بازدید 4444
۲

تکذیب شرط کارت پایان خدمت برای وام ازدواج

یکی از سایت‌ها امروز خبری به نقل از برخی شعبات بانکی منتشر کرد مبنی بر اینکه برای دریافت وام ازدواج باید کارت پایان خدمت داشت!
کد خبر: ۱۱۱۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵ 06 April 2022

به گزارش «تابناک»، در حالی که شعب بانکی می‌گویند دریافت هر وام بانکی نیازمند ارائه کارت پایان خدمت است اما مدیر روابط عمومی بانک مرکزی مدعی شده در وام ازدواج این گونه نیست. او درباره بقیه وام ها توضیحی نداده است.

پس از انتشار خبر تجارت‌نیوز مبنی بر دریافت کارت پایان خدمت برای اعطای وام ازدواج مصطفی قمری وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی و خبرنگار سابق صداوسیما در توییتی نوشت:
داشتن کارت پایان خدمت برای دریافت #تسهیلات_قرض‌الحسنه_ازدواج؛ دروغ شاخدار رسانه‌ای

یکی از سایت‌ها عصر امروز خبری دروغین به نقل از برخی شعبات بانکی منتشر کرد مبنی بر اینکه برای دریافت وام ازدواج باید کارت پایان خدمت داشت!؟ این ادعا به شدت تکذیب می‌شود.

اینکه برای دریافت وام ازدواج باید کارت پایان خدمت داشت! این ادعا به شدت تکذیب می‌شود.

در واکنش به این توییت، ابراهیم علیزاده، سردبیر تجارت‌نیوز هم توییت کرده است:
‏شعب بانکی می‌گویند برای دریافت هر وام بانکی داشتن کارت پایان خدمت سربازی الزامی است اما مدیر روابط عمومی بانک مرکزی می‌گوید وام ازدواج را بدون کارت پایان خدمت می‌دهیم و درباره بقیه وام‌های بانکی نیازی نمی‌بیند توضیح دهد. احتمالا یا اطلاع ندارد یا تعمدا اشاره‌ای نکرده.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
گرفتن وام ازدواج یک مشکل بزرگ است . بیشتر افراد بلاخره از گرفتن ان صرف نظر میکنند چرا که گرفتن وام ازدواج از ثبت نام تا نوبت در بانک تا گرفتن و ضامن و غیره یک هفت خان دشوار است
پاسخ ها
hosein
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
بابا ترا به خدا و آیینی که دارید یک فکری به حال سربازی کنید تا کی میخواهید خودتان را به کوچه علی چپ بزنید یک مقدار تحول و تغییر با توجه به زمانه را در دستور کار قرار دهید .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها