بازدید 7711

لوازم یدکی فوتون اصل را از کجا تهیه کنیم؟

در حال حاضر قطعات فوتون با برند اصلی فوتون در ایران موجود و قابل سفارش است. این کمپانی علاوه بر تولید وسیله های نقلیه و حمل بار، لوازم یدکی فوتون را نیز تولید و عرضه می کند تا دسترسی عموم به آن بسیار راحت باشد.
کد خبر: ۱۱۱۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲ 16 April 2022

یکی از صنعت های به روز دنیا تولید وسیله های نقلیه حمل بار و وسایل است. با توجه به اینکه جهان رو به یکپارچگی می رود، ارتباطات بین کشورها نیز روز به روز بیشتر و گسترده تر می شود. به طوریکه در حال حاضر هیچ مرزی برای دسترسی به تولیدات یک کشور برای سایر نقاط دنیا وجود ندارد. در همین راستا، فروشگاه ها کسب و کار خود را به سمت آنلاین شدن پیش می برند تا امکان دسترسی به محصولات خود را به تمام دنیا بدهند.

لوازم یدکی فوتون اصل را از کجا تهیه کنیم؟

در کنار آنلاین شدن کسب و کار ها، نیاز به تردد و حمل و نقل بین کشوری نیز روز به روز بیشتر حس می شود. علاوه بر کشتی ها، هواپیماها و وسیله های نقلیه زمینی بیشتری نیز در جهت جابجایی و باربری تولید شده اند و تعداد آنها روز به روز بیشتر می شود. شرکت فوتون یکی از تولید کنندگان کامیون های سنگین و نیمه سنگین است که تولیدات خود را به سراسر نقاط جهان ارسال می کند. به همین دلیل، نیاز به لوازم یدکی فوتون و قطعات فوتون نیز در همین مناطق حس می شود.

کشور ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست. تولیدات باربری فوتون از جمله پیکاپ تونلند وارد ایران شده و استفاده از آن روز به روز در حال افزایش است. همین امر باعث شد تا فروشندگان لوازم یدکی و جانبی خودرو اقدام به واردات لوازم یدکی فوتون کنند. بازار آنلاین اتوموبی یکی از مجموعه هایی است که فروشندگان معتبر و مطمئن محصولات فوتون را معرفی می کند تا با اطمینان خاطر، خرید خود را انجام دهید.

فوتون، همتای چینی تویوتا در جهان

فوتون یکی از شرکت های چینی است که از سال 1996 تاسیس شده است. زمینه فعالیت این برند تولید کامیون های سنگین، تراکتورهای کشاورزی و ماشین آلات مختلف است. به طور کلی فوتون محصولات باربری تولید می کند. با این حال، تولیداتی در زمینه حمل مسافر و خودرو سواری نیز داشته است. به طوریکه یکی از تولیدات آن با نام فوتون ویو یا فوتون آلفا، با الهام از تویوتا Hiace H100 روانه بازار شده است و با استقبال نسبتا خوبی نیز مواجه شده است.

لوازم یدکی فوتون اصل را از کجا تهیه کنیم؟

پیشرفت فوتون در جهان به صورت مرحله به مرحله و با هدف ایجاد نمایندگی در قاره های مختلف ایجاد شده است.

همکاری این برند با سایر شرکت ها به صورت زیر بوده است:

  • سال 2002: تولید کامیون های فوتون Auman
  • سال 2006: اعلام همکاری به صورت سرمایه گذاری 50/50 با شرکت Cummins در جهت تولید موتورهای دیزلی سبک با جابجایی از ظرفیت 2.8 به 3.8 لیتر
  • سال 2009: اعلام همکاری و سرمایه گذاری مشترک با شرکت Pulead برای تولید باتری های خودرو
  • سال 2010: اعلام تاسیس نمایندگی اروپایی خود در شهر مسکو روسیه
  • سال 2011: شروع فروش محصولات فوتون در هند
  • سال 2012: شروع سرمایه گذاری مشترک با Daimler AG در زمینه کامیون های متوسط و سنگین
  • سال 2015: رونمایی از فوتون ساوانا در یک کنفرانس مطبوعاتی
  • سال 2017: سرمایه گذاری مشترک با Piaggio برای توسعه و تولید وسایل نقلیه تجاری

روند رشد این برند به صورت صعودی است و با گذر زمان به تعداد نمایندگی های فعال، تولیدات جدید و همکاری های آن اضافه می شود.

لوازم یدکی فوتون

با توجه به روال رو به رشدی که این برند دارد، به زودی محصولات خود را در تمامی کشورهای جهان در اختیار مردم قرار می دهد.

تولیدات فوتون شامل موارد زیر می شود:

  • اتوبوس
  • کامیون
  • وسیله های حمل مسافر
  • وسایل نقلیه تجاری سبک
  • کامیون های فوتون Rower که شامل کامیون های سبک و سنگین می شوند

از تولیدات این برند خودروهای فوتون تونلند دیزلی و بنزینی، ون وانا و فوتون سواری ساوانا وارد ایران شده اند.

فوتون پیکاپ تونلند با هدف ایجاد جایگزین ارزان قیمت تر خودرو تویوتا هایلوکس تولید و روانه بازار شد. به دلیل قیمت مناسبی که در مقایسه با امکانات خود دارد، در ایران با استقبال خوبی مواجه شده است. استفاده گسترده از این محصول باعث شده تا نمایندگی های فروش لوازم یدکی فوتون نیز روز به روز بیشتر شوند. فروشگاه های فیزیکی و مجازی تامین کننده قطعات، قطعات فوتون را موجود کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهند.

در حال حاضر قطعات فوتون با برند اصلی فوتون در ایران موجود و قابل سفارش است. این کمپانی علاوه بر تولید وسیله های نقلیه و حمل بار، لوازم یدکی فوتون را نیز تولید و عرضه  می کند تا دسترسی عموم به آن بسیار راحت باشد. قطعات فوتون به تمامی کشورهایی که از تولیدات این برند استفاده می کنند، ارسال می شود تا در صورت بروز هرگونه مشکل، به راحتی بتوان آن را برطرف کرد.

از این رو، فروشندگان و وارد کنندگان قطعات نیز با در نظر گرفتن استفاده گسترده ای که از این محصولات می شود، لوازم یدکی فوتون را وارد کرده و در اختیار مردم قرار می دهند. دسترسی به قطعات فوتون از طریق فروشگاه های حضوری و آنلاین امکان پذیر است.

یکی از مراجع معتبر و مطمئن برای خرید لوازم یدکی فوتون، بازار آنلاین اتوموبی است.

بازار آنلاین اتوموبی، معتبر ترین مرجع آنلاین برای خرید لوازم یدکی فوتون

لوازم یدکی فوتون اصل را از کجا تهیه کنیم؟

اتوموبی در سال 1398 با هدف تسهیل فرایند خرید و فروش عمده در بازار سنتی لوازم یدکی خودرو آغاز به کار کرد. پایه گذاران این مجموعه سابقه درخشانی در زمینه قطعات داخلی و لوازم یدکی خودرو دارند. به پشتوانه تجربه موسسان و همکاران این برند،تمام نواقص و مشکلات خرید و فروش این محصولات در نظر گرفته شده است و تمام تلاش این مجموعه بر برنامه ریزی برای برداشتن موانع موجود در این زمینه است.

سیاست اتوموبی در ایجاد فضایی امن و مطمئن برای خرید و فروش لوازم یدکی و شفافیت در قیمت گذاری است. با مراجعه به این پلتفرم مجازی، شما می توانید با فروشندگان معتبر و مطمئنی که در این زمینه فعال هستند آشنا شوید و محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید. این اطمینان را داشته باشید که اتوموبی تمامی فروشندگان خود را از فیلترهای اخلاقی کاری عبور داده و با اطمینان از صداقت در ارائه خدمات، آنها را معرفی می کند.

با در نظر گرفتن بیشتر شدن نیاز جامعه به لوازم یدکی فوتون و قطعات فوتون، فروشندگان مجرب و معتبر این محصولات از طریق بازار آنلاین اتوموبی به شما معرفی می شوند تا این قطعات را با کمترین قیمت و اطمینان از اصل بودن آنها، تهیه کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل