بازدید 68571
دو هزار و نهصد و هفتاد و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

حسن عباسی: ایرانیان ساکن آمریکا برای بازگشت به میهن برنامه‌ریزی کنند / ماه عسل رئیسی و اصولگرایان تمام می‌شود؟ / واکنش شریعتمداری به شایعه هزینه ۸۰۰ میلیون تومانی سفر رئیسی / انتقاد تند نماینده مجلس: عراقی‌ها با زوار ایرانی بدترین رفتار را دارند

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: نوروز امسال ۵٠ هزار ایرانی به شهر وان ترکیه سفر کردند / در دکترین دفاعی ایران سلاح هسته‌ای وجود ندارد / فاضل میبدی: این‌که بگویند «بریزید بساط روزه‌خواران را جمع کنید» درونش خشونت خوابیده است / فعال سیاسی اصلاح طلب: رئیسی وعده‌های اجرا شده خود را اعلام کند ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۱۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸ 09 April 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

واکنش رئیس حزب وطن ترکیه به لغو سفر اردوغان به تهران

«دوغو پرینچک» رهبر حزب وطن ترکیه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «اولوسال»، اظهاراتی درباره مسائل روز داخلی ترکیه مطرح کرد و لغو سفر رئیس جمهور این کشور به ایران را اشتباه بزرگ خواند و درباره لغو سفر رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه به ایران گفت: لغو این سفر، پشت پا زدن به یک شانس است. چقدر خوش شانس هستیم که همسایه هایی مانند ایران، جمهوری آذربایجان، عراق، سوریه داریم. تمامی اینها تولیدکنندگان گاز طبیعی، گازوئیل و نفت دنیا هستند. ترکیه هم با بحران انرژی مواجه است. معلوم است که آقای رئیس جمهور با لغو سفر به ایران در چنین شرایطی، به شانس ترکیه پشت پا می‌زند. به نظر ما لغو این سفر اشتباه است.

«اعلام خطر» احمدی‌نژاد درباره «وقوع همزمان» دو رخداد در ایران

محمود احمدی نژاد با انتقاد از وقوع دو رخداد در ایران، نسبت به نتایج آنها برای کشور هشدار داد و نوشت: نتیجه استبداد و حذف مردم در عرصه داخلی، جنگ و یا تسلیم و باج دهی در عرصه خارجی است و من اکنون نسبت به وقوع هم زمان هر دو اعلام خطر می‌کنم.

پنج سینماگر رسیدگی‌کننده به سوء رفتارهای جنسی بازیگران انتخاب شدند

نتیجه رای‌گیری زنان امضاکننده بیانیه‌ اعتراض به خشونت جنسی در سینما و تئاتر مشخص شد. هانیه توسلی، ترانه علیدوستی، سمیه میرشمسی، غزاله معتمد و مارال جیرانی پنج زن سینماگری هستند که تشکیل یک کمیته مستقل جهت بررسی سوء رفتارهای جنسی را پیگیری می‌کنند. ۵۱۶ تن از زنان دست‌ اندر کار سینما و تئاتر امضاکننده، در بازه زمانی دو روز در یک انتخابات مجازی شرکت کردند که در نهایت ۵ نفر یاد شده حائز اکثریت آرا شدند. این پنج نفر بناست با کمک حقوقدانان و مشاوران راهکارهای تشکیل یک کمیته مستقل را بررسی کنند و اگر نیاز به حضور رسانه‌ای یا اقدامات حقوقی و اداری بود مقدمات آن را انجام دهند تا مسیر برای مطالبات بیانیه هموار شود. این مجمع برای پیگیری خواست بیانیه (رسیدگی به خشونت و آزار علیه سینماگران زن توسط کمیته مستقل) تشکیل شده است. اسامی نامزدهای این انتخابات عبارت بود از: نیکی کریمی، آیدا پناهنده، غزاله معتمد، غزاله سلطانی، ترانه علیدوستی، منصوره یزدان جو، هانیه توسلی، ریحانه طراوتی، مهین صدری، آزاده صمدی، سمیه میرشمسی، مارال جیرانی و ثمین مهاجرانی.

واکنش رئیس سازمان انرژی اتمی به اظهارات خضریان

محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی در واکنش اسلامی به متن ادعای یکی از نمایندگان مجلس گفت: ما در برخی مسائل پیشرفت‌های خوبی داشتیم، ولی ترتیباتی که در سند برجام آمده تکرار خواهد شد.  رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: با اقداماتی که سازمان انرژی اتمی انجام داده در موضوعاتی در صنعت هسته‌ای جلوتر هستیم. کشور‌های عضو برجام که نمی‌توانند ما را به 8 سال قبل بازگردانند. گفتنی است؛ علی خضریان، نماینده مجلس، متنی ادعایی از توافق هسته‌ای منتشر کرده بود. وی گفت: با عنایت به ضرورت رعایت سیاست قطعی نظام که نباید از آن عدول کرد و همچنین قانون اقدام راهبردی که مسئولیت بررسی رفع کامل تحریم‌ها را جهت تعیین تکلیف به مجلس واگذار کرده است، به همراه جمعی از کارشناسان و نمایندگان، پیش‌نویس متن تهیه شده در مذاکرات وین مورد بررسی قرار گرفت.

انتقاد تند نماینده مجلس: عراقی‌ها با زوار ایرانی بدترین رفتار را دارند

سید احمد رسولی نژاد، نماینده دماوند در نطق خود در مجلس با انتقاد شدید گفت: عراقی‌ها با زوار ایرانی بدترین رفتار را دارند و با اروپایی ها و آمریکایی ها بهترین رفتار را دارند، خودم دیده ام. کدام کشور برادری این طور است؟ رسولی گفت: ما چقد با عراق موافقت‌نامه و تفاهم نامه داشتیم؛ کدامش عمل شد؟ بدترین رفتار را مامورین فرودگاه عراق با زوار ایرانی دارند. دولت مسئول است، وزارت خارجه مسئول است. چرا یک زائر ایرانی تا شش بار مورد بازرسی قرار بگیرد و دو سه بار پیاده اش کنند. چرا زائر ایرانی پیر و جوان و کوک برای بازرسی کفش هایشان را درآوردند و مسیر طولانی طی کنند بدون کفش؟

واکنش شریعتمداری به شایعه هزینه ۸۰۰ میلیون تومانی سفر رئیسی

شریعتمداری در توضیح نظر خود گفت: آقای رئیسی همان گونه که همگان شاهد بودند با مترو به کرج رفت و افطار را هم میهمان دانشجویان دانشگاه خوارزمی کرج بود؛ بنابراین محل هزینه ۸۰۰ میلیون تومانی را باید در جای دیگری جستجو کرد. وی افزود: این مبلغ دستمزد کاسه‌لیسان داخلی آمریکا برای دروغ‌پراکنی و شایعه‌سازی علیه حرکت مردمی رئیس جمهور است و نشان می دهد که سفرهای مردمی و بی‌هزینه و یا کم‌هزینه آقای رئیسی چقدر برای دشمن هزینه دارد! دشمن باید از این طریق، آثار حیات بخش و امید آفرین حرکت رئیس جمهور مردمی را مخدوش کند، چراکه مواضع و عملکرد رئیس جمهور تمامی تلاش آنها برای معرفی غرب به عنوان الگوی قابل قبول را به آتش کشیده و بر باد داده است. شریعتمداری گفت: بدیهی است که مقابله با این حرکت الهی و برخاسته از متن آموزه های اسلام و انقلاب برای دشمن هزینه سنگینی دارد و ۸۰۰ میلیون تومان فقط دستمزد مزدوران داخلی آنهاست؛ همان‌ها که نتانیاهو از آنها با عنوان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران یاد می‌کرد.

واکنش روزنامه دولت به انتقادات از «هزینه هنگفت» سفر هیأت تجاری ایران به روسیه

روزنامه دولتی ایران نوشت: هفته گذشته، سیدناصر موسوی‌لارگانی، نماینده فلاورجان در مجلس، در نطقی جنجالی عملکرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر صمت را زیر سؤال برد و ادعاهایی علیه حجت‌الله عبدالملکی مطرح کرد که البته پیش از آن هم از هر تریبونی که ممکن بود بویژه صفحه توئیترش این ادعاها را مطرح و حالا تکرار مکررات کرده است.موسوی لارگانی در نطق اخیر خود همچنین گفته بود: «آخرین شاهکار‌های این تیم، سفر پرهزینه مدیران وزارتخانه به روسیه در شرایط معیشتی سخت ملت است.» در حالی که پیش از آن معاون امور اقتصادی وزارت تعاون اعلام کرده بود: به دعوت وزارت صمت، ۷۵ تن از مدیران شرکت‌های خصوصی و دولتی برای مذاکرات تجاری رو در رو B ۲ B و با هدف توسعه تجارت به روسیه سفر می‌کنند. از شرکت‌های وابسته به صندوق‌های ذیل وزارت کار نیز ۱۱ نفر (از هر شرکت یک نفر) در حوزه‌هایی چون لبنیات، پتروشیمی و دارو حضور دارند که هزینه سفر برعهده شرکت‌هاست.

رئیس سازمان محیط زیست: کلنگ زنی پروژه پتروشیمی میانکاله از نظر ما اعتبار ندارد

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: کلنگی که برای آغاز عملیات اجرایی مجتمع پتروشیمی در میانکاله به زمین زده شد از نظر ما با توجه به اینکه پروژه مجوز محیط زیستی ندارد، فاقد اعتبار است. علی سلاجقه افزود: گاهی فشار نمایندگان مجلس برای ما عجیب است، مجوز محیط زیستی این طرح گرفته نشده، اما نماینده محترم از من می‌خواهد که کلنگ‌زنی انجام شود، به هر شکل کلنگ زده شد، اما از دید ما کلنگی که برای این پروژه به زمین زده شد مورد تایید نیست. در واقع معتقدیم کلنگی به زمین زده نشده است. وی تاکید کرد: سازمان حفاظت محیط زیست در زمینه حفظ محیط زیست کوتاه نمی آید و طبق قانون، دیگر هیچ کلنگی بدون مجوز محیط زیست به زمین نخواهد خورد. در زمینه اجرای طرح پتروشیمی در میانکاله هم کوتاه نخواهیم آمد.

روزنامه جمهوری اسلامی: این چه منطق رسوایی است که عده ای در داخل کشور از طالبان حمایت می کنند؟

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:این روزها تقریبی‌ترین افراد کشورمان، جنایت صحن رضوی را که دو شهید و یک مجروح برجای گذاشته، نتیجه جان گرفتن گروه‌های تروریستی تکفیری در افغانستان و ورود بی‌حساب و کتاب اتباع آن کشور به ایران می‌دانند.سرپوش گذاشتن بر این واقعیت تلخ، چه مشکلی را حل خواهد کرد؟ آیا غیر از این است که تطهیرکنندگان طالبان درصدد هستند بر شکست مفتضحانه خود سرپوش بگذارند؟!این چه منطق رسوایی است که در ایران و در نظام جمهوری اسلامی که منادی وحدت شیعه و سنی است، عده‌ای به حمایت از گروه تروریستی طالبان افتخار و هرکس را که با تطهیر این گروه مخالف باشد، به ضدیت با وحدت مسلمانان متهم می‌کنند؟ این همان سیاست تزویر است که مردم از آن متنفرند و فریب اصحاب این سیاست معاویه‌ای را نخواهند خورد.

ماه عسل رئیسی و اصولگرایان دارد تمام می شود؟

روزنامه شرق نوشت:مجلس یازدهم که با رأی اعتماد خود به کابینه سیزدهم به حمایت تمام‌قد از رئیسی برخاسته بود، اکنون صدای ساز ناکوکش به گوش می‌رسد. نمونه‌هایی مانند حمله به وزرا و تلاش برای استیضاح برخی چهرهای پرحاشیه کابینه حکایت از آن دارد که حامیان دیروز رفته‌رفته به مخالفان جدی دولت بدل شده‌اند.فارغ از اینکه تا چه اندازه عملکرد برخی وزارتخانه‌ها در همین ٢٢٧ روز گذشته باعث گسل مجلس و کابینه سیزدهم شده است؛ نفس شکاف سیاسی در بدنه جریان قدرت این سؤال را در ذهن شکل می‌دهد که آیا عبور از رئیسی از سوی حامیانش در حال شکل‌گیری است؟!

توییت حسن عباسی: ایرانیان ساکن آمریکا برای بازگشت به میهن برنامه‌ریزی کنند

فضای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ‎اروپا از وضع «عادی» به مرحله «تنش» رسیده و به مرور به مرحله «تشنج» نزدیک می‌شود؛ در نتیجه زندگی برای غیر اروپاییان دشوار می‌گردد. ‎ایرانیان ساکن اروپا به مرور برای بازگشت به میهن آماده شوند. ‏البته روند تشدید وخامت اوضاع سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ‎آمریکا نیز شتاب گرفته و لذا بهتر است که ‎ایرانیان ساکن آمریکا هم برای بازگشت به میهن برنامه‌ریزی کنند.

تاثیرات وحشتناک ریزگردهای آلوده کننده هوا روی بدن!

انارکی، فوق تخصص ریه: متعجبم چرا با این سطح از آلاینده تعطیلی اعلام نشد؟/ گرد وخاک‌ها تا انتهای ریه می‌روند و وارد خون می شوند.علاوه بر گرد و غبار آلاینده های شیمیایی نیز در این وضعیت در هوا وجود دارد.منابع آلاینده باید تعطیل شود.به دلیل تغییرات جوی و کمبود بارش و خشکسالی آلایندگی ها زیادتر خواهد شد.بهترین توصیه این است که مردم کمتر از خانه خارج شوند.امروز درجه آلاینده ها بسیار بالاست و در نتیجه باید مدارس و دانشگاه ها و هر جایی که تجمیع جمعیت دارد، تعطیل شود.وضعیت آلودگی هوا و آلاینده ها می تواند گسترش دهنده بیماری کووید باشد./ شفقنا

آمریکا پیشنهاد ایران را که انریکه مورا به واشنگتن برد، رد کرده / اکنون کاخ سفید قرار است ایده جدیدی به تهران ارائه کند

پیشنهاد ایران، از طریق مورا، به دنبال عدم پذیرش ایده ایالات متحده توسط تهران بود. بر اساس طرح آمریکا، قرار بود در ازای حذف سپاه از لیست سازمان های تروریستی، دو طرف توافق کنند که مقامات یکدیگر را هدف قرار ندهند./انتخاب

فعال سیاسی اصلاح طلب: رئیسی وعده های اجرا شده خود را اعلام کند / تمامی اقلام موردنیاز مردم حتی دارو گران شده اند

محسن رهامی فعال سیاسی اصلاح‌طلب:مردم انتظار دارند که مسائل کلیدی جامعه از سوی رئیس‌جمهور حل شود و بدون شک مشکلات بزرگ موجود با رفتن به سفرهای استانی، ایراد سخنرانی و دیدار چهره به چهره با طبقات محروم قابل حل نیست.با حضور در بازار متوجه می‌شویم که تمامی اقلام موردنیاز مردم از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم گران شده و حتی این گرانی به دارو نیز کشیده است.حدود هشت ماه از استقرار دولت می‌گذرد و باید مشخص شود که کدام یک از وعده‌های انتخاباتی آقای رئیسی محقق شده است. تاکنون آمار و ارقام دقیقی از سوی دولت اعلام نشده که در کدام یک از حوزه‌ها، یک قدم رو به جلو برای مردم برداشته شده است. امروز بسیاری از مردم برای تهیه دارو با مشکل مواجه هستند و برای بهبود حال خود گاهی مجبور به فروختن وسیله نقلیه خود می‌شوند./ قرن‌نو

فاضل میبدی: این‌که بگویند «بریزید بساط روزه‌خواران را جمع کنید» درونش خشونت خوابیده است/ خطبای ما چرا درباره گرانی پلکانی دارو و مایحتاج مردم فریاد نمی‌کشند؟

فاضل میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه:تریبون‌های نماز جمعه باید نقش امنیت‌آفرین داشته باشد و منجر به ایجاد آرامش شود. امروز دارو به صورت پلکانی گران می‌شود. مایحتاج مردم افزایش قیمت پیدا می‌کند. چرا دولتمردان و آقایان خطبای نماز جمعه در این موارد فریاد نمی‌کشند؟تا مشکلات اقتصادی حل نشود، اخلاق اجتماعی درست نمی‌شود. تا اخلاق اجتماعی درست نشود، امنیت اجتماعی درست نمی‌شود. زیربنای حل همه این مشکلات این است که بتوانیم به نام دین و جمهوری اسلامی مشکلات اقتصادی را حل و تورم را مهار کنیم.اینکه بگویید بریزید و دعوا کنید، خوف و ترس ایجاد می‌کند، در صورتی که هیچ‌گاه ایجاد خوف و ترس مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه فقط منکری که در خیابان است، زیر خاکی می‌کند که خطرش بیشتر است./ایلنا

استعفای «خرمشاد» از معاونت سیاسی وزارت کشور؟

«محمدباقر خرمشاد» معاون سیاسی وزارت کشور طی روزهای گذشته در محل کار خود در این وزارتخانه حاضر نشده و شنیده‌ها حاکی از استعفای او از این سمت است. «خرمشاد» ۱۴ شهریورماه ۱۴۰۰ با حکم «احمد وحیدی» وزیر کشور به عنوان معاون سیاسی این وزارتخانه منصوب شده بود. تا این لحظه اطلاعی از موافقت وزیر کشور با این استعفا وجود ندارد./تسنیم

آموزش مجازی نداریم، حتی در آلودگی هوا

در وضعیت نارنجی آلودگی هوای تهران، از یک‌سو وزارت بهداشت اعلام می‌کند مدارس باید تعطیل شوند و از سوی دیگر، آموزش و پرورش با هرگونه تعطیلی و ازسرگیری آموزش مجازی مخالفت می‌کند.

صادق ستاری‌فرد، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: تعطیلی مدارس به هر دلیلی به‌نفع دانش‌آموزان نیست، تصمیم‌گیرنده درباره درخواست وزارت بهداشت برای تعطیلی‌ مدارس، ستاد مدیریت بحران است. تا پایان سال تحصیلی مدت زمان زیادی باقی نمانده و ما باید از فرصت حداقلی باقیمانده بیشترین بهره را به نفع دانش‌آموزان ببریم.توقع ما این است که مسئولان تصمیم‌گیرنده نسبت به استمرار آموزش‌های حضوری توجه داشته باشند و قرار نیست مدارس همیشه فدای سایر دستگاه‌ها شوند. آیا با تعطیلی آموزش‌وپرورش گردوغبار از بین خواهد رفت؟

در دکترین دفاعی ایران سلاح هسته‌ای وجود ندارد

رئیس‌جمهور در مراسم شانزدهمین سالروز فناوری هسته‌ای: ایران ۲تا ۳درصد تجهیزات هسته‌ای دنیا را دارد اما ۲۵درصد ظرفیت آژانس انرژی اتمی متمرکز بر بازرسی از صنایع هسته‌ای ایران است. ۱۰هزار مگاوات برق هسته‌ای مورد نیاز کشور است که سازمان انرژی هسته‌ای باید با جدیت آن را دنبال کند. تولید ۴۰نوع رادیودارویی که در دستور کار است با قوت دنبال شود تا بیماران ایران و جهان با آنها مداوا شوند.

نوروز امسال ۵٠ هزار ایرانی به شهر وان ترکیه سفر کردند

استاندار وان ترکیه: هزاران گردشگر ایرانی تعطیلات نوروزی را در این شهر سپری کردند.عید نوروز امسال ۵٠ هزار گردشگر ایرانی از گذرگاه مرزی کاپی‌کوی (رازی) وارد وان شدند.علی‌رغم اینکه امسال شاهد سردترین عید نوروز سال‌های اخیر بودیم، مسافران زیادی به شهرمان سفر کردند./خبرگزاری آناتولی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۶
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۳۷
حماقتي بالاتر تر از اين نيست كه براي عراق بيخودي درامدزايي كنيم و زوار بفرستيم.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
انسان با تربيت زيارت امام حسين عليه السلام با هيچ چيزي قابل مقايسه نيست و براي ما شيعيان با هر نوع اذيت و مشقتي بهترين سفر زندگي مان بلكه بهشت ماست .اين سفر با سفر آنتاليا و پاتايا كه براب فساد و فحشا ميروند فرق دارد خوب طرف هر گونه خفت و خواري را تحمل ميكند كه كمي لذت ببرد و شهوت راني كند .نهايتا اين كه ما با هرگونه بي ادبي و هتك حرمت مسافران مخالفيم و بايد وزارت خارجه با قدرت وارد عمل شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
موندم یک سفر با مترو و نشستن با مردم، چرا بایستی 800میلیون آب بخوره؟
این دروغ مثل دروغ شهید فاتح از شهدای تیپ فاطمیون بود که حدود هشت سال پیش شهید شده بود و عکسش رو با ضارب داعشی در حرم مشهد، یکی کردند وگفتند کی به کیه بابا، دروغت رو زیاد تکرار کن، ...(سه نقطه رو خودتون پر کنید) هستند که باور کنند...
ناشناس
| Canada |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
اای محمد اقا همان حسینی که شما برای زیارت مرقد مطهرش سینه چاکی, برای بی عزت نشدن بی سر شد تا یه امثال من و تو بگه ازاده باشید ، ازاده زندگی کنید، ازاده بمیرید. کدام رقتار ما شبیهش هست.
زیارت بی زیارت .
ته عراق ، نه سوریه ، نه مکه
دوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
مفهوم این رفتار این است که به کشور ما نیا. لذا چرا وقتی صاحبخانه دوست ندارد به آن کشور می روید و ارزش و شخصیت خود و کشورتان را از بین می برید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
آقا محمد بهتره فقط به جای خودت حرف بزنی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
محمد جان از تربیت دینیت در عجبم که دهانت را باز کرده و هموطنان خودت را متهم به فحشا میکنی. من خودم هرگز به عراق نخواهم رفت بخاطر زنان و دختران هویزه و سوسنگرد که با مظلومیت مورد تعرض قرار گرفتند و زنده بگور شدند .ولی افرادی مانند شما با توسل به دین حرمت آنان را نگه نداشته و هر روز بدامان دشمن ملت ایران با حربه زیارت پناه میبرید.
احتمالا منظور کیهان هزینه سفر هیات تجاری به روسیه که نیست؟
اقای ستا ری با تعطیلی مشکل الودگی حل نمی شود اما حداقل از بیماری افراد و بدنبال ان تولید مشکل دیگر جلوگیری میشود کاشکی کمی هم عقلانیت بود مثلا معاون سلامت هستی
چشم برمی گردیم ایران که با گشت ارشاد و گشت روزه و تورم و بیکاری و گرانی از ما پذیرایی کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
کاش این آقای عباسی میرفت تو حرفه ای که استعدادش رو داره
من مطمئنم بهترین استندآپ کمدین ایران میشد
منصف
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
ایکاش ایالات متحده به آقای عباسی فقط ۶ ماه اجازه می‌داد تو آمریکا زندگی کنه و از نزدیک نحوه تعاملات سیاسی و اجتماعی مردم رو ببینه بازهم ببینیم اینطور نظر میده یا نه ؟؟
بیان اینجا چه خاکی به سرشون کنن؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
همين خاکي که تو هواست و ما داريم توي ريه هامون ميکنيم
مملکت پر از اتباع بیگانه شده ...
مهمان عزیز است همچو نفس
خفه می کند اگر آید و بیرون نرود
این مسایل را شوخی نگیرید .....اون هایی که همسر ایرانی دارن می تونن راحت از طریق اون ها پول شویی کنند...اون هایی که فاقد مدرک هویتی ان اگر جرم کنند چجوری شناسایی می شن ؟!...اصلا ما به راحتی می تونیم وارد کشور اونا بشیم؟!!به بهانه امت گرایی هر کسی رو به مملکت راه ندید ....
در صورت هجوم ایرانیان ساکن اروپا و امریکا برای بازگشت به میهن قطعا قیمت مسکن و خودرو به شکل بی سابقه ای افزایش خواهد یافت. بلاخره خونه و ماشین میخوان. حداقل به صورت تدریجی بیایند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
من یک ساله به کانادا مهاجرت کردم
تازه اینجا به ثبات و ارامش رسیدم
سرمم بره حاضر نیستم برگردم
برگردم که باز هر روزصبح بیداربشم وبشنوم که قیمت ملک دو برابر شد ماشین فلان درصد گران شد سایدبای ساید شد هشتصد میلیون ؟!!!!
دلمون به چی باید خوش باشه برای بازگشت؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
وقتی کانادا دچار فروپاشی و اضمحلال و متشنج از تنش زایی شد میفهمی
ربنا
| Brazil |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
منم اومدم آمریکا ، همین که مسولین آمریکایی نمی توانند هر حرفی را بزنند و جامعه بیدار است و روزنامه های آزاد هستند آرامش ابدی هست . ممنونم خدا .اینجا هیچ کس حرف اول را نمیزنه اتفاقا اینجا اگر مذهبی باشی بیشتر با مذهب و دینت لذت میبری .
حسنی برمدارشریعت!!!؟؟ این طور که من فهمیدم اوضاع بعد از روی کارآمدن دکتر آیت الله رئیسی!!برای شما و دوستانتان بسیار خوب شده،یه سؤال؟ برای مردم چه طور؟؟؟؟
حسن عباسی تو چی میگی؟
خوب ما را به سخره گرفتی
درد من اینه که تو تریبون و هوادار داری
واکنش شریعتمداری به شایعه هزینه ۸۰۰ میلیون تومانی سفر رئیسی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جناب آقای شریعتمداری ! ای دانای همه چیز دان ! ای باخبر از همه اسرار ! ای آماده برای سرک کشیدن در هر کار ! به پیر به پیغمبر شما اگر در همه امور دخالت نکنی هیچکس از شما گله ای نخواهد داشت وقتی شما بدون دعوت وسط هر ماجرایی مدعی می شود ملت احساس خوبی ندارد ، خصوصاً وقتی از کسی حمایت میکنی دیگر بدتر ترا به دین ترا به مذهب دست از سر این رئیس جمهور بردار اجازه بده کارش را بکند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
بخدا یه جوری میگن با مترو رفته انگار با کارت بلیط از گیت رد شدهو ارم سبز خط عوض کرده
جناب استاد حسن عباسی
ایرانی ها میخواهند برگردند متاسفانه صف برگشت خیلی شلوغ است نوبتشان نمیشود. من خودم سراغ دارم کسانی را که هر شب در فرودگاه واشنگتن زنبیل میگذارند و تا صبح نمی خوابند ولی باز هم نوبتشان نمیشود
نمیده شما زحمت بکشی از نفوذت استفاده کنی این هموطنان را از سردرگمی نجات دهی؟؟؟
این احمدی نژاد رسما شش دانگ . خل شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
مگه نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
مامور معذور
بله ایرانی بیان در کشوری که همین آقای عباسی دود مازوت نیروگاه ها را به حلقشان بفرسته
توییت حسن عباسی ، جک قرن
یه روانپزشک محض رضای خدا این حسن عباسی را معاینه کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
بذار همینجوری باشه
چه اشکالی داره تو این همه مشکل یکی هست که دیگران رو میخندونه
بستگان مسولین برگردن.
حیف اون پولهایی که دولت و زوار ایرانی در عراق و عربستان هزینه میکنند
سایتی که حتی وایراستار نداره خبرش رو یه بار بخونه، چطورمیشه به محتواش اعتماد کرد. نوشیدن سن عباسی به جای حسن عباسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
داداش خودت نظرت رو میخوندی یه ویراستاری میکردی
نوشیدن آخه
تندرو ها این روز ها حال و روز خوبی ندارند.
حسن عباسی! قاطی کردی داداش. اون جایی که متشنج هست همین جاییه که تو وایسادی.
اینقدر مملکت را درست نکردید که اونجا خراب شد ‌مشکل حل شد ، خدا به داد کسانی برسه که برگردند. چه کند این سیستم با کسانی که برگردمد به وطن
منصف باشیم چون ضرری که شریعتمداری و همفکرانش به کشور وارد کردند نتانیاهو نکرده و جالبه که مدعی هم هستند.
حسن جوراب هامو پیدا نمیکنم
گفتی چقدر وقت داریم از اروپا فرار کنیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
دیرشد دیگه
متشنج شد
اقای عباسی ظاهرا با توجه به بحران اوکراین به این نتیجه رسیده اند که بزودی اروپا و امریکا دچار معضلات عمیقی خواهند شد. باید گفت در قضیه اوکراین در بدترین حالت دو استان از سرزمین اوکراین تجزیه خواهد شد و دولت کیف مجبور خواهد شد قد پیوستن به ناتو را بزند. باید پرسید چگونه چنین تحول نسبتا کوچکی می تواند دو قاره اروپا وامریکا را به اندازه ای که مد نظر دکتر عباسی است تحت تاثیر قرار دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
دکتر؟؟؟؟؟؟
ایشان مدرک دکترا ندارند و برای دکتر خواندن خود کلی آسمان و ریسمان به هم بافته اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
اروپا جنگهاي قرون گذشته و دو جنگ جهاني و کلي بيماري واگيردار رو از سر گذرونده و کلا چندين بار زير و رو شده و الان رسيده به اينجايي که ميبينيم . بعيد ميدونم با اين تشنجات فرضي مورد نظر اساتيد اتفاق خاصي براش بيفته
زائر ایرانی اگر ذره ای شخصیت برای خودش قائل بود، عراق نمیرفت تا همچین برخوردهای زشتی باهاش بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
این چه حرفیه آخه
هر کی هر جا دوست داشته باشه میره.
به جای اینکه خطاکار رو توبیخ کنی به کسی که بهش جفا شده ایراد میگیری
این همون حکایته که اگه زن مقصر نبود فلان نمیشد و ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
همه جای جهان اتفاق برای توریستها میاد آیا تاحالا تمام رفتارهای ما با زوار خارجی درست بوده؟ با اون توریست آلمانی که توی شمال بش حمله کردن و چشمش را از دست داد چی؟
به نظر من اظهارات اين حسن عباسي توسط يك انجمن ويا فرفه با جناح بطور حساب شده تهيه و توسط اين به اصطلاح دكتر عنوان ميشه اكر دقت كنيد حرفاش انقدر بدور از واقعيت وبيشتر شبيه طنزه،كه حتي محصل دبيرستاني هم به دور از واقعيت بودن ان ايمان داره حالا هدف از اين خزعبلات كه ايراد ميكنه جيه بنظرم بيشتر اغتشاش ذهن وفكر جامعه از مشكلات يعني يه جوري مردم را سر كار ميذارن تا فكرشون مشغول بشه ،جند وقتي اين استاد و دوستانش مثلا اقاي فضايلي من امروز ديدم توي خبركزاري فارس خبر از افول امريكا و اروبا داده بود همين الان برين تو خبركزاري فارس مقالش را بخونيد عين همين مطلب رو اقاي فضايلي
عنوان ميكنه ،نتيجتا مطالب اينا مشتركا از يه اتاق فكر طراحي ميشه،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
نه دوست من
این آقا و آن آقای حسابدار که هر دو خودشان را دکتر مینامند در چنان رفاهی زندگی میکنند که از حال دیگران بیخبرند.
آقای حسن عباسی،؛ اوضاع ایران ارام و مطلوب هست؟
«اعلام خطر» احمدی‌نژاد درباره «وقوع همزمان» دو رخداد در ایران
مطمئن باشید جنگ اتفاق نمی افتد...
ایرانی های مقیم خارج برگردن تا افکاری مانند اقای عباسی برشون حکومت کند؟
"انتقاد تند نماینده مجلس: عراقی‌ها با زوار ایرانی بدترین رفتار را دارند"
چرا اینها به عراق می روند که چه شود؟!...مگر همین عراق نبود که همین چند سال قبل جوانان ما را با دست بسته شهید میکرد و هنوز هم که هنوزه گردان تفحص در حال عملیات می باشد؟!...
پاسخ ها
تورج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
این عراق با اون عراق فرق می‌کنه !!! همون طور که ای روسیه با اون روسیه فرق می‌کنه !!!! و این طالبان با اون طالبان
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
با منطق شما کل دنیا باید از آلمان منتفر باشن
چون 2 جنگ جهانی به اه انداته و باعث مرگ 130 میلیون انسان شده
خدا وکیلی این استدالال ها رو از کجا میاری
بگین ماهم بدونیم جاشو
"رئیس سازمان محیط زیست: کلنگ زنی پروژه پتروشیمی میانکاله از نظر ما اعتبار ندارد"
این پروژه جنایت بر علیه محیط زیست منطقه میانکاله است.عوامل این پروژه این عملیات را با رانت و خیانت به منطقه در حال پیش بردن هستند...چرا مسئولین کلان کشور جلوی آن را نمیگیرند؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
آقا اینکار انجام میشه
اینا هم هیاهوی قبل از انجامشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
پس شما موقع کلنگ زنی انجا چه می کردید؟
چون ما دوست و دشمن را نمی شناسیم
"توییت حسن عباسی: ایرانیان ساکن آمریکا برای بازگشت به میهن برنامه‌ریزی کنند"
توییت حسن عباسی؟!!ایشون با این همه فریاد مرگ بر آمریکا ، از برنامه آمریکایی توییتر استفاده میکند؟!..او و همفکرانش بگردند ببینندپوتین برنامه مشابه روسی دارد؟ از همان استفاده کنند..!
کاش دستی از غیب برآید ..و جناب دکتر عباسی را دوسه ماهی در جامعه آمریکا بگرداند..
ایرانی های مقیم اروپا و امریکا برنامه ریزی کنند که برگردند و از افکار و اعمال امثال عباسی و حاج حسین فیض ببرند!!!
کسانی مثل آقای حسن عباسی اگر از صحنه سیاست ایران بیرون بروند شاید سیاست مداران ما واقع بینانه تر مشکلات مملکت را حل می کردند. بعضی مواقع سکوت یک نفر خیر به همراه دارد
حسن عباسی: ایرانیان ساکن آمریکا برای بازگشت به میهن برنامه‌ریزی کنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جناب عباسی خوب اگر ایرانی ها برای بازگشت برنامه ریزی کنند تکلیف حسینیه کاخ سفید چی میشه ؟
فکر کنم دانشگاه ومدرسه باز کردن فضای مجازی را درست کنند یعنی محدود کنن
صحبت‌های آقای عباسی برای ساخت فیلم‌های علمی تخیلی بی نظیر است
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
حتی ارزش تیترزدن هم نداشت!
یکی وضعیتهای بدی که کشور گیر کرده وضعیت بورس هست چرا که افزایش شاخص در گرو افزایش نرخ ارز هست متاسفانه سال پیش بورس دلار ۵۰ هزاری رو پیش خور کرد و طی این یک سال تمان اقلام ۲ دو تا سه برابر شد ولی شاخص تغییری نکرد .
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۰۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
عزیزم بورس ایران دیگه مرده، و از مرده انتظار نداشته باش!؟
یکی وضعیتهای بدی که کشور گیر کرده وضعیت بورس هست چرا که افزایش شاخص در گرو افزایش نرخ ارز هست متاسفانه سال پیش بورس دلار ۵۰ هزاری رو پیش خور کرد و طی این یک سال تمان اقلام ۲ دو تا سه برابر شد ولی شاخص تغییری نکرد .
خرج افطارشم دانشجوها دادن :))
در نتیجه زندگی برای غیر اروپاییان دشوار می‌گردد. ‎ایرانیان ساکن اروپا به مرور برای بازگشت به میهن آماده شوند. ‏
من ساکن المان خندیدم، جوک دیگه ای ندارید؟
ایرانیان ساکن امریکا همه بیان ایران که جا برای اقازاده ها کم نیاد و بقیه فرزندان مسئولان بتونن برن امریکا . منظور همینه دیگه.
ايرانيها از دست عباسي و امثالهم براي فرار از ايران دارن برنامه ريزي ميكنن ،
حتما !منتظر دستور شما بودند ، تا چمدونهاشونو ببندن ،جناب عباسی دکترینولوژیست !
سفر پنجاه هزار ایرانی فقط به شهر وان در ایام نوروز امسال

ما ملت فقیر و بدبخت که نون خوردن نداریم و همش در حال غر زدنیم، اولین خریدارم املاک در ترکیه ایم. یک سوم مواد غذایی را دور ریز می کنیم. اولین مصرف کننده و هدر دهنده انرژی هستیم. اولین در عمل زیبایی بینی و استفاده از لوازم آرایشی هستیم.
وای که چقدر فقیر و بدبخت یک و نون شب هم نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
کسانی که این کارها را می کنند اغلب بستگان از ما بهترانی اند که همه امکانات در اختیار خود و خانواده و دوستان و همسایگان و هم ولایتی ها یشان است
اگریک رقیب اردوغان درسیایت ترکیه ناآگاهانه مطلبی بگویدکه بتوان ازآن برای ایجادکدورت بین ما وکشورهمسایه وهمکیشمان
سوءاستفاده کرداکثرسایتهااماده انتشارآن درکشورمان
هستندچون دربین مان دشمنان مشترک فراوان داریم ومطمئین باشید آقای اردوغان باعقل ودرایتی که داردهرگزحاضرنیست کوچکترین کدورتی بین دوکشوربرادرپیش آید ماهم بهمچنین
ولی هستند گروه هائی که ازحمایت ترکیه دررفع تجاوزبخاک کشور دوستمان جمهوری آذربایجان دل خوشی ندارندومنتظر بدست آوردن بهانه ای برای تفرقه افکنی وآتش بیاری معرکه بین دوکشوردوست هستند
تازه ما در رفتیم از ایران کجا بیایم دلتون خوشهه
گفته های عجیب حسن عباسی و همفکرانشان در بین اکثریت مردم و مسولان

بیشتر باعث خنده و مزاح میباشد

ولی متاسفانه ، گاها در بین بعضی از مسولان کشور و عوام الناس ، باور

میشوند و بر اساس آنها ، برای کشور و مردم برنامه ریزی هم میکنند !!!!
جناب شریعتمداری کیهان ، قبل از انکه با تهمت و توهین و ناسزا ، اخبار مربوط

به هزینه ۸۰۰ میلیون تومان سفر جناب رییسی به کرج را پاسخ بدهید

بدانید که شهردار کرج برای انجام این سفر این مبلغ را از شورای شهر کرج در

خواست کرده بوده اند

و خوشبختانه مخالفت شده است ، و خود رییسی هم گفتند : ما که با مترو

امدیم و مهمان دانشجویان بودیم ( نکند به نام ما و به کام دوستان رفته باشد )
انتقادات به جای نماینده دماوند ، در برخورد ناشایست و توهین امیز مسولان

مرزی عراق با زوار ایرانی را ایکاش جناب علم الهدی خوانده باشند

و یادشان باشد که برای پذیرایی از میهمانان عراقی در مشهد چقدر ایشان

توصیه های خاص و ویژه داشتند !!!؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
شما اون تقطیع سخنان علم الهدی را بدون سرچ کردن یا باور کردی که وای به حال سوادت یا عمدا دروغ به مردم منتسب میکنی که باز هم وای به حالت . واقعا متاسفم از کسانی که اینقدر زودباور هستند عزیزم کلیپ کامل توی ایترنت هست یکم سرچ کن
خوبی جناب حسن عباسی؟!!!!!!!
ایرانیان ساکن آمریکا برای بازگشت به میهن برنامه‌ریزی کنند.
با فکر پوسیده نمی شود مملکت داری کرد . اگررفتن بداست (که نیست) باید فکری کرد که نروند.
این دولت هیچ کاری نکرده جز گرانی از روز اول ؟
پس تا به امروز نمره این دولت از تمام دولتهای دیگر کمتر است ؟..
بیان از آمریکا ایران خودشون رو بدبخت کنن
یه مشت خرافات تحویل ملت دادید
آره واقعا همه منتظر توصیه حسن عباسی متوهم بودند.
چناب عباسی فعلا برای افغانهایی که وارد ایران شده اند، برنامه ریزی کنند، بعد اگه وقت داشتند برای ایرانیان اروپا و امریکا برنامه بریزند.
انتقاد تند نماینده مجلس: عراقی‌ها با زوار ایرانی بدترین رفتار را دارند!!
اون زواری که با باورهای خرافی حق شونه!!!
طبق آموزه های اسلامی و علی الخصوص سید الشهدا، حفظ آبرو و عزت نفس واجبه، آیا امام حسین راضی به این هست زیارت حرمش با خوار و ذلیل شدن زوارش همراه باشه؟؟!! اعمالی که تعداد زیادی از زوار انجام میدن از نظر اسلام شرک آلود هستند
جوک روز:
توییت حسن عباسی: ایرانیان ساکن آمریکا برای بازگشت به میهن برنامه‌ریزی کنند
اقای عباسی شما یک فکری به حال این ریزگردها بکن ببینید چه کسی به فکر رفتن است چه کسی به فکر بازگشتن
احتمالا ايرانيان ساکن اروپا و آمریکا ساکاشون ر بستن فقط معطل اینن که لیدر وایدیولگ میکروفون دوست بفرمایند کجا سرمایه گذاری کنن تا پولاشون رو بردارن و با لین پرواز بیان ایران
دولتی با حداقل رای مردم و وعدههای توخالی:
دلار ۴۲۰۰ حذف و دلار آزاد ۲۷۵۰۰ یعنی خود دولت ۷ برابر سود کرده وپول ملی رسما ۷ برابر بی ارزش شد.
توافق برجام ماهها بتاخیر افتاد. توافقی که آماده امضا بود ، عمدا ماهها بتعویق افتاد .
هزینه هرروز تعویق برجام و نداوم تحریم، ۱ میلیارد دلار و پیشتر است که نشان از دهها میلیارد دلار ضرر بیتالمال است.
گرانی سقف ندارد و شعار مدیریت آنها فقط سراب وعده انتخاباتی بود
درآمد ایران بیمن پولهای بلوکه شده دولت قبل افزایش یافت ولی نه ثروتی جدید ایجاد و نه سرمایه ای از خارج جذب شد.
ایران با طالبان مصالحه کرد و هم اکنون این گروه ضد بشری مورد تایید ایران است.
مردم فقیرتر از دیروز و بیماران با حذف یارانه دارو امید به.زندگیشان کوتاه تر شد
وعده سهم ۵۰ درصدی صادرات به کشورهای همسایه همچون توهمات یک رییس جمهور برجاست.
کشورهای همسایه بدلیل. وی کار آمدن دولت افراطی، دهها میلیارد اسلحه برای حمله به ایران خریدند ‌و متحدتر از قبل با اسراییل هم پیمان حمله به ایران شدند.
و شوهای حضور در میان مردم و ناهار خوردی که برای بیلان کار و نمایش تلویزیون ایران تهیه میشود.
و این است سراب وعده های دولت جدید که مردم. را ناامیدتر از قبل کرده است و ادامه دارد.
آقای رسولی نژاد این نتیجه همان برادر خواندگی زورکی و چسباندن خود به دیگرانی است که کوچکترین ارزشی برای شما و کشور قائل نیستند ایا شما این را هم نمی دانید؟
فعلان به جای ایرانیان مقیم خارج مهاجرین افغان به کشور آمدهاند
بچه های مظلوم را برای یاد دادن هیچ چیز به مدرسه می فرستند به زور. آقا سامانه مجازی داری الان موقع استفاه از اآن است چرا درست فکر نمی کنید. سلامتی مهم است یا یک مشت لاتاالات حفظ کردنی که به هیچ درد زندگی این کودکان نمی خورد؟
خب 800 میلیون کجا رفت بالاخره...به ماها که ندادن...منظورش شاید خودش بوده بهش دادن
کاش شریفی نیا را مسئول پیگیری انتخاب می کردند تا زود نتیجه حاصل میشد
آقای رسولی نژاد در هیچ جای دنیا به ایرانیها احترام نمی گذارند مگر ترکیه گرجستان رفتار بهتر از عراق داره هر کدام از یکی بدتر
به چشم خودم دیدم مرز ترکیه بدترین رفتارها را با خانم های ایرانی انجام میشه از بازرسی بدنی بی احترامی گرفته تا باج خواهی غیر اخلاقی واقعا آدم سرافکنده میشه
به برکت .....به این روز افتادیم
آره حیفه این همه لذت رو فقط هموطنان داخل کشور ببرن،بیان از خارج از کشور و ببینن چقدر داریم حال میکنیم!!!!
اقای رهامی تو ۸ سال روحانی کجا بودی که ما صدای اعتراصت رو به افزایش فقر مطلق وگرانی یکبار نشنییدیم خداوند ناظر اعمال وقلم هاست
بر همه هموطنان لازم است هرچه سریعتر با اورژانس تماس و هرچه سریعتر اقای عباسی را به بیمارستان برسانند حالش خیلی بد است .
استاد حسن عباسی نمایندگی حرف مفت
دکتر پرفسور سردار حسن آقا عباسی : تو همین ایرانی هایی که توی ایران هستن رو سعی کن همین جا نگه داری برگردوندن ایرانی های خارج پیشکش
تابناك عزيز
عكس تبليغي در اين صفحه ، حاوي تصاوير خانمي است كه بخش زيادي از موهايش پيداست و زيبنده سايتي مثل تابناك كه پايبند موازين شرع مي باشد ، نيست. متشكرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
دستم اشتباهی رفت رو مثبت
نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه به بهانه گردشگری، بی حجابی بخواهد در جامعه ترویج و گسترش یابد به هیچ وجه قابل قبول و پذیرفتنی نیست.
به گزارش ایرنا وی ادامه داد: اگر بنا است که به اسم گردشگری بی حجابی گسترش یابد من که همواره از گردشگری حمایت کرده ام اعلام می کنم که چنین گردشگری را نمی خواهیم و از چنین گردشگری به هیچ وجه حمایت نمی کنیم.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: در زمینه حجاب و عفاف در وضعیتی هستیم که به نظر می‌رسد آخرین مرحله ای است که می‌توان کاری کرد که ماندگار باشد و اگر این لحظات را از دست بدهیم معلوم نیست که این موضوع قابل جمع شدن باشد.
جناب عباسی همین صفحه تابناک با سخنان مشعشعانه ائمه جمعه در خصوص روزه و زنان و لباس زیر و سخنان پر مغز امثال نماینده شیراز کافیه که مردم از ایران فرار کنند به جای بازگشت
شماها فقط پول خارج نشین ها را می خواین
کدام آدم میاد خودش را گرفتار علم الهدی و نماینده شیراز و امام جمعه کرج و اصفهان بکنه آخه !
سخنان جناب آقای حسن عباسی قابل تامل است. کلمات کلیدی در این هشدار رمز آلود را می بینید؟
مظلوم همیشه ظالم سازه. ما بیشترین شهدا را توی عراق و سوریه داشتیم و حالا کمترین احترام را بین مردم اونجا داریم و کمترین سهم را از بازسازی اونجا به ما دادند. اینم جواب خوبی های ما به این کشورها. عراقی که 8 سال کشور ما را ویران کرد و جوانانموم را کشت به مردم کشور خودمون ترجیح میدیم و برای ساخت ضریح و جاده و بیمارستان و راه و مدرسه و ... تمام پول را از کشور خارج می کنیم درحالی که این چراغ به خونه رواست. حالا هم افغان ها سودای توسعه خراسان بزرگ را دارند . وای به حال ما مردم دل رحم که همیشه تاریخ گزیده شدیم از عراقی و روس و افغان و بازگزیده می شویم.
ما می خواهیم به جاهای پرتنش برویم چیکار کنیم؟
هر سفر رییس جمهوری چند میلیارد تومان هزینه دارد و نتیجه سفر این است که ریس جمهور میفهمد مردم آن منطقه نهار خوردند یا نه
توییت حسن عباسی: ایرانیان ساکن آمریکا برای بازگشت به میهن برنامه‌ریزی کنند) مگه قراره شماها از ایران بروید ؟!!!
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: تعطیلی مدارس به هر دلیلی به‌نفع دانش‌آموزان نیست،) مریض نشدن بنفع دانش اموز نیست ؟!!! چقدر فکر ژستتون هستید ؟!!
فاضل میبدی : امروز دارو به صورت پلکانی گران می‌شود. مایحتاج مردم افزایش قیمت پیدا می‌کند. چرا دولتمردان و آقایان خطبای نماز جمعه در این موارد فریاد نمی‌کشند؟) مگر دوره خاتمی و روحانیه ؟!! الان مثل دوره احمدنژاد همه مجیزگو شدند
چقدر خبر خوب خواندیم. خداروشکر همه چیز در امن و امان است
یعنی به خداوندی خدا این اخبار و میخونی حالت تهوع میگیری دریغ از یه خبر امیدوارکننده و حال خوب کن برای این ملت مظلوم.......
باشه عباسی جان برنامه ریزی میکنن برمیگردند
اما شما برا تامین نان و آب و برق و انرژی و مایحتاج اونا برنامه ریزی کردید که وقتی برگشتن گرسنه نمونن؟
عباسی جان کارت نان صادر کن که همه دارند میان
آقای طباطبایی نژاد چرا مردم رو به جون هم می ندازی این چه وضع مملکت داریه .. هر چیزی راهی داری.. توقع نداشته باش مسیری که تو 40 سال براش برنامه نداشتی رو یه شبه با این تدابیر عجی و غریب درست کنی ..
آخه این چه کاریه که رییس جمهور مرتب از این استان به اون استان بره! ایشان بهتره مثل رییس جمهور سابق شیک بشنه پشت میزش و از اونجا فرماندهی کنه. اینطوری خط اتوی لباسهاشم به هم نمیخوره، رنگ محاسنشونم ثابت میمونه چون دیگه حرس و جوشی نمیخوره.
ادبیات شریعتمداری واقعا چندش آور است.
آقای عباسی یعنی حالا فضای اقتصادی ما خیلی خوب است که برگردند ایران!!!؟ آنجا ممکن است خراب بشود ولی اینجا خرابِ خراب است!
نظر جناب آقای شریعتداری را درباره دولت فعلی را که می خوانم یاد منظومه عاشقانه لیلی و مجنون نظامی گنجوی می افتم!
این رفتار و برخورد بد عراقی ها فقط در فرودگاه نیست. در مرزهای زمینی و در سایر بازرسی های دیگر هم خودم دیده و چشیده ام. وقتی صحبت از اقتدار نظام می کنیم بد نیست این اقتدار را هم به رخ این ها کشیده شود که ما صاحب کشوری هستیم که هشت سال در مقابل زورگویی مقاومت کرد و با گذشت سال ها از اتمام جنگ و اعلام رسمی متجاوز , هنوز طالب غرامت جنگی نکرده ایم. باشد که یادشان بماند اگر مدارا می کنیم ، چیزی فراموش نشود.
بعضی خطبا به دبنال هرج و مرج و اشوب افرینی هستن نیت ایشان را نمی دانم ولی برایشان از خداوند ارزوی بهبودی در تفکر و سخن را دارم .
زمان کدام ائمه چنین اجکامی صادر شده که بعضی هم از خودشان اجتهاد می کنند جامعه را به کجا می خواهند ببرند.
جناب عباسی اینجا چه مزیتی پیدا کرده که باز گردند. اقتصاد؟ اشتغال؟ مسکن ؟ تورم؟ چی؟آرامش؟
مشخصه خیلی اوضاع خیته.......
آقای عباسی اگر آنها به ایران بر گردند خدا به فریاد ما برسد که آنگاه دیگر چه بازی سر ما در بیاوریدb
ظاهرا کلا این حسن ها موجودات با مزه ای هستند یه حسن هم داشتیم که با حرفها و خنده های معروفش کلی حال ملت رو خوب میکرد علی برکت ا...!!! حسن آقای عباسی صدقه سر رفتارها و اعمال دوستان شما فعلا که خیلیا در حال برنامه ریزی برای رفتن از این کشور هستند شما خودشه ناراحت نکن اونایی هم اون طرف هستن خودشان عقل سلیمی دارند که با توجه اوضاع درخشان مملکت تصمیم درست اتخاذ کنند!!!
در دکترین دفاعی ایران سلاح هسته‌ای وجود دارد . حق داشته باشیم یا نداشته باشیم کاری ندارم . وای به قرآن کریم و عزیز وجود دارد .
الان ایرانیان داخل کشور دارن برنامه ریزی برای فرار و خارج شدن از کشور می کنند و این آقا و مسئولین متوهم میگن ایرانیان خارج برگردند!!!!!!
این حسن و اون حسین آقا و اون حسابدار که اسمش یادم رفته در جهان موازی زندگی میکنند و نمیتوانند برگردند
آقای عباسی ییینیدمیتونه افعی ۲رابسازه؟
چرا الکی میگید این همه بابا کدوم ایران چه آشی چه دوغی مردم بیکارند مگه کلی عشق و حال و ول کنند زندگی خوب و همراه با ارامش و امکانات رفاه اجتماعی و ازادی را ول کنند بیان ایران چی بگند
وقتی زایر ایرانی بامواد بره زیارت همین میشه.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست