بازدید 8273

ریزش خطرناک آجر در بزرگراه امام علی (ع)

سرکلانتری پلیس بزرگراه از ریزش بار آجر کامیون بر سر راه خودروها در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) محدوده پیروزی و حضور به موقع پلیس و کنترل و توقف خودروها و جمع آوری سریع این مصالح از سطح بزرگراه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۳۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶ 14 April 2022

به گزارش تابناک، صدا و سیما نوشت: سرهنگ علی اصغر شریفی به نقل از سرکلانتر پلیس بزرگراه راهور تهران بزرگ گفت: با رصدی که لحظه به لحظه از سطح معابر شهری پایتخت توسط دوربین‌های کنترل ترافیک صورت می‌پذیرد، در ساعت ۰۴:۰۰ صبح امروز در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) محدوده پیروزی (از تونل امیر کبیر تا صفا) از یکدستگاه کامیون، آجرها در تمام سطوح و مسیر تردد خودروها ریخته شده بود و هر لحظه امکان واژگونی خودروهای دیگر محتمل بود.
وی گفت: به خاطر اهمیت موضوع و عدم دید کافی رانندگان در آن ساعت و احتمال خطر و تصادف برای رانندگان عبوری با این آجرهای ریخته شده بلافاصله تیم منطقه ۲۵ پلیس بزرگراه دست به کار شدند و با استفاده از آژیر و بلندگو و حرکات دست خودروها را قبل از رسیدن به این موانع و آجرها متوقف کردند و توانستند به موقع از بروز حادثه‌ای ناگوار در سطح بزرگراه جلوگیری نمایند.
سرهنگ شریفی افزود: تیم گشتی منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب این کامیون را به محل ریزش آجرها بازگرداند و ضمن اعمال قانون، راننده و همراهان وی را مکلف کرد کمک حال عوامل شهرداری بوده و آجرها را به محل بار کامیون منتقل نمایند و همچنین بدلیل این اقدام پرونده‌ای تشکیل و به مراجع محترم قضایی ارسال گردید.
وی از رانندگان وسایل نقلیه حامل بار خواست حتما با رعایت استانداردهای لازم نسبت به پوشش و مهار بارهایی که هر لحظه می‌توانند حادثه‌ای را رقم بزنند اهتمام بیشتری ورزیده و دقت لازم را در جهت مهار صحیح آن‌ها به کار بندند تا شاهد اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم و چنانچه لحظه‌ای تیم‌های راهور فاتب به محل حادثه دیرتر می‌رسیدند با واژگونی و صحنه‌های دلخراشی روبرو می‌شدیم که خوشبختانه با اقدامات سریع صورت گرفته به خودرویی آسیب نرسید.
وی همچنین از رانندگان وسایل نقلیه باری خواست، بر طبق محل‌هایی که از پیش در خارج از شهر برای تخلیه نخاله‌ها در نظر گرفته شده به آن محل‌ها مراجعه و برای کوتاه کردن راه خاک و بار نخاله را در سطح معابر شهری رها ننمایند که به محض مشاهده پلیس کامیون توقیف و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار