بازدید 51830
دو هزار و نهصد و هفتاد و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

کیهان: مگر نمی‌بینید رئیسی چقدر کار کرده؟ /نماینده مجلس: وزیر کشاورزی نقش تماشاچی بازار را به خوبی ایفا می‌کند/عضو شورای شهر: پارک‌ها را زنانه مردانه نکردیم و فقط در ۳۵۲ پارک حصارکشی کردیم

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند هاشمی‌طبا: خطراتی بزرگ‌تر از تورم و گرانی، آینده ایران را تهدید می‌کند/رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: ضارب حرم رضوی تحت تأثیر عقاید و جریانات تکفیری قرار داشته / پلیس: واردات خودرو در سال ۸۴ تا ۸۶ منجر به کاهش کشته‌های تصادفات شد ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۱۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶ 10 April 2022
بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.
 
هاشمی‌طبا: خطراتی بزرگ تر از تورم و گرانی، آینده ایران را تهدید می کند
مصطفی هاشمی‌طبا، با اشاره به اینکه «به نظر می‌آید سیاست مشخصی برای آینده کشور نداریم» گفت: «درست است که مردم درگیر مشکلاتی مثل گرانی و تورم هستند و این یک خطر و مشکل جدی است؛ اما به نظر می‌رسد، خطراتی که در آینده ما را تهدید می‌کند، به مراتب بزرگ‌تر است». این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: « ما در حوزه‌های برون مرزی و درون مرزی مشکلات عدیده داریم و دولت سکوت کرده است و برنامه‌ای ندارد.»
 
هاشمی‌طبا در واکنش به رویه رسانه‌ای برخی حامیان دولت گفت: «یکی از روزنامه‌های حامی دولت که سعی دارد همه چیز را خوب جلوه دهد، همشهری است. اما عدد و ارقامی که منتشر می‌کنند برخلاف تمایل آنها برای نشان دادن جلوه خوب فعالیت‌های دولت، حاکی از نابسامانی است. فعالیت دولت کافی نیست و به اولویت‌بندی‌ها هم اهمیت نمی‌دهند. مثلا در سند تحولی که دولت ارائه داده، صدها مساله بدون اینکه اولویت مشخص باشد، مطرح شده است. درحالی که برای مدیریت کشور باید اولویت بندی کرده و به مردم صادقانه بگوید که چه کارهایی را می توان کرد و چه کارهایی را نمی‌توان انجام داد.»
 
کیهان: مگر نمی بینید رئیسی چقدر کار کرده؟
کیهان با حمله به منتقدان دولت سیزدهم نوشت: جریان اصلاح‌طلب به‌ عنوان بانیان کارنامه دولت روحانی و عاملان مشکلات فعلی، با پاک کردن صورت‌مساله، بجای عذرخواهی از مردم، با بی‌اخلاقی ژست طلبکار به خود گرفته است. این جریان با توهین به شعور مردم کارنامه سیاه و فاجعه‌بار ۸ سال دولت روحانی که دستاورد‌هایی همچون رکوردشکنی در رشد منفی اقتصادی، رکوردشکنی در گرانی مسکن، خودرو و قیمت ارز، رکوردشکنی در کمترین رفاه دلاری کشور، رکوردشکنی در افزایش شاخص فلاکت و.. را برای دولت سیزدهم به ارث گذاشته را با کارنامه ۸ ماهه دولت رئیسی مقایسه می‌کنند. این در حالی است که رئیسی از ابتدای آغاز به کار بدون لحظه‌ای درنگ و تأمل آستین همت را بالا زده و وارد میدان شد و با تلاش مجدانه، مجاهدانه و شبانه‌روزی، یک‌به‌یک در پی باز کردن گره‌های کور مدیریتی فاجعه‌بار گذشته و سامان دادن به اوضاع آشفته کشور برآمده و در چند بخش از جمله کنترل موفق کشتار کرونا با واردات انبوه واکسن، افزایش چند برابری فروش نفت بدون برجام و FATF و افزایش تجارت خارجی کشور به رقم ۹۰ میلیارد دلار پس از ۸ سال، تأمین چند میلیارد دلار ارز ترجیحی برای خرید دارو و کالا‌های اساسی مایحتاج مردم، دیپلماسی فعال اقتصادی، مدیریت میدانی و کارآمد، اصلاح نظام توزیع اقلام ضروری و کوتاه کردن دست دلالان و واسطه‌ها در تأمین مایحتاج مردم، حضور فعال در اجلاس اقتصادی اکو و امضای قرارداد مهم سوآپ گازی و همچنین عضویت دائم در پیمان شانگ‌های و... به دستاورد‌های ملموس و قابل‌ملاحظه‌ای هم رسیده است.
 
نتیجه گیری محمود صادقی از «اعتراف» علم‌الهدی
محمود صادقی فعال سیاسی نوشت: آن خطیب جمعه که با وجود در اختیار داشتن انواع رسانه، از تبدیل شدن گوشی هوشمند به رسانه آزاد اظهار نگرانی می کند در واقع به ناتوانی خود از انتقال پیام اعتراف می کند.
 
واکنش آذری جهرمی به اظهارات اخیر علم‌الهدی درباره فضای مجازی
محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم در واکنش به اظهارت اخیر احمد علم الهدی امام جمعه مشهد درمورد فضای مجازی در کانال تلگرامی اش نوشت: لطفا وقت بگذارید و فرمایشات خطیب بزرگوار و محترم جمعه‌ی این هفته مشهد در باب فضای مجازی و طرح صیانت را ببینید. برای استحضار عرض می‌کنم، آنانی که امروز در شبکه‌های اجتماعی خارجی فعالند، همان مردمی خواهند بود که احتمالا در شبکه‌های داخلی هم فعال خواهند بود. انتقال پیام در شبکه‌های اجتماعی بر اساس ارتباطات هرمی (مانند صداوسیما) نیست که با اراده‌ای کنترل شود. اگر نزد جنابعالی ادعا کرده‌اند با ملی سازی بسترها قادر به توقف اطلاع‌رسانی‌های به اصطلاح مخرب هستند، لااقل شبکه‌ها‌ی اجتماعی را نمی‌شناسند. در مقطعی مهمترین بستر توزیع فیلمهای زیرنویس شده زیرزمینی و همچنین فیلترشکن، یکی از پیام‌رسان های داخلی بود.
 
سیاست تعرفه رایگان این پیام رسان، هم عامل اصلی مشوق این پدیده بود. کافی است پیام مخرب از نقطه‌ای در شبکه‌ از طریق گروه ها یا ارتباط فرد به فرد، وارد شود. توقف انتشار تقریبا غیرممکن است. نمی‌شود بالای سر هر کاربر یک پاسبان گماشت.این را قبلا در جلسات و نیز مکاتبات رسمی زمان مسئولیت نوشتم، الان هم به صورت علنی عرض می‌کنم؛ اگر دیدگاه برخی عزیزان نسبت به رسانه‌ی نوین اصلاح و بروز نشود، شبکه‌ی ملی موجود در تصور آنها هم پس از استقرار، عاملی ضدامنیت ملی خواهد بود و تا همیشه کاربران یعنی مردم عادی و به خصوص جوانان را در مقابل تریبون‌های رسمی قرار خواهد داد که این قطعا به صلاح کشور نیست. به نظر می‌رسد، افراد موثر و تریبون‌داری که خود کاربر فعال شبکه‌های اجتماعی نیستند -و عموما با اطلاعات تک بعدی بولتنی و با برداشت‌های ناکاملی که عمدتا از سمت دیگران القا شده است، در خصوص این فضا موضع‌گیری می‌کنند- در نهایت و بر خلاف میل خود، دست اندرکار تبدیل کردن تمام کاربران فضای مجازی به «غیر خودی و تهدید بالقوه» می‌شوند.
 
نماینده مجلس: افزایش یکباره قیمت اینترنت کاربران را شوکه کرده است
نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش یکباره قیمت اینترنت تذکر داد و گفت: این موضوع بسیاری از کاربران را شوکه کرده است، آیا در پشت پرده جهش یکباره تعرفه بسته های اینترنتی و کندی آن طرح صیانت یا محدودسازی خیمه زده است؟ امانقلیچ شادمهر در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، ضمن محکومیت خشونت ترسناک رخ داده در شهر مقدس و گنبد که منجر به از دست رفتن دو طلبه و دو روحانی جوان شد، بیان کرد: ضمن تسلیت ویژه به خانواده های این عزیزان، از مسئولین قضایی می خواهم این حادثه را بررسی، ریشه یابی و اطلاع رسانی کرده و با عاملین برخورد جدی کنند، چون تکرار این گونه رفتارهای خشونت آمیز و توسل به قهر چنگیزی امنیت جامعه را به مخاطره می کشاند.شادمهر در خصوص افزایش یکباره قیمت اینترنت نیز تذکر داد و گفت: این موضوع بسیاری از کاربران را شوکه کرده است، آیا در پشت پرده جهش یکباره تعرفه بسته های اینترنتی و کندی آن طرح صیانت یا محدودسازی خیمه زده است؟ قیمت گذاری دستوری و دخالت بی حد و حصر دولت در اقتصاد شرکت های مخابراتی و ارتباطی باعث شده آنها هم دچار سرنوشت مشابه خودروسازان شوند.
 
نماینده مجلس: وزیر کشاورزی نقش تماشاچی بازار را به خوبی ایفا می کند
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش که راز انفجار قیمت ها چیست، گفت: مردم شب عید سختی را سپری کردند و اکنون نیز در ماه مبارک رمضان با گرانی غیرقابل تحمل مواد غذایی به شدت تحت فشار هستند.حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه)مجلس در تذکری شفاهی گفت: راه اندازی پروژه بن- بروجن تصمیمی غیرعقلانی، غیرشرعی و غیرقانونی است، براساس کدام عقلی آب را از حوزه فقیر زاینده رود به حوزه غنی کارون منتقل می کنید؟ این تصمیمات مدیران باید در گینس ثبت شود.موسوی لارگانی در پایان گفت: وزیر جهاد کشاورزی به همراه سازمان حمایت وزارت صمت نیز نقش تماشاچی بازار را به خوبی ایفا می کنند، مقادیر تولید گوشت، تخم مرغ و شیر نسبت به سال گذشته رشد کرده و اتفاق جدیدی هم در رشد جمعیت صورت نگرفته است، همچنین مصرف نیز به دلیل گرانی ها کاهش یافته، اقتصاددانان دولت به این سوال پاسخ دهند که راز انفجار قیمت ها چیست؟
 
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: ضارب حرم رضوی تحت تأثیر عقاید و جریانات تکفیری قرار داشته
غلامعلی صادقی، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از انجام اقدامات همه جانبه با هدف بررسی ابعاد مختلف حادثه تلخ و ناگوار حرم مطهر رضوی؛ رسیدگی سریع و دقیق قضایی به پرونده و برخورد با هرگونه قصور احتمالی در این جریان خبر داد.  رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اعلام تسلیت و تهنیت به مناسبت شهادت دو تن از روحانیون جهادی و آرزوی سلامتی برای روحانی دیگر با تشریح روند رسیدگی به این حادثه گفت: اقدامات قضایی بلافاصله بعد از رویداد این حادثه ناگوار و با صدور دستورات لازم و حضور بازپرس ویژه در صحنه آغاز شد و با تشکیل جلسات متعدد کارشناسی ادامه یافت. وی با اشاره به اهمیت موضوع گفت: بدون فوت وقت بعد از رویداد حادثه، شورای تأمین استان تشکیل و کارگروه ویژه ای مسئول بررسی ابعاد مختلف ماجرا شده و تحقیقات کامل قضایی و امنیتی صورت پذیرفت و تمام ادله و شواهد موجود مورد بررسی دقیق قرار گرفتند.
 
پلیس: واردات خودرو در سال ۸۴ تا ۸۶ منجر به کاهش کشته‌های تصادفات شد
رئیس پلیس راهور گفت: در سال ۸۴ تا ۸۶ یکی از شاخصه‌های بسیار مهم که ۲۷ هزار کشته سوانح رانندگی را به ۱۶ هزار در هر سال رساند، بحث واردات خودرو استاندارد و ایمن در کشور بود، ما نیازمند استفاده از خودروی ایمن و کیفی و نه لوکس و فاخر هستیم.سردار سید کمال هادیانفر، صبح امروز در نشست خبری با بیان اینکه بنا داریم همکاران ما در اعمال قانون کمترین تنش را داشته باشند و بیشتر از سیستم‌ها و سامانه‌ها استفاده کنیم، اظهار کرد: به همکاران گفتیم تا جای ممکن به مردم کمک کنند.
این مقام انتظامی درباره واردات خودرو نیز گفت: ما تأکید داریم که کشور به سمت خود کفایی برود و حتماً محصول کیفی و ایمن داشته باشیم. هادیانفر گفت: در سال ۸۴ تا ۸۶ یکی از شاخصه‌های بسیار مهم که ۲۷ هزار کشته سوانح رانندگی را به ۱۶ هزار در هر سال رساند، بحث واردات خودرو استاندارد و ایمن در کشور بود، ما نیازمند استفاده از خودروی ایمن و کیفی و نه لوکس و فاخر هستیم تا در تصادف کمتر شاهد فوتی باشیم لذا واردات منجر به ایجاد بازار رقابت برای خودروساز‌ها داخلی و بهتر شدن آن‌ها می‌شود، اما در صورت عدم رقابت، مردم مجبور به خرید محصولی هستند که امروز همه به آن بی‌کیفیت می‌گویند.
 
عضو شورای شهر: پارک‌ها را زنانه مردانه نکردیم و فقط در ۳۵۲ پارک حصارکشی کردیم
سید محمد آقامیری عضو شورای شهر تهران در تذکری با اشاره به مصاحبه اخیرش درخصوص اختصاص فضایی از پارک ها برای مادران و کودکان گفت: تذکر بنده درباره مصاحبه ای است که در حد سه چهار دقیقه و تلفنی و در رابطه با رد یک شایعه انجام دادم و به نوعی آن را به بوستان مادر و کودک تسری دادم. او ادامه داد: شایعه ای در رابطه با زنانه و مردانه کردن پارک ها مطرح شد که بنده آن را به شدت رد کردم و گفتم این مورد فقط به صورت بوستان مادر و کودک است. بوستان مادر و کودک یک طرح بسیار جذابی است که در همین مدت کوتاه مورد استقبال خانواده ها قرار گرفته و قرار شد، در طول امسال ۳۵۲ بوستان به نام بوستان مادر و کودک در قسمتی از پارک های شهر تهران مجهز شود و برای آنها قابل استفاده شود.
 
آقامیری گفت: فضای مناسبی که مادرها با حجاب راحت تری بتوانند با کودکان خود بازی کنند و این یک طرح بسیار جالبی است که شهرداری تهران برنامه ریزی و اجرا می کند و در جاهای مختلفی تبلیغ کردیم که مورد استقبال هم قرار گرفت. عضو شورای شهر تهران توضیح داد: من آن شایعه را رد کرد و گفتم این طرح برای بوستان مادر و کودک در ۳۵۲ پارک است که قسمتی از پارک را حصارکشی می کنند و لوازم مناسب بازی بچه ها را در آن قسمت قرار می دهند، سرویس بهداشتی اختصاصی و نگهبان دارد و اجازه نمی دهد جز مادر و کودک کسی وارد این فضا شود. اتاق مخصوص تعویض لباس کودک دارد و فضایی با آرامش کامل فراهم است. آقامیری گفت: بعضاً سوال شده که پدر و مادر با هم می خواهد با بچه ها بازی کنند و گفتم که تعداد این بوستان ها ۳۵۲ عدد است، در حالی که تهران بیش از دو هزار و ۲۰۰ پارک دارد و قرار است در گوشه ای از ۳۵۲ پارک حصارکشی شود و مختص بوستان مادر و کودک باشد.
 
تقی پور: دشمن کلمه «صیانت» را برای طرح مجلس انتخاب کرد
تقی پور انوری، رئیس کمیسیون مشترک تصریح کرد: تدوین دومین طرح از مرداد ۱۳۹۹ تا دیماه ۱۳۹۹ و در مجلس فعلی انجام شد و به اسم طرح صیانت شناخته می‌شود. (جالب است بدانید هیچ وقت کلمه صیانت در عنوان هیچ یک از نسخه‌ها وجود نداشته و ندارد و دشمن عمداً این کلمه را برای این طرحِ پیشرفته انتخاب و تبلیغ کرده است تا بعداً «یعنی این روزها» از آن سوء استفاده کند). رویکرد این طرح ایجاد خوداتکایی در خدمات پایه فضای مجازی بود تا از طریق آن امکان حفاظت از داده کاربران ایرانی فراهم شود. از این جهت راهبرد غالب این طرح گزاره‌ای بین راهبرد چین و اتحادیه اروپاست. یعنی در ایجاد نمونه‌های رقابتی به راهبرد چین نزدیک است و در الزام به ذخیره‌سازی و پردازش داده کاربران ایرانی در داخل کشور به راهبرد اتحادیه اروپا نزدیک بود. نسخه نهایی این طرح همان نسخه ۲۶ تیرماه است که با عنوان «طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی» تقدیم مجلس شد و بررسی آن براساس اصل ۸۵ قانون اساسی رای آورد. عقبه کارشناسی این طرح تیم کارشناسی مرکز پژوهش‌ها، مرکز ملی فضای مجازی و برخی از دستگاه‌های مسئول در فضای مجازی بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۲
در انتظار بررسی: ۳۸
انتشار یافته: ۱۷۵
کیهان: مگر نمی بینید رئیسی چقدر کار کرده؟
اًره زیادکارکرده ولی نتیجه عکس داده
پاسخ ها
رضا مدیاتک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
اگر نهار و شام خوردن کار کردن باشه ما هم کار کردیم
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
ما در درستی و راستی آیت الله رییسی شکی نداریم ولی وجود و آقایانی چون کیهان و دوستانشان در اطراف جناب رییس جمهور چنان زحمت کشیدند تا برنج قیمتش دو برابر شود و قیمت دارو و مایحتاج مردم چند
برابر شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
کیهان عزیزم
منم 20 ساله که دو شیفت کار میکنم
ولی هیچی ندارم
اره حاج حسین.رییس جمهور خیلی کار میکنه.از مرغ و گوشت و برنج و نون و ماشین و کلا قیمت ارزاق عمومی بگیر و برو بالا.خونه و اجاره خونه رو دیگه ولش کن.شما سرت سلامت باشه
لطفا نشون بدید رئیسی چکار کرده؟!گرانی بیداد میکنه،اقتصاد در استانه فرو پاشیست،بیکاری به اوج رسیده و کارخانجات ورشکسته شدند و..... زور گویی و خودکامگی به حدااکثر رسبده!
برادر حسین کلا تعطیله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
رفیق
مسئولین دلسوز در هر کشوری باید مدافع اخبار فضای مجازی در جهت جلوگیری از فساد و اختلاس و رانت باشند مگر اینکه شخصا در مرکز ان خلاف ها باشند و طبیعی است که مخالف سرسخت فضای مجازی میشوند چون همه خلاف هایشان روی دایره ریخته میشه!!!
کیهان فقط به درد شیشه ها میخوره در آخر سال
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
دیگه به درد شیشه پاک کردن هم نمی خوره چون نسخه کاغذی دیگه نیست همه دیجیتال شده
کیهان عزیز آقای رییسی خیلی کار کرده ولی نه جلوی تورم و نه جلوی گرانی رو گرفته چطور خودروی سمند یک باره ۵۰ میلیون گران میشود خوبه تعصب نداشته باشیم و اشتباه خودمون رو قبول کنیم
روزنامه کیهان زمانی ادعاهای دهن پرکن رابه خوردمردم بدهدکه گشایشی در زندگی ومعیشت مردم بوجودآمده باشد.آفتابه لگن هفت دست شام ونهار هیچی .
رئیسی هم مثل روحانی خیلی کار کرده فقط نمیدونم چرا هر روز اوضاع مردم داره بدتر و وحشتناکتر میشه
پس کلمه صیانت رو هم دشمنان باب کردند؟و شما هم دیدین کلمه با مسمایی است و ادامه اش دادید.عجججب!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
انفاقا تا دلت بخواد خرابکاری کرده
رئیسی هیچ کاری نکرده تا الان
رئیس جمهور فقط نباید به فکر ناهار مردم باشه .
شام هست
صبحونه هست
پول دارو هست
هزینه اجاره خونه هست و .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
این دیگه گنجایشش در حد ناهاره کاری هم نمیشه کرد
اصلاح طلبان نيروبى نيستند كه كيهان انتقاد ميكند
مخالفات ساكت جاى ديگرى هستند
۷ ماه عملکرد دولت = تقریبا هیچ
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
اختیار داری چرا می گی هیچ ؟
پس این همه تورم و گرونی و فقر و فساد رو نمی بینی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
داره زیر بنایی کار میکنه نتیجش 1000 سال دیگه معلوم میشه
بله همه اجناس ارزان شدن بیکاری برطرف شد مراودات خارجی از سر گرفته شد همه دارن خانه دار میشن جوانها دارند ازدواج میکنند آمریکا نابود شد. اسراییل محو شد انگلیس دلیل شد مردم ایران خوشبخت شدن یکی ریس جمهور داره خیلی زحمت میکشم البته شما زحماتتون از ریس جمهور بیشتره
۶۰ متر رفته عقب همین .
این میشه خیلی کار ؟
داغونترین دولت تا به حال همین دولت بیسواد آقای رییسیه
اگر مسلمانی اینی است که حسین شریعتمداری ادعای انرا دارد لطفا ما را از این مسلمانی معاف کنید.
ببینید اقای کیهان .شرایط برای من -منظور من فقط خودم هست-تغییر نکرده .گرانی -تورم .بیکاری و یه چزهای دیگه که اگه بگم نظرم تایید نخواهد شد .
هنوز هم که هنوزه کار درست حسابی ندارم .برای خرید یک حلقه نامزدی گیرم .هنوزم وقتی به عنوان بخش خصوصی به اداره ای مراجعه میکنم بند پ برای واگذاری کار پیمکاری بخور و نمیر حرف اول میزنه .
هنوزم لباس های کهنه سه سال پیس می پوشم .
ازچی حرف میزنی عزیز .اره اوضاع برای شما و هم حزبی هاتان عالی شده انگار ولی من نوعی نه .
درد بیکاری تا پوست و استخوانم سوزنده .دلیل هم داره .چرا چون اهل رشوه و بگیر و ببندنیستم .جز یک زبان تلخ که ساده انگارانه فقط چیزی که به نظرم راست و برحق هست میگم .
من درک میکنم که وضعیت در یک سال بهبود پیدا نمیکنه ولی شما هم کوتاه بیایید .برای مردم چیزی تغییر نکرده عزیز.
و خواهش من .لطفا وضع را ازاین بدتر نکنید با همین دنده برید جلو . من راضیم !!!!!!!!!!!!!
کیهان ما نمیبینیم تو که میبینی بگو چی کار کرده تا حالا ؟
چرا خیلی کار کرده .
هممون ناهار خوردیم .
این خودش کلی کاره :-)
ننگ بر کیهان !!! ن
والا تا حالا تنها کاری که دولت کرده، گفتن عبارت "کار دولت قبلیه" در پاسخ به هر انتقادی بوده. الآنم ظاهرا دنبال مقصر جدید می‌گردن و ممکنه به مهاجران افغان گیر بدن.
ایشون از هر گونه آزادی برای هر کسی جز خودش می‌ترسه.
چرا داریم میبینیم 60 متر رفته عقب از لب دریا
یکی این حسین شریعتی از خواب بیدار کنه. مردم نه تنها از اصلاح طلب بریدن بلکه هیچ امیدی هم به اصولگراها ندارند. مردم همه مسئولین ۴۴ سال گذشنه را تحت نام واحد مسول میدانند. این هم نتیجه حذف مردم از همه صحنه ها و قیم مابانه برخورد کردن با اونها بوده.
پاسخ ها
۱۲۳
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
مگه کیهان روزنامهههههه حسین آقا خودش زده به خواب
چرا داریم میبینیم کار که زیاد میکنه .
منتهی اینکه چی کار داره میکنه هنوز مشخص نشده
دستاوردهای رییس‌جمهور فعلاً نامرئی هستند چند سال صبر کنید یکی یکی سر و کله شان پیدا میشه
حسین اقا! همین که شما و دوستان کار کردن رییسی را می بینید کافی است. ملت چکاره اند که دیدن یا ندیدنشان مهم باشد.
مگه چند تا پارک داریم اصلا
آخدخوب میشه فیلم این پارک ها در بیاد
۸۴ میلیون نفر نمیبینن فقط کیهان میبینه !!!!!!
فقط یک نمونه خدمت حاج حسن عرض کنم که بیمه دانشجویان و زنان خانه دار تا اسفند 1400 حدود 312 هزار تومن بوده و امروز متوجه شده که بالای 550 هزار تومن شده.محاسبه درصدش رو به خودش میسپرم.اره اقاجون رییس جمهور عجیب داره خدمت میکنه!!!!
فقط علم الهدی و کیهان میبینن !!!
مملکت نفرین شده و مردم بیچاره !!!!!
درود
جناب کیهان....ما وقتی می رویم مغازه برای خرید متوجه کارهای زیاد جناب رییس جمهور نمی شویم...همه چیز نسبت به روز قبل گرانتر شده.‌
دو روز پیش بستنی معمولی خریدم برای خانه 35 امروز خریدیم 40.....چقدر زحمت می کشند....
خب راست می گه دیگه یعنی رییسی کار نکرده؟
فقط قیمت ها رو روزی که رییس دولت شد مقایسه کنید با الان اینا کار نیست؟
پارک ها تفکیک جنسیتی نشده بود الان داره می شه؟ این کار نیست؟
اینترنت محدود نشده بود الان محدود شده و روز به روز پهنای باند رو کمتر می کنند این کار نیست؟
نقدینگی بیشتر شده این کار نیست؟
تورم بالاتر رفته این کار نیست؟
تحریم ها از بین نرفت این کار نیست؟
مذاکرات اتمی را برای تامین منافع روسیه قفل کرده این کار نیست؟
پدر زنش خودمختار شده این کار نیست؟
فامیل سالاری و ناشایسته سالاری بیشتر شده این کار نیست؟
رئیس جمهور سوار مترو کرج بلیط تهیه کرد یا مجانی سوار شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
سوال من اینه که تو کدوم ایستگاه سوار شد؟؟
ازدحام ارم سبز رو دید؟
یا نه با یه قطار مخصوص خودش
اصلا به ما چه
ایشالله که راست میگن
مملکت را باد بد از همه طرف شما هنوز اندر خم محتویات شلوار گرفتارید
کیهان راست میگه
اگه تلاش نمیشد الان گوجه فرنگی و سیب زمینی کیلویی ۷ ت و گوشت هم کیلویی ۷۰ تومن شده بود.
مسئولان دارن زحمت میکشن تا قیمت اقلام راحت تره بره بالا
کیهان عزیز مشک باید خود ببوید نه انکه عطار بگوید.
تمام نگرانی امثال علم الهدی نگرانی از دسترسی مردم به جریان آزاد اطلاعات است.
تقی پور فکر میکنه مخالفت مردم با طرح صیانت بخاطر اسمشه!!! بهمین خاطر هم در کمیسیون اسمشو عوض کرده!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
صیانت از حقوق کاربران
مثه اینه من بخوام از پول شما صیانت کنم بعد دست کنم تو جیبت پولت رو بردارم تا پول شما دزدیده نشه
تقی پور فکر میکنه مخالفت مردم با طرح صیانت بخاطر اسمشه!!! بهمین خاطر هم در کمیسیون اسمشو عوض کرده!!!!!
تقی پور و همفکرانش بالاخره به این نتیجه رسیدند که حساسیت مردم نسبت به این طرح، بخاطر اسمشه!!! خسته نباشی دلاور!!!
چرا نتایج کارهایش را داریم هرروز توی افزایش های بی وقفه وساعتی قیمت خودرو وملک ولوازم خانگی و موادغذایی میبینیم !!!
فقط وزیر کشاورزی نیست که نقش تماشاچی بازار را به خوبی ایفا می کند، کل دولت و رئیس جمهور هم تماشاچی هستن.
فقط وزیر کشاورزی نیست که نقش تماشاچی بازار را به خوبی ایفا می کند، کل دولت و رئیس جمهور هم تماشاچی هستن.
بین ۵ تا ۳ ملیون افغانی وارد کشور شده که ماشالله دو تا سه برابر ما هم غذا می‌خورند یعنی ده ملیون جیره خور بیشتر شده مسلما مواد غذایی گران میشود
مگر همینها دولت روحانی رو به سوئ مدیریت در کنترل بازار متهم نمی کردن؟ حالا شما چرا کاری از دستتون بر نمیاد؟
کیهان: مگر نمی بینید رئیسی چقدر کار کرده؟ چرا خدائیش خیلی کار کرده همچین قیمتی برای گوشت و برنج و خرما و مرغ و تخم مرغ و گوجه فرنگی و .... هیچوقت ندیده بودیم!!!
چرا کیهان فکر میکنه هرکی از دولت انتقاد کنه حتما طرفدار روحانیه که همیشه یک گریزی به اون زمان میزنه؟!!!! کلا نمی تونه کارشناسانه و بیطرفانه فکر کنه!!!
جناب آقای رییسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
به عرض برسانیم که ما به شما رای دادیم که جلوی بی عدالتی رابگیریداما در پرداخت حقوق برای بازنشستگان توسط وزیران شما ورییس سازمان برنامه وبودجه بی عدالتی انجام شده است چون ما میگوییم شما اطلاع ندارید خدمت شما بیان می شود.تا جهت رفع مشکل همکاری نمایید
1- احکام صادر شده 1400 را پرداخت ننمودند
2--افزایس حقوق را درسال 1401 ده درصد مطرح نمودند ودلیل دارند که باعث تورم می شود. کارشناسان شما اطلاع از بازار ندارند در ابتدای شروع خدمت در سال 1400 قیمت برنچ 30 هزار تومان بود واکنون 90 هزارتومان است. یعنی 300 درصد برخی اقلام گران شدند ومسئولان شما برنامه برای مهار آن نداشتند. واین افزایش حقوق 10 درصد برای حقوق بکیران نه تنها مظلومیت رابدنبال دارد بلکه با داشتن فرزندان بیکار زیر تیغ قرار می گیرند یعنی؛ حقوق بگیر بالا مثلا 100 میلیون تومانی غیر از سایر مزایا که دارد حقوقش در سال 1401 10 میلیون تومان اضافه می شود و برای حقوق بگیر 5 میلیونی 500 هزار تومان اضافه می شود واختلاف نه میلیون پانصد هزار تومان است. وکارشناسان شما به این شرح عمل نمودند
2- قرار بود حقوق بگیران نجومی بگیر فاصله حقوق شان باکم بگیران کاهش یابد ولی کارشناسان شما به گونهای عمل می نمایند که فاصله حقوقی دارد زیاد تر می شود
3-می گویند تاهل مهم است حق تاهل 400 هزارتومان است
4- می گویند فرزند آوری مهم است حق اولاد 150 هزار تومان است
5-در بیمه هزینه تامین عینک 3 سال 200 هزارتومان است
6- در بیمه هزینه دندانپزشکی آزاد است وهزینه پرداخت نمی کنند
7-هزینه داروه همش آزاد است 1 میلیون تومان 2 میلیون تومان آزاد آزاد گران تر شده
خواهشمند است بررسی نمایید چون روی عملکرد عالی تان تاثیر گذار است
که کارشناسان با خدمت گزار واقعی را از غیر واقعی بشناسید واقدام مناسب وبه موقع را انجام دهند
تشکر
ایران هشت ماه قبل جهنم،امروزبهشت!!! دلیل آن؟ حضور همفکران حسنی برمدارشریعت،بر مسند امور،خدایا تو را به خاطر این نوابغ شاکرم.
یعنی سخنرانی ها یکی از یکی بدرد نخور تر
واقعا شریعتمداری از جامعه ایران بی خبر است یا خود را به خواب زده است
البته من هم اگر پول می گرفتم شاید بدتر از اینها را می نوشتم این چاه اگر برای ملت آب ندارد برای شریعتمداری که نان دارد آنهم چه نان چربی
خیلی کارکرده الحمدالله گرانی تورم هرکه به هرقیمتی بفروشدعالی گل وبلبل
این شریعتمداری‌ واقعا‌ از خودش نمی پرسد که در کجای دولت و حاکمیت قرار داره‌ که اینقدر جانبدارانه به مخالفین خودش می تازه ؟!
بابا اخه‌ حسین شریعتمداری‌ تو سر پیازی ته پیازی‌ چکاره ای بیخود به این و اون توهین میکنی‌ ؟!
یک روزنامه دو آری داری که دم عید کاربردش‌بیشتر‌ میشه‌ و دیگر هیچ‌ !!!
ساکت باش‌ دیگه چقدر به مسئولین مملکت اهانت روا می داری؟!
کسی به حرفات توجه نداره‌ باور بکن !
برای شما کار کرده نه مردم
آقای سردبیر کیهان شما اطمینان داشته باش که هیچکس جز شما به شعور مردم توهین نمیکند.
بله جناب رییسی در ماه مبارک همه را به ناهار دعوت کرده کار بزرگی کرده
حاج حسین لطفاً ساکت.ما خدمات دولت را دیدیم.برنج ایرانی ۹۰ هزار تومان ،کیسه برنج پاکستانی ۳۸۰ هزارتومانی،برنج هندی۳۵۰ هزار تومانی گوشت گوسفند ۲۰۰ هزار تومانی گوشت مرغ ۳۰ هزار تومانی شکر ۲۰ هزار تومانی و... آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است. چقدر مقدس مالی . آقای شریعتمداری تعریف و تمجیدهای شما و همفکرانشان را در خصوص معجزه هزاره سوم شنیدیم. بعضی وقت ها اگر آدم سکوت کنه خیلی بهتره.چون عیب های انسان پنهان می ماند.
اره استین بالا نزده پاچه بالا زده یه تنه از احمدی هم‌ شماها‌طرفداری کردید دیدید عاقبت کار ‌حالا از این هم طرفداری بی جا کنید میبینم عاقبت کار
شمانهارخوردی.
اقای کیهان درست میفرمایید خیلی کارکردخ اندتادلت بخواهدگرانی وتورم وبیکاری ووووو
وقتی کی هان ؟؟!!! از رئیسی تعریف میکنه معلومه دیگه چه خبره...
گوجه کیلو ۳۵ تومان
نه نمی‌بینیم فقط تو میبینی با اون زندگی هوشمندت با محصولات اپل آمریکا
عجب رویی داره این کیهان هنوزم میگه فروش نفت کدوم نفت که هیچ‌ تاثیری نداره دروغه خب نفتی در کار نیست
آقای کیهان اینکه میفرمائیدمگرمانمیبینیم ریاست محترم جمهور
چه کارهائی کرده اند هرچندمامنکراین فرمایش شمانیستیم ولی لطفاً مشخص کنیدجزصحبت کردن های خوب و شیرین کار دیکری اگر سراغ داریدکه برای ماملموس باشد بفرمائیدماهم بخاطربیاوریم چون مثل شماحافظه خوبی نداریم و بجان عزیزتان قدیمها بزرگترها بمانصیحت میکردند که اگرکسی مطلبی گفت تاحقیقت آنرا ندیدیدولمس نکردیدباورنکنید ابن تقاضابرایآگاهی ما است که میخواهیم ببینیم ولمس کنیم
حسن روحانی به عنوان بدترین رئیس جمهور ایران حداقل 5 سال اول هیچ چیز گران نکرد و دلار و طلا و خودرو و مسکن ثابت بود حالا فکر کن این رئیسی کجای کاره که از اولی که اومد همه چیز داره هی گران میشه
اقای کیهان خیلی کار کرده دلار ۲۸ برنج هندی ۳۲۰ برنج ایرانی ۱۲۰۰ گرانی دلرو گرانی اینترنت خیلی کارکرد
احتمالا دولت رییسی برای اقای شریعتمداری خیلی کار کرده. ما که بجز گرانی روزانه و فلاکت چیزی ندیدیم.
رییسی چقدر کار کرده؟ با سفره کوچک مردم چه کرده؟
احتمالا برای کیهان خیلی کار کرده. معلومه شریعتمداری را نمک گیر کرده.
الان ملت کیج شدن یعنی ازاول انقلاب تا حالا همه دولت ها وهمه مجلس ها ضد انقلاب بودن؟!!!ومجلس ودولت فعلی فقط انقلابی هستند راستی سوابق زندان ومبارزه علیه رژیم پهلوی وسوابق حضور در جبهه وجنگ و.... این حضرات چندروزه آشکار کنند تا ملت تکلیف خودش رابدونه
واقعیت اینه که جامعه برای حرفهای امثال علم الهدی تره هم خورد نمیکنه ؟؟ جناب علم الهدی شما مشهد رو به تباهی کشاندی؟؟ با آن درآمد سرشار استان قدس مشهد بزرگترین حاشیه نشین در دنیا رو داره ؟؟
کیهان و اصولگرایان، اینقدر این دولت را الکی باد کردند که هنوز یک سال نشده ترکیده
مردم شما را می شناختند که رای ندادند با این متخصصان شش کلاس سوادتان و البته خودی های نخودی
آقای کیهان همه چیزمینویسی رییس جمهور چیکار کرده آیا جلو گرونی را گرفته!والا روی دولت روحانی را سفید کرده
چرا این مسئولین وزارت آموزش و پرورش هر روز یه وعده دروغ به معلمان میدن
رتبه بندی که قرار بود هفته معلم ۱۴۰۰ عملیاتی بشه بعد از یکسال عده امروز معاون وزیر صحبت از آخر بهار کرده ؟؟؟ این جماعت فقط هدفشون اتمام سال تحصیلی هست و بعد از آن باز یک وعده دروغ دیگه تا جلوی تجمع و اعتراض رو بگیرن ؟؟؟ جمع کنید این بساط رو ؟؟؟ اخه چرا باور نمیکنید حالا حقوق یه سرباز صفر از معلم بیشتر شده ؟؟؟. آخه این چه مجلسی هست که چنین قوانینی تصویب میکنه ؟؟
آقای رییسی
یک‌کیلو بادمجان و سیب زمینی و پیاز و گوجه و یه کرفس شد ۱۹۰ هزار تومان ؟؟؟ ولله نابود کردی مردم رو شما که همه رو بردی زیر خط فقر مطلق بجای ریشه کن کردن فقر ؟؟؟؟؟؟؟
اقای شریعتمداری درروزنامه کیهان همه عملکرد دولت رییسی را گل وبلبل می بیند وبدون درنظر گرفتن شعور ملت قصد دارد تمام نارسایی های موجود را تکذیب نموده وبه خورد ملت دهد ،اقای شریعتمداری اگر چوب لای چرخ گذاشتن شما وهمفکران یکسویه شمانبود دولت روحانی چون بیشتر زمان دوره اول ریاست جمهوری موفق ومورد وثوق ملت بود ولی ازانجا که شماها عزت واقتدار ملت را برنمی تابید مانع حرکت های مردمی دولت روحانی شدید وامروز که وضعیت ازهر نظر صدهابار بدتر شده می خواهید بعلت حاکمیت همفکران شما همه چیز را گل وبلبل جلوه دهید ولی نظر ملت درست برعکس نظرات شماست .
شوراى شهر تهران افكار طالبانى دارد اول پارك ها جدا كردن خدا ميداند حركات بعدى جه خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
دیوار کشی خیابانها
بدون شک بعد از دوسال زیان دهی بازار طلا و بورس ، این دو گزینه بهترین سرمایه گذاری خواهد بود ، با این تورمی که گریبان.یر کالا و خدمات تو این دوسال شده بدون شک شاخص حداقل باید ۲میلیون باشه ؟؟؟
از دست این مجلس انقلابی ،همش فکر مردمه نه حل کردن مشکلات مملکت
سمند یک شبه 40 میلیون گران شد . آقای رییسی وعده هایت کو؟
دولت برای جیب موسسه کیهان سنگ تمام گذاشته وگرنه یاد شیب ملایم روحانی بخیر
باید پارک مردانه هم درست بشود. ما دوست نداریم پارکمان با زن ها مشترک باشد. این تبعیض هست که پارک زنانه درست شود ولی پارک مردانه درست نشود. باید پارک هایی هم ساخته شود که ورود زنان به آن ممنوع باشد و تعداد پارک های مردانه و کیفیتشان با پارک های زنانه هم برابر باشد.
جناب شریعتمداری ممکنه بفرمایید کارهایی که رییسی انجام

داده کدام است ؟ و تنها یکی را نام ببرید

به جز افزایش مجدد گرانی و تورم و بیکاری و نگرانی و

عدم امضاء برجام و ادامه تنش با کشورهای منطقه و جهان

عدم اجرای طرح افزایش و همسان سازی حقوق بازنشستگان

تامین اجتماعی

و بالا گرفتن محدودیت های جوانان و زنان و حتی تفکیک

جنسیتی در پارکها و کند کردن فزاینده سرعت اینترنت

و بی نظمی و کمکاری و اشتباهات مکرر وزارتخانه های کار و

بهداشت و مسکن و اموزش و پرورش و صمت و امور خارجه

البته شاید استفاده بیش از حد رییسی از دو دستور تکرای و

بدون ضمانت و برنامه اجرایی ( باید بشود و نباید بشود )

را میگویید که واقعا گریه دار است .
شکل خبرگزاری ها مدیون هستید در مقابل نسل آینده ایران
اگر در مقابل مهاجرت کوتاهی کنید

همینجوری پیش بریم معادن افغانستان باید در اختیار گروه اندک باشد و مردمانش سر بار ملت ایران
اینها که از افغان ها حمایت میکنند ببرید داخل خونتون و رایگان از آنها پذیرایی کنید
ولی اموال عمومی یک ملت ارث پدری شما نیست که در مورد آن نظر بدید .در ضمن افغانستان منابع آبی ب
های و زیر زمینی دست نخورده ،معادن زیاد دارد وجدیدا نفت و گاز هم دارد
.خدا را خوش میاد این همه منابع برای سی میلیون نفر باشد ..و ایران با نود میلیون جمعیت هزاران مشکل و آب های زیر زمین که نابود شده ده میلیون مهاجر را هم راه بدهد از کشوری که آب و منابع معدنی زیاد دارد
اینقدر شیعه و سنی
خواهر برادر ،عروس و‌دوماد کاکا و‌نوه نکنید ،فقط نظر شما که مهم نیست نظر ملت هم مهمه به ما ملت چه ربطی داره جدیدا برادر خونده پیدا کردید
مسولان ایران هر روز یک برادر پیدا میکنند و توقع دارند ملت ایران برادر خونده آنها را حسابی حمایت کند .یک روز برادر خونده نیجریه آیی .یک روز برادر خونده فلسطینی
یک روز برادر خونده سوری .یک روز برادر خونده افغانستانی ..به ما ملت چه چه ما ملت باید تاوان عشق برادری شما را بدهیم چ.اهای مسولان فرزندان شما ملت ایران واجب ترند یا برادر خونه های هر روز کشف شده شما
هزینه این‌جداسازیرها و دیوار کشیدن ها چقدر شده است؟
چند درصد مردم تهران خواهان آن بوده اند؟
کلی برابرپارک‌های مخصوص بانوان هزینه کرده اند!
هنر آقایان بیش از این نیست که هزینه های گزاف برای طرح های بی فایده بکنند
کاملا مشخص است که در ما در پرتگاه خطر بی برنامگی هستیم و اگر با این وضع پیش برویم نمی توان آینده خوبی را تصور کرد و البته خیلی از کسانی که مخالف هستند هم نظر با همین افرادی که خوشبین به وضعیت فعلی هستند می باشند یعنی هر دو از ادامه این روند خوشحال هستند اما با این تفاوت که مخالفین خوشحال هستند که با این وضعیت از هم پاشیدگی رخ خواهد داد
کسانی که فکر حصار کشی دور پارک ها هستند باید شفاف بگویند حصار کشی برای چه چیزی است و اگر برای تفکیک جنسیتی است آیا فکر هزینه های تفکیک و کنترل آن هستند و آیا فکر این موضوع هستند که باید در تمام شهرهای بزرگ اتفاق بیفتد و بار مالی زیادی را به شهرداری ها که از پول مردم تامین می شود تحمیل می کند و باعث می شود که مردم از خدمات مهم شهرداری ها محروم و متضرر شوند
در دین و دیانت چیزی که مهم و باید به آن توجه شود فقط و فقط اطاعت و پیروی از دستورات خدا است نه پیروی از ذهن های مریض و بیمار برخی افراد
چرا چیزهایی را که خدا نسبت به آن سکوت کرده است باید توسط عده ای از افراد مهم جلوه داده شود
تو را به خدا شما که در سیاست و اقتصاد سواد کافی ندارید حداقل در دین و دیانت که ادعای آنرا دارید سواد خود را به اندازه کافی بالا ببرید و به کلام خدا که در قرآن آمده است بدون برداشت های من درآوری نگاه کنید که حتی خدا از پیامبرانش هم حساب می کشد چه برسد به شما که عددی نیستید و به فکر پابرهنه ها باشید
چرا با دوز و کلک مردم را فریب می دهید و از یک طرف ۱۰ درصد به قشر حقوق بگیر اضافه می کنید و در سال کالاها و خدمات مورد نیاز مردم را چندین برابر افزایش می دهید
یا افزایش ندهید و یا اگر افزایش می دهید همه چیز را عادلانه و روی حساب و کتاب محاسبه و افزایش دهید
ظاهر قضیه این است که عده ای صاحب نفوذ در مسئولیت ها وظیفه اصلی حکومت را فراموش کرده اند و به حساب خودشان دغدغه آنها دین مردم است
در روایات ائمه آمده است که از ما نیست هر کس اهتمام به امور مسلمین را نداشته باشد و در روایتی دیگر آمده است که هر کس از ما جلوتر و یا عقب تر حرکت کند در انحراف و خطا است
آیا امروز دغدغه واقعی مردم چیست که باید به آن اهتمام داشت و چرا یک رسانه بی طرف و شفاف جرات نظرسنجی و انتشار دغدغه واقعی مردم را ندارد؟
و آیا امام علی (ع) دغدغه عدالت و پابرهنگان را داشت یا حکومت بر مردم را و آیا ارزش های او کار و تلاش و خدمت به مردم در سایه ایمان واقعی بود و یا در حفظ ارزش ها با سخن و ریخت و پاش و عزاخانه کردن و تفکیک جنسیت در ماهی که باید به خاطر میهمانی خدا شادی کرد؟ و آیا او مرگ را تغییر و تبدیل می پنداشت و یا نابودی و فنا می پنداشت و نگاه ابزاری به آن می کرد؟
آیا وظیفه اصلی حکومت جز این است که برپا کننده عدالت و توزیع منابع و ثروت کشور به اهلش است؟
آیا حکومتی که داری این دو خصیصه نباشد استجقاق حکومت الهی و مردمی را دارد؟
چرا ثروت کشور باید مثل برف در مسیرهای توزیع ذوب و نابود شود و یا با بی برنامگی و ریخت و پاش ها و یا بدلیل علاقه به میز و پست در جای خودش خرج نشود
چرا وقتی میریم خرید با دیدن قیمتهای نجومی اجناس می بینیم که رئیسی چه قدر کار کرده !!!
چند وقت دیگه خیابان ها و کوچه ها را هم حصار کشی میکنند
رفته رفته بهمه کاملا مسجل شده که شماها بفکر مردم نیستید فقط جنگ جناحی است ؛ واقعا بنام یک مسلمان اگر جای رییسی آقای روحانی بود و این شرایط حاکم بود اینطور منوشتی ؟!!!
مردم را سرگرم بازی اینترنت کرده اند و پشت پرده در حال تارج هستند. در این مجلس و دولت ذره ای تدبیر و اراده برای حل مشکل مردم نیست و همه به سرعت مشغول جیب خود اند.
خوب پس چرا مردم را در جریان اینهمه کارهای انجام شده قرار نمی دهید
لطف کنید و حداقل تیتروار بگویید چه فعالیت های شاخصی انجام شده که شما می دانید ولی مردم هیچ احساس نمی کنند
کیهان اظهار کرده است در این دولت فروش نفت افزایش یافته است خوب به مردم چه مربوط است وقتی هیچ تاثیری برایشان ندارد
نالایق ها،
کسی کیهان میخونه مگه؟
اتفاقا وجود پارکهایی مخصوص زنان کار بسیار خوبی می باشد
چقدر کار کرده
واسیه مردم فقط قیمت اجناس سوپرمارکت مهم است
نه نمي بينيم
بله خیلی سخت کار کردند ، بیل زدن
بله خیلی سخت کار کردند ، بیل زدن
نفت که گرانتر شده اتفاقات اکراین و چراغ سبز بایدن هم باعث فروش بیشتر شده فقط نمیدونم چرا قیمت تا 2 برابر رشد کرده؟
الان به ارزش تیم روحانی پی میبریم که با حداقل درامد و علیرغم سنگ اندازی ها و جیغ و ناله های مخالفان داخلی از فروپاشی اقتصاد جلوگیری کرد.
کیهان جان اینا همه آفتابه لگنی بیش نیست. مردی بیا بگو تورم که قرار بود کنترل بشه چی شده؟ دلار که قرار بود کنترل بشه چنده؟ بقیه اش سرکاری و حرف صد من یه غازه عمو جون.
جناب کیهان سر در برف کرده ، تنها کاری که از دولت مورد حمایتتان دیده ایم ، افزایش تورم است و بس، ناکارآمدی و بی برنامگی در صدر مشکلات دولت فخیمه تان است.
نوشته ی کیهان در موردکارهای رئیسی حکایت آن پادشاه شده که خیاط لخت و عور فرستادش میان جمعیت با این نیرنگ که فقط حلالزاده ها لباس شما را می بینند! و هرکس حتی خود شاه میخواست ثابت کند حلالزاده است ، تعریف زیبایی لباس میداد ولی در واقع لخت بود. در پایان با سادگی و بیان واقعیت توسط یک پسربچه و تایید همه پرده ها فرو ریخت و پادشاه شرمنده شد!!!
پول بیت المال هدر دادن که شاخ و دم نداره.پول رو پرداخت کردید برای حصار و کارگر و دوباره بعد پرداخت می کنید که همون کارگرا بیان حصار رو بکنند.
عضو شورای شهر: پارک‌ها را زنانه مردانه نکردیم و فقط در ۳۵۲ پارک حصارکشی کردیم

برای افزایش ایمنی سیم خاردار و مین گذاری فراموش نشود
توهین بزرگتر از این نیست که حسین شریعت نداری میخواهد القا کند که روحانی با رییسی تفاوت دارد
کیهان جان نتایج عملکردش کو؟
در تلویزیون میبینم که آقای رییسی زیاد کار کرده ولی در زندگی واقعی خودم هیچ چیزی نمیبینم.
سلام.کیهان در دوره روحانی مثالی برای نشان دادن نقطه ضعف دولت روحانی زده و برای اینکه نشان دهد ادعاهای روحانی همه اش صحیح نیست و یکجای کارش می لنگد،مثال راننده ای را زده بود که ماشینش داغون بود وبا این وجود پشت ماشینش نوشته بود "بگو ماشالله"و هرکس آنرا میخواند طعنه میزد که کجای این ماشین ماشالله دارد؟تا اینکه بعد از چندی راننده مذکور پولی به کف آورد و ماشنش را نو نوار کرد و قبل از جمله "بگو ماشالله" یک "حالا" اضاف کرد!خوبست اگر کارنامه اقتصادی رییسی اینقدر که ادعا میشود مثبت است برای اینکه نتیجه کارش به سر سفره های مردم هم برسد و ملموس شود،مردم هم از احساس افزایش مداوم فشار اقتصادی فعلی رها شوند ،نقاط کور کار رییسی و درزهایی که در مسیر رسیدن نتایج کارهای اقتصادیش به مردم وجود دارد را روشن کند (مثلا مشخص کند با اینهمه افزایش درآمد ارزی ،دولت چقدر بدهی هایش به بخش خصوصی را کم کرده است)تا مردم هم جلوی این "بگو ماشاالله" که کیهان برای رییسی میگوید یک "حالا" اضافه کنند.
کیهان: مگر نمی بینید رئیسی چقدر کار کرده؟
نه
اکثریت مردم بی بصیرتند فقط شما و هسته اصلی قدرت و کاسبان تحریم میفهمند!!!!!!!!!!!!!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
کیهان: مگر نمی بینید رئیسی چقدر کار کرده؟
می بینیم!!! بعد از این بهتر هم می بینیم
حاج حسین کیهانی
قبول کن از هرکس حمایت کنی نتیجه عکس می دهد
پس بهتر است این روزی نامه بی خاصیت را تعطیل کنی
بنده پیشنهاد میکنم ؛

پست ریاست جمهوری،وزارت خارجه،وزارت ارتباطات، وزارت کشور ، و دفاع را به مدیر مسئول آقای شریعتمداری بدهند و شش ماه بعد بیلان کار شو ارزیابی کنن اگر مورد رضایت بود که هیچ کارش درست بوده و وظیفه اش را خوب انجام داده وگر نه محاکمه علنی بشه و به اشد مجازات محکومش بکنن٪
کیهان کدوم رئیسی رو میگه؟
جناب شریعتمداری عزیز!من سرازسیاست و...که شماگفتین درنمی آورم،من به قول شماکف بازار وخیابان رامی بینم که متاسفانه هربارکه میروم بازارقدرت خریدم کمترشده است!
داریم می بینیم یه کم دیگه کار کنه چیزی از ایران و مردمش باقی نمی مونه !!!!
با پول کی تو پارک حصارکشی کردین؟
ممکن نیست یه پدر با بچه اش به پارک بره؟
شعور خیلی چیز خوبیه
تقی پور: دشمن کلمه «صیانت» را برای طرح مجلس انتخاب کرد) اقا مگه نمی گید ما به حریم خصوصی کاربران در این طرح کاری نداریم فقط اینترنت را ملی کردیم !!! پس یک بند در ان قرار دهید که هیچ یک از نهادهای دولتی و امنیتی و خصوصی و نظامی حق ندارند از اطلاعات این بستر بر علیه ایرانیان حتی انهاییکه انتقاد تند می کننددر محاکم داخل و خارج استفاده کنند و حق ندارند متعرض انها شوند و اگر اینکار را کردند بشدت مجازات میشوند !!! بلدید برای روحانی تعیین تکلیف کنید که اگر فلان توافق را بکنی مجازات میشی و در مورد ریسی یادتون رفت لااقل اینجا هم تعیین مرز کنید
عضو مجلس: افزایش یکباره قیمت اینترنت کاربران را شوکه کرده است) مگه شما کاری غیر از شوکه کردن هم می کنید
بله خیلی کار کرده این دولت تو این هشت ماه ملت بیچاره تر شدن و صدها قلم از اقلام ضروری مردم قیمتش سر به فلک کشیده و سفره مردم کوچک تر شده اینم خودش خیلی کاره
توی این سالها چه فرهنگی را در میان مردان کشور اجرا نموده اید که امروز برای حفاظت و صیانت از زنان و کودکان مجبور به حصار سازی شده اید؟
اقای ریسی پستس که توش هست مال این اقانیست فقط حرف میزنن عمل صفروقتی میادمیگه فقرریشه کن میکنیم تویک ماه این ازبیسوادی وبی تخصصی اقاچرااینقدپافشاری میکنن نمیدونم
آقای کیهان به الفرض دول قبلی خرابکاری های زیادی انجام داده اند، قبول. مقصر کردن دیگران از مردانگی نیست . مردانگی آن است که بتوان خرابی هارادرست کرد شما در این یکسالچه کار کردید؟ لطفا به مردم بگویید. بفرمایید چه کار مثبتی انجام دادید؟ دیگر فرصت فکر کردن دراین بحران آشفته وجود ندارد باید کارها به صورت عملیاتی بایدباشد.
کیهان: مگر نمی بینید رئیسی چقدر کار کرده؟:جریان اصلاح‌طلب به‌ عنوان بانیان کارنامه دولت روحانی و عاملان مشکلات فعلی،) یکی از هزاران مشکل کیهان اینه که حالیش نیست این مردمند که منتقد دولت ریسی هستند و کیهان هنوز مشغول فعالیت انتخاباتی است و زدن جناح رقیب که اصلا کاندیدایی نداشت هست !!! دولت رییسی که از شروعش مشغول چراغ سبز دادن به گرانی بود اگر به ادعای کیهان بدون برجام و اف ای تی اف و .... اینقدر پول برگشته (صرفنظر از اینکه ترامپی وجود ندارد و بایدن تحریمها را شل کرده بیماری و تعطیلی فروکش کرده) چرا پس چرا فقط یکی از مهمترین اقلام یعنی مواد غذایی و دارو هشتاد درصد رشد داشته !!! این یعنی دولت به حد نهایی ناتوان است که پول داره ولی کنترل نداره !!ما از دولت امال کیهان می خواهیم همانطور که دولت روحانی لااقل یکسال توانست تورم یک رقمی کند در دوره اوباما و رشداقتصادی را انقدر بالا ببرد و یکسال را بدون پول نفت مملکت را اداره کند در دوره ترامپ و بخاطر تحریمها رییسی لااقل تورم را از چهل به هشتاد نرساند
یک نمونه از کارهاش گران شدن 40 میلیون تومانی سمند در یک روزه !!!!!!!
یک نمونه از کارهاش حقوق ماهانه ۲۰۰ هزار دلاری یک نماینده در پاکستانه !!!!!
کیهان :کنترل موفق کشتار کرونا با واردات انبوه واکسن، افزایش چند برابری فروش نفت بدون برجام و FATF و افزایش تجارت خارجی کشور به رقم ۹۰ میلیارد دلار پس از ۸ سال، تأمین چند میلیارد دلار ارز ترجیحی برای خرید دارو و کالا‌های اساسی مایحتاج مردم، دیپلماسی فعال اقتصادی، مدیریت میدانی و کارآمد، اصلاح نظام توزیع اقلام ضروری و کوتاه کردن دست دلالان و واسطه‌ها در تأمین مایحتاج مردم، حضور فعال در اجلاس اقتصادی اکو و امضای قرارداد مهم سوآپ گازی و همچنین عضویت دائم در پیمان شانگ‌های و... به دستاورد‌های ملموس و قابل‌ملاحظه‌ای هم رسیده است.) واردات واکسن که پولش را دولت قبل داده بود و ترامپ اجازه نمی داد وارد ایران شود با امدن بایدن ازاد شد ارز ترجیحی که مربوط به دولت روحانی است و اگر این دولت از ان استفاده کرده چرا قیمت اقلام غذایی و دارویی 80 درصد اضافه شدند اگر دست دلالان بخاطر مدیریت میدانی کوتاه شده چطور یک شبه قیمت گوجه 25 تومن میشه !!سیمان و میلگرد و .... بماند اگر امضا پیمانهایی مثل اکو و شانگهای نفعی به حال ما داشت لااقل قیمت خودرو چینی و یا اقلام چینی در بازار باید ثابت بماند نمیگم ارزون بشه اگه نفعی داشت الان روسیه در برابر تحریم های غرب به چه کنم نیفتاده بود!!! حالا نمی گیم پیمانی را که کسی در ایران از محتوای ان مطلع نشده چرا امضا کردند انهم با ان سرعت !!
«بجای دیوار و حصار، پل بسازید»...
این در مورد دو ملت مثلا مکزیک و امریکا نیست متاسفانه این توصیه برای مقامات این مملکت برای دیوار کشیدن بین ملت ایران است
جهرمی تو فکر می‌کنی در دولت قبل دارای مقام بودی؟ نه اصلا باور نکن ،تو را به عنوان نخود ی یک چند سالی بازی دادن یعنی اینکه ما حتی آدمهای بیسواد را تحویل میگیریم .
آقای کیهان شما بگو رئیسی چکار کرده، تنها کار مثبت ایشون ادامه دادن برجام هست که تا الان هم حدود یکسال گذشته ، البته چهار سال هم تموم میشه و مردم همچنان در سرگرمی برجام خواهند ماند
اختصاص مکان هایی امن از دست موبایل قاپی ها و معتادان و... برای مادر و کودک کار ارزشمندی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
منفی -منظورت اینه که خیابانها و کوچه ها هم حصارکشی شوند؟
اصلاح طلب جماعت همیشه طلبکاره
نوشتم خودت بخونی ک اصلاح طلبی چون میدونم جرات انتشارشو نداری
آقای شریعتمداری عزیز جناب آقای رئیسی ما فقرا را فقیرتر و اغنیا را غنی تر کرده یک مقداری هم وجدان داشته باش این همه تملوق و چاپلوسی خوب نیست تابناک جان تورا خدا سانسور نکن .
کار تا کار:
یکی فقط دو تا کار میکنه اما مثبت و با تاثیرات خوب بر رفاه مردم یکی هم ممکن است خییییلی کار کند ولی نتیجه هرکدام بدتر از دیگری بر رفاه مردم
نه حاج حسین ما نمی بینیم چقدر کار کرده تو که میبینی بگو چیکار کرده

فراوانی اجناس ؟ کاهش تورم؟ اشتی با کشور های همسایه؟ پیشرفت در مذاکرات برجام ؟افزایش فرصت های شغلی برای بیکار ها؟ کاهش قیمت کالا ها؟؟؟ افزایش سطح رفاه مردم؟؟؟

راستی گوشت قرمز کیلو چنده؟
یکی نیست به این کیهان...بگه همین حرفهای پوچ و تو خالی که می زنی قبلی ها هم می گفتند.... در عمل چه کار مفیدی انجام دادید....اقای رٸیسی و روحانی مثل هم هستند، و فقط مردم بیچاره که گیر همسال شما افتادند.!؟
طرح پیشرفته :)))))))))))))
کارای آقای رییسی هنوز روی سفره مردم تاثیری نداشته عزیزجان. قیمتها که هنوز صعودی هست.
فضای مجازی الان خیلی زیاد بی در و پیکر است
واقعا فارغ از دیدگاه های سیاسی باید تدابیری اندیشیده شود که کنترل شود
کیهان کار نداره همه چیز داره گرون میشه و مردم در بدبختی دست و پا میزنن . فقط براش مهمه کی همفکر خودشه پس تعریفش رو بکنه . حالا اگه یکی خارج از این افراد کار خوبی هم بکنه محاله بگه !!
اخرش باید جوابگو باشید !!
حاج حسین اینا بصیرت ندارن نمی بینن شما به بزرگی خودت ببخش.
دست آقای رییس جمهور درد نکند واقعا خیلی کار کرده و زحمت کشیده تا همه کالاهای اساسی تا این میزان گران شود. هیچ دولتی تا الان توان گران کردن کالاها و افزایش قیمتها را به یکباره تا 200 300 درصد نداشته است. حتی قیمت داروها که خط قرمز دولتها بود در این دولت تا چند برابر افزایش پیدا کرده است. دست آقای رییسی درد نکند

در ضمن آقای شریعتمداری اگر در دولت قبلی بود چقدر آسمان و ریسمان را به هم می بافت تا بی کفایتی دولت قبل را به اثبات برساند که چرا قیمتها افزایش داشته است ولی چون دولت باب میلشان بر سرکار است این افزایش ها را لاپوشانی کرده و از خدمات ایشان نوحه سرایی می کند. صداقت اخلاقی و سیاسی را باید از شریعتمداری آموخت.
جناب شریعتمداری، همه ما کور هستیم و فقط شما چشم بینا داشتید تا بفهمید ابراهیم رییسی چقدر کار کرده و زحمت کشیده است
چرا! می بینیم چقدر گرانی های در حال افزایش هستند
می بینیم که با بی تدبیری ها و عدم مدیریتها چه ضربات سنگینی در تمام حوزه ها به ملت وارد می کنند! دست شون درد نکنه!
کیهان راست میگه باید همه از دید کیهان به تمام قضایا نگاه کنن!
کیهان چهار تا از کارهای دولت یک ساله جدید را روشن و با ارقام مستند بگوید
ریسی کار که هیچ ، پیگیر ناهار هم شده
رضایی هم زده تو کار پیش بینی ده ساله
کیهان جان! بیا پایین سرمون درد گرفت...
لطفا مواظب رییسی باشید از فرط کار کردن کار دست خودش و کشور نده. کار کردن هم حدی داره
کیهان شریعتمداری می بینم قیمت دارو دو برابر گوشت و مرغ و نان ۳۵درصد خدمات شهری دو برابر آب و برق و گاز ۳۰درصد و....گرانتر شده است آقای شریعتمداری مردم نزد خداوند عزیز تر از حکومت‌ها هستند آنکه می ماند مردمند
هوادارن دولت منصوب میگفتند به اندازه زمان برداشت بادمجون صبر کنید ولی دولت فعلا گرفتار گوجه فرنگی شده است و فیتیله پیچ شده است خدا رحم کند به زمانی که بادمجونها به بار بشیند
حسین اقا هم از اعجوبه های روزگار است که از بد شانسی ما در دوره ای که ما و فرزندمان وارد بازار کارشدیم و زمان ساختن زندگیمان بود ظهور کردند و الان در حدود هم جمهوری اسلامی ایشان نماینده خاص و‌دارای تریبون خاص و البته افکاری است که اگر الفاظ توهین امیز برایش نگوییم حداقلش این است که سالهاست که دیگر کارکرد و جذابیت خود را از دست داده است . اما بد شانسی خود حسین اقا هم هست که در این یکی دو‌دههٔ گذشته به لطف فضای مجازی و اینکه همین فضای مجازی موجب آگاهی مردم و بخصوص جوانان است هنوز در فضای خبری و تحلیلی فعال است . کدام فعالیت آقای رییسی به عنوان رییس جمهوری واجد شرایط به به و چه چه کردن است که ایشان بخشی بزرگ از مردم‌را متهم به ندیدن آن میکنند. مبارزه با کرونا و ورود واکسن کرونا ماحصل برنامه ریزی دولت قبلی بود والا آنطور که نقل میکنند هرگز یک تلفن ایشان به رییس یک کشور دیگر راهگشای این حجم از واردات نبوده و نخواهد بود . اگر هم تلفن ایشان کاری کرده باشد تلفنی بوده که به دست‌اندر کاران‌ ممنوعیت واردات واکسن زده که از فضا یکی از همین حضرات وزیر جدید بهداشت و آموزش پزشکی بوده که همراه با چهل نفر طوماری را امضا کردند که به امید تولید داخلی جلوی واردات واکسن را کرفتند و آنهمه از مردم از کرونا کشته شدند که نباید میشدند. صادرات که ایشان افزایش یافته نتیجه تساهل امریکاست که خود علل ریادی‌دارد و هنری و راهکاری از جانب رییس جمهوری و تیمش انجام نشده که به آن بالید. برای رییس جمهوری اگر واقعاً بخواهد کار کند آستین بالازدن لازم ندارد مگر ایشان میخواهند خدای ناکرده بیل بزنند . برنامه ریزی و داستن دید اقتصادیی و امثالهم لازم دارد که ایشان فاقد آن هستند و حتی در حد مشق برای آموزش حداقل درس‌ها و بینش اقتصادی هم نیز بی بخره هستند. تیم اقتصادیش نیز به یک بنگاه دار سپرده شده که حتی در صورت موفقیت در پست قبلی خود ( چون سناد اجرایی و زیر مجموعه آن اصولاً حسابی به کسی نداده اند که قابل قضاوت باشد ) در مورد اداره کشور تا بحال تخم دو زرده که هیچ بلکه تخم بی زرده هم نکرده اند. نه تورم کاهش یافته ، گرانی بیدار میکند ، دروغگویی در آمار و نرخها از جمله دارو و غیره که ارز ترجیحی آن قطع شده باب شده است ، بیکاری رو به ازدیاد و نرخ شاغلین را با انواع تعریف‌هایی از شاغلین که اعلام میکنند غیر قابل اتکا است ، نرخ دلار رو به افزایش است ، عضو دایم شانگهای نشده ایم و چرا دروغ پراکنی میکنید ، اتحاد با بلوکی که روسیه جنایتکار در رأس آن است افتخار ندارد بلکه باعث شرم است ، مذاکرات هسته ای به سرانجامی نرسیده و اگر نبود تغییر سیاستهای منطقه ای امریکا تا بجا یا جنگ شده بود و یا چنان تسمه تحریمها را محکم می‌کردند که الان صادرات نفتی ما در همان حد ۴ یا ۵ میایارد دلار بود ، ذیل سایهٔ سیاستهای داهیانه جاری و این دولت وضعیت سیاسی منطقه ای ما در خضیض کامل است چرا که اکثر کشورهای عربی با اسراییل رابطه علنی و یا غیر علنی ولی مستحکم دارند ، همچنان اسیر سیاستهای غلط نگاه به شرق که باید انرا به غلطیدن در دامان شرق و بخصوص روسیه نامید ، در زمینه فرهنگی وضع از این حرف‌ها وخیم تر است . آنهمه بودجه های عیان و‌پنهان که در اختیار شرکت‌های و‌مؤسسات مثلا٫ فعال در زمینه فرهنگ اسلامی قرار گرفته کمترین اثر را بر مردم و بخصوص جوان‌ها داشته ، سیل مهاجرت نخبگان و متخصصین و پزشکان و‌پرستاران نشان دهنده نا رضایتی اس ، در مورد محیط زیست ایشان چکار کرده اند و چه برنامه ای‌دارند و ….
این درست است که ایشان فقط نزدیک یکسال است که در مسند قدرت هستند و کار اجرایی طول میکشد پلی زمان برای اعلام برنامه کافی و حتی زیاد بوده است . بله جزو خدمات ایشان میتوان به حصار کشی ‌پارکها ، موافقت با طرح صیانت و محدودیت فضای مجازی ، بی توجهی و عدم اعتراض به رییس مجلسی که شبانه بودجه مصوب محیط زیست را برای سازمانهای بی در و پیکر فرهنگ ساز اسلامی نیز در کارنامه ایشان هست . پدر زن ایشان در مشهد و امام جمعه اصفهان حتی سیاستهای سازمانی همین دولت را نقد غیر منصفانه و بی وجه میکنند و ایشان صدایش در نمیاید ، صعیف ترین وزرا و حتی معاون اولش را به او تحمیل کرده اند و ایشان پذیرفته اند و … این کارنامه ایشان است . مردم نا راضی هستن اگر حسین اقا راضی است بسم الله مدلل پاسخ بدهد .
کارش بیشتر خرابکاری بوده تا کار‌
آقای شریعتمداری فکر کنم جدا دیگه وقت خداحافظی و استعفاء شما رسیده . عزیزم دیگه مغزت کشش درک خیلی مسایل رو نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
اشتباهی منفی
اين كيهان باحرفاش به شعور مامردم توهين ميكنه،!ازپس ناهاربهش دادن ديگه اين روزهاشام نميخوره.!خخخ
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست