد: امروز هم یکی از مهمترین حربه‌های دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که سردمداران و وابستگان به این نظام را که در برابر دشمن استوار ایستاده‌اند، افرادی خشن معرفی می‌کنند. خطیب حرم مطهر رضوی افزود: مارقین، ناکثین و قاسطین از جمله گروه‌هایی بودند که با امیرالمؤمنین(ع) جنگیدند، ولی خطر مارقین برای حکومت امیرالمؤمنین(ع) بیشتر از دو گروه دیگر بود.

نماینده مجلس: خودروسازان را با واردات محدود خودرو، «ادب» کنیم
نایب‌رئیس کمیسیون قضایی مجلس با انتقاد از وضعیت بازار خودرو در کشور گفت: ما در این حوزه هر چقدر با احتکار مبارزه کنیم فایده‌ای ندارد، مگر اینکه فضای رقابت در خودروسازی ایجاد شود. حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازار نابسمان خودرو اظهار داشت: مجلس برای در هم شکستن قدرت انحصار خودروسازی ها، در بودجه امسال واردات 70 هزار خودروی هیبریدی و برقی را دیده است. وی با تاکید بر اینکه هر چقدر صحنه رقابت زیاد شود کیفیت محصولات داخلی هم ارتقا پیدا می کند، افزود: اگر بتوانیم خودروهای خارجی را در حد محدود وارد کنیم، به نظر می رسد خودروسازان داخلی و دولتی که همیشه به عنوان یک فرزند دارای لطافت و خودنمایی خاص خودشان هستند و به نوعی با استبداد در قیمت ها به مردم ظلم کردند، ادب می شوند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه: پیغام می‌دهند دست از انتقام حاج قاسم بکشید تحریم را برمی‌داریم
سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دیروز خاکریز روبروی ما، دشمن ظاهری بود. موقعیت او را می دانستیم و به او هجوم می بردیم ولی امروز دشمن نامریی است و خاکریزهای بی شماری دارد و باید مثل حاج قاسم خسته نشد و با تدبیر او را زمین گیر و تلاش های او را خنثی کرد. این کار شدنی است و با تبعیت محض از امام جامعه اسلامی و رعایت اصل «به اندازه و به هنگام عمل کردن» ان شاءالله در این عرصه هم پیروز می شویم چون قرآن فرموده: «جاء الحق و ذهق الباطل» اینها خیال می کردند حاج قاسم را توانسته اند از بین ببرند، ولی شما مشاهده می کنید چقدر حاج قاسم در سراسر دنیا تکثیر شد، الآن هم مرتب پسغام و پیغام می دهند اگر از دست انتقام حاج قاسم بکشید، فلان امتیاز را می دهیم و فلان تحریم را برمی داریم! زهی خیال باطل، حضرت آقا فرمودند: همه آمران و عاملان ترور شهید سلیمانی باید قصاص شوند و ان شاءالله در این دنیا حتمأ به سزای عمل کثیفشان خواهند رسید. البته فرمانده شجاع و ولایی کل سپاه فرمودند: تقاص حاج قاسم حتمی است اما جا و مکان آن را ما تعیین می کنیم.

امام جمعه قم: اجبار در اقامه نماز باعث خراب شدن نیت‌ها می‌شود
آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین علی عرب پور سرپرست جدید ستاد اقامه نماز قم، طی سخنانی با بیان اینکه برای رواج نماز باید نمازهای متنوع و متناسب با اصناف، اشخاص و موقعیت‌ها برگزار شود اظهار داشت: در برخی موارد تعدد نماز جماعت خوب نیست، ولی در برخی جاها خوب است که نمازهای متنوع و متعدد برگزار شود، زیرا برای کسبه ای که می خواهد نماز بخواند، نمی‌شود نماز را طول داد و بیان احکام داشت.تولیت آستان حضرت معصومه (س) گفت: همان‌طور که خدا در اقامه نماز اجبار نکرده و با تشویق و تهدید مردم را به نماز دعوت کرده است، نباید جوری باشد که مانند برخی کشورهای مسلمان کسبه به اجبار تعطیل کنند، زیرا این کار نیت‌ها را خراب می‌کند.

اتهام سروش صحت چه بود که از اجرای «کتاب‌باز» کنار گذاشته شد؟!
روزنامه خراسان نوشت:اگرچه مدیر شبکه نسیم به صورت ضمنی، عبور از سروش صحت را تأیید و از زحمات او تشکر کرده است اما کسانی که «کتاب‌باز» را دیده باشند می‌دانند که او نه تنها مخاطب را با کتاب و کتاب‌خوانی آشنا می‌کرد که در کنارش همواره میزبان چهره‌های فرهنگ و هنر انقلاب نیز بود.آن‌چه می‌توان دستاورد سروش صحت و «کتاب‌باز» دانست، آشنا کردن مخاطبان برنامه با کتاب و کتاب‌خوانی است. مخاطبان تلویزیون که بسیاری‌شان به واسطه ساختار حرفه‌ای این برنامه، تنوع و جذابیت آن و اجرای بی‌تکلف صحت، جـذب ایـن برنامه می‌شوند.در یادداشت سیدعبدالجواد موسوی که منبع اولیه خبر کنار گذاشتن سـروش صحت از برنامه «کتاب‌باز» است، از اتهام روشنفکری گفته شده که به صحت زده شده است اما آیا صحت در برخورد با آن دسته از مهمانانش که به جریان انقلابی منسوب‌اند، متفاوت عمل کرده نسبت به آن‌هایی که به جریان انقلابی منسوب نیستند؟

فاضل میبدی: جامعه‌ای که بخشی از مردمش گرسنه‌اند، یک جامعه پیامبرپسند نیست
اسلام بر مسائل اقتصادی به قدری حساس است که اگر مسائل اقتصادی و معیشت مردم بسامان نباشد، دین‌داری جامعه نیز به چالش کشیده می‌شود. چنانکه پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) فرمود: «خداوندا، به نان ما برکت بده؛ که اگر نان نباشد، فرائض دینی هم انجام نمی‌گیرد» و نان، مظهر اقتصاد است./ جماران

کاهش تقاضا، مرغ را ارزان کرد
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور گفت: قیمت مرغ در بازار چهار هزار تومان زیر نرخ مصوب عرضه می‌شود. حبیب اسدالله نژاد درباره وضعیت قیمت بازار گوشت مرغ افزود: امروز قیمت مرغ زنده در واحدهای پرورشی بین ۱۷ هزار و ۵۰۰ تا ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت مرغ برای مصرف کنندگان بین ۲۷ تا ۲۹ هزار تومان است، یعنی حدود چهار هزار تومان زیر نرخ مصوب عرضه می‌شود. به گفته وی، طبق مصوبه دولت قیمت برای مرغ زنده درب واحدهای تولیدی بین ۱۹ تا ۲۱ هزار تومان و برای مصرف کنندگان ۳۱ هزار تومان است. مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی، کاهش تقاضا و افزایش تولید را از علل پایین بودن نرخ مرغ زنده وگوشت مرغ دانست و اظهار داشت: ادامه این روند ضرر مرغداران  را در پی خواهد داشت، زیرا اکنون براساس مولفه‌های تولید و نرخ تورم قیمت تمام شده مرغ زنده در هر کیلوگرم ۲۰ درصد افزایش یافته است. وی اضافه‌ کرد: از مصوبه قیمت‌گذاری سال گذشته دولت تاکنون قیمت مولفه‌های تولید از جمله نهاده های ذرت و سویا، جوجه یکروزه گوشتی، دارو، واکسن و دستمزد کارگری افزایش یافته است؛ به طور مثال نرخ مصوب جوجه یکروزه ۶ هزار تومان است اما تولیدکنندگان آن را بالای ۱۰ هزارتومان خریداری می کنند.

موج اُمیکرون در ایران ۷ هزار قربانی گرفت
وزیر بهداشت:موج اُمیکرون در ۴ ماه گذشته در آمریکا حدود ۲۰۰ هزار و در آلمان با جمعیت مشابه ایران، حدود ۲۵ هزار قربانی گرفته اما در ایران حدود ۷ هزار تن جان خود را از دست داده‌اند.عمده دلیل این آمار واکسیناسیون موثری بود که با کمک مردم به خوبی در کشور انجام شد.

کاهش نرخ تورم به زیر ۴۰ درصد در آغاز سال
مرکز آمار اعلام کرد: نرخ تورم سالانه فروردین ماه ١۴٠١ برای خانوارهای کشور به ٣٩.٢ درصد رسیده است. آخرین بار که نرخ تورم زیر ۴۰ درصد بود، مربوط به فروردین ۱۴۰۰ با عدد ۳۸.۹ درصد می‌شود.

زبان حقوقی مذاکره نقطه قوت تیم ظریف بود
علیرضا معزی معاون سابق ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری:تیم آقای روحانی یعنی آقایان ظریف و عراقچی توانایی آن را داشتند که خواسته های ملی ایران را به زبان حقوقی در عرصه بین المللی احیا کنند.بر مبنای رزومه و به دور از قضاوت های سیاسی باید گفت که تیم مذاکره کننده فعلی در حال کسب تجربه در مذاکرات است، در حالی  که در تیم قبلی آنچه محقق شد حاصل تجربه بود.در دوره های ابتدایی مذاکرات احیای برجام عنصر مهم زمان برای آقای روحانی و تیم آقای ظریف بسیار ارزشمند تلقی می شد و می دانستند اگر زمان بگذرد، در نهایت می تواند به ضرر ایران تمام شود./خبرآنلاین

دلیل کاهش قیمت طلا در بازار امروز
قیمت طلا امروز پنج‌شنبه به دنبال افزایش بازدهی خزانه‌داری آمریکا و دلار که همچنان بر تقاضا برای شمش امن تاثیر می‌گذاشت، کاهش یافت. قیمت هر اونس طلا با ۲.۶۰ درصد کاهش به ۱۹۵۵ دلار و ۱۰ سنت رسید و معاملات آتی طلای آمریکا با ۰.۱۳ درصد کاهش به ۱۹۵۶ دلار و ۱۰ سنت رسید.

تجمع جمعی از فرهنگیان در اصفهان، خوزستان و همدان
حدود یکصد تن از معلمان خوزستان امروز پنجشنبه با حضور در مقابل ساختمان اداره کل آموزش و پرورش استان خواستار افزایش حقوق خود شدند.مریم رحیمی یکی از معلم‌های اهوازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: فرهنگیان خوزستان نسبت به مطالبات صنفی خود، همسان سازی حقوق بازنشستگان فرهنگی با سایر مشاغل، بهبود شرایط معیشتی و اجرای طرح رتبه‌بندی مطالبه دارند.همچنین جمعی از معلمان در اصفهان و همدان برای بهبود وضعیت معیشت خود با سر دادن شعارهایی از جمله «رتبه‌بندی حل نشه کلاس‌ها تعطیل میشه»  در مقابل ساختمان آموزش و پرورش استان خود تجمع کردند./ایرنا

بانک ها برای پرداخت وام جهیزیه کالای ایرانی آماده شدند
بانک مرکزی در بخشنامه‌ای تسهیلات قرض‌الحسنه جهیزیه کالای ایرانی را برای اجرا به بانک‌های عامل سپه، ملی، پارسیان، کارآفرین و سینا ابلاغ کرد. در این بخشنامه بر اساس جزء (۴) بند (الف) تبصره (۱۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور مقرر شده است: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف است از محل ۱۰۰ درصد مانده سپرده های قرض‌الحسنه و پنجاه درصد سپرده های قرض‌الحسنه جاری شبکه بانکی، تسهیلات موضوع این بند را با اولویت نخست از طریق بانک های عامل تأمین کند. بانکها مکلفند مبتنی بر اعتبارسنجی متقاضیان، با اخذ سفته از متقاضی و یا یک ضامن معتبر به پرداخت تسهیلات اقدام کنند. مسئولیت حسن اجرای حکم این بند به عهده بانک مرکزی و بانک‌های عامل و کلیه مدیران و کارکنان ذی‌ربط است. عدم اجرا یا تأخیر در پرداخت تسهیلات تخلف محسوب شده و قابل پیگیری در مراجع ذی صلاح است. مبلغ ۳۰۰۰ میلیارد تومان از منابع این بند برای تأمین جهیزیه کالای ایران با معرفی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اختصاص می‌یابد.

مصطفی الکاظمی ایران را سر کار گذاشت!
نخست‌وزیر عراق در سفر شهریور ماه سال گذشته به تهران و دیدار با رئیس جمهور کشورمان وعده داده بود بزودی و برای نیمه شعبان لغو روادید زمینی نیز صورت بگیرد؛ اما اکنون نه تنها روادید لغو نشده که حتی سفارت این کشور از صدور روادید برای زائران امتناع می‌کند./ ایران

اختصاص ۱۱ میلیارد دلار برای واردات در فروردین ۱۴۰۱
یک مقام مسئول در بانک مرکزی اعلام کرد: پس از اختصاص یک میلیارد دلار برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی و ۳ میلیارد دلار برای واردات کالاهای اساسی، با تخصیص ۷ میلیارد دلار دیگر برای واردات سایر اقلام، مجموع ارز اختصاص یافته از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون به ۱۱ میلیارد دلار رسید. قمری وفا با اشاره به اینکه مجموع کل ارز تخصیصی یافته در فروردین سال گذشته (شامل ترجیحی و غیرترجیحی) حدود ۲.۳ میلیارد دلار بود، افزود: این رقم تقریبا معادل پنج برابر مدت مشابه پارسال است. 

ادعای تازه اسپانیا و آمریکا درباره نقض تحریم ایران
دیوان عالی اسپانیا ادعا کرده که یک شهروند ترکیه‌ای مظنون به قاچاق قطعات ممنوعه به ایران را تحویل آمریکا می‌دهد.دیوان عالی اسپانیا، روز چهارشنبه با استرداد یک شهروند ترکیه به آمریکا به ظن قاچاق تجهیزات ساخت موشک به ایران و دور زدن تحریم‌های ایالات متحده موافقت کرد. به گزارش «رویترز» پلیس اسپانیا «مراد بوکی» را ماه سپتامبر در «فرودگاه بارسلونا» با حکم دادستان‌های آمریکا دستگیر کرد. دادستان‌های آمریکا مراد بوکی را به واردات تجهیزاتی از ایالات متحده و فروش سلول‌های سوختی به ایران در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ متهم کرده بودند. این قطعات برای تامین انرژی موشک و شناخت تهدید‌های بیولوژیکی استفاده می‌شود.

نوسان افزایشی دلار در صرافی ملی
در اولین روز از اردیبهشت ماه، بهای دلار در صرافی‌های بانکی و مجاز با افزایش همراه بود. به گونه‌ای که این صرافی ها، هر اسکناس دلار آمریکا به نرخ ۲۵۰۹۱ تومان از مردم خریداری و در مقابل به قیمت ۲۵۳۴۴ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته شد که نسبت به روز قبل، افزایش نسبی داشته است.

دستگیری سه جاسوس موساد در سیستان و بلوچستان
سه جاسوس موساد در سیستان و بلوچستان با حکم دستگاه قضایی دستگیر شدند.به گزارش اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان، سه عضو جاسوسی موساد در سیستان و بلوچستان با حکم دستگاه قضایی دستگیر شدند.این افراد در انتشار اطلاعات و اسناد طبقه‌بندی شده دست داشته‌اند.

طلای سیاه از ۱۰۸ دلار‌ عبور کرد
در معاملات امروز بازار جهانی انرژی هر بشکه نفت برنت دریای شمال ۱۰۸ دلار و ۳ سنت معامله شد که نسبت به دیروز یک دلار و ۲۳ سنت بالاتر بوده است. نفت آمریکا هم ۹۱ سنت بالا رفت و به ۱۰۳ دلار ۱۰ سنت در هر بشکه رسید. به گزارش پایگاه رسمی کشور‌های صادرکننده نفت، اوپک، هر بشکه نفت تولیدی این سازمان در آخرین معاملات دیروز ۱۰۷ دلار و ۹۷ سنت به فروش رسیده است.

پزشکیان: سفره مردم با شعار رنگین نمی‌شود
عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی، با بیان اینکه حل مشکلات کشور بدون تعامل داخلی و خارجی امکان پذیر نیست، گفت: نحوه گفت و گوی ما با دنیا و همسایگانمان باید اصلاح شود و تا زمانی که به دیگران به صورت دشمن نگاه می‌کنیم، به این سادگی نمی‌توانیم در مسائل اقتصادی و توسعه‌های علمی با دنیا مشارکت داشته باشیم و قطعا از دنیا عقب خواهیم ماند. مسعود پزشکیان در خصوص وضعیت اقتصادی جامعه گفت: مرتب بحث از این می‌شود که قیمت‌ها را پایین می‌آوریم و اصلاح می‌کنیم، درحالی که به عنوان نمونه اگر قیمت کالایی ۲۵ هزار تومان بالا می رود، ۱۰ هزار تومان پایین می‌آورند و بعد ادعا می‌کنند که قیمت‌ها به نرخ قبل بازگشت؛ اما اگر این روند افزایش قیمت ها کنترل نشود، وضعیت به مراتب بدتر از این خواهد شد؛ بنابراین جهت‌گیری‌ها باید اصلاح شود؛ در این خصوص دو مساله اساسی وجود دارد که یکی از این مشکلات، داخلی است که انسجام داخلی را شاهد نیستیم و باید اجازه دهند همه جریانات در اداره کشور باشند.

خبر خوش برای جاماندگان سهام عدالت
عسکر توکلی رئیس شرکت تعاونی سهام عدالت کشور گفت: در تلاش هستیم ساز و کار جاماندگان سهام عدالت در کشور تا خردا ماه امسال تعیین تکلیف شوند و اواخر خرداد زمان و محل دقیق این کار اعلام خواهد شد. وی افزود: در تلاش هستیم تا فرایند واگذاری مجدد جاماندگان سهام عدالت به ترتیب افراد تحت پوشش و افراد کم درآمد و بقیه اقشار اجرا شود. وی تصریح کرد: مردم خبرهای مربوط به سهام عدالت را فقط از صداوسیما و خبرگزاری‌های معتبر داخلی دریافت کنند و یا از زبان رییس جمهور، وزرای اقتصادی مربوطه و دست‌اندرکاران سهام عدالت بشنوند. رئیس شرکت تعاونی سهام عدالت کشور با اشاره به اینکه مردم به خبرهای دروغ و جعلی برخی سایت‌ها و کانال‌های غیر معتبر توجهی نکنند، افزود: نیازی نیست مردم به این کانال‌ها شماره ملی و برخی مشخصات شخصی را ارائه دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۸۲
رتبه بندی معلمان هم سرکاری بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
آقا موضوع اقای قالیباف باید در صدر باشد
صورت مسیله را پاک نکن اقای مشاور . در ماه مبارک رمضان چه ضرورتی برای سفر به ترکیه بوده توجه به تولید داخلی و حمایت از ان کجای خرید از ترکیه است چرا همیشه شما و دوستان دیگر یک ماله دستتان می گیرید و شروع می کنید به ماله کشیدن.......... کار اشتباه را با جرات و شهامت و انصاف بگویید اشتباه است توجیه نکنید لطفا
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
کجای دنیا استاد معلم، دانشیار معلم و استادیار معلم داریم افزایش حقوق و رتبه بندی از اول سرکاری بوده
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
سیسمونی نوزاد هم شد پروژه امنیتی؟ چرا وقتی قالیباف همین ها رو به دختر وزیر آموزش پرورش روحانی نسبت میداد پرژه امنیتی نبود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
هر کشور دیگه ای بود رییس مجلس یا اعضای خانوادش این کار را در اوضاع تحریمی می کردند و افشا میشد قطعا بعدش استعفا داده بود.
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
باید هرچه سریعتر جنجال کنندگان و پخاش فیلم را شناسایی و دستگر و اعدام کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
دقیقا
یه سیسمونی کم بشه مشکل اینا حل میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
یه سیسمونی کم بشه مشکل معلما حل میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
مشکل مشاور قالیباف اینه که چطوری دختر ، دوماد و همسرشان لو رفتند؟ صورت مسئله چی شد؟ چرا مسئله عوض شد؟ جلالخالق
زنگانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
کارمند دفتری آتش نشانی و شهرداری که فقط پشت کامپیوتر گیم بازی می کنند حکمشان بالای بیست و پنج میلیون تومان است حالا معلم با مدرک ارشد و دکتری و غیرتی که در آموزش نشان می دهد حکم ده میلیونی دارد و برای افزودن دو سه میلیون روی حکمش رتبه بندی با شاخص های کذایی را مطرح می کنند. مگر کارمند آتش نشانی و شهرداری و وزارت نفت و امثالهم چه شاخص ها و استانداردهایی گذرانده اند که حکم بیست و پنج میلیونی و فیش سی و پنج میلیونی را محق شده اند
شهامت داشته باشید برای حرفهای فائزه هاشمی نظرسنجی بزارید

مطمئنم هیچکس حتی تابناک جرات شنیدن حرفهای مردم را ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
از امار غیر قابل انتشار معلومهکه رسانه ها نیز خود سانسوری میکنند و نظرسنجی انها را به وحشت میاندازد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
نظر سنجی در این سایت که کامنت شکست فوتبال ایران در مقابل آمریکا و انگلیس و افتخار غربگدایی و پابوسی غرب با اکثریت مثبت تایید می شود، آیا نماینده افکار عمومی ملت ایران است!!!!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
کلا کلیپ منتشره هم ناقصه و قبل و بعدش معلوم نیست چی گفته میشه
خودروسازان از ادب و اخلاق گذشتن

اینا به جان و مال مردم رحم نکردند

در مورد این اختاپوس ها از ادب حرف نزنید
وضعیت بدتر از آنچیزی است که فائزه هاشمی گفته
فائزه هاشمی بانوی روشنفکر ایرانی
# سیسمونی _ گیت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
جناب رضوی آسمون ریسمون نباف.سفری انجام شده .اگر انجام نشده بود به قول شما اون توطئه هم انجام نمی شد.همه چی رو می خواین به اسم دشمن ماله کشی کنین
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
این آقای رضوی آمده ابرو را درست کنه ،چشمش را کور کرده!!! مرد حسابی چرا فقط دنبال افشا کننده خبر هستید؟ درود بر فضای مجازی. ننگ بر صیانت کاران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
این رضوی چی جوری شده مشاور قالیباف و اصلا چی جوری مشاوره میده به قالباف ؟!!!
گفته : کسی خبر نداشته که دختر قالیباف بارداره !!! و چی جوری فهمیدن بارداره !!؟؟؟
خوب آقای مشاور متفکر !
کمد نوزاد و کالسکه و کریر و کیف نوزاد رو برای چه کسی
میخرن ؟
برای آدم بزرگ میخرن ؟
سریع هم موضوع رو امنیتی کرده !!!
بابت مشاوره چه قدر داره دستمزد و حقوق میگیره ؟!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
جناب سرهنگ باید عزل شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
مگه رهبر نگفت : واردات کالاهای خارجی که تولید مشابه داخلی داره به کشور ممنوع شود
قالیباف !
جواب بده
طلبه حوزه علمیه شاه آبادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
قالیباف استعفا دهد که به تقوی نزدیکتر است
علم الهادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
قالیباف و خانواده اش به سخنان رهبر تمکین کنند در باب حمایت از تولید داخل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
باکری ها و خرازی ها و همت ها رفتند
قالیباف ها ماندند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
چه دل خوشی دارند بعضی در این شرایط سخت اقتصادی باید خیلی خوش بحال این حضرات باشد ما در ازدواج فرزندانمان در مانده ابم حضرات بدنبال سیسمونی خارجی
مردم دلتان را به چه وکه خوش کرده اید اینها قرار است زندگی شما را بهتر کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
تازه اعتراض می کنند که چه کسی متوجه این سفر شد!
چرا نمی گید شاید هم کار خدا بود که دست بعضی ها رو بشه
هموطن
| Germany |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
اگر بپذیریم که پروژه امنیتی علیه قالیباف بوده است باید اعتراف کنیم که ایم پروژه بدست همسر دختر و داماد خودشان اجرا شده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
مشکل اینه که قالیباف گیت هاش تموم نمیشه و هر دفعه هم دشمن مشغول تخریبه مثل املاک نجومی !!! وقتی کسی اینقدر برای دشمن خوراک درست میکنه بهتر نیست بره کنار
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
نمیدونم چه حالی داره که آدم رئیس قوه ای باشه که برای 80 میلیون جمعیت کشور قانونگذاری کنه و مردم بیچاره مجبور به اجرای اون قوانین باشند ولی افراد خانواده خودش به دستوراتش توجهی نکنند
ظاهرا مشاور ایشون خبر نداره که برای خروج زن شوهردار، اجازه رسمی شوهر نیازه. پس خود آقای قالیباف اجازه داده، اونم بصورت رسمی. درحالیکه میتونست حداقل همسر محترم رو از این سفر منع کنه
کلا در قضیه سیسمونی ؛ برند های خارجی خوبی رو میشه توی استانبول ترکیه خرید .
یه سیسمونی کم بشه مشکل ما حل میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
:به رضوی مشاور بگید
درست حدث زده . پروژه سیسمونی امنیتی است و کار آمریکا و دشمن و رژیم کودک کش آل سعود است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
قالیباف و پسرش فیش حقوق و مزایای دریافتی خودشان را منتشر کنند
تابناک
راجع به ترکیه و سیسمونی هاش مطلب بچاپ
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
ساندیس طلایی تقدیم به رضوی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
اگر طرح صیانت زودتر به تصویب رسیده بود ؛ گند سیسمونی ترکیه ای در نمیومد :-)
ناشناس
| Germany |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
کدام دستگاه امنیتی ؟ در داخل یک حکومت یکدست دستگاه امنیتی حکومن علیه یکی از ارکان همان حکومت دسیسه میکنه ؟ اینجا چه خبره جنگ داخلی برای چیه؟ اقای رضوی میشه توضیح بدین
چرا فقط (تسنیم) به فائزه هاشمی توپیده بود!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
خانم فائزه هاشمی در مورد سپاه حرف زده . به جز تنسیم انتظار داری کی بهش بتوپه
هاشمی درست می گوید هر نهاد و گروهی باید در قالب ماموریت خودش کار کند و باید در کشور دولت و جمهوریت و قانون حاکم باشد نه دیکتاتوری و تشخیص مصلحت که برای خودشان باشد در این کشور چقدر نهادها و بخش های که موازی و هریک تحت مدیرتی شخصی اداره می شود
حالامیخوان دوباره یک بلوایی برپاکنندبرعلیه فائزه هاشمی،دیگه دست به دامن توهین به مقدسات شدن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
خوب یک فیلم درست نکردن بگوییند عکس امام آتش زده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
میخوان فائزه رو علم کنن که ذهن ها از سبسمونی ترکیه
پرت بشه و به حاشیه بره
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
نظر هاشمی درباره سپاه همون نظر مردم هر. پدرش هم همین رو می گفت . چون سپاه رو میشناخت
گیرم استکبار آنطور که علم الهدی می گوید قصد دارد مسولان نظام را خشن معرفی کند - آیا فلفل اسپری بانوان در مشهد که با بلیت در دست برای تشویق تیم ملی کشورشان به استادیوم رفته بودند در هیچ جای دیگر دنیا امکان پذیرفتنی است؟ آیا این کار استکبار بوده یا نتیجه فرمایشات خود ایشان؟ اگر مسولان مخالف این جریان بودند نشان دهند مسول چه کسی بوده و آیا مجازات شده؟ منظور مجازات دو یا سه مامور نیست بلکه امر دهندگان هستند که از قرار معلوم در بالاترین مقام های دولتی هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
نظر علم الهدی و حسین شریعتنداری راجع به سیسمونی ترکیه ای چیه ؟
جدیدترین توجیه برای واردات خودرو توسط جناب حسن نوروزی
يعني بعد از 40 سال از انقلاب ، سروش صحت شده معضل براي صدا و سيما ؟ يعني اينها هنوز گير هستن تو اين موضوعات ؟ طرف داره كره مريخ رو آماده ميكنه براي اقامت انسان ، هوش مصنوعي رو دارن براي اعمال جراحي ارتقا ميدن ، دنيا داره به كجا ميره .... اينا هنوز گير سروش صحت هستن كه داره چهارنفر رو تشويق ميكنه كتاب بخونن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
سروش صحت از اولش هم خورده شیشه داشت. آدم نژادپرست متعصبی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
بله بعد آقای علم الهدی میگه مسولان خشن نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
مسئله سروش صحت نیست مسئله درخواست به کتاب خوان بودن هست
تابناک تمام صفحات مجازی وتلویزیونهای خارجی پر شده از قالیباف ولی شما حتی زگ متن کوچک ننوشتی حتی در تکذیب آن آن وقت میخوای مردم هم شما را دنبال کنند
خودرو نامحدود باید وارد شود نه محدود ، خودروسازی در ایران غلط است مزیت نسبی ایران فقط قطعه سازی است، یا قوانین سرمایه گذاری خارجی را تغییر دهید و این دو خودروساز را که مرکز استخدام فک و فامیل مسئولین شده را با سرمایه گذاری خارجی به شرکتهای تولید کننده خارجی دارای تکنولوژی واگذار کنید از اینکه خودروهای بی کیفیت و ارزان خودروسازی پژو و رنو را به ایران میآورید و با بی کیفیت سازی آن خود را خودروساز مینامید جز اینکه سرمایه داخلی و ارزی کشور را حیف و میل میکنید و مردم را گرفتارتر ،نتیجه دیگری نخواهید گرفت این دو خودروساز عملا خودرو دیگران را تولید میکنند پس فرصتی بوجود بیاورید تا دیگران خودشان در ایران سرمایه گذاری کنند و خودرو تولید کنند و دولت فقط ناظر و مدافع حقوق مصرف کننده یعنی مردم باشد
بیخودی ربطش به شهید سلیمانی ندهید شما اگر می توانید انتقام بگیرید،مسئله سر تحریم سپاه
فائزه باید رئیس جمهور میشد
یه مرد توی خانواده هاشمی پیدا میشه ؛ اونم فائزه است
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
درست در زمان رضا شاه درخواست کمک به دولت داد که یکی از زنان قاجار کمک هنگفتی کرد کاری به از کجا اورده اش ندارم همت کمکش که انزمان گفتند در دربار قاجاراگر مردی هست همین خانومه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
خخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
مگه چیزی دیدی؟
همه ؛ ایران رو سر کار میذارن
زنده باد خانم فائزه هاشمی
❤ فائزه هاشمی ❤
خانم فائزه هاشمی من مدتها از خانواده شما به تصور اینکه از طرف دوستان نادان و دشمنانان هوشمند انقلاب مورد ظلم و اجحاف قرار می گیرید دفاع می کردم و هزینه‌های سنگینی هم در این راه پرداخت نمودم اما ضمن توبه به درگاه الهی به شما خیر خواهانه می گویم این ره که شما مخصوصاً تو می روی به ترکستان است و آخر آن به جهنم ختم می شود و اگر برنگردی و توبه و جبران نکنی آخرت بدی خواهی داشت . و امروز خیانت و مخالفت با جمهوری اسلامی همراهی با لشکر یزید است حال خوددانی .
پاسخ ها
ناشناس
| Hong Kong |
۰۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
این ادبیات شما تابلو است که همیشه ضد خانواده هاشمی بود
مرد باشید و دروغ نگویید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
ساندیس ات رو بنوش گرم میشه از دهن نیوفته
از سیسمونی ترکیه ای چ خبر؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
چقدر از خودت مطمئنی. چی باعث شد فکر کنی راهی که تو میری بهشته؟ جای خدا هم گرفتید جدیدا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
! ناشناس محترم
دشمن من و تو ؛ جهل و نادانی من و توست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
رفتن به بهشت وجهنم دست شماها هست؟
بابی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
خدا یه عقلی به تو بده یه پولی به ما..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
نکنه ایشان راهم میخواهید به سرنوشت پدر مبتلا کنی.که تهدید می‌کنی
میشه دست از سر اسلام و پیامبر بردارید . فعلا همون عادی زندگی کنید مثل دیگر کشورها سعی کنید شفاف سازی کنید ، تورم را کنترل کنید و با دنیا تعامل کنید ،،،،
شما نمایندگان این ملت نیستید نمایندگان یک عده ای از اقلیت می باشید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
رئیس شون که این باشه ؛ از اینا چه توقعی داری ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
نمایندگان نسبت به ماجرای سیسمونی بی تفاوت نباشند
غربگدا چقدر بدبخت شده که مجبوره از فائژه هاشمی طرفداری کنه! واقعا حقارت هم حدی داره
پاسخ ها
ناشناس
| Hong Kong |
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
شما شرقگدای خوشبخت از سیسمونی بفرمایید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
حرف حق رو هر کس بزنه صوابه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
از سیسمونی حمایت کنیم خوبه؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
نه اینکه از شرق بزای ما افتخار نصیب شده حقارت شرق بسی سنگین تر از غرب است چون آنها ملحد و خدانشناس هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
ساندیس ات رو بنوش
درد و بلای فائزه بخوره توی سر
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
شما شرق گرا ،حال اربابت پوتین چطوره؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
هیسسس . برو فرودگاه سیسمونی نوه قالیباف سنگینه کمک میخوان . برو کمک کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
بجز شعار دادن، هیچی بلد نیستی
تابناک جان می‌ترسی سیسمونی رو تیتر کنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
بحث همکاری و هم سفره بودنه
کریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
اقای رضوی دم خروس زده بیرون ، حالا تو هر چی میخواهی ماله بکش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
هم پیاله
دستور اومده که در مورد خانواده قالیباف خبری درج نشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
زنده باشه فضای مجازی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
! آقای قالیباف
فرزندان این سرزمین خونشان را نریختند که جنابعالی بمانی و پست و مقام بگیری و اکنون در این شرایط سخت اقتصادی حاکم بر مردم و کشور ؛ خانواده ات را برای خرید کالای خارجی روانه ترکیه کنی
چند روزه که دیگه از افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی خبری درج نمیشه.به فراموشی سپرده شده ایا؟
چرا واردات محدود ؟؟؟ خودرو با کیفیت فقط سهم مسوولین و بچه هاشون و بچه پولدارها نیست حق همه مردمه. بحث جان افراده نه صرفا تولید ملی. که البته کجاست تولید ملی ؟؟؟
واردات هفتاد هزار خودرو خارجی تاثیری در بازار خودرو ندارد. سودش را وارد کننده و دلالها می برند نه مصرف کننده. همانظور که قیمت کارخانه و بازار خودرو داخلی فاصله زیادی دارد قیمت خرید خودرو در خارج با قیمت مصرف کننده در ایران تفاوت چشمگیری خواهد داشت. این گوی و این میدان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
هشتاد میلیون مثبت
واقعا این فائزه هاشمی آبروی خاندان هاشمی را برد. البته اینها درس عبرت برای همه ماست که عاقبت به خیری جدا از خاندان و نسبت و فامیله. چه جوانانی از خانواده های فقیر و گمنام شهید شدند و اعتبار خانواده شدند و در مقابل فرزندان مسئولانی که آبروی خودشون و خانوادشون را بردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
ایکاش تو مسئولین چند تا مثل فائزه وجود داشت.درود به شذف و شجاعتش که همیشه حرف حق رو می زنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
عاقبت بخیری شما تعیین نمیکنی خدا تعیین میکنه. شما فعلا کلاه خودتو بپا.
عماد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
بهتره اگه راست میگید حرفهای فائزه هاشمی رو به رای مردم بزارید بعد اظهار فضل کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
اشتباه نکن . ایشان عاقبت به خیر شد . رو سیاهی برای کسی بماند که سیسمونی وارد کرد به جای گفتن حقیقت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
کاش شما متحجران بی منطق، ذره ای از دانش و شجاعت این بانوی بزرگوار را داشتید
یکبار نوشتم این مصطفی الکاظمی به بهانه کرونا اجازه ورود ایرانیان‌را به عراق نداد اما در اصل هدفش قطع ارتباط فرهنگی ایرانیان وعراقیها بوده که موفق هم شده است.ایشان دروپست نخست وزیری ماموریتی بالاتر از این ندارد.
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
اتفاقا اجازه میدهند عراقی ها بیان منابع خوراکی ماررا ببرند غارت کنندغارت کنند اجازه نمیدهند ایرانیان برون ،،،
خدایی چقدر رو میخواد از ظریف تعریف و تمجید می کنند هنوز. حتی به خودش زحمت نداد بعد تذکرسایرین هم با دقت متن توافق را مطالعه کنه.
چقدر خوب بعضیا چشمشونو رو هرچی بخوان می بندند. رو که رو نیست ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
ظریف امیر کبیر زمان.
محمود رضوی: جنجال سفر ترکیه پروژه امنیتی علیه رئیس مجلس است

اقای مشاور حرف نامربوط نزنید
رفتند ترکیه
سفر به خیر
دیگه انگ امنیتی به گردش انها وارد نکنید
ماه رمضان مبارک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
رضوی و قالیباف همزمان استعفا دهند
یک زیدی میخواهد با واردات خودروی یک میلیارد به بالا خودرو سازانی که خودروی ۲۰۰دتا ۳۰۰ میلیونی می فروشند را ادب کند ما پشت مخملی هستیم
نماینده عزیز خرید ساک بچه برای میوه نیست . همه چیز را که با تئوری توطئه نمی شود ماستمالی کرد. در ضمن قالیباف و خانواده اش که معصوم نیستند انها هم دل دارند و میدانند اجناس خارجی از ایرانی بهتر است. همانطور که همه میدانند امنیت بی ام دبلیو از پراید و سمند بیشتر است.
هر چند وقت که جدیدا فواصل کم شده مردم با یه سری چیزها سرگرم میکنند ، الان داستان سیسمونی است چند وقت پیش ورزشگاه مشهد و اسپری فلفل
جناب مشاور قالیباف عکس های منتشر شده فرودگاه ماسک نداشتن، بعدشم وقتی سیسمونی خرید کردن دخترش حامله بوده دیگه، برا دختر همسایه که نخریدن، اینکه اطلاعات و بپا گذاشتن نمیخواد، اگه بپا میذاشتن و قت خرید دتو استانبول میشدازشون عکس گفت
رضوی خودتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
مشاور شیش کلاسه
محمد رضوری تهیه کننده سینما است فیلم زیاد می بیند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
فیلم هندی زیاد میبینه ظاهرا
بزرگ نمایی شده است
خلاف شرع وقانون نیست هر کس ترکیه میرود
جالب این است که حجاب داشتند
بیشتر برخورد جناحی است تا به نفع مردم
چرا حقوق کارمندان وبازنشستگان را ندادند اعتراض مثل این نشد قالیباف یک نفر بود این همه بزرگنمایی جای حجالت دارد
ولی برای حقوق کارمندان وبازنشستگان بزرگ نمایی نشد
بچه بازی است
پاسخ ها
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
شرم بر دروغ گویان
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
کسی که ادعا می کند وقتی یخچال رو باز می کنیم نمیدونیم چیزی هست توش که جلو نوه ام یزاریم یا نه چطور میره از ترکیه سیسمونی میگیره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
سخنرانی آقای قالیباف را فراموش نمیکنم که میگفت حمایت از تولید ملی اتفاق نمیوفتد چرا که مسئولان و فرزندانشان همه تولیدات خارجی استفادا میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
ترکیه رفتن اشکال ندارد . مشکل این دو روییست . مشکل دم از مقاومت زدن اما خود در ناز نعمت زندگی کردن است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
شما برگرد ببا ايران زندگي كن ميفهمي ما چي مي گيم
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
خودت خجالت نمی کشی از این دفاع کردنت. درسته باید برای کامنت هایی که می نویسی پول حلال بگیری ولی به این طرف قضیه هم فکر کن
آقای نوروزی بفرمائیدچگونه باواردکردن تعدادمعدودی خودرو
باکیفیت خارجی برای چندنفرازنورچشمی ها که شمابهترازما
میشناسیدمیخواهیدخودروسازان راادب کنید اگرواقعاًقصدتان ایجادرقابت است اجازه ورودخودروخارجی بهرمقدارکه طالب داشته باشدراباحذف سودبازرگانی کمرشکن وعوارض گمرکی که گاها‌ًچندبرابرقیمت خوداتومبیل میشود به مردم وبازرگانان بدهیدکه رقابت تولیدشودونه آنکه هموطنانتان بوسیله خودروهای بیکیفیت داخلی بعلت نبودن رقیب دائما‌ًقتل عام شوند
وگرنه دادن اجازه ورودتعدادمحدودی خودرودردکسی رادوانمیکند
جزدوستان وعریزان خاص مسلماًمردم متوجه فرمایشات میشوند
کلا در انقلاب ، عده ای با سواستفاده از دین و با لیبل زدن مخالف خود را از بین میبرند.
فائزه هاشمی نمونه ای از تعداد بیشمار ی است که مخالف افراطگرایان بوده اند و برایش توطئه میکنند.
چرا اقای سردار قالیباف خودش حرف نمی زنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
چیزی نداره بگه
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
رفته بودن ترکیه سیسمونی رو لوله کنن بیارن ایران
ناشناس
| Azerbaijan |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
مسئله در حدی نیست که سردار خودشان ورود کنند. موضوع را سپردند به آقازاده و مشاورشان. اگر لازم می دیدند لابد خودشان شفاف می گفتند.
اقا الیاس نماینده دکتر قالیباف و دکتر قالیباف نماینده مردم ایران در مجلس.جالبه
اقای رضوی داستان را جنایی پلیسی نکن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
آبروی هر چی مشاوره ؛ این برد :---)
اقای گرامی صورت مسیله را پاک نکن . در ماه مبارک رمضان چه ضرورتی برای سفر به ترکیه بوده توجه به تولید داخلی و حمایت از ان کجای خرید از ترکیه است چرا همیشه شما و دوستان دیگر یک ماله دستتان می گیرید و شروع می کنید به ماله کشیدن.......... کار اشتباه را با جرات و شهامت و انصاف بگویید اشتباه است توجیه نکنید لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
درقیفا درست می فرمایید
اشتباه شده قبول کنید و تکرار نکنید
این توجیهات باعث می شه که بقیه هم انجام بدن
سال حمایت از تولیدداخلی است نباید برای هر چیزی به خار چ رفت. می دنید الان جند تا جوان که تازه داماد شدن می خوان این را تست کنند و برن خارج سیسمونی بکنند؟
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
همه اینها بکنار.چرا نخواستند کرایه اضافه بار را بدهند؟
طرف همه جوره حال میکنه و یکی از نوچه ها میاد میگه این حال کرده ولی توطئه بوده:)))
سردار قالیباف خودشون مطلبی ندارن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
مطلبی نیست الا استعفاء
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
در حال لوله گذاری هستند
ناشناس
| Germany |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
مردم را قابل نمیدوننِ مثل بقیه ِ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
چهاردرصدی ها خیلی پررویند
آقای رضوی ، چاپلوسی بس است. همه میدانند سفر دختر قالیباف به ترکیه برای چه بوده است . ملت بیدار است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
پاچه خواری آدم را به نان و نوا می رساند اما اما هم دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
برای چی بود؟سیسمونی؟خب هرچی، مگه نصف کشور نرفتن؟یکی هم این
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
ملت بیدار است از پاچه خوار بیزار است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
کلا از این راه نون میخوره. اگه قالیباف زمین بخوره، این بدبختها از کجا نون بخورن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
جالبه که از روزه داری فرار کرده اند و در مجلس بدنبال قوانین برخورد با روزه خواران هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
چون به خلوت میروند ان کار دیگر میکنند
"نماینده مجلس: خودروسازان را با واردات محدود خودرو، «ادب» کنیم"
ای نماینده عزیز سود واردات خودرو برشما مبارک بادا سود نجومی
حالا گه مشخص شد رتبه بندی فقط یک حیله بندی برای سرگرم کردن معلمان تا آنها رو به کلاس رفتن ترغیب کنند، بهترین کار آموزش رو تعطیل کنید و به همه ۱۲ میلیون دانش آموز مدرک دیبلم عنایت فرمایند. پودجه آموزش مملکت رو بدن برای خرید باتوم و شوکر
همسر و فرزند نیز عوامل امتحانات الهی هستند
حالا سردار قالیباف هم در این امتحان نمره خوبی نیاورده. خیلیایه دیگه هم همینطورن ولی رسانه ایی نمی شوند چون کاری انجام نمیدهند کسی هم باهاشوت کاری نداره. اما قالیباف چون داره کار انجام میده باید این نمره گندش رو رسانه ایی بکنن
آقای رضوی
حقیقت تلخه
لطفاً سکوت !!!!
محمود رضوی: جنجال سفر ترکیه پروژه امنیتی علیه رئیس مجلس است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقای رضوی این سه نفر به همراه ولی ایشان وقتی شعور سیاسی ندارند و در این موقعیت خودشان آتو دست بقیه میدهند دیگه شما آسمون ریسمون نباف !قالیباف اگر خیلی به مسایل توجه داشت باید جلوی خانواده اش را میگرفت ! بر اساس چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی یک خبطی کردند مایه اش عذرخواهی است شما بیخود ماجرا را امنیتی نکنید که آش شورتر نشود !اصولاً این آقایان را مشاورانی مثل شما بدبخت میکنند !
رییسی دشمن جامعه فرهنگی هست ، برای او دانشگاه مهم است بخصوص دانشگاهی که باتو در آن تولید علم میکنه ، اخه یه بابا آب داد که کاری نداره ملت در شکم مادرشون خواندن و نوشتن رو یاد داشتند . کشور بیمار باید در آن پزشکان خدایی و معلمان گدایی کنند
آقای رضوی خودت مطلب خودتان را بخوانید اگر چیزی متوجه شدید به ما هم بفرمایید
آقای رضوی اینگونه که شما می فرمایید باید از خانواده ایشان تشکر هم بکنیم
ایشان که کنترلی روی خانواده خود ندارند
چگونه مجلس یک مملکت را کنترل و اداره می کنند
آقای رضوی
اگه حرف نزنی ،کسی بهت نمیگه لالی !!!
پس تو یکی دیگه حرف نزن !

سکونت کنی سنگین تره !!!!!!!!
درود بر زنان شجاع سرزمین خانم هاشمی و مولاوردی که خوار چشم جناح افراطی و تمامیت خواه هستند
اینجا که من هستم شب نیست، اصلا خورشید چیه!؟ روز کجاست؟ اصلا روز یعنی چی!؟
ممکنه برای حذف ویا ضربه زدن به قالیباف این قضیه لو رفته باشه . ولی به هرحال این قضیه کار نادرست خاندان قالیباف رو توجیه نمی کنه . کسی که دم از مردم و 4 درصدی ها و .... می زد بدجوری آچمز شده هنوز موضع گیری نداشته در قبال این ماجرا . جالبه که با مسئله مشابه همین دختر وزیر آموزش و پرورش روحانی رو تخریب می کرد . اون موقع نمی گفتید برای دختر وزیر چرا بپا گذاشتن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این یک بام و دو هوابودن و معیارهای چند گانه برای خودتون و رقیبتون خیلی خیلی خیلی زشته .این از قالیباف اون از زاکانی و اون از پناهیان و ..... اینها برای فلان جناح بده برای شما توطئه دشمنه ؟؟؟؟ ولی به قول عباس عبی معلوم نیست کسی که جایگزین این آقا می شه از این بدتر نباشه .
اینکه کدام مسافر این اطلاعات را پخش کرده ولش کن تو این شرایط اقتصادی مردم رفته یا نرفته؟
همه چی رو میکنیم پروژه امنیتی
هر جای دنیا بود مجبور میکردن طرف استعفا بده ما داریم دنبال پخش کننده عکس میگردیم
آقای قالیباف نگران نباش چندروز دیگه مدعی العموم توطئه استکبار جهانی برای ضربه زدن به وجهه خادمان کشور رو کشف می کنه و کسی که این قضیه رو لوداده به اشد مجازات می رسونه . شما هم طی حکمی ارتقا خواهید یافت .....
اگر ایران چند تا فائزه داشت اوضاعش خیلی خیلی بهتر از امروز بود.
فائزه هاشمی اعدام باید بشه
البته نوه ایشون خیلی خوبه تو کالسکه امن و راحت بشینه اما بشرط اینکه نوه های مردم هم مجبور نباشند دوبرابر کالسکه خارجی پول بدند و از کالسکه آشغال ایرانی استفاده کنند
آقای رضوی خجالت بکش وشرم کن درمقابل چی آخرت خودت روبه دنیای دیگران فروختی ؟مدام دنبال ماستمالی کردن گندکاری های خودتون هستین آقای قالیباف کجاست؟ چراصدایی ازش درنمیادمردم دارن توفلاکت عمروشون هدرمیره این آقا حداقل نتونسته جلوی سفرهمسرش خودش روبگیره بعدمیخوادمملکت روسروسامان بده وای به حال مامردم بی پناه
آقای رضوی خجالت بکش
دوستان قضاوت اشتباه نکنین۔آقای قالیباف این مرد خادم و زحمتکش خونوادش قصد داشتن با پرواز برن چهار راه استانبول خرید سیسمونی کنن.ولی خلبان اشتباه شنیده و اینا رو برده استانبول ترکیه.
صندوق تامین اجتماعی متعلق به کلیه کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی است و پس انداز اعضاء میباشد
و دولتها حق نداشتند و ندارند که از ان صندوق پولی بردارند

چه برسد به اینکه بدهی های بزرگ عقب افتاده شان را هم تسویه نمی کنند

چرا اعضا و بازنشستگان تامین اجتماعی باید در رنج و عذاب و بیماری و فقر شدید باشند ؟

در حالیکه بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار هستند ؟
فائزه تنهامرد خانواده هاشمی
جناب رضوی ازیک طرف زن بدون اجازه شوهر حتی به مسابقات ورزشی یاهر سفری نمیتواند برود اما اینجا خانم با وجود مخالفت شوهر تشریف بردند خارج از کشور البته بنده دوست ندارم اما گرفتاری مربوط به سخنرانی خود جناب قالی بافه که وزیری را مورد انتقاد شدید قرار داد وبهانه را گرفته مخالفین میگویند گفته پسرشان ...بدتر از....
چرا جناب قالیباف شهامت پس گرفتن حرف خودش که جلو دوربین داد زد مردم ایران تا خرید سیسمونی دختر وزیر اموزش و پرورش از خارج باشد چرخ تولید و اقتصاد نمیچرخد و امروز با چفیه به گردن بر کرسی ریاست مجلس نشسته و حرف مشکلات اقتصادی از دولت گذشته میزند بنوعی بر موضع خود پافشاری میکند درصورتیکه هم جناب رییسی هم قالیباف در دولتهای گذشته جز مسولان مملکت بودند و با اگاهی کامل وارد چرخه انتخابات و با شعار حل مشکلات شدند متاسفانه امروز هیچ مشکلی که حل نشد نانی وارد سفره ملت نشد و دیگر سفره ای نمانده بلکه مشکلات تورمی و اقتصادی وبیکاری بیداد میکند برخلاف گفتمان گذشته و در عمل انها درگیر وابستگی شدید به روسیه و همچنین مذاکره مستقیم با امریکا و غرب شدند و هیچ گرهی باز نشد ه و امروز هم رسوایی شعارهای انتخاباتی ایشون در زمینه خرید سیسمونی نوه بر ملا گردید و مشخص شد که ایشون فقط جهت جلب ارای مردم حرف زد ولی در عمل خودش هم مثل همان وزیر هست واینکه امروز مشاور ایشون بگوید بپا گذاشتن و داستان امنیتی و ادرس غلط دادن به عده ای قلیل چرا که اکثریت مردم میدانند چه خبر است و اینکه پسر ایشون عذر خواهی کند چه دردی دوا میشود ایشون با گمراه کردن مردم وارد انتخابات شد ایشون شعار داد پس کو ؟اگر خانواده بدون اطلاع رفتند و خرید کردن پس باید یک درصد احتمال اینکه دختر وزیر هم بدون اطلاع و رضایت پدر پدرش به ایتالیا رفته بود هم گفته میشد یا اینکه بگوید گناه فرزند را به پای پدر نباید نوشت پس خیلی از خانواده های بودند که پسرشان طرفدار یا هوادار یک گروه ضد ایرانی بودند ولی برای خانواده مشکلاتی بوجود امد که قطعا دستکاه های ذیصلاح بهتر میدانند و ارتباط دارند باید کنترل شوند که مبادا از همین بابت اسبی برسد ولی منظورم این است که همه را به یک نگاه باید دید چرا که زن و دختر و داماد ایشون قطعا با اطلاع وی خارج رفتند و جای انکار ندارد نیایید ادرس غلط دهید بیاید جهت رسوایی بهترین کار را انجام دهید عذر خواستن چه مشکلی حل میکند فرافکنی نکنید بیاد بگوید ملت من بشما دروغ گفتم ملت من لایق این مقام نیستم ملت انروز ادم پاکی بودم صادق بودم ولی الان نمیتوانم به شعارهایم عمل کنم نیاز به تفریح خارجی دارم نوه دار میشوم نوه ام انتظار مسافرت خارجی داره اجناس برند میخواد بنجول نمیخواد باید براش تهیه کنم و خداحافظی کند
تاکنون هیچ دولت و مجلسی حریف مافیای خودرو نشده اندو بعضا مجبور به همراهی با این مافیا نشده اند دولت قاضی القضات اسبق هم که هنوز حربف نشده
قالیباف خودش اعتراف کرده که اشتباه کرده
آنوقت یک عدده می گند کار دشمن است
اصلا هیچی هم نخریده باشند همینکه رفتند ترکیه خودش نشانه بدی برای رییس ریاکار مجریه انقلابیه ! با آرمانهای امام فاصله داره
خلاصه بعد اینکه دورویی و تظاهر آقایان برملا میشه مسئله امنیتی میشه و دنبال افشا کننده و فیلمبردار می‌روند کاملا برعکس بلاد کفر
رضوی خجالت بکش. البته شماها این کا رو بلد نیستین اگه نه باید دق می کردین از شرم
قالیباف چقدر ماله کش داره !
۴ درصدی ها ماله کش هستن؟!
جناب مشاور
توضیحت شما ثابت کرد هم سیسمونی درسته هم نی نی کوچولو هم بار اضافی هم توسخر ملت ایران
اگر گناه نابخشودنیه ‌س قالیباف از کل مجلس و ملت عذرخواهی کنه و بره بیرون
اینکه وی مخالف سفر بود چه معنی داره
کسی که نمیتونه جلوی زن و بچه و نوه ش وایسه چطور برای یک کشور تصمیم میگیره
چرا مردم را احمق فرض میکنید
باز خدا خیر بده نرفته ایتالیا
البته برندهای سیسمونی ایتالایی. در ترکیه هم هست
ولی بارشون به حدی حجیم بود انگار جهیزیه را هم ‌یش ‌یش خریده بودند.
مردم در خرید نیم کیلو گوشت موندن
عیال و دادامد چند میلیارد تومان خرج سفر کردند.
اینایی که توی حموم برا زناشون هفت تیر میکشن مردم رو دارن مسخره می کنن.روزانه هزاران نفر میرن ترکیه،دبی،ارمنستان،مالزی،تایلند و ....یکی هم اینا.چی شد مگه؟
ترکیه رفته که رفته.این همه آدم داره میره.طرف زنش رو توی حموم گلوله باران کرد هیچی نگفتید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
نجفی باسوادترین و با شعورترین وزیر مملکت بود که قربانی املاک نجومی شد.
پروژه‌ی امنیتی کار اونیه که منافع ملی رو ریشخند می‌کنه و به مردم دهن‌کجی می‌کنه، نه اونی که افشا می‌کنه.
آقای رضوی عزیز و گرامی ! حق با شماست ! شما راست میگی و مابقی دروغگو و توطئه گر !!! چرا ؟ چون هر آنچه سر ما مردم عادی بیاد ؛ حق ما مردم عادی است . خلایق هر چه لایق
رضوی گفته : این یه پروژه امنیتی است که قالیباف رو خراب کنن . کسی به غیر از امنیتی ها نمیدونسته دختر قالیباف بارداره و بقیه چی جوری فهمیدن که دختر قالیباف بارداره ؟ !!!!!!

توره حضرت عباس ببین قالیباف کی رو کرده مشاور خودش !

جناب مشاور متفکر !
شما اگه جایی ببینی کسی کالسکه و روروئک و میز تاشو نوزاد و کیف نوزاده ؛ چی حدث میزنی ؟!
کالسکه و روروئک رو که برای پیرمرد ۸۰ ساله نمیخرن !!!!
اقا زاده و خانم زاده ها آزادند مملکت مال خودشان است بخورید بیاشامید اسراف نکنید
سردار قالیباف این مرد بزرگ این مرد خدمتگزار به انقلاب اعلام کنند این سفر سفر زیارتی بوده ملت هم قبول میکنن ..
سرهنگ شهردار دکتر خلبانِ رئیس چرا استعفا نمیده ؟
# سیسمونی _ گیت
قالیباف به حرف مقام عظما راجع به حمایت از تولید داخل تمکین عملی کند
شماسالهاست ملت ایران راسرکارگذاشتیدحالانه تنهاالکاظمی که کل دنیاشماراسرکارگذاشته واین یعنی دست بالای دست بسیاراست!
به الیاس قالیباف میگوئیم ؛
عذر خواهی کافی نیست ؛ استعفاء

یه سئوال
اگر به برکت وجود فضای مجازی ماجرای سیسمونی لو نمیرفت ؛ حاضر بودید پیش وجدانتان از ملت عذر خواهی کنید ؟!
قالیباف بستری شده ؟!
خبری ازش نیست !
دستشون برای مردم رو شده ... انتصابات و اشرافی گری سیسمونی
# سیسمونی _ ترکیه ای
# املاک _ نجومی
جناب سرهنگ حیا کن
ریاست رو رها کن
قالیباف
قدم نو رسیده مبارک
سیسمونی برند تولید خارج مبارک !
آقای قالیباف
به حرمت خون شهیدان این سرزمین ، باکری ها و همت ها و شوشتری ها و خرازی ها ؛ استعفا دهید
چند سال پیش خودرو سازی بزرگ فورد وافتخار صنایع خودرو امریکا در رقابت باسایر خودرو های وارداتی وتولید داخل امریکا دچار ورشکستگی شد وتا مرحله تعطیلی پیش رفت.دولت اوباما به جای ممنوعیت واردات وانحصاری کردن بازار خودرو داخل .وامی 20 میلیارد دلاری در مدتی محدود به این خودرو ساز بزرگ داد تا در مقابل رقبای ژاپنی وکره ای واروپایی عقب ماندگی تکنولوژیک خود را جبران و خود را بروز کند.این کا ر با موفقیت انجام شد وظاهر این کمپانی هم بدهی خود به دولت را پرداخت وهم محصولاتش قابل رقابت با رقبا شدند .ماجرای واردات خودرو در ایران هم اگر قرار است صورت پذیرد باید منحصر به خودروهایی باشد که هم کلاس خودرو های تولید داخل وهم قیمت انها باشد تا شرایطرقابت ازاد فراهم شود در غیر این صورت تبدیل به رانتی جدید درجهت رفع نیاز خودرو های لوکس از ما بهتران خواهد شد
من به این نتیجه رسیده ام که تعمدی در کاراست تا برای مدتی احتمالا طولانی مردم را در شرایط سخت اقتصادی نگهدارند تا اقدامات از پیش طراحی شده را به انجام برسانند والا داستان مذاکرات که منجر به ورشکستگی اقتصادی شده هیچ توجیهه منطقی ندارد
قالیباف باید استعفا دهد
تمام اقشار ملت خواهان استعفای قالیباف هستند
آقازاده فرمودن پدر مخالف سفر و خرید از ترکیه بودن
آیا زن بدون اذن همسر میتونه از کشور خارج شود!؟!؟!؟!؟
قالیباف و خانواده اش دارن اقتصاد مقاومتی رو به نمایش ملت میذارن
مسئولی که خانواده خودش حرف شو قبول ندارن ماباید به حرفاش قبول کنیم!!!
زن بدون اجازه شوهرش چطور از کشور خارج شده!!!
دیدن سریال های ترکیه ای برای مردم درست نیست ولی دیدن خود ترکیه برای مسولین و خانوادها مشکلی پیش نمیاره!!!
رهنگیان با تجمع میخوان به اسم افزایش حقوق باج بگیرن.
دولت هم که تا یکی تجمع میکنه و داد و بیداد میکنه پول چاپ میکنه و باجشون رو میده.
مسخره تر از این هم مگه هست
اطرافیان سرهنگ به فکر ماستمالی و ماله کشیدن ماجرا نباشند
حاجی بیخیال!! قدیمی شده این توجیه« کار دستگاههای اطلاعاتی اسراییل و آمریکا از طریق اصلاحطلبها بوده»
این موضوع خرید سیسمونی در ماه رمضان را بیش ازاین کشش ندهید بخصوص مشاوران رییس مجلس ،بدتر می شود
با یک واردات ناچیز خودروسازان ادب نمی‌شوند و نگرانی از این جهت ندارند
خداييش يعني اينقدر شأن آقاي قاليباف بالاست كه خودشان نمي توانند مثل همه رهبران و مسئولان دنيا از خودشان دفاع كنند و براي مردم توضيح بدهند و عذرخواهي كنند كه اين كار را بايد فرزند و عيادي ايشان برايشان انجام دهند؟ چرا اينقدر عذرخواهي براي مسئولان ما دشوار است؟ امام زاده كه نيستند. انسان اشتباه مي كند و بهايش را با عذرخواهي، جريمه يا استعفا مي پردازد.
زاهدان چون جلوه در محراب منبر میکنند چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند
رضوی بنده خدا فکر کار خودشه
در مورد قالی باف:
شما یه زن و شوهر جوان ببینی که کالسکه بچه خریدن و بچه ای به همراه نیست. مادر عروس هم همراهشونه به چیزی غیر از سیسمونی فکر میکنی؟ این نیاز به بررسی اطلاعاتی سیستم های جاسوسی پیشرفته داره که متوجه بشن؟!
فکر کنم مشاور خدشا زده به ان راه
آقای رضوی فرض کنید که پروژه ای وجود داشته آیا می توان اصل موضوع و سفر را انکار کرد؟ آیا می توان نافرمانی خانواده از پدر خانواده را انکار کرد؟ به تظر می رسد فرزند ایشان و شما هردو ناشیانه موضوع را خراب کردید. پس با این توئیت های عجیب موضوع را خرابتر نکنید.
اقای رضوی خدا عقل داده استفاده شود نه اکبند نگه داری
دست قالیباف را خدا رو کرد!
به بهانه ماه مبارک رمضان نهج لبلاغه را مطالع کنیم. کاش مسولین هم وقت داشتند با فکر ارام مطالعه کنند.
بعد بررسی کنیم آیا رفتار ما علوی است.؟

واقعا دلم به حال بعضی مسولین می سوزد. چگونه قیامت و بر زخی دارند. خداوند را نمی شود پیچاند. اگر پیرو علی بودیم خاوری و.......سیسمونی و... نداشتیم.

وای بر ما که اگر آشنایی در جایی داشته باشیم همه قانونها برای ما در یک خط می شوند.و مشکلاتمان حل می شود.
تابناک پیامها اینقدر سانسور نکنیدو من عاشق دین و انقلاب هستم.
پروژه امنیتی!!
آقای رضوی، ضرب المثلهای قدیمی اگر ساده بودند اما قدری با حکمت بودند، یعنی یک نکته را با لطیفه گویی برای مخاطب شیرین میکردند، یکی از آنها این است که تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها، البته قبول داریم که گناه فرزند به پای پدر نیست، خدا همه ما را به راه راست هدایت کند که هیچکس از گزند روزگار در امان نیست.
برادر رضوی سخنان شما در جهت توطئه علیه آقای قالیباف است و باید به جرم خدشه در امنیت ملی آویزانتان کنند . از سخنان شما اینطور بر می آید که آقای قالیباف از سفر اطلاع داشته ولی مانع نشده . با توجه به اینکه این تهاجم به نظام از طرف دشمنان قابل پیش بینی بوده منظور شما این است که ایشان به وظیفه خود که اطلاع به نهادهای مرتبط و ممنوع الخروج کردن این افراد بوده کوتاهی کرده اند. همینطور از حرف شما اینطور برمی آید که شما ادعا کرده اید که آقای قالیباف توانایی تربیت فرزندان انقلابی و معتقد به نظام را نداشته و حالا چطور می توانند برای یک کشور نسخه بپیچند ( البته این از حرف شما بر می آید و اعتقاد ما نیست .) بنابراین شما به صورت واضح دارید به ایشان اهانت می کنید
جناب رضوی، واقعاً خودتی !!!!!!
به نظر من تهمت و افترا به خانم هاشمی بدون نگاه کردن فیلم خودش گناهی است که همون پیامبر اسلام هم از اون منع کرده!
کسی ایران را سر کار نگذاشته وقتی می بینند مسولان حکومتی ایران این گونه بد عمل می کنند و همه جا تحریم هستند همه استفاده می کنند
میلیاردها دلار پولی که بابت همین حریمها و قوانین بد ایران رفته تو ترکیه و امارات و چین و .... حالا هم نوبت عراق است
جناب رضوی همه حرفتان درست میشه بفرمائید با 3 ملیون موجودی حساب آقای قالیباف و با احتساب تورم شده باشه 20 ملیون چطوری این افراد به ترکیه سفر کردند چرا قبول نمی کنید این افراد آنگونه که شعار میدهند نیستند
آقای رضوی با توهمات توطئه تو واقعیت عوض نمیشه به رئیست مشاوره بده معذرت خواهی کنه
تو این مملکت هر وقت پای اشتباه یک مسئول و دادخواهی ملت در میان باشه مسئله امنیتی میشه.
آقای نماینده دستت توی کدام کاسه است؟
آقا جان خودتون قضاوت کنید به مولا .... قسم حضرت عباس تون رو باور کنیم یا دم خروس رو ؟؟؟؟؟
آقای حسن نوروزی
نمی شود کمی هم پزشکان را با واردکردن پزشک از خارج ادب کنید
نمی شود کمی هم مدیران را با واردکردن مدیر از خارج ادب کنید
اقای حسن نوروزی
بوی دلارهای نفتی بلند شده است که به فکر واردات خودرو افتاده اید و گرنه تا زمان تحریم که جور دیگری صحبت می کردید
آقای قالیباف مثل اینکه خودش زبون نداره ولی اطرافیانش براش سنگ تموم گذاشتن
سلام
1- اینجور که معلوم است آقای رضوی مشاور نیستند وکیل خانواده آقای قالیباف هستند لذا ایشان را از پست مشاور مجلس بیرون بیندازند و یک مشاور واقعی برای رئیس مجلس بگذارند تا این جور بحران ها در اثر بی کقایتی مشاوران بوجود نیاید.
2- نوع دفاع آقای رضوی آشکارا ماله کشیدن است و بدتر از آن، سوت زن را زیر سوال برده اند و ناراحت این است که چرا یک خبرنگار جرات کرده وارد مسائل تخلف خانواده رئیس مجلس شود!
3- متاسفانه ریا کاری به یک معضل در بین مسئولین تبدیل شده است
4- شهامت پسر قالیباف که اصل موضوع را اشتباه اعلام کرده از آقای رضوی به مراتب بالاتر است.
5- و خیلی مطالب دیگر می توان نوشت اما کو گوش شنوا؟
6- خدا سایه سید علی را بر سر مردم حفظ کند تا در گام بعدی ریشه مشکلات نظام دولتی و دولت مردان را درمان کند.
۱-وارد کردن محدود خودرو برای افراد محدودی است که خودروهای لوکس خارجی آنها دمده شده باید خودروی مدل روز بخرند هیچ راهی غیر از آزاد شدن واردات خودرو بصورت محدود وجود ندار بقیه اش افسانه است
۲-در مورد صفر خانواده قالیباف به ترکیه آنهم در ماه مبارک باید اصل مسئله را فراموش کنید حالا مهمترین مسئله این است که چگونه خبر آن لو رفته است چون قرا نبود مردم این طور چیزها بدانند مردم باید در مقابل تحریمها مقاومت کنند چه کاری به این کارها دارند
مگر نمی بینید همیشه در صحبتهای مسئولین گفته میشود مردم باید مقاومت کنند تاحالا کسی نگفته خانواده مسئولین هم باید مقاومت کنند بنابراین خرید کردنشان از ترکیه آنهم چیز مهمی مثل سیسمونی از ترکیه مگر عیبی دارد جناب مشاور هم‌که مسئله را کلا توضیح داده
شفافیت از این بالاتر
مشاوره با این دفاع کردنت خجالت بکش
قراربوده برن چارراه استانبول اشتباهی رفتن استانبول ترکیه.
از سال نود که تحریم ها ظالمانه برعلیه قشر متوسط و قشر ضعیف و قشر فقیر ایران شروع شد تحریم ها و دلالان نیز شروع به کار شدند قشر عادی روز به روز فقیر تر قشر ثروتمند و دلال روز به روز ثروتمند تر لاکچری تر

،،سال نود و هفت هم با تصمیم اشتباه رهبری به خاطر شرایط اقتصادی که ارز از کشور خارج نشود و ممنوعیت واردات خودرو، منافع قشر فقیر و متوسط فدای منافع ملی و ثروتمندان و دلالان و رانت خواران شد باد از سال نود هفت این قشر داغون را به خاک سیاه نشاندید به خاطر منافع ملی و خروج ارز چرا فقط قشر متوسط باید فدای منافع ملی شوند ؟؟؟؟
کی گفته تحریم های ظالمانه برعلیه ملت ایران
اتفاقا تحریم ها برکتی برای قشر مرفه شد بهتر بگوییم تحریم‌های ظالمانه علیه قشر متوسط ایران چون بقیه که حالش بردند
این تحریم ها نبودند قشر متوسط نابود کردند این که قشر متوسط برای منافع ملی فدا شد بود که قشر متوسط را نابود کرد
جناب رضوی گیرم حرف شما درست و کار برنامه ریزی شده بوده، لطفا به سوالات زیر پاسخ دهید:
1-سفر تفریحی به استانبول که بوده، باچه توجیهی در حالیکه اکثر مردم تا کیش نمی توانند بروند.
2- با هماهنگی ایشان بوده یا بی هماهنگی، اگر با هماهنگی؟ توجیه ایشان در این شرایط کشور و مردم چیست؟ اگر بی هماهنگی، چطور ایشان که بر خانواده خود اشراف ندارد می خواهد بر امور کشور اشراف داشته باشد؟
3-ارز لازم برای سفر از کجا تهیه شده، بازار آزاد یا منبع دیگر؟ واقعا در این شرایط ایشان چطور قبول کرده که در حالیکه مردم برای دارو گرفتارند، خانواده ایشان برای تفریح ارز مملکت را خارج کنند؟
4-با این وضعیت چطور ایشان می تواند دم از محرومین بزند؟
اون از پسرش که وسط عذرخواهی به یه عده میگه زبون دراز. این از محنود رضوی. بابا جان شما الان در موقعیتی نیستید که اینقدر حرف بزنید.
در مورد اين سيسمونى حرف نزنيد كه سردار گاز انبرى لوله تان ميكند.
این داستان سیسمونی پوششی است برای یک کاربزرگ تر.
رفتار و‌ کردار و پندار مسئولین و ‌وزرا و‌ وکلای مجلس تهوع آور شده!!!!!!!!
ایران شده یه بیمار سرطانی که سلول های سالمش رو پس میزنه
ای سردار قالیباف همو موتور هزاری کوی دانشگاه نی؟
دیگه بعد از 43 سال وقتشه که بساط ریاکاری و شعارهای علیه السلامی برچیده بشه . باید باانگ زدن ها برای حذف رقیب مبارزه بشه . همه گروهها و اشخاص بطورشفاف و به دور از شعارهای رقیب حذف کن به کشورخدمت کنند و رانت های علیه السلامی برچیده شه ....
قطعا پروژه امنیتی علیه قالیباف است. من و شما افراد عادی که خانواده قالیباف را نمی شناسیم.
خرید از ترکیه اشرافیگری نیست اما از قالیباف مطابق فرمایشات خودش انتظار دیگری می رفت.
هرچند قالیباف قبلا نشان داده بود از جنس باکیفیت خارجی بدش نمی آید (مرسدس بنزهای الگانس پلیس).
امیدوارم این پایان کار یک مدیر توانمند در جمهوری اسلامی نباشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
انشاالله پایان ریاکاری و رفتارهای ماکیاولیستی باشه
االبته که زن ودختر و داماد و نوه قالیباف مصونیتدارند و معصومند
من طرفدار قالیباف نیستم ولی ایشان در حال حاضر جزو باسوادترین و قویترین اشخاص مجلس و حتی دولت هستند و هرگونه طرد کردن ایشان در حال حاضر برابر است خسارت رحلت ایت اله هاشمی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
متأسفانه اقدام نامبارک و نامیمونیست که در طول این سالها انجام شده است. به دلایلیل مختلف انقلابیون و دلسوزان نظام را یکی یکی به مهره های سوخته تبدیل کردند و کنار گذاشتند. کمی به گذشته برگردیم و ببینیم انقلاب با فرزندان خود چه کرد.
محمود جان داداش برادر
اصل خبر که درسته یا اینم منکر هستید
جناب محمود خان رضوی چند میگیری گریه کنی
سلام. خیلی جالبه بجای اینکه در مورد اصل رفتن خانواده قالیباف تحقیق و بررسی بشه و ازش بازخواست کنند دارند از کسی که اطلاعات را منتشر کرده بازجویی می کنند. البته بقیه موارد هم که در قبل اتفاق می افتاد همین گونه بود. چون ایشون خودی هست و نباید این مسایل را کشش داد.
افکار عمومی مطمئن باشتد الان اتاق های فکر مشغول طراحی هایی هستند که چه بحرانی بپا کنند که ملت ماجرای سیسمونی را فراموش کنند.
جناب رضوی خبرها رو همون آورده که خبر خرید و وارد کردن لباس توسط دختر وزیر آموزش پرورش سابق از ایتالیا رو آورده بود .
درودبرالکاظمی وطن پرست!
راستی از کاترین شکدم چه خبر؟!گفتن دیگه چیزی نگین؟! :)
به نظر من موضوع بالاتر از خريد سيسموني بوده
"زدی ضربتی ضربتی نوش کن!"
سیسمونی ! کچای داستان رو دارید نگاه می کنید
طرف تو ماه رمضون رفته مسافرت از امکانات رفاهی استفاده کرده
حالا تو ایران یکی بره مسافرت اجازه نداره یک ظرف غذا راحت بگیره برای خوردن
حالا بهشون ناهار هم دادند؟
قالیباف خط قرمز نظام نیست
توطئه ؟ یعنی بدخواهان گفتن برن ترکیه انهم درماه رمضان و خرید ؟ توجیه خنده داریست
در جایی که شما ملتو به مقاومت و صرفه جویی دعوت میکنین خود و خانوادتون حق ندارین این کارو بکنین،در این صورت همش میشه شعار،
شتر سواری دلا دلا میشه
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
در ایران میشه.
جناب مشاور اقای قالیباف ته حسابش ۴میلیون تومن بود چطوری با این مقدار پول زنش رفت خارج خودش خبر نداشت
کاری کنید حداقل بتوان یک دوچرخه خرید.
روزنامه کیهان وآقای شریعتمداری نظری ندارن
آقای رضوی با مردم چند چند هستید؟
در ماه رمضان سفر به ترکیه ؟
ضرورت سفر زن حامله به ترکیه چه بوده ؟
آقای قالیباف که نمی‌تواند جلوی اشتباهات خانواده خود را بگیرد چطور برای مردم تصمیم میگیرد؟
اگر از سفر خانمش آنهم در ماه رمضان خبر نداشته چطور می خواهد از درد و رنج مردم خبر داشته باشد ؟
آقای رضوی
شما اصل مسئله را کنار گذاشته اید و دنبال منتشر کننده این واقعیت می گردید . اصلا هر کسی بوده واقعیتی را گزارش کرده . اگر این افرادی که شما آن ها را مقصر اصلی میدانید نبودند این ماجرا پنهان نمی ماند؟
با این دفاعیات آبکی گناه دیگران را به عهده نگیر بترس از شب اول قبر .
فائزه چرا وقتی پست داشتن صاحب الاف علوفی بودن چیزی نمیگفت حالا که بیرون گوده داره ذرت و پرت میکنه
پس این سیسمونی خداییش چطور سرازچمدون خانواده قالیباف سردراورد وقتی هیچکی گردن نمیگیره فکر کنم قراربودبه عنوان کادوبدن به ملت هرکی نورسیده داره بابام جان
صحبتهای آقای مشاور و علم الهدی نشان می دهد خودی بودن از همه چیز مهمتر است و متاسفانه این روال کاملا طبیعی در این کشور است
آقای فاضل میبدی.ممنون از شما
من مسیحی هستم،نوشته شما در مورد گفته پیامبرتان جالب بود.چه دین زیبا و قشنگی دارید.
اقای میبدی کجایی برادر که اینها ادعای خدایی می کنند ومی گوین خدا اینها را فرستاده تا ملت ایران وتمام ملتها را نجات دهد ؟
ای دادا وبیداد که بیچاره امان کردند وول کن معامله هم نمی شوند ؟
بزودی قضیه فراموش میشه
یکی یه اشتباهی کرده بیاد گردن بگیره
عزیزان هموطن خوبم من وتومسلمانیم واعتقاداتی داریم چقدرابروی مسلمان در اعتقادات مامهم است ودرباره آن توصیه شده اینهاباابروی خیلی ها بازی کردندوآلان خداست که آنها رابه این خواری و ذلت کشانده مگرغیرازاین است دنیادارمکافات است ازمکافات عمل غافل مشوگندم،،،،،
نماینده مجلس: خودروسازان را با واردات محدود خودرو، «ادب» کنیم
بیشتر به نظر میاد میخواین به خودتون جایزه بدین تا اینکه خودروساز رو ادب کنین!
واقعا که چقدر این مردم ناسپاس و خس و خاشاک اند که به خاطر چهار تکه لباس دانش بنیان این همه غائله به پا می کنند و خون به دل مقامات می کنند .
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی