بازدید 3034
۳

روسیه: به غیرنظامیان حمله نمی‌کنیم

نماینده روسیه در نشست شورای امنیت سازمان ملل، اوکراین را به آغاز کارزار تبلیغاتی ضد روسیه و مطرح کردن ادعاهایی چون حملات علیه غیرنظامیان متهم و تاکید کرد روسیه به غیرنظامیان حمله نمی کند.
کد خبر: ۱۱۱۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۷ 12 April 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، دیمیتری پولیانسکی معاون سفیر روسیه در سازمان ملل در نشست روز دوشنبه به وقت محلی شورای امنیت سازمان ملل گفت که غرب قصد دارد عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین را بی اعتبار کند و اطلاعات نادرست منتشر شده توسط مقامات اوکراینی را نادیده می گیرد.

وی گفت: جنگ اطلاعاتی که علیه روسیه راه اندازی شده به اندازه عملیات نظامی در میدان جنگ شدید است.

این مقام دولت پوتین گفت که مقامات اوکراینی وقایع بوچا و کراماتورسک را صحنه سازی کرده اند تا روسیه را با وجود "شواهد غیرقابل انکار" مبنی بر اینکه روسیه مسئول آن جنایات نبوده است، مقصر جلوه دهند.

پولیانسکی افزود که اوکراین هیچ ارزشی برای حقوق بشر قائل نیست و "افراط گرایی کورکورانه نازی های اوکراینی" را با تروریستی های داعشی مقایسه کرد.

وی ادامه داد روسیه به غیرنظامیان حمله و علیه آنها اعلام جنگ نمی کند.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه روز ۲۱ فوریه ۲۰۲۲ (دوم اسفند ۱۴۰۰) با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو، استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوگانسک را در منطقه دونباس به رسمیت شناخت.

پوتین سه روز پس از آن، پنجشنبه ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۰) نیز عملیاتی نظامی که آن را "عملیات ویژه" خواند، علیه اوکراین آغاز کرد و به این ترتیب روابط پرتنش مسکو - کی‌یف به رویارویی نظامی تغییر وضعیت داد. جنگ در اوکراین و واکنش‌ها به اقدام روسیه همچنان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
روسیه درست میگویدبه غیرنظامیان حمله نمیکندبلکه علت مرگ غیر نظامیان حمله نیست بلکه عملیات ویژه است
روسیه از پشت خنجر میزند
حتما اوکراین مجبورشون کرده محل زندگی‌شونو ترک نکنن و اونام تحت تاثیر پروپاگاندای ناسیونالیست‌ها به خمپاره‌های روسیه می‌خورن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست