بازدید 27937
دو هزار و نهصد و هفتاد و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

مصباحی مقدم: روند تورم به این زودی‌ها متوقف نمی‌شود / سلیمی: وزرا تا کی می‌خواهند افزایش قیمت‌ها را تماشا کنند؟ / حضور روحانی و ظریف در دیدار امروز کارگزاران نظام با رهبری / با ادامه روند فعلی تا چند ماه آینده نیمی از کابینه دولت استیضاح می‌شوند

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند ساداتیان: امکان هیچ پیشرفتی در مذاکرات برجام وجود ندارد / توئیت مقام طالبان درباره تجمع مقابل کنسولگری ایران در هرات: خودسرانه بود / فرد هتاک به ائمه اطهار(ع) و مقدسات در قزوین زندانی شد / عضو کمیسیون صیانت: جلسه غیرعلنی دیروز مجلس غیرقانونی بود ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۱۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹ 12 April 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

سلیمی: وزرا تا کی می‌خواهند افزایش قیمت‌ها را تماشا کنند؟

عضو هیات رییسه مجلس:یک روز قیمت تولیدکننده و یک روز قیمت مصرف‌کننده روی کالاها درج می‌شود که این موضوع هم فروشندگان و هم مردم را سرگردان کرده است.از سوی دیگر گرانی گوشت و افزایش قیمت خودرو، فولاد و سیمان مشکلات جدی را به وجود آورده که می‌طلبد وزرا حرکت بیشتری انجام داده و مراقب باشند.تا کی می‌خواهند دست روی دست گذاشته و افزایش قیمت‌ها را تماشا کنند./ایسنا

نوروزی: چرا طرح "ممنوعیت گرداندن حیوانات نجس" در دستور صحن قرار نمی‌گیرد؟

نماینده رباط کریم در مجلس خطاب به هیات رئیسه مجلس گفت: دو سال قبل طرحی را تحت عنوان "ممنوعیت گرداندن حیوانات نجس العین در شهر" را تقدیم هیات رئیسه کردیم اما متاسفانه تاکنون در دستورکار صحن قرار نگرفته است./ایسنا

نماینده مجلس: با ادامه روند فعلی تا چند ماه آینده، نیمی از کابینه دولت استیضاح می‌شوند

محمود زاده، عضو کمیسیون کشاورزی:هیات رئیسه مجلس جلوی استیضاح وزرا را گرفته است. کار هیات رئیسه مجلس در جلوگیری از استیضاح وزرا، استقلال مجلس را زیر سوال می برد و این اقدام، غیر قانونی و برخلاف آیین نامه داخلی مجلس است./شفقنا

عضو کمیسیون صیانت: جلسه غیرعلنی دیروز مجلس غیرقانونی بود

احمدحسین فلاحی، نماینده همدان و عضو کمیسیون ویژه طرح صیانت از فضای مجازی با اشاره به جلسه غیر علنی دیروز مجلس گفت: همانطور که می دانید در هفته های اخیر برخی نمایندگان به روند اداره کمیسیون ویژه طرح صیانت ایراداتی وارد کرده بودند و همین سبب شد جمعی از نمایندگان در خواست بازگشت بررسی طرح به صحن مجلس را مطرح کنند، در نشست دیروز این موضوع مطرح شده اما به صورت دقیق مورد بررسی قرار نگرفت.

وی افزود: ما معتقدیم چیزی که مطرح بوده این بوده که ۱۸۰ نمایندگان گفته اند طرح به صحن برگردد که باید این موضوع به رای گذاشته می شد که واقعا ۱۸۰ نفر هستند یا نه. در رای گیری دیروز هم مشخص شد که ۱۲۰ نفر بودند. لذا روند رای گیری دیروز اشتباه بوده است. یعنی در جلسه روز گذشته ۴۹ درصد به برگشت طرح به صحن علنی رای دادند. جلسه غیر علنی دیروز غیر قانونی است چرا که رای گیری استمزاجی بوده است. اصل ۸۵ دو بار در مجلس رای آورده و این نمایندگان بار سوم بود که اعتراض کردند. فلاحی ادامه داد: بازگشت طرح باید رسما در جلسه علنی به رای گذاشته شود. مجلس باید رای گیری کند که نظر ۱۸۰ نفری (اسامی ۳۰ نفر آنها تکراری است و در اصل ۱۵۰ نفر هستند) که نامه بازگشت طرح به مجلس را امضا کردند رای می آورد یا نه؟ موافقان بازگشت صیانت به صحن اکثریت نمایندگان را تشکیل نمی دهند و اقلیت هستند.

قالیباف مدافع ساخت پتروشیمی در میانکاله است؟

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی درباره ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی در اجرای ماده (۷) قانون اجرای سیاستهای کلی اصل (۴۴) قانون اساسی با تاکید بر اینکه هنوز در آغاز راه تسهیل کسب و کار هستیم، اظهار کرد: قانون لازم برای این کار نوشته شده و چالش مهم امروز کشور ما تولید و اشتغال است؛ لذا توجه به این بحث مهم و اساسی است و زیبنده کشور ما نیست در حوزه کسب و کار رتبه سه رقمی ۱۲۷ را داشته باشیم. همه می‌دانیم در همین آغاز کار مشکلاتی وجود دارد و هنوز راه اندازی درگاه ملی اخذ مجوزها ثمری برای مردم نداشته است. ما به دنبال برداشتن همه امضاهای طلایی در حوزه اشتغال و فرایند اخذ مجوز کسب و کار و از بین بردن پیچیدگی‌های موجود در این مسیر هستیم. رییس مجلس با بیان اینکه سرمایه گذارانی که می خواهند در حوزه فعالیتهای اقتصادی وارد شوند با چالش‌های جدی مواجهند، خاطرنشان کرد: در ۲۰ روز گذشته سرمایه گذاری طی دو سال تمام مراحل را پیموده و زمین به او داده شده و چند ده میلیارد سرمایه گذاری کرده و نیرو در آنجا کار می‌کند و به دنبال گشایش اعتبارات است اما یکباره در این بین فردی پیدا شده‌ است و گفته که کار متوقف شود تا فلان موضوع را مجدداً بررسی نمایند.

چینی ها پیشنهاد رستم قاسمی برای تهاتر نفت با ساخت مسکن را رد کردند

فرهاد پورحاجت، دبیر انجمن کانون سراسری انبوه‌سازان با بیان این‌که طرح تهاتر نفتی یک طرح نمایشی بود که سرانجامی نداشته است، عنوان می‌کند: «بحت تهاتر نفتی برای ساخت مسکن یک‌بار توسط رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی مطرح ولی با استقبال طرف چینی مواجه نشد. در این طرح قرار بود هزینه ساخت مسکن برای ۵۰‌هزار واحد مسکونی از طریق تهاتر نفتی تامین شود که به نتیجه نرسید حتی در صورتی که این شیوه از ساخت اجرا می‌شد باز هم این تعداد واحد در مقابل یک میلیون واحد رقم بسیار ناچیزی بوده است.»

پولاد کیمیایی: به بعضی‌ها تجاوز نشده، خودشان خواسته‌اند

پولاد کیمیایی بازیگر "خائن کشی" و "گشت ارشاد" و فرزند مسعود کیمیایی، با انتشار ویدیویی، نسبت به اتفاقات اخیر در فضای سینمای دچار قهر مخاطبِ امروز ایران، واکنش نشان داد.او از گروهی گفته که با سینمای ایران مخالفند؛ چون هنر «واقعیت‌ها» را نشان می‌دهد و درباره جنبش می‌تو چنین اظهار کرده که با آن مخالفتی ندارد، اما «ناخالصی» دارد و گفته: «به‌بعضی‌ها تجاوز نشده، خودشان خواسته‌اند و اتفاق افتاده، و حالا ناگهان نقش دختر مظلوم را بازی می‌کنند».او هم‌چنین در واکنش به‌کسانی که او را در اینستاگرم «امریکایی» خطاب کرده‌اند؛ می‌گوید: «پدر بزرگِ من به جبهه شش تریلی داد که همه‌شان از بین رفتند و تنها یک رسید گرفت.»پولاد کیمیایی ضمن انتقاد به‌فضای اینستاگرم، دلیل فیلتر نشدن این شبکه اجتماعی را ایجاد فساد می‌داند؛ و در این ویدیو هم‌چنین می‌گوید: «با یک جمله‌ی اصغر فرهادی، حکم جلب او را دادند.»

حضور روحانی و ظریف در دیدار امروز مسئولان و کارگزاران نظام با رهبری

مصباحی مقدم: روند تورم به این زودی‌ها متوقف نمی‌شود / سلیمی: وزرا تا کی می‌خواهند افزایش قیمت‌ها را تماشا کنند؟ / حضور روحانی و ظریف در دیدار امروز کارگزاران نظام با رهبری / با ادامه روند فعلی تا چند ماه آینده نیمی از کابینه دولت استیضاح می‌شوند

 

مصباحی مقدم: روند تورم به این زودی‌ها متوقف نمی‌شود / سلیمی: وزرا تا کی می‌خواهند افزایش قیمت‌ها را تماشا کنند؟ / حضور روحانی و ظریف در دیدار امروز کارگزاران نظام با رهبری / با ادامه روند فعلی تا چند ماه آینده نیمی از کابینه دولت استیضاح می‌شوند

حضور قابل توجه مشاور رسانه‌ای دولت احمدی‌نژاد در برنامه «زندگی پس از زندگی»

حضور قابل توجه چهره سیاسی-رسانه ای دولت احمدی نژاد در برنامه تلویزیونی پرمخاطب ماه رمضان بازتاب فراوانی پیدا کرد.مهدی کلهر که از نزدیکان تیم رسانه‌ای احمدی‌نژاد بوده امروز میهمان برنامه «زندگی پس از زندگی» شده تا از تجربه نزدیک به مرگ خود بگوید.او در کنار افرادی مانند مشایی، بقایی، ثمره هاشمی و جوانفکر جزو حلقه حاشیه‌ساز دولت احمدی نژاد بودند.

مصباحی مقدم: روند تورم به این زودی‌ها متوقف نمی‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گوید: تورم متوقف نشده است، اما از بیش از ۴۰ درصد که در ابتدای سال ۱۴۰۰ وجود داشت کاهش داشته است و شاید تا دو تا چهارسال دیگر هم تورم وجود داشته باشد، اما دیگر افزایشی نیست و جلوی رشدش گرفته شده است.

فرد هتاک به ائمه اطهار(ع) و مقدسات در قزوین زندانی شد

دادستان قزوین گفت: فرد هتاک به ائمه اطهار(ع) و مقدسات در قزوین با تشکیل پرونده قضایی در یکی از شعب بازپرسی دادسرای قزوین روانه زندان شد.محمد قاسمی با اعلام این خبر گفت: اتهامات متهم موصوف توهین به ائمه اطهار (ع) و مقدسات، تبلیغ علیه نظام و نشر اکاذیب است که این پرونده با توجه به اهمیت موضوع به قید فوریت مورد رسیدگی قرار گرفت و کیفرخواست آن صادر شده و جهت صدور رای به دادگاه های کیفری دو قزوین ارسال می شود. این فرد در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اقدام به انتشار مطالب و تصاویری با موضوع عناوین اتهامی می کرد که با صدور دستور قضایی مورد رصد ضابطان قضایی قرار گرفت و پس از شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی در یکی از شعب بازپرسی دادسرای قزوین روانه زندان شد.

جلالی‌زاده: اصلاح‌طلبان با معرفی نامزدهای بی‌خاصیت، بی‌اعتبار شدند

جلال جلالی زاده درباره وضعیت اصلاح‌طلبان در شرایط کنونی بیان کرد: «واقعیت این است که اصلاح‌طلبان به دلیل دعوت‌های غیرمفید از مردم برای شرکت در انتخابات و معرفی نامزدهای بی‌خاصیت اعتبار و سرمایه اجتماعی خود را از دست داده‌اند. اصلاح‌طلبانِ قدرت‌طلب هم که تنها هدفشان نزدیک‌شدن به هسته اصلی قدرت است. اصلاح‌طلبان واقعی هم که دیگر رویشان نمی‌شود به مردم توصیه‌ای داشته باشند و کنار نشسته‌اند. حالا اینکه مدیران رسانه‌های اصلاح‌طلب یا حتی شخصیت‌های مطرح اصلاحات با رئیس‌جمهور دیدار می‌کنند، ایرادی ندارد زیرا می‌توان اختلاف نظر داشت و با هم به گفت‌وگو نشست اما من می‌گویم همه حواسمان باشد که تبدیل به وسیله‌ای ابزاری نشویم.»

توئیت مقام طالبان درباره تجمع مقابل کنسولگری ایران در هرات: خودسرانه بود

"نعیم الحق حقانی" رئیس اداره اطلاعات و فرهنگ دولت طالبان روز سه شنبه تجمع روز گذشته گروهی ناشناس مقابل کنسولگری ایران در هرات و تعرض به آن را اقدامی خودسرانه خواند.نعیم الحق حقانی در حساب توئیتری خود نوشت: در برابر کنسولگری ایران تعدادی خودسرانه تظاهرات کرده بودند که تظاهرکنندگان با دخالت نیروهای امنیتی امارت اسلامی افغانستان (طالبان) فورا پراکنده شدند. پس از اقدام طالبان، وضعیت کامل در کنترل قرار گرفت و از آنجا که خیلی سریع این حرکت کنترل شد، اتفاق خاصی روی نداد.اظهارات مقام طالبان یک روز بعد از وقوع آن حادثه، در حالی انجام می شود که این افراد دیروز بعد از حمله به ساختمان کنسولگری ایران در هرات، علاوه بر آتش زدن لاستیک در مقابل ساختمان کنسولگری، دوربین های امنیتی آن را نیز شکستند.

ساداتیان: امکان هیچ پیشرفتی در مذاکرات برجام وجود ندارد

سیدجلال ساداتیان کارشناس بین الملل و سفیر پیشین ایران در انگلیس در پاسخ به این که پیش بینی شما از تحولات عرصه سیاست خارجی در سال جدید چیست؟ آیا برجام در سال پیش رو به نتیجه می رسد و می توان به احیای توافق هسته ای ایران و غرب خوش بین بود، گفت: دوستانی که بیشترین مخالفت ها را با برجام داشتند و اجازه ندادند دولت قبلی گفتگوهای برجام را به سرانجام برسانند و مدعی این بودند که اگر ما بیاییم و کار در دست ما باشد، دست بازتری خواهند داشت اما در یک سال گذشته نشان دادند که چنین نبود و شرایط و ظرفیت متغیر جهان حوادث را به سمت و سویی پیش برد که به نظر می آید تا این لحظه هنوز توافق نهایی در خصوص مذاکرات برجام حاصل نشده است.هنوز هم معلوم نیست دستآورد چنین توافقی چه باشد در حالی که اگر اجازه داده بودند تیم دولت قبل کار را پیش ببرد با وجود اتفاقی که در اوکراین افتاد بهترین فرصت برای ایران پیش می آمد تا حضور خود را در بازارهای انرژی اروپا تثبیت کند و اینجاست که بحث منافع ملی پیش می آید، عده ای با شعار منافع ملی اما در حقیقت بخاطر طیف و جناح خودشان اجازه ندادند برجام به سرانجام برسد و ما منافع ملی کشور را از دست دادیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۴۵
بجای طرح ممنوعیت گرداندن حیوانات نجس العین در شهر ، طرح منع تردد اختلاس گران ، رانت خواران، دزدان بیت المال در سطح کشور ، رو تصویب کنید . واقعا با این همه مشکلات کمر شکن ، خجالت نمی کشید ،چنین طرحی رو می دین. ما ملت دیگه توان زندگی کردن نداریم ، از توان خرید و تهیه مواد غذایی بگیر تا دارو و درمان ، آنوقت شما ها مشکلتون سگ گردانی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
اگه نظر شما عملیاتی بشه که دیگه هیچ مسئولی نمیتونه تردد کنه
جمع اضداد و زوری در کنار هم نشاندن نشانه وحدت است ؟
هیچ کاری از دست دولت بر نمیاد .
کار اقتصاد تمام شده .
راهی که چهل سال پیش رفته ایم اشتباه بوده .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
چرا بیخودی حرف میزنی
من خودم تو مناظره شنیدم که آقاای رییسی گفت 100 روزه همه چی رو درست میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
رریسی نگفت 100 روزه
گفت 100 ساله
وزیر بالا شهرنشین چه میدونه تورم چیه؟ چه خبر از حال حقوق بگیر و مستاجر داره ؟!!
افزایش 100 درصدی قیمت برنج و دارو و شکر و .......... در کمتر از یک سال یعنی کاهش تورم !
اقای نماینده رباط کریم،تو اگه درک اجتماعی داشتی میپرداختی به اوضاع و احوال مردم جامعه اما چون نه سواد و نه جنم اینکار رو داری چسبیدی به فرعیات که مثلا داری کار میکنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
به نظر من این حرفها همه با برنامه است
سطح دغدغه ی مردم و مطالبات عمومی رو پایین میارن
اقای سلیمی وزرا تا موقعی بالا رفتن قیمتها را نگاه میکنند که نمایندگان افزایش قیمت ها رادر مجلس کلید میزنند.هر دو قوه فقط به فکر حفظ خودشون هستند و له شدن مردم برایشان اهمیتی نداره.
عجب.حاج حسین هم جزو مسئولین و کارگزاران نظام است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
مسئول فحش و ناسزا و بی نزاکتی
مسئولین بهتر است با زبان عمل با مردم صحبت کنند چون گوش مردم از حرف های ظاهری پر شده و به آن اهمیت که نمی دهند بلکه از حالت تمسخر هم گذشته است و اینکه صدا و سیمای میلی ما ما هر روز بیاید و بگوید گوجه و پیاز و سیب زمینی گران نمی شود نه تنها مردم را خوشحال بلکه عصبانی هم می کند بخصوص اینکه خلاف آنرا در بازار مشاهده می کنند
مسئولین باید بفهمند که همه چیز در جامعه زنجیر وار به هم متصل است و نمی شود یک چیز را در یکجا تغییر و انتظار داشت در جای دیگر عکس العملی نداشته باشد و نمی دانم بعد از چهل سال کی می خواهند این موضوع را بفهمند
راه حل تورم اصلاح نظام پولی است و اینکه پول کشور از زیر یوغ دزدی و دست در جیب مردم کردن بیرون و به معنای واقعی مستقل و بر اساس صدق و صداقت درآید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
انشالله با تصویب طرح صیانت و عدم انتشار اطلاعات این مشکل ها حل شده و مردم قادر نخواهند بود دروغگویی مسئولین را به سخره بگیرند و از کمبودها و کاستی ها فریاد و فغان کنند
آیا کسی میداند که این طرح صیانت را در کجا میشود مشاهده و مطالعه کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
خود نماینده های مجلس ازش بیخبرن و کمیسیون ازشون پنهون میکنه
راستی صیانت کلید واژه دشمنه
شما میتونی از همون محدوسازی، سانسور، انسداد و کلمات مشابه استفاده کنی
وقتی صحبت از مسکن می شود باید متوجه باشیم که هم تخصص آن در کشور وجود دارد و هم سازندگان آن وجود دارند که تماما در بخش خصوصی و مردمی هستند
اما چه چیزی وجود ندارد
۲ چیز وجود ندارد
اول ثبات قیمت وجود ندارد که برگرفته از نظام پولی غلط در کشور است و سرمایه گذار دید روشنی برای محاسبه مالی و سودآوری آن ندارد که در آن بدرستی برنامه ریزی کند
دوم نظام استانداد و آموزش در مسکن در ایران ضعیف و فشل است بطوری که استاندارهای کافی و محکم و قوی (چه در زمینه زیرساخت و چه در زمینه روبنا و زیباسازی داخلی و محیطی) وجود ندارد و اگر هم تعداد اندکی وجود دارد تحت تاثیر نظام پولی و یا عدم نظارت کافی و یا ضعف دستگاه های قضایی و بی سوادی آنها درست اجرا نمی شود
واساساْ علت فرار چینی ها هم بخاطر موضوع دومی است که سرمایه گذارهای داخلی هم از آن فراری هستند
نمونه بارز آن پروژه آزادراه تهران به شمال است که حتی چینی ها در آن نتوانستند پروژه را جلو ببرند درحالی که در کشورهای خوشان آزادراه هایی را ساخته اند که موجب تعجب حتی اروپایی ها شده است و باعث انگشت به دهان ماندن شده است
جالبه این بورس هر چه تو چند روز مثبت میشه یه روزه سرمایه ملت رو به باد میده ، آقای دولتی ها لطفا در بازار مداخله بیجا نکید و سرمایه ملت رو نابود نکید
خدایا شکر دنیا ذلت آمریکای شیطان صفت رو در افغانستان و عراق مشاهده کردن آن شالله جماعت کدخدا پرست به خود بیایند و دست از پرستش شیطان بردارن و دولت را در رفع مشکلات با توجه به ظرفیت داخل مشاهده کنند
جناب سلیمی.تازمانی که مجلس منفعل و نمایندگان. فرمایشی و بی خاصیت داشته باشیم وزرا هم افزایش قیمت‌ها را مشاهده خواهند کرد. ا بسم الله با آنها برخورد کنید.کار نماینده که فقط دنا پلاس گرفتن و وام های چند صد میلیونی و...نیست
آقای نوروزی اینرادرنظرداشته باشیدکه مهمترین علت آنکه گرداندن حیوان نجس یاازنظرعلمی آلوده که میتواندباعث بیماریهای متعددگردد ونیزآزارواذیت فراوان برای شهروندان ایجادکند انستکه درکشورماانجمن حمایت ازحیوانات وحامیان حیوانات بسیارقدرتمندترازمتولیان حمایت ازانسانهاهستند وعلت بعدی آنستکه سایتهاوکانالهای ماهواره ای خارج کشوروبعضی خبرگزاریهای خارجی موذیانه درصددهستندکه فرهنگ اصیل ایرانی رابهرطریق شده تغیردهندومتاسفانه بعضی ازمدیران ودست اندرکاران ومتولیان برخوردباچنین ناهنجاریهائی را تحت تاثیرقرارمیدهند وآنان که بایدبرخوردکنند کوتاهی میکنند اخر چه معنی داردفردخودخوهی درآپارتمان کوچک نقلی ودرمجتمع مسکونی حیوانی بیاوردکه هم نجس است وهم الوده کنندفضای اشتراکی برای همه وهم مزاحم است ووقت وبیوقت باسروصدا
باعث ایجادمزاحمت میشودواگرکسی هم معترض شودهیچ ارگانی برخوردجدی بامعضل نمیکند حالا شمااعتراض میکنید
فردافراموش میشودمردم که دستشان بجائی نمیرسد نمایندگان محترم لازم است اقدامی فرمائید
جناب مصباحی‌مقدم.تا زمانی که در کشور شما و امثال شما تصمیم گیرنده باشند وضعیت کشور نه تنها بهتر نخواهد شد که بدتر از این خواهدشد.بهترین اقتصاد دانان رو زدین کنار اونوقت افرادی که نمی دانند اقتصاد با سین هست یا با صاد برای کشور تصمیم اقتصادی می گیرند.این ره که شماها می روید به ترکستان هم نیست.
آقای نوروزی .مشکل کشور سگ گردانی نیست مشکل سرگردانی و بیچارگی مردم است که شما و همفکرانشان قدرت درکش رو ندارید یا اگر هم یک در هزار داشته باشید توان رفع این مشکلات رو ندارید.چون نمایندگانی قدرت دارند که پشتوانه رای مردم را داشته باشند نه این که 10 درصدی باشند
واقعیت اینه که با افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران و تورم ۴۵ درصدی نباید منتظر معجزه و ارزانی بود ، در این دو سال دولت تا توانست برای کنترل بازار ارز منابع بانک مرکزی رو حراج کرد به طوری که دولت دیگه قادر نیست ارز ترجیحی دارو و نان و.. رو تامین کنه و به بهانه از بین بردن رانت با معیشت مردم بازی می‌کند. لطفا اجازه دهید دارو و نان و.. چند اقلام ضروری به دست مردم برسه
ماه عسل بورس چه کوتاه بود ؟؟
ظریف کنار رفیق شریعتمداری گذاشتن
شما که می گفتید تا رئیسی بیاد همه چیز گل و بلبل میشه
دولت و وزرا خودشان عامل گرانی هستند . یکی از اقدامات جهت جلوگیری از تورم این است که کل اعضای هیئت دولت را قرنطینه کنند و ارتباطشان را قطع کنند .
ای کاش می شد این دولت و مجلس را منحل کرد تا هر روز آسیبی به کشور نزنند.
آقای مصباحی مقدم من باید تورم رو کنترل کنم ؟
دیدن حسین شریعتمداری و ظریف در یک قاب !!!
ظریف اون طوری که پاهاش دراز کرده دو دقیقه دیگه رو همون زمین لم داده و خوابیده !!!!
ظریف و شریعتمدار در کنار هم؟خخخخخخخخ
حلقه یاران محمود در سیمای پایداری!!
رفتم جنس از مغازه گرفتم روی آن نوشته 23 هزار تومان.....بعد رفتم پولش را بدم فروشنده گفت: میشه 28 هزار تومان!!!! گفتم این که ی چیز دیگه نوشته .. گفت: این قیمت تولیده...گفتم قیمت تولید به چه کار ما می آد. قیمت مصرف کننده چقدر میشه..
خلاصه که مملکت گل و بلبلی داریم. نمیدونم هدف از این کار چیه..فقط می دونم هیچ تاثیری روی ارزانی نداره!!!!
واقعا جای تاسف داره
در بحث تورم و گرانی وزرا نه اینکه تکونی نمی خورن بلکه مثل ماست هم نگاه می کنند اینا ماله این حرفها نیستند که بخوان برنامه ای برای جلوگیری از تورم داشته باشند چون اصلا نمی دونن برنامه ریزی یعنی چی
رئیس جمهور محترم که یه مشت گیج دوربره خودش جمع کرده
مجلس هم بدون اجازه اب نمیخوره هی میگه استیضاح می کنم هیچ کاری نمی کنه الکیه حرفاشون
عده ای با شعار منافع ملی اما در حقیقت بخاطر طیف و جناح خودشان اجازه ندادند برجام به سرانجام برسد و ما منافع ملی کشور را از دست دادیم.
چیزیکه مهم نیست منافع ملی و منافع مردم بیچاره و منافع ایران و اسلام است.
اخه اقای مصباحی مقدم عزیز دل برادر تا زمانی که شما شرح لمعه خوانده کارشناس اقتصادی این مملکت باشی چه توقعی می‌توان داشت
مصباحی مقدم و رییسی : روند تورم به این زودی‌ها متوقف نمی‌شود :اما دیگر افزایشی نیست و جلوی رشدش گرفته شده است.) خخخ کاملا از تعیین نرخ ها و قیمتها که تا 50 درصد در عرض یک ماه اخیر و تا صد درصد در طول مدت دولت جدید انهم غذا و دارو بالا رفته مردم را چی فرض کردین ؟!!! اصلا چه عمل مهمی با ذکر جزئیات انجام دادید که توقع دارید روند تورم کم بشه ؟!!
سلیمی مجلس : وزرا تا کی می‌خواهند افزایش قیمت‌ها را تماشا کنند؟ نماینده مجلس: با ادامه روند فعلی تا چند ماه آینده، نیمی از کابینه دولت استیضاح می‌شوند) این حرفها را بگذارید کنار حرفهای ریسی و مصباحی مقدم که ادعای مهار تورم را دارند !!!! وقتی دولت به وظایف خود حتی در سطح توقعات دوستان شفیق خود در مجلس عمل نکرده چطور می توان ادعای مهار تورم را داشت !!!
آقای مصباحی مقدم، مگر نمی بینید که رییس جمهور محبوب ما چقدر زحمت میکشد و چه ارزانی گسترده ای را برای ملت ایران به ارمغان آورده است؟
اجناس آنقدر ارزان شده که امروز سوپرمارکت محله ما، برخی از اجناس را بصورت مجانی و صلواتی به مشترین اعطا میکرد.
فدایی داری رییسی جان
جناب مصباحی مقدم به اصطلاح اقتصاد دان قبل از انتخابات حرف دیگری میزدی و دولت قبل را مقصر می دانستی حالا که دولت همفکر شما سر کارآمد می گویی تورم به این زودیها حل نمی شود
دسته و جناح آقای ساداتیان 8 سال دولت دستشان بود
هنوز جایش درد می کند
این ها از منافع ملی فقط این را می فهمند که خودشان سر کار باشند
بقیه اش صرفا حرف است
ازاول هم قرارنبودتورم متوقف بشه!كشوربه صورت سرمايه داري أداره ميشه.!
به این زودیها تورم متوقف نمی شود ، جناب دولت قادر نیست مقابله با مافیای گوشت، دارو ، برنج و .... و ابربدهکاران بانکی که سپرده مردم گروگان گرفته آن بشود
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر