بازدید 54910
دو هزار و نهصد و هشتاد و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

یک نماینده مجلس: مردم چند ماه باور کنند مشکلات فقط مربوط به دولت گذشته است؟/شریعتمداری: مذاکرات به جایی نخواهد رسید/عقب نشینی از فرمان جنجالی رئیسی درباره یافتن پشت‌پرده گرانی‌ها: فقط بازار میوه و تره‌بار/انتقاد از اطلاع رسانی «در حد صفر» مذاکرات وین

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: کرباسچی و «احمد زیدآبادی» روزنامه راه اندازی می‌کنند/ کوهکن: همین الان انتخابات باشد، رئیسی آرای بیشتری می‌آورد/ حقیقت‌پور: آمریکا شاید هفته‌ آینده پیشنهاد دیگری به ایران بدهد/نماینده مجلس دهم: طرح شفافیت را طوری نوشتند که شورای نگهبان رد کند… را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۱۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱ 19 April 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی از حوزه های مهم خبری به خصوص سیای و اقتصادی ، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

آیا برجام به دست تقدیر سپرده شده؟
جلال خوش چهره، کارشناس سیاسی: آیا سرنوشت برجام به دست تقدیر سپرده شده است؟ دلیل اصلی توقف ملالت‌بار کنونی که بیشترین آسیب آن متوجه کیان اقتصادی و تبعات آن در سطوح سیاسی – اجتماعی ایران است، چرا به نقطه انجماد گذشته بازگشته است؟ تهران و واشنگتن می‌دانند چرا و در مخالفت با چه چیز، مذاکرات وین را متوقف کرده‌اند. این چرایی نزد آنان مکتوم است اما برخلاف اراده مشترک گذشته، نمی‌دانند اکنون و برای چه الزام‌هایی باید توافق کنند.در حال‌حاضر هیچ ایده و ابتکاری که بتواند چشم‌انداز امید بخش تازه‌ای را پس از یازده ماه مذاکرات سخت در وین رقم زند، پیش دست نیست./خبرآنلاین

شریعتمداری: مذاکرات به جایی نخواهد رسید
حسین شریعتمداری در برنامه «رویداد» رادیو گفت‌وگو به تحلیل مختصر مذاکرات وین پرداخت و گفت: مذاکرات وین، زنده کردن مواردی است که در برجام از ما گرفته‌اند. در برجام از ما امتیازات نقد گرفتند و وعده‌های نسیه دادند و حتی زیر این وعده‌ها زدند و بدعهدی کردند. مذاکرات به جایی نخواهد رسید برای اینکه تحریم آمریکایی‌ها به‌خاطر مسائل هسته‌ای ما نیست. مسئله آن‌ها رسیدن ایران به بزرگ‌ترین قدرت علمی و تکنولوژیک منطقه است.

کوهکن: همین الان انتخابات باشد، رئیسی آرای بیشتری می‌آورد 
محسن کوهکن، فعال سیاسی اصولگرا: اگر همین الان انتخاباتی برگزار شود، آقای رئیسی نه تنها از سال گذشته رأی کمتری نمی آورد بلکه آرای بالاتری نیز کسب می کند. نتایج نظرسنجی ها نیز همین را می گوید که محبوبیت آقای رئیسی کم نشده است.دولتی که برای سفرهای استانی اش ایام تعطیل را انتخاب می کند، نمی توان به آن «دولت خسته» گفت، این تعبیر برای توصیف دولت قبلی به کار می رفت و برای این مسئله هم ادله وجود داشت./نامه نیوز

امام جمعه قم: باید کلانتری‌های ویژه بانوان در کشور ایجاد شود
آیت الله سیدمحمد سعیدی روز دوشنبه در دیدار با حجت الاسلام ادیانی رئیس عقیدتی سیاسی ناجا، در سالن محراب حرم مطهر، گفت: فعالیت کلانتری‌های ویژه بانوان یکی از نیاز‌های کشور در راستای خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم است. تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: نیروی انتظامی از ابتدای تاسیس خود در مسیر رشد و تعالی حرکت نموده و هم اکنون به یک نیروی قدرتمند و مقتدر تبدیل شده که باعث ایجاد ترس در دل خلافکاران شده است. امام جمعه قم با ابراز خرسندی از حضور روحانیون در بخش‌های عقیدتی سیاسی ناجا گفت: حضور طلاب در این مجموعه و با هدف افزایش روح معنوی و اخلاقی یک اقدام ارزشمند و فراگیر در سطح نیروی انتظامی است.

عقب نشینی از فرمان جنجالی رئیسی درباره یافتن پشت‌پرده گرانی‌ها
بهادری جهرمی سخنگوی دولت: عوامل گرانی و تورم مشخص است. یکی از آنها حجم نقدینگی‌ ۴ هزار میلیارد تومانی به ارث رسیده از دولت گذشته است که آثار بسیاری در تورم دارد. بودجه امسال هم احکامی دارد که تورم بر جای می‌گذارد.در عین حال احکام متعدد دیگری در همین بودجه وجود دارد که آثار سوء تورمی خواهند داشت و آثار بلندمدت کسری بودجه سابق نیز از دیگر علت‌های تورم و گرانی است که دولت در حال تدبیر و اقدام برای حل آنهاست.در نشست اخیر هیأت دولت، گزارشی در خصوص مسأله گرانی و اقدامات سوداگران و سودجویان ارائه شد که نمونه خاص آن مربوط به بازار میوه و تره‌بار بود و رئیس جمهور هم در واکنش به این گزارش به دستگاه‌های نظارتی دستور داد تا زمینه‌های گرانی اخیر بررسی و عاملان آن شناسایی شوند.

وزیر بهداشت: بیمارستان‌های مجهز حتی یک مسجد هم ندارند
وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: در بیمارستان های بسیار مجهز و بزرگ، حتی یک مسجد هم وجود ندارد و نمازخانه ها در مکان های بسیار نامناسبی در نظر گرفته شده اند و بهبود این وضعیت برای ما یک رسالت است. توسعه فضای معنوی نه تنها برای پزشکان، اساتید و دانشجویان بلکه برای بیماران مهم و موثر است. دکتر عین اللهی گفت: متاسفانه در مجامع علمی، کمتر آثاری از قرآن می بینیم و تصور می کنیم که قرآن حتما باید در نشست های قرآنی قرائت شود. در یکی از سمینارهای علمی برجسته خارج از کشور دیدم که وقتی محقق مصری می خواست سخنان خود را بیان کند ابتدا به قرائت قرآن و پس از تفسیر آن، به سخنرانی پرداخت؛ بنابراین، می توان در سمینارهای بین المللی به بیان آیاتی از قرآن کریم و تفسیر آن پرداخت.

روزنامه خراسان: کارگزاران از زیر بارِ اظهارات جنجالی فائزه هاشمی شانه خالی می کند
روزنامه خراسان نوشت: مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به مواضع اخیر فائزه هاشمی در حمایت از تحریم سپاه گفت: این مواضع، موضع شخصی خانم هاشمی است و موضع حزب کارگزاران نیست.سوال اساسی از دبیر کل و سایر اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران، این است که دقیقا معیار جنبه حقیقی و حقوقی یک اظهار نظر در چیست؟ آیا برچسب حقیقی و شخصی زدن به اظهار نظر آن هم سیاسی یک عضو اصلی این شورا، برای رهایی از فشار افکار عمومی، پاک کردن صورت مساله نیست؟ در خصوص اظهارات مسبوق به سابقه فائزه هاشمی چه تصمیماتی گرفته و چه تدابیر و برنامه ای برای تکرار نشدن جنجال آفرینی های همیشگی این عضو شورای مرکزی حزب سازندگی، توسط حزب در نظر گرفته شده است؟ و ده ها سوال دیگر که سزاوار است نهاد سازندگی به عنوان یک جریان سیاسی درباره آن پاسخگو باشد.

خبرگزاری فارس: اظهارات فائزه هاشمی علیه سپاه قابل پیگرد امنیتی است
خبرگزاری فارس در مطلبی نسبت به اظهارات اخیر فائزه هاشمی فرزند رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام واکنش نشان داد و در این باره ادامه داد: اظهارات اخیر فائزه هاشمی در یک جلسه اینترنتی در کلاب هاوس، موجی را در عرصه رسانه‌ای و افکار عمومی به وجود آورده است و با توجه به همزمانی این اظهارات با اقدامات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در خلال برجام و همچنین با توجه به سنگ‌اندازی‌های امریکا و شبکه داخلی امریکا در ایران با این ادعا که اگر مذاکرات وین به شکست منتهی شود، مقصر سپاه است، اظهارات دختر هاشمی رفسنجانی در حوزه امنیتی قابل‌بررسی و پیگرد است و فائزه عملاً به‌عنوان پیاده‌نظام امریکا در داخل کشور، به ایفای نقش پرداخته است. فائزه هاشمی در این بحث اینترنتی می‌گوید: «تنها راه بازگشت سپاه به پادگان‌ها این است که در لیست تحریم‌ها باقی بماند! چیزی که از سپاه نصیب جامعه ایران می‌شود، منفی است و باید جایی متوقف شود»؛ این اظهارنظر در حالی از سوی خانم هاشمی بیان‌ شده است که پیشتر نیز سخنانی از او درباره حکومت دینی، مورد انتقاد مردم و فعالان رسانه‌ای قرار گرفته بود.

صادقی: مردم چند ماه باور کنند مشکلات فقط مربوط به دولت گذشته است؟
محمود صادقی، نماینده پیشین مجلس:بر فرض مشکلات اقتصادی امروز از گذشته باقی مانده است، دولتمردان و نمایندگان فعلی مجلس بگویند ما چه اقدامی برای حلش کردیم؟با حرف و شعار چه از طرف دولت و چه از طرف مجلس مشکلات حل نمی‌شود.این که انکار کنیم و بگوییم ما وضع معیشت را به مذاکرات گره نمی‌زنیم و تحریم که یک ادعاست درست نیست؛ زیرا عامل فوری و فوتی که امروز باید برای رفع مشکلات اقتصادی حل شود، رفع تحریم‌هاست.مردم طی چند ماه باور کنند مشکلات فقط مربوط به دولت گذشته است؟ هنگامی که این حد می‌گذرد و تورم روند افزایشی پیدا می‌کند، طبیعی است که قبول نمی‌کنند مشکلات را بر عهده دولت قبل بگذاریم./ایلنا

انتقاد عبدی از اطلاع رسانی «در حد صفر» مذاکرات وین
فعال سیاسی اصلاح طلب با استناد به سوال خبری خبرنگار رسانه آمریکایی از سخنگوی وزارت خارجه ایران ، از اطلاع رسانی «در حد صفر» مذاکرات وین انتقاد کرد. عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: هنگامی که گفته می شود اطلاع رسانی درباره مذاکرات وین در حد صفر است، این هم نمونه اش؛ که چنین خبری را باید از خبرنگار سی . ان . ان آمریکا شنید.

سروش صحت، به سرنوشت عادل فردوسی‌پور دچار شد
محمدرضا خوشرو، مدیر شبکه نسیم، حذف سروش صحت از اجرای برنامه «کتاب باز» را تایید کرد و این امر را به تصمیم اتاق فکرهای این شبکه از صدا و سیما نسبت داد./ایسنا

سوال از شریعتمداری: می گویید با عراق چه کنیم؟
بیگدلی موضع شریعتمداری درباره بستن تنگه هرمز به روی کشتی های کره جنوبی برای دریافت طلب ۷ میلیارد دلاری ایران را نقد کرد. رحمت الله بیگدلی فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت : برادر حسین شریعتمداری، کویت بابت یک ماه جنگ عراق با این کشور ۵۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار خسارت گرفت اما همین عراق خسارت ۱۱۰۰ میلیارد دلاری جنگ تحمیلی خود به ایران را نمی دهد! شما که برای گرفتن طلب ۷ میلیارد دلاری از کره جنوبی تنگه هرمز می بندید می گویید با عراق چه کنیم ؟

حقیقت‌پور: آمریکا شاید هفته‌آینده پیشنهاد دیگری به ایران بدهد
فعال سیاسی اصولگرا گفت: احیای برجام بستگی به عملکرد آمریکایی ها دارد، آنها باید از زیاده خواهی خود دست بردارند و امروز توپ در زمین آنهاست.مذاکرات وین بعد از توقف موقت، عملا به کما رفت و به نظر نمی رسد در آینده نزدیک شاهد بازگشت دیپلمات ها به وین باشیم. منصور حقیقت پور در گفت‌وگو با نامه نیوز درباره چرایی طولانی شدن توقف مذاکرات وین گفت: در متن برجام اساسا موضوع تحریم سپاه وجود نداشت که بخواهد حالا تعیین تکلیف شود اما آمریکایی‌ها در این موضوع زیاده طلبی می کنند و حاضر نیستند به متن برجام برگردند. البته به نظر می رسد دو طرف عزم لازم را برای خروج از این بن بست ندارند. وی افزود: ایران درخواست خروج سپاه از لیست گروه های تروریستی آمریکا را دارد و در مقابل آمریکا نیز خود را در دوران 3 دهه گذشته می بیند و فکر می کند همچنان هیمنه و قدرت گذشته را در اختیار دارد، حال آنکه این طور نیست؛ مثال بارزش را در افغانستان دیدیم که چطور نهایتا از آن کشور فرار کردند.

نامه قدردانی ۲۳۰ نماینده مجلس از رهبری بابت «انتصاب هوشمندانه»
۲۳۰ نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به محضر رهبر معظم انقلاب ضمن تشکر از اقدامات تحولی رئیس قوه قضائیه، آمادگی خود را برای حمایت همه‌جانبه از برنامه‌های این قوه اعلام کردند. در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی نامه ۲۳۰ نفر از نمایندگان به رهبر معظم انقلاب در حمایت از اقدامات تحولی رئیس قوه قضائیه قرائت شد. نمایندگان در این نامه همچنین با اشاره به رویکرد قوه قضائیه در دوره جدید برای چابک‌سازی، سالم‌سازی، اهتمام به کاهش اطاله دادرسی و افزایش سرمایه اجتماعی، از زحمات جهادی رئیس قوه قضائیه و قضات و کارکنان این دستگاه تشکر و آمادگی خود را برای حمایت از تحقق همه‌جانبه برنامه‌های تحولی این قوه اعلام کرده‌اند.

نماینده مجلس دهم: طرح شفافیت را طوری نوشتند که شورای نگهبان رد کند
نماینده دوره دهم مجلس گفت: با توجه به اینکه نمایندگان مجلس یازدهم تمایلی به تصویب طرح شفافیت آراء نمایندگان نداشتند، طرحی را مطرح کردند که دولت، قوه قضائیه و... شامل مساله شفافیت شود و با نقض اصول قانون اساسی شورای نگهبان این طرح را عودت دهد.ولی داداشی نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس با اشاره به طرح شفافیت قوای سه گانه، گفت: مردم انتظار دارند طرح شفافیت آرا تصویب شود، در مجلس قبلی هم طرح شفافیت نظام تقنینی به جای شفافیت آرا مطرح شده بود که نتیجه مشخصی نداشت.

مردم وقتی ببینند مسئولان به آنها نزدیکند، مشکلات را تحمل می‌کنند
اسماعیل کوثری همچنین به بیان کارکردهای مردمی بودن مسئولان در حل مشکلات جامعه اشاره و تاکید کرد: پرکار، پر تلاش و برنامه ریز بودن و رفتار صادقانه با مردم موضوعی بسیار مهم و وظیفه هر مسئولی است؛ در صورت رعایت اصل صداقت از سوی مسئولان چنانچه در موضوعی مشکلی وجود داشته باشد، قطعاً مردم نیز به کمک مسئولان می‌آیند. مردم وقتی ببینند مسئولان به آنها نزدیک هستند، بسیاری از مشکلات را تحمل می‌کنند اما همان‌طور که در دولت قبل مشاهده کردیم، مردم زمانی که مشاهده کنند، مسئولان تنها در شعار از مردمی بودن می‌گویند اما در عمل کار دیگری می‌کنند، اعتمادشان سلب می‌شود. بنابراین رهبری دقیقاً به همین دلیل تذکر می‌دهند که مسئولان فراموش نکنند و بدانند که همیشه باید خدمتگزار مردم باشند.

کرباسچی و «احمد زیدآبادی» روزنامه راه اندازی می‌کنند
نشریه اخبار داخلی معاونت سیاسی سپاه در شماره امروز خودش نوشت: اصلاح‌طلبان در مسیر انسجام‌بخشی، در حال آماده‌سازی گروه‌های رسانه‌ای خود هستند و قلم‌به‌دستانشان را بار دیگر گرد آورده‌اند. در همین راستا روزنامه هم‌میهن به پشتیبانی و زیر نظر غلامحسین کرباسچی و با حضور برخی اصلاح‌طلبان مثل عباس عبدی، احمد زیدآبادی، افشین امیرشاهی و جواد روح به‌عنوان اعضای شورای سردبیری، کار خود را به‌ زودی آغاز خواهد نمود؛ اقدامی که بی‌ارتباط با انتخابات اسفندماه 1402 نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۴۳
این دولت ضعیف ترین دولت ۴۳ ساله گذشته است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
کافیه مردم 4 سال یا احتمالاً 8 سال باور کنند که مشکلات مربوط به دولت گذشته مابقی مشکلات خودبخود حل میشه و سر خط دولت بعدی!
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
تورم و گرانی روزمره، اگر واقعا تولیدکنندگان و فروشندگان خودسرانه قیمتها را مرتب افزایش داده و میدهند در جهت نابودی خانوارها پس معنای دولت و دولتمردان یعنی چه؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
خداوکیلی عین حقیقتو گفتی
دولت حراف
رئیسی !
ما ناهار که نخوردیم هیچ شام و صبحانه هم نخوردیم !
حالا تکلیف ما چیه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
خب باید بخوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
آش خالته بخوری پاته نخوری پاته
کابینه بدون تجربه بی تخصص کار خاصی نمیتواند بکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
از ماست که بر ماست. وجدانم راحت است که رأی ندادم
هم اکنون شاهد نحوه مدیریت یک دست بر مملکت هستیم !
۸ ماه گذشت و تقریبا هیچ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
چرا هیچ به طرف منفی رفتیم
وزیر بهداشت حق داره چون اینطوری دکتر و پرستار و مریض و همراه جایی برای زار زدن در بیمارستان دارند تا به خود وزیر فشل فکر نکنند
پشت پرده گرانی های امروز ؛ سوء مدیریت مدیران و مسئولان فعلی است و الا گرانی امروز هیچ ربطی به ۸ ماه پیش نداره
شریعتنداری رو بفرستید وین مذاکره کنه به همراه علم الهدی
پاسخ ها
رامین
| United States of America |
۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
آیا مذاکراتی باقیمانده ؟
خداوند یهود را برای شکستن حرمت شنبه عذاب کرد.
دولت جوان میدانی جهادی مقاومتی هم هیچ کاری نتونسته بکنه
در اسفند ۱۴۰۰ حجم نقدینگی ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده
رئیسی چی کار داره میکنه ؟!!!!
ای کاش رئیسی همون قوه قضائیه میموند
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
مگه اونجا موثر بود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
کاشکی کلا در خانه میماند.
با عرق چکار کنیم؟ دولت عراق به مرور زمان کار می کند و پول مردم ایران را می دهد!!
در کدام برهه از تاریخ این ۴۰ ساله گذشته برنج کیلویی ۱۰۰ هزار تومن و گوشت کیلویی ۱۸۰ هزار تومن بوده ؟

دولت حرف ، مچکریم !!!
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
!هر زمانی برنج هر قیمتی بوده، برای اولین بار بوده جیگر
گرانی کمر شکن شده
دکتر مهندسای قبلی کاری نتونستن بکنن
۶ کلاس که جای خود داره
وزیر بهداشت ظاهرا اشتباهی انتخاب شده باید میشد رییس سازمان تبلیغات اسلامی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
چطوره وزیر بهداشت در حین مسجد سازی سری هم به داروخانه می زد ببینه مردم برای دارو جه میکشند؟
چقدر توی این مملکت بادمجان چین داریم
تورم رسمی اعلام شده در حدود ۵۰ درصد
تورم واقعی ۴۰۰-۳۰۰ درصد
افزایش حقوق کارمندان وبازنشستگان ۱۰ درصد
به این میگن عدالت اجتماعی !!!!
کارمندان مهندس برق منطقه ای چه گناهی دارن که کارمند دولتند و فقط 10 درصد افزایش حقوق دارند؟ حقوق و مزایامون از یک دانشجوی علوم آزمایشگاهی که در بیمارستان دوره طرحش رو میگذرونه کمتره.
اون کویت بود...فلفل نبین چه ریزه...با این دست فرمون بریم اگر خدای نکرده جنگی جدید با یکی از همسایگان در بگیره اونا خیالشون راحته. ایران خسارت بگیر که نیست دنبالش هم نمی گیره...
نظر محترمانه راجب وضع فضاحت بار فعلی مملکت تو همه امور ندارم ، سانسورت رو کن تا وقتش
این شریعتمداری کلا تو فضاعه
حاج حسین تو که از خداته مذاکرات به جایی نرسه چون حیات امثال تو در بلبشو و وضعیت بحرانی است.
مجسن کوهکن که همیشه حواسش پرت بوده و حرف های پرت تر هم میزنه.
این بود دولت جوان مردمی انقلابی میدانی جهادی مقاومتی ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
دولتِ تو مُخی بدون کارکرد
رئیسی فریاد میزند که این دولت معیشت مردم را به مذاکرات گره نمیزند !

انگار که مثلا در وین یک طنابی هست و یک گونی برنج و اینا این گونی برنج رو نمیخوان با طناب گره بزنن به میز مذاکرات !

بنده خدا
همین که برنج شده کیلویی ۱۰۰ هزار تومن یعنی تو هم گره زدی مذاکرات رو به معیشت
چه جالب
زمان اونا هشت سال میشد گفت دولت قبل
اما اینا هشت ماه هم نباید بگن؟؟؟ خخخخخخخخ

مردم دار کی بودی تو؟؟؟؟
شریعتمداری،کوهکن،امام جمعه قم،وزیر بهداشت،حقیقت پور و .....واقعا بیخود نیست که این وضع کشورمونه.اینا همین وضعیت مطلوبشونه.
امام جمعه قم: باید کلانتری‌های ویژه بانوان در کشور ایجاد شود بله از نیروی قدرتمند رعب ووحشت دردل خلافکاران انداخت معلوم هست خلافکاران تا اسم ناجا را میشنوند ازترس دق مرگ میشوند وخلافی درکشورنیست خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
تنها دولتی که ذخیره ی کلفتی به دولت بعد هدیه داد دولت سید محمد خاتمر دامت برکاته بود و مگر رییسی خیال کرده بود دولت پیشین گنج قارون براش ارث میزاره یا اینکه مثل بنیاد علوی و بنیا دامام صادق ع و آستان قدس رضوی هستند که میراث بی زحمت و آماده و ذخیره الهی برای ستاد های خیریه بوده و هستند اینجا دولت است باید از مالیات مردم و از درآمد نفت خرج کنند و مدیریت کنند که این مدیریت وجود نداره وگرنه ثروت هست
شریعتمداری: مذاکرات به جایی نخواهد رسید
نمی خواهید بجایی برسد
شریعتمداری: مذاکرات به جایی نخواهد رسید
نمی خواهید بجایی برسد .
شریعتمداری: مذاکرات به جایی نخواهد رسید
نمی خواهید بجایی برسد .
شریعتمداری: مذاکرات به جایی نخواهد رسید
نمی خواهید بجایی برسد .
شریعتمداری: مذاکرات به جایی نخواهد رسید
نمی خواهید بجایی برسد .
مذاکرات به جایی نخواهد رسید
سلام کاسبان تحریم چقدر از به نتیجه نرسیدن برجام خوشحالند
من حسین شریعتمداری را دوست دارم!!
همین الان انتخابات بشه مطمئینا رئیسی از آرای باطله هم رایش کمتر میشه
انتصاب هوشمندانه رییسی یا سوگلی قبلی ؟!
از برنج 100 هزار تومنی چه خبر ؟!
محسن کوهکن حالتون خوبه خدا رئ شکر خوب بهتون می رسن که اینجور تو اسمان سیر می کنید .منم به اقای رییسی رای می دم که دیگه کامل همه چی بترکه(خنده دردناک )
شیشم ابتدایی و دیگر هیچ
5 میلیون کارمند و خانوادشون یعنی حدود بیست میلیون نفر به علت افزایش ناچیز 10 درصدی حقوق در شرایط تورم 150 درصدی مطمئنا هیچیک دیگر به رییسی رای نخواهند داد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
چقدر ساده ای سه سال ۱۰درصد ،یه سال مونده به انتخابات بعدی مثلا ۳۰درصد افزایش میدن وهمه رای میدن ،دراین چند سال باید اینو تجربه کرده باشی
کشور رو هواست یکی نامه تشکر مینویسه یکی بفکر نمازخونه هستش اون یکی داره نسخه نا امیدی برجام امضا میکنه. چه گل و بلبل این کشور
این وزیر کار را برکنار کنید که سبب اعتراض پرسنل وزارتخانه گردیده .
مگر در مملکت قحط الرجال است ؟
این شخص چه سابقه و رزومه قابل دفاعی در کارنامه خود دارد ؟
چرا بعضی ها دنبال زنده کردن جسد برجام هستند؟ برجام چوب کجی است که هیچگاه راست نمی شود
سیاست های غلط ما چه خواسته و چه ناخواسته و چه درست و چه غلط باعث چنین موضوعی شده است و راه حل عبور از تحریم فقط و فقط با درست شدن اوضاع در داخل قابل انجام است
وقتی ما با این همه ثروت خدادادی عرضه کنترل قیمت گوجه و پیاز و بادمجان را نداریم و براحتی به خارج از کشور قاچاق می شود چگونه می خواهیم با بازار بین الملل خودمان را وفق بدهیم
وقتی ما عرضه ثبات پول ملی را نداریم و با رها کردن آن اخلاق و دین مردم از بین رفته است و احتکار و گرانفروشی و کم فروشی عادی شده است چگونه می خواهیم با دنیا تعامل کنیم
این اعلام برنامه‌ست، نه پیش‌بینی.
باید کلانتری ویژه طلاب و روحانیون تشکیل شود
بنده به عنوان سلطان اهتکار همه چیز مسولیت پشت پرده گرانی ها را به عهده میگیرم و قتل خاشقچی و بمب هیروشیمالیا را من انداختم بیایید منو بگیرین بندازین زندان
چون دیگه پولی برا ادامه زندگی ندارم
جناب کوهکن
ایا میتواند برای گفته هایش دلیل بیاورد ، ایشان یادشان هست که زمان اقای روحانی راجع به مرغ چه جنجالی درست شده بود ایا موضوع مرغ با وجوداقایان رییسی ، محسن رضایی و دیگر کاندیدای ریاست جمهوری حل شد یا فقط گرانتر شد . اقای کوهکن حسنک هم جمعه به مکتب می رفت .
شریعتمداری عالم، شریعتمداری مالک، شعار جدید نماز جمعه‌
۸ ماه استقرار این دولت برای ما ۸۰ سال گذشت .
کی ۱۴۰۴ میشود ؟!
بیمارستان برای بستری بیماران است. یک نمازخانه کفایت می کند. ان شاءالله بیماران بعد از بهبود برای عبادت می روند مسجد محل.
اقای کوهکن‌! حاضری امتحان کنیم ببینیم چقدر رای میاره؟
کلانتری خانم ها؟ شما به جز خانم ها به چیزی دیگه ای فکر می کنین؟
جناب صادقی همانگونه که مردم قبول کردند مشکلات هشت سال دولت روحانی مربوط به دولت قبل بود ،الان هم این را میپذیرند
آقای بیگدلی یا اطلاعات ندارد یا شانتاز می کند !!!
خبر ندارد که تیم مذاکره کننده در صلح ایران و عراق که بودند و دستاوردشان برای تامین خسارت از عراق چه بود !!
بروند بخوانند تا ببینند دوستان همفکرشان چه گلی بر سر ملت ایران زدند و بر عکس آن در هجوم عراق به کویت چه شد
وارونه گفتن حقایق از هنر این جریان سخیف است
جناب حقبقت پور، اکر تحریم سپاه در متن برجام نیامده است (و توسط ترامپ خارج از موضوع برجام وضع شده است) پس شما چرا میخواهید آن را به برجام گره بزنید و لغو آنرا در مذاکرات وین گنجانده اید؟
خدا رو شکر روند تورم رو به پایین گذاشته و استقراض از بانک مرکزی صفر شده و چاپ پول متوقف شده.به امید نابودی امریکای ظالم و ظهور منجی عالم بشریت
آقای وزیر چرا دارید با اعصاب و روان همکاران بازی میکنی ، حتما باید همکاران تو کف خیابان و محوطه وزارتخانه پیکیر مطالبات باشند ، چرا هر روز یه وعده تازه ، اول قرار بود ۱۴ فرودین بنا به گفته خودت احکام در دست همکاران باشه ولی امروز معاون شما با کمال وقاحت صحبت از آخر بهار یعنی وقتی که مدارس تعطیل ، امتحانات گرفته و تعطیلات تابستانی شروع شود تا بتونید دوباره یه بازی جدید سر همکاران دربیارید . ولله این رتبه بندی نیست ، با این تورم بیشتر باید اسمش باشه بسته کمک معیشتی فرهنگیان.
✅آقای وزیربهداشت! سوراخ دعا را گم کردیده اید

✍️محمد مهاجري

جناب دکترعین اللهی!
اگه ویزیت پزشکان بجای ۳۰۰ درصد ۳۰۰۰ درصد هم گران شود ما باز به ریسی رای می دهیم
چون دفعه بعد به غیر از ریسی اجازه نخواهند داد کس دیگری کاندید شود
حتی محسن رضایی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
اصلا رای ندیم بهتره
همانطور که رهبری فرمودند اصلا دل به لغو تحریم ها نبندید ، ای کاش از سال ۲۰۱۵ این اقتصاد کشور رو از حالت شرطی خارج میکردیم ، در حال حاضر در حالت خوش بینانه اگه برجام احیا شود
۱_ با توجه به اینکه ۷۰ درصد کنگره مخالف هستند بدون شک برجام زیاد دوام نخواهد آورد
۲_ همانطور که سیف در ۲۰۱۵ گفت برجام عملا هیچ دستاوردی برای سیتم بانکی کشور نداشت ، حالا هم بدون راستی آزمایی نباید وارد بازی شد
۳_ تا شرکت‌های خارجی وارد کشور برای سرمایه گذاری نشوند این برجام هم فایده نداره
۴_ اگه تحریم های سپاه باقی بماند یعنی ۹۰ درصد تحریم ها باقی مانده است و این حرف عبداللهیان که فرماندهان سپاه با باقی ماندن سپاه در لست تحریم ها موافقند واقعا کوته فکری بود چون اقتصاد کشور وابسته به فعالیت‌های اقتصادی قرارگاه خاتم و..‌ است
رهبری که سالهاست که می‌گویند این مذاکرات فقط فرسایشی هست ، جلیلی داره فریاد میزنه که آقایاناطلاعات صنعت هسته ای کشور که برای آن خون دل خورده شده رو بخاطر وعده های پوچ غرب به دست جاسوسان آژانس ندهید ،
خدا از امثال شریعتمداری نخواهد گذشت
مردم ۸ سال باید باور کنند دولت قبل مقصره
آقای عین اللهی
شما به فکر خدمت رسانی درمانی بهتر در بیمارستان ها به بیماران باشید . بیمارستان ؛ مسجد و مصلی نیست .
همان نمازخانه کوچک در بیمارستان های بزرگ ، کفایت میکند
بیماران اگر یک هفته بستری شدنشان در بیمارستان نماز جماعت نخوانند به جهنم نمی روند !
شعار جناب وزیر
هر بیمارستان ؛ یک مصلی عباس آباد !
بادمجان کیلویی چند تومان
حسین شریعتمداری به اندازه کافی پول دارد چه در خارج از ایران و چه در داخل ایران و زندگی هم به کامش خواهد بود چه بی برجام و چه با برجام
وزیربهداشت محترم درست میگویندولی کمترانتظارهست که دربیمارستانی معمولی نمازخانه‌بزرکی پیداشودمگردر بیمارستان های بزرگ ولی ایشان ازمحلات شهرخبرندارندکه‌دراکثرمحلات شهرتهران بخصوص درمحلاتی که چتداقلیت مذهبی زندگی میکنندحتی یک مسجدبرای مسلمانان وجودندارد ونیز
بسیارمشاهده شده مواقعی که مسلمانی توسط غیرمسلمانی
موردآزارومزاحمت قرارمیگیرداگرجهت رفع ظلم مراجعه کند مورد
بی مهری قرارمیگیردبنوعی که برداشت میشودمابه غیرازخودمان بدیگران وغریبه هابمراتب محبت بیشتری داریم تابخودی ها نمونه آن نصب مجسمه شهیداقلیت درمیدانی معروف تهرانستکه هرگزمشابه آن برای سرباز مسلمانی مشاهده نشده این ضعف فرهنگی مااست که ریشه کهن دارد که باعث سوء استفاده آنها شده
حالا همه چیز بیمارستانها درسته و سر جاشه و رو به راهه فقط مونده نمازخونه هاش !
آقای وزیر بهداشت !
همراه بیماری که از شهرستان میاد تهران برای درمان عزیزش ، جای خواب نداره و شبها باید لب جوی آب توی خیابون مجاور بیمارستان چادر بزنه و بخوابه .
اگه به فکر سرپناه این عزیزان باشی خیلی ثوابش بیشتره

وقتی سیاست قاطی درمان و طبابت میشود
جناب کوهکن حاضری امتحان کنیم ؟!!
فائزه هاشمی لابد برای این حرف خود دلایلی دارد جرات داشته باشید از او بپرسید شاید قانع شدید !
پس جناب کوثری منظورش اینه که مشکلات همیشه فقط برای مردم هست.. فقط مسوولان دور ونزدیک میشن
فائزه تنهامرد خانواده هاشمی
چرا فائزه هاشمی محاکمه امنیتی شود! کسانی باید محاکمه ٔ ملی و خیانتی بشوند که منافع یک نهاد یا سازمان را به منافع ملی کشور و مردم گره می زنند و در مسیر گشایش های اقتصادی و معیشتی مردم سنگ اندازی می کنند!
این یکی می خواد تو‌ بیمارستان مسجد بسازه اون یکی هم گفته اگر از این به بعد خواستیم پارک بسازیم پارک ایرانی اسلامی می سازیم!!! خاک بر سر من که ناچارم تو این ... زندگی کنم.
دردما برجام نیست درد ما مدیریت فاسد واز خدا بیخبر است که کمر ملت را شکسته.درد ما امثال روحانی وجهانگیری است که امروز طلبکار ملت شداند
بالاخره شریعتمداری یک حرف درست زد : "مذاکرات به جایی نخواهد رسید". حالا ایشان بفرمایند که چرا اینقدر در این چندین سال گدشته همه ارکان گاهی گفته اند: برجام خوب بود، برجام بد بود- برجام پربار بود، برجام خسارت بار بود. و چرا الان هم چندین ماه هست که دوستان خود ایشان میخواهند به همان برجام یه روز خوب و یه روز بد برگردند ؟
چچقدر هم خوشحال هست که برجام به نتیجه نخواهد رسید درد نان و مردم ندارد
پشت گرانی میوه و تره بار تحصن کامیون داران است و پشت تخصن کامیون داران تصمیمات غلط مسئولین است که شرط و شروط های عجیب برای پلاک کامیون های وارداتی آنها وضع کرده اند و اساساْ پشت همه تحصنی یک و یا چند مسئول بی لیاقت و بی کفایت وجود دارد

از اینطرف هم متاسفانه کامیون داران فکر می کنند که اینجا کانادا و آلمان است که مشکلات آنها با تحصن حل شود و نمی دانند که اینجا ایران است و سرزمین با مردم گسسته دل و حاشیه پرداز است که هر کس ساز خودش را می زند و هر کس از همه توقع دارد بجز خودش و برای آنها کج و راست بودن اشخاص مهمتر از ریشه مشکلات است
جایی که مردم برای گرانی و تورم نق می زنند ولی با بالا رفتن قیمت میوه و حبابی شدن بیشتر از قبل خرید می کنند و با افزایش قیمت خودرو و مسکن و دلار بیشتر حرص خرید می زنند تا مبادا از قافله سود در احتکار و حبابی شدن و دلالی عقب بمانند
اینجا سرزمینی است که حواشی مهمتر از اصل و ظواهر مهمتر از باطن است و سرزمین توجیه است

و در نهایت کامیونداران می فهمند که دود تحصن آنها به چشم خودشان و خانواده خودشان می رود که باید بادمجان و گوجه کیلویی ۲۳ و ۲۵ هزار بخرند که در مغازه های نزدیک خانه محمود خان احمدی نژاد کیلویی ۲۰۰۰ تومان بود و الان ۱۰ برابر و اما حقوق آنها دوبرابر هم نشده است و علی برکت الله گوی قبلی این بلا سر آنها درآورد و الان در کنج خانه اش به ریش ما می خندد و هیچ سئوال کننده ای از او و وزیرانش حساب نمی کشد

هیچ کس نگفت که آیا این دلار که بالا رفت به خاطر تحریم بود و یا ذات اقتصاد ایران و هیچ کس نمی گوید که مگر دیگر کشورها که در تولید و خدمات کمتر از ما هستند چرا چنین تجربه های تورمی را ندارند و آیا ریشه این تورم در چیست؟ و چرا طلا و حواله طلا جایگزین این پول نمی شود تا برای یک بار خیال مردم از بی ارزش شدن پول ملی راحت شود
چه اسراری در تفکرات مسئولین وجود دارد که مشکلاتی که به آسانی قابل حل است حل نمی شود و در چرخه و دور باطل همواره در حال گردش است و تمامی ندارد
در این بسته خبری با مرور هر خبری که در مورد جناح راست کشور و اصولگرایان بود خواندم بیشتر متعجب شدم که واقعا اینها در چه عوالمی سیر می کنند!!!
درود
برجام به جایی نخواهد رسید
پوتین دیروز گفت که غرب نمی تواند نفت روسیه را جایگزین کند...
یعنی ایران در این بازار نفت سهمی زیادی نمی تواند داشته باشد....یعنی تحریم هایی که می گفتید کاغذ پاره هستند ...باقی خواهد ماند
مردم هم با دلار بالا رفتن ابر تورم و سفره خالی .....دست و پنجه می زنند
کاسیان تحریم به خالی کردن جیب مردم مشغول.‌..
جناب صادقی!!8سال دولت روحانی که شما پشتش بودید مملکت روبه باد داد و همه چیز را به دولت قبلی ربط دادید!واقعا که پرروتر از شماها در تاریخ نبوده
به محسن کوهکن بفرمایید شما به دنبال ویلاهایتون وجمع کردن ذخاروف دنیا باشید !! فورا حاشیه امن برای خودتان درست میکنید با یک حمایت یا یک مخالفت!در زمان لازم!!
مردم رو بیچاره کردید. خدا بیچاره تون کنه
بچه خودشون تو سال تولید ملی و با این اوضاع بدبختی مردم میرن ترکیه واسیه خرید لباس .چقدر ریاکاری آخه .تو هیچ حای دنیا اینطوری هست؟
نمايندگان بي عرضه وطن فروش فقط فكر منافع خوشون هستن
اظهارات بالا را خواندم... آقایان مردم همه چیز را میدانند و آگاه هستند متاسفم
تا امثال شریعتمداری هستند بدبخت ملت
مملکت ول شده به امان خدا. نه دلسوز داره نه صاحب
آقای وزیر بهداشت لطفا پیگیری کنید بدهی تامین اجتماعی به بیمارستانها پرداخت شود که منی که هر ماه حق بیمه از حقوقم کسر میشود مجبور نباشم به خاطر عملی که انجام دادم کل هزینه بستری و عمل ،حتی تعهد سازمان تامین اجتماعی را از جیب پرداخت کنم. نماز را روی یک سجاده و در هر مکان تمیز و غیر غصبی میشود خواند.
هر دولتی که روی کار میاد، 4 سال اول همه مشکلات رو میندازه گردن دولت قبلی و اتفاقات گذشته، چهار سال دوم گردن دشمن و تحریم ها. فقط خودشه این که وسط پاک و معصوم مونده و مقصر و مسبب هیچ مشکلی نیست. تعجبی نداره تو این 4 دهه به اندازه 4 قرن از دنیا عقب موندیم...
(ئیس جمهور هم در واکنش به این گزارش به دستگاه‌های نظارتی دستور داد تا زمینه‌های گرانی اخیر بررسی و عاملان آن شناسایی شوند.)

خوب مشکلات گرانی حل شد به همین راحتی

اگر هم جائی گرانی دیدید به شماره های اعلام شده زنگ بزنید تا پیگیری شود

درباره خودرو

دارو

میوه

برنج

حبوبات

لبنیات

لوازم قطعات خوروئی

لوازم خانگی

وزیت دکتر

بیمارستان

و سایر موارد

با شماره تلفن های مرتبط هر کدام تماس بگیرید ان شاء الله پیگیری می شود

اگر هم نشد با صدا وسیماه و بخش های مختلف خبری مانند سلامی و زضوانی و همکارانشون تماس بگیرید تا انان با تهیه گزارش مشکلات را حل کنند
اگر تولیدکنندگان و فروشندگان خودسر قیمتهارا مرتب افزایش داده و میدهند در جهت نابودی خانوارها پس معنای دولت و دولتمردان یعنی چه؟؟؟؟؟
جناب آقای صادقی
آقای جهانگیری که خود را نماینده اصلاح طلبان معرفی میکرد، در مناظره های دور دوم انتخابات ریاست جمهوری آقای روحانی گفته است: "ما توانستیم ماشین اقتصاد را از دره بیرون بیاوریم ولی هنوز به سرعت خودش نرساندیم." یعنی بعد از چهار سال هنوز صحبت از دولت قبل می کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
خانه از پایبند ویران است خواجه در فکرنقش ایوان است
کاش بشود یک بار دیگه فقط برای رئیسی انتخابات برگزار کرد تا همه بفهمند که ۱۸ میلیون رایش ، بیشتر از ۴ میلیون نبوده
وزیر بهداشت: بیمارستان‌های مجهز حتی یک مسجد هم ندارند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!دیگه همین مونده کادر درمان و مریضها را بزور برای نماز بصف کنند. مردک ناحسابی که انتخابت بعنوان وزیر بهداشت واقعا نشون دهنده کوته فکری مطلق رییسی است،وظیفه وزارت بهداشت گسترش امکانات درمانی در تمام مملکت است نه ساخت مسجد که همین الان هم هزاران مسجد ساخته اند که نماز گزار ندارد.
ببین این اصلاحطلبان به چه روزی افتادن دارند از شریعتمداری مشورت و راهکار میگیرند.
اینقدر مفت خور نباشید شما هم نظر بدید.
شریعتمداری: مذاکرات به جایی نخواهد رسید. دهنت را با خاک پرکن شکم سیر
چقدر ساده لوح باشه کسی که سفر استانی رو منشا اثر و مایه محبوبیت دولت بدونه در حالی که گرانیها ناشی از سیاستهای کلان نادرست کشور است و با این مانوره حتی تسکین هم نمی یابد.
کاش یکی بگه تا حالا این سفرهای استانی منشا رفع چه مشکلاتی از کشور شده و در جلوگیری از گرانیها چقدر موثر بوده!!!!!
4-5 تا کاندیدای ریاست جمهوری که هر کدوم به تنهایی مدعی حل مشکلات کشور بودن با هم توی دولت جمع شدن و آخرش وضعمون اینه!!!!
آقای وزیر بهداشت بیمارستانها مشکلات بسیار بزرگتری از نبود مسجد و نمازخانه دارند!
آقای کوهکن احیانا خیلی روزه بهشون فشار آورده . سفرهایی که جز هزینه برای مردم نفعی ندارد حالا میخواد روز باشه یا شب تعطیلی باشه یا کاری . گرانی مردم و له کرده شما از شو آف تعریف میکنی
اگه ی بچه ده ساله خسارتی به خونه ی نفر بزنه باید یا خودش!! یا باباش خسارت را پرداخت کنه. موندم تو این مملکت بعضی ها این همه خسارت به مردم وارد می کنند بدون اینکه حتی قرونی پرداخت کنند و انگار نه انگار!!!!!!!!!!!
واقعاچراانقدراصراربه ماندن دارید!؟
متاسفانه دولت رئیسی بسیار ضعیف و ناتوان عمل می کند و با توجه به حضور آقای دکتر رضایی، هنوز هم در مقابل مشکلات اقتصادی کلان کاری نتوانسته اند بکنند.
از شتر پرسیدن .... حالا شده وضع مملکت ما وزیر بهداشت از نبود مسجد در بیمارستانها می نالد در حالیکه مردم ما زیر فشار تعرفه های پزشکان وبیمارستانها کمرشان خورد شده است. بدهی 1100 میلیاردی ایران از عراق هنوز وصول نشده آنوقت بدهی 7میلیاردی کره را برسر نیزه کرده اند که تمام اینها دودش به چشم مردم بینوا می رود. تا کی مردم باید تحمل کنند تا آقایان در عرصه سیاست و مملکتداری آزمون و خطا کنند آیا 43 سال کافی نیست؟ کجای کار این مملکت می لنگد که با داشتن این همه ثروت ملی و نخبگانی که هرکدام می توانند کشوری را اداره کنند؛ هنوز اندر خم یک کوچه مانده ایم؟ به قول فرمایش مظلوم دوعالم امام حسین علیه السلام اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید بگویید مشکل این مملکت کجاست؟ مخصوصا رسانه ها باید حلاجی کنند وبدون ترس و واهمه به بیان مشکلات مردم برسند نه آنکه حتی درددل مردم را هم سانسور کنند.
پشت پرده گرانی ها خذف درامد دلارهای تفتی از چرخه اقتصاد عادی و مردمی و هزینه کرد در امور نظامی است مشخصا اگر پشت پرده مشخص بشه چه اتفاقی میفته
آقای رئیسی و دولت محترم شما دانسته یا نداسته با افزایش حقوق ناچیز کارمندان در سال و همچنین عدم اجرای وعده خود نسبت به عدالت در پرداخت ها در افکار عمومی به عنوان عدم مردم داری شناخته شده اید، لطفا نسبت به حقوق بگیران بی دفاع کمی تامل فرمایید.
اقای رئیسی شما که میدانستید وضع مملکت همینه و اعتراف کردید دیگه جای انداختن تقصیرات به دولت پیش رو نداری
زمان دولت قبلی نفت 7 دلار بود الان نفت شده 130 دلار یعنی با اینکه دارمد های دولت 20 برابر شده باز هم از دولت های قبلی بسیار ضعیف تر داره عمل میکنه
این دولت فقط شعار میده و عملکردش 0 است مردم بدبخت تر از گذشته شدن
دولت ایران شده دولت وعده رءیسی و روحانی هم نداره تا زمانی که دست ماف از بازار کوتاه نشود همین هست و متاسفانه پشت تمام این قضایا مدیران و مسوولان ارشد هستندو تمام یه زنجیره ناگسستنی تشکیل دادن که مثلا فلان مسوول فلان کالا را وارد میکنه یکی دیگه یه کالا دیگه هیچ کس هم نمی تونه اون یکی را زیر سوال ببره چون خودش جای دیگه گیر هست
در نتیجه مشکلات برای مردم هست که باید تحملش کنن، مسئولان هم با حقوق های نجومی روحیه اشون میسازن که کنار مردم باشن هی بگن درست. میشه
شریعتمداری: از اولش هم میدونستم ما موفق نمی شیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
جناب اقای رییسی و قالیباف که از امریکاو افریقا نیامدند در سیستم و حکومت بودند وعده تو خالی دادند البته مسولان مملکت ما بدلیل عدم شناخت از مدیریت کشور داری و عدم لیاقت در تقسیم پستهای حکومتی و عدم تخصص در اداره کشور این مشکلات در جامعه بوحود می اورند و هیچ کس پاسخگویی عدم مدیریت نیست
شریتمداری خودش نماد جنگ وبدبخته وتا هست از مذاکره وصلح خبر ی نیست
شما هستیدامثال شریعتمداریها رو بها وبزرگ میکنید حیف وقت نیست بزاریم برای صحبتهای بی در وپیکر ایشون من منوندم ایشون چیکاره هستن که درهمه عرصه ها اظهارفضل میکنن
ما بالاخره نفهمیدیم در انتخابات ریاست جمهوری چرا افراد لایق حذف شدند.بهتره بجای سوال از دولت بیایید فکر کنید شورای به اصطلاح نگهبان چه منافعی از ضررهای کشور میبره.دیگه وقتشه این نهاد ناکارآمد از بدنه قانون حذف بشه. به رهبر انقلاب سلام برسونید و به ایشون یادآوری کنید که اگر بزودی اینکار رو انجام ندهند ده سال دیگر اثری از انقلاب نخواهد بود.
افرین اقای وزیر بهداشت . تو حرافی و زبان بازی و ناکارامدی روی نمکی و سفید کردی . چه کردی برای این وزارت و مردم که حالا دنبال ساخت خانه خدایی . خانه های بنده های خدا زیر بار مریضی و درد و بی پولی داره خراب میشه تودفکر مسجدی . تو بشین تو خونت قران بخون بزار تو مجامعکارشون و بکنن . به خدا کسی از تو انتظار ساخت مسجد نداره
افرین اقای وزیر بهداشت .
از دوره دوم روحانی که تحریم ها بازگشت قرار شد پول و درامد تفتی از سفره مردم جمع کشود و گزانی ها شروع شد و تا ابد ادامه دارد میگئند
تو زمان روحانی تو‌اوج تحریم ها ،تو اوج اوج ارزانی نفت هفت دلاری ،تو اوج نبود ارز ،،تو اوج تحریم اینقدر گرانی نبوددکه الان وسط توافق است
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر