بازدید 21342

حمله مرد شرور به دختر دانشجو در پارک برای ربودن او

۵ فروردین امسال، دختر دانشجویی که از حامیان محیط‌زیست و حیوانات بود، برای غذا دادن به حیوانات به پارکی در نزدیکی خانه‌شان رفت. او در حال غذا دادن به گربه‌های داخل پارک بود که ناگهان مردی درشت اندام و تنومند به سمت او رفت و سعی کرد که دختر جوان را برباید.
کد خبر: ۱۱۱۴۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶ 18 April 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، دختر جوان که غافلگیر شده بود با سر و صدا و درگیری قصد دفاع از خود را داشت اما مرد تنومند شروع به کتک زدن دختر جوان کرد. صدای فریادها و کمک خواهی دختر جوان، باعث شد تا رهگذران و عابران به کمک او بیایند و او را نجات دهند. اما مرد تنومند پا به فرار گذاشت.

باتوجه به آسیب شدیدی که دختر جوان دیده بود، او شکایت کرد و پرونده‌ای در شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت تشکیل شد.

به دستور بازپرس مصطفی واحدی تحقیقات برای شناسایی مرد خشن آغاز شد و در بازبینی دوربین‌های مداربسته پارک و چهره‌نگاری متهم، هویت وی شناسایی شد. هاشم، یکی از اراذل و اوباش سطح دو پایتخت بود که به اتهام شرارت و آزار و اذیت بازداشت شده بود.

بنابراین ردیابی‌ها برای دستگیری او ادامه یافت و کارآگاهان محل‌های تردد او را زیر نظر گرفته و درنهایت بازداشت شد.

مرد شرور در تحقیقات اولیه منکر اتهام خود شد و ادعا کرد در آن روز، اصلاً به آن پارک نرفته بوده این در حالی بود که در مواجهه حضوری با شاهدان و دختر جوان، شناسایی شد.

به دستور بازپرس جنایی پایتخت، هاشم در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۱۳
یک مشت تبهکار عجیب آزادند
خدا لعنتش کنه
عاقبت سگ و گربه بازی همینه
«هاشم در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد» تا آزاد شود
دیوارکشی پارک ها سیاست نظام است چون فقط در تهران اجرا نشده. اگر واقعا خواهان ایجاد امنیت در پارک ها هستید و بدنبال جداسازی مردم نیستید بجای دیوار، در پارک های سراسر کشور مخصوصا مناطق دور افتاده کشور و پارک های خلوت شهرها دوربین امنیتی نصب کنید.
چندی پیش استاد دانشگاهی (مرد) در بندرعباس که برای دویدن به پارک رفته بود را ربودند.
خدا را شکر که امنیت داریم
شرور ، شروره و سطح یک و دو نداره . جایش هم یا زیر خاکه یا اردوگاه کار اجباری ... هر راه دیگر ، ظلم به ملت است .
از بس به این نسناس ها باج دادن دیگه کارشان درروز روشن به آدم ربایی کشیده/اینها راباید به عنوان انگل های فاسد جامعه درصورت اصلاح نشدن حذف کرد.خاصیت شان چیست؟جز هزینه تراشی برای مردم وکشور زندانها.
نهایتا هیچی بعد از یک روز آزاد
این بود امنیت
خب بازهم دو روزه ديگه آزاد ميشه و ....
به دستور بازپرس جنایی پایتخت، هاشم در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

و

بعد آزاد شد
نیروی انتظامی وقتی این اشرار و اراذل را بازداشت می کند و تحویل قوه قضاییه می دهد چند ماه بعد این اشرار همگی آزاد شده اند در حقیقت فسادی که در قوه قضاییه و سازمان زندان ها هست عملا زحمت نیروی انتظامی را نقش برآب می کند. در همین خبر نگاه کنید این شرور سابقه دار بوده و آزاد هم بوده است !!!! هر جا جنایت و قتل و زورگیری و دزدی می بینید بعدا مشخص می شود سابقه دار بوده اند اما آزاد هستند !!!! متاسفانه قوقه قضاییه و سازمان زندان ها ریشه ناامنی و فساد اقتصادی در جامعه و کشور شده است و این قوه چون هیچ گونه نظارتی بر آن نیست به حال خود رها شده است و به شدت آلوده است دیدیم طبری جلوی چشم چند رییس قوه قضاییه چقدر فساد داشت الان هم معلوم نیست واقعا در زندان است یا در یکی از ویلاهایش در لواسان زندگی می کند.
باید این گونه مجرمان را فقط برای کارهای سخت از جمله درخت کاری در کنار اتوبان سرزمینهای بایر به کار گرفت حداقل دو سال نگهداری و آبیاری از ۵۰۰ درخت از اینها آدمی می سازه که دیگه فکر دزدی و شرارت به ذهنش ورود نکنه زندان ما جای بخور وبه خواب شده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست