بازدید 8356

بانیان حادثه حرم مطهر رضوی به اشد مجازات برسند

جمعی از علمای اهل سنت خراسان شمالی ضمن محکومیت جنایت اتفاق افتاده در حرم مطهر رضوی، از دستگاه امنیتی و قضایی خواستند بانیان این اقدام را به اشد مجازات برسانند.
کد خبر: ۱۱۱۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 06 April 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، جامعه علما و روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی در بیانیه ای ضمن محکوم کردن هتک حرمت به آستان مقدس حرم مطهر رضوی و این اقدام جنایتکارانه، از دست داشتن عناصر گروهک‌های تکفیری و مزدوران استکبار جهانی در این حادثه غیر انسانی خبر دادند.

در بیانیه مزبور آمده است:

حادثه امروز در مشهد مقدس و هتک حرمت به بارگاه ملکوتی امام رضا رضی الله عنهم قطعاً نمی‌تواند امراض شخصی باشد و بلکه ضارب با حمله به سه نفر از روحانیون معزز شیعی ثابت نموده که از عناصر خودفروخته و اجیر شده استکبار جهانی و گروهک‌های تکفیری می‌باشند.

امروز آمریکا و اسرائیل و گروهک‌های تکفیری از امنیت بی نظیر ایران و متلاشی شدن نقشه‌های شومشان در سوریه و عراق توسط سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی عزیز به ستوه آمده اند و برای درمان شکستگی شأن در پروژه‌های اسلام هراسی در جهان اسلام دست به چنین اقدامات ناجوانمردانه و غیر بشری می‌زنند.

ما روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن محکوم نمودن این اقدامات جنایتکاران از دستگاه‌های نظامی و امنیتی و اطلاعاتی کشور خواستاریم هرچه زودتر عاملان این حادثه ناجوانمردانه را به اشد مجازات برسانند.

ما علمای اهل سنت، ضمن تسلیت شهادت و مجروح شدن سه تن از برادران عزیزمان به محضر مبارک مقام معظم رهبری و خانواده‌های ایشان و ملت ولایت مدار ایران اسلامی برای دیگر مجروحان این حادثه عافیت و سلامتی را از درگاه ایزد منان خواستاریم. من الله توفیق

الحاج گلدی آخوند کمالی و الحاج خالمحمد آخوند سرفراز و دیگر علما و روحانیون اهل سنت خراسان شمالی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل