بازدید 7672
۲

امارات سفیر اسرائیل را احضار کرد

امارات متحده عربی در اعتراض به تحولات جاری بیت‌المقدس و یورش نظامیان اسرائیلی و شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی، سفیر اسرائیل در ابوظبی را فراخواند.
کد خبر: ۱۱۱۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵ 20 April 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، «ریم ابراهیم الهاشمی»، وزیر مشاور امارات در امور همکاری‌های بین‌المللی، سفیر اسرائیل در امارات را احضار و مراتب اعتراض خود به تحولات جاری در قدس اشغالی و مسجدالاقصی را به وی ابلاغ کرد.

وزیر مشاور امارات در امور همکاری‌های بین‌المللی بر لزوم توقف فوری تجاوزات اسرائیل به اماکن مقدس و شهروندان فلسطینی تأکید کرد و خواستار تأمین امنیت و حمایت کامل از نمازگزاران و احترام به حق فلسطینیان در انجام مناسک دینی و توقف هرگونه هتک حرمت مسجدالاقصی شد.

وی همچنین خواستار فراهم‌کردن شرایط مناسب برای بازگشت به مذاکرات جدی بین فلسطینیان و اسرائیلی‌ها با هدف تحقق صلح عادلانه و فراگیر و برپایی دولت مستقل فلسطین در مرزهای ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
اعراب فهمی بالاتر فکر میکنید دارند که دشمن را اوردند در خانه خودشان بعد التماسش کنند این کشورهای عرب خلیج فارس باید بدانند که دشمن واقعی مسلمانان را اوردند سفارت بهش دادند وهمچنین کنار مرز ایران وتو ذهنشون باشه اربیل ومقر امریکا توسط سپاه ایران نابود شده یه وقت حرکتی ازشون سر بزنه در خلیج فارس موشک سپاه ایران بهشون میفهماند که جا باز کردن برای رژیم اشغالگر چه عواقب بدی دارد براشون
پاسخ ها
کاظمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
بالاخره معلوم نشد آفتاب از کدوم طرف درآومده که کمی به غیرت نداشته شون برخورده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست