بازدید 78523
دو هزار و نهصد و شصت و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

موسوی لارگانی: رئیس جمهور یک خانه‌تکانی جزئی در دولت انجام دهد / نماینده مجلس: این غربتی بی‌اصل و نسب کیست که به یک زن در پشت‌صحنه فیلم تعرض کرده است / صف‌های طولانی در خوزستان برای خرید مرغ / واکنش اینفانتینو به احتمال حضور ایتالیا به جای ایران در جام جهانی

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: اظهارنظر جدید طالبان درباره حقابه ایران از هیرمند / واکنش نماینده مردم مشهد به حادثه خونین امروز در حرم امام رضا (ع) / زیدآبادی: تاخیر در امضای برجام به سود دشمنان توافق است ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۱۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲ 05 April 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

واکنش اینفانتینو به احتمال حضور ایتالیا به جای ایران در جام جهانی

با توجه به حواشی رخ داده در بازی ایران و لبنان در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی ٢٠٢٢ قطر و عدم حضور بانوان در این بازی در آستانه قرعه‌کشی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، رسانه های ایتالیایی از احتمال حضور این کشور به جای ایران در جام جهانی سخن به میان آوردند. جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا که برای در ایتالیاست، در واکنش به این خبر و احتمال وقوع این اتفاق گفت: شوخی کافی است؛ لطفا بیایید جدی باشیم! در این دنیای تقسیم شده، مهم است که شانس بیشتری برای متحد شدن و ورزش کردن با هم داشته باشیم. در حال حاضر بهترین بازیکنان در بهترین لیگ‌ها بازی می‌کنند و بقیه حذف شده‌اند.

دادستان مشهد: ۵ تن در رابطه با حادثه حرم رضوی دستگیر شدند

محمد حسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مشهد اظهار کرد: پنج تن در خصوص حادثه امروز حرم مطهر رضوی دستگیر شدند. وی با بیان اینکه، یک نفر ضارب و چهار تن دیگر مظنون به همکاری با ضارب بودند، افزود: کار تحقیق در رابطه با حادثه امروز حرم مطهر رضوی توسط بازپرس ویژه قتل در حال پیگیری است؛ ضارب فردی با تبعه خارجی است، اطلاعات تکمیلی بعد از مشخص شدن موضوع ارائه خواهد شد.

عضو شورای شهر: ۲۰۰ قطعه درخت در دانشگاه تهران قتل عام شدند

 ناصر امانی در جلسه پنجاه و پنجمین شورای شهر تهران از قطع ۲۰۰ اصله درخت در موسسه لرزه نگاری دانشگاه تهران خبر داد. او این اقدام را یک دهن کجی آشکار به قوانین و مقررات و تخریب محیط زیست توسط مرکزی اعلام کرد که آرم علم و پژوهش بر سردر آن مزین شده است.امانی با اشاره به اینکه پس از انتشار گزارش در این خصوص هیچ واکنشی از طرف مرکز فوق نشان داده نشده است، از شهرداری تهران خواست که ویژه به این هنجارشکنی رسیدگی کند.شهردار منطقه سه توضیح داد که در مجموع سه بار نسبت به قطع درختان در این محوطه اقدام شده است؛ در تاریخ ۱۲ فروردین برای بار سوم با بیل مکانیکی وارد مجموعه شدند و ما مجبور شدیم با نیوجرسی خروجی‌های مرکز را بگیریم تا بیل مکانیکی و لودر امکان خروج نداشته باشند.

ادعای صدور قرار نهایی «جلب به دادرسی» علیه اصغر فرهادی در پرونده فیلم «قهرمان»

آزاده مسیح‌زاده مدعی شد قرار جلب به دادرسی علیه اصغر فرهادی صادر شده است. بعد از گذشت چند ماه از این کشمکش‌ها آزاده مسیح زاده در گفتگو با رسانه‌ها گفته است: پس از چند ماه رسیدگی دقیق به شکایت از آقای اصغر فرهادی مبنی بر سرقت هنری (تجاوز به حقوق مادی و معنوی) در دادسرای فرهنگ و رسانه تهران، بازپرس محترم پرونده مستندات و دلایل ارایه‌شده مبنی بر وقوع جرم و ارتکاب آن توسط آقای فرهادی را کافی تشخیص داده و اقدام به صدور قرار نهایی جلب به دادرسی علیه آقای فرهادی کرده است.»

رئیس اتحادیه نانوایان: حدود ۴۰ سال است که صبح ماه رمضان پخت نان بربری و سنگک در آذربایجان غربی ممنوع است

الله‌وردی حسن زاده رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه  اظهار داشت: موضوع ممنوعیت پخت نان بربری و سنگگ به عنوان نان صبحانه از زمان پیروزی انقلاب و حتی قبل از آن همواره در استان آذربایجان‌غربی اعمال شده است و این امر مبحث تازه‌ای نیست.وی افزود: دادستان کل کشور اعلام کرد که با روزه‌خواری در ملاءعام باید برخورد کرد و در نامه‌ای به فرمانده نیروی انتظامی نیز برخورد با روزه‌خواران ابلاغ شد نانوایی‌های بربری با ابلاغیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، در شیفت صبح در ماه رمضان تعطیل هستند.حسن زاده گفت: نانوایی‌های پخت بربری و سنگگ یا به اصطلاح نان روغنی موظفند در ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۵ فعالیت خود را آغاز کنند و برخی تا ساعت ۲۲ تا ۲۳ شب نیز فعال هستند.

وزیر کشور درمورد حادثه مشهد: افشانه فلفلی استفاده شد، چون خطر شکسته شدن درها وجود داشت

احمد وحیدی، وزیر کشور: گزارش حادثه ورزشگاه مشهد برای رئیس‌جمهور ارسال شد. علت حادثه حضور علاقه‌مندان در ورزشگاه بدون داشتن بلیت و کارت دعوت‌های رسمی دارای هولوگرام بود. عده‌ای پشت درها تلاش داشتند با زور وارد ورزشگاه شوند. قرار شد تا با انتقال این دیدار به تهران شرایط حضور زنان فراهم شود اما فدراسیون به دلیل حضور تیم لبنان در مشهد اعلام کرد، امکان این انتقال وجود ندارد. قرار نبود خانم‌ها برای دیدن مسابقه به ورزشگاه بروند؛ تنها ٩ نفر از آنها با تهیه بلیت قصد ورود به ورزشگاه را داشتند که این موضوع مشکوک و دارای ابهام است.

نامه ۱۷ نماینده خراسان رضوی به رهبری: تدبیر الهی حضرتتان برای انتصاب علم الهدی به عنوان نماینده ولی فقیه را می ستاییم

او امام صبور مردم مشهد است.علم الهدی واهمه ای از سرزنش بدگویان ندارد.۱۷ نماینده خراسان رضوی در مجلس به مناسبت هفدهمین سالگرد انتصاب حجت الاسلام علم الهدی به امامت جمعه مشهد، با ارسال نامه‌ای به مقام معظم رهبری، از وی تقدیر کردند.

صف‌های طولانی در خوزستان برای خرید مرغ/ معاون استاندار:هر کس مرغ بخواهد تلفن بنده را بدهید!

هرچند منابع دولتیِ متولی تولید و توزیع مرغ صحبت از توزیع و حجم مناسب مرغ در بازار می‌کنند، برخی مشاهدات محلی خبر از صف‌های طولانی خرید مرغ درشهرهای مختلف استان می‌دهد.رضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با رد کمبود مرغ در استان، گفت: هر شهروندی مرغ بخواهد تلفن بنده را به وی بدهید تا راهنمایی کنم از کجا هر نوع مرغی را بخواهد تهیه کند./فارس

فرماندار رامهرمز: مادری در رامهرمز ٣ فرزند خود را به قتل رساند

عوامل انتظامی شهرستان در ساعت ۱۳:۱۵ دقیقه در جریان این حادثه قرار گرفته و با حضور در محل، بررسی های قانونی را در دستور کار قرار دادند.گزارش اولیه عوامل انتظامی حاکی است که مادر ۲۷ ساله به نام "زهرا.ع" به دلیل اختلالات عصبی و اختلافات خانوادگی در زمانی که همسر وی در محل کار حضور داشته، دست به قتل سه فرزند خود زد و سپس خود را نیز حلق آویز کرد.فرزندان به قتل رسیده ۲ پسر ۱۰ و ۶ ساله و یک دختر سه ساله می باشند. بررسی جسدها نشان می دهدکه به وسیله ضربات چاقو و همچنین خفگی به قتل رسیده اند.به نظر می‌رسد فرد قاتل بعد از اینکه مرتکب قتل فرزندان خود شده، اقدام به حلق آویز کردن خود کرده است.بررسی های قضائی و انتظامی این حادثه همچنان ادامه دارد./ایرنا

استاندار خراسان: بررسی های اولیه مشخص نشان می دهد ضارب تحت تاثیر القائات استکبار جهانی و جریانهای تکفیری، اقدام به حمله به چند نفر در حرم رضوی کرده است

استاندار خراسان رضوی:در پی حادثه ظهر امروز در حرم مطهر رضوی، متاسفانه یکی از روحانیان که با چاقو مضروب شده بود به شهادت رسید و دو روحانی دیگر در بیمارستان بستری شدند، که حال یکی از آنها وخیم است.در پی این اتفاق، فرد ضارب با کمک زائران و توسط ماموران حاضر درصحنه دستگیر شد و تحقیقات از وی در حال انجام است.در بررسی های اولیه مشخص شد ضارب تحت تاثیر القائات استکبار جهانی و جریانهای تکفیری این اقدام را انجام داده است./صدا و سیما

عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت: این طرح قابل تصویب نیست؛ حتی می‌تواند مسکوت هم بماند

غلامرضا نوری قزلجه، عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت مجلس گفت: این طرح به دلیل عدم هماهنگی با نیاز‌های جامعه قابل تصویب نیست.امضاها برای بازگشت این طرح به صحن جمع آوری و تقدیم هیات رئیسه شده است و هر وقت در دستور قرار گرفت، رأی گیری برای تعیین تکلیف آن انجام می‌شود و حتی می‌تواند مسکوت هم بماند./شفقنا

نماینده مجلس: این غربتی بی‌اصل و نسب کیست که به یک زن در پشت‌صحنه فیلم تعرض کرده است

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی واکنش تندی نسبت به اتفاقات پشت صحنه سینما و تعرض به زنان نشان داد.مرتضی محمودوند، نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه شنبه ۱۶ فروردین ماه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: یک هنرمند مظلومه رسما مصاحبه می کند که وقتی پشت صحنه مورد تعرض جنسی قرار گرفتم، فلان هنرمند سرشناس مرا به باد کتک گرفت. می خواهم بگویم این غربتی بی اصل و نسب چه کسی است که در کشور اسلام و شهدا، به این حد از گستاخی رسیده که اینگونه تعرضی را انجام دهد؟عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها عنوان کرد: اگر مسئولین ذیربط نمی توانند جلوی این کثافت ها را بگیرند بچه رزمنده ها و مدافع ناموس ملت ایران هستند.سمیه میرشمسی دستیار کارگردان سینما چندی پیش از رفتار نامناسب یکی از بازیگران مرد در پشت صحنه یک فیلم سینمایی با او خبر داد که این افشاگری منجر به جریانی جدی در فضای سینمایی کشور شده است.

آخرین وضعیت مذاکرات هسته‌ای از زبان رئیس کمیته روابط خارجی مجلس

رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه منتظر هستیم، متن توافقنامه بعد از نهایی شدن در چارچوب فرایند رسمی به مجلس ارائه شود، گفت: درحال حاضر بر اساس شایعات اعلام نظر نمی‌کنیم.عباس گلرو، رییس کمیته روابط خارجی مجلس با اشاره به اخباری که پیرامون وجود متن پیش نویس توافق مطرح شده است گفت: درحال حاضر مجلس نمی‌تواند براساس شایعات و فضاسازی‌های رسانه‌ای اعلام نظر کند.وی با بیان اینکه هنوز توافقی صورت نگرفته است، اظهار داشت: یکی از ماموریت های مجلس بررسی متن توافق نهایی است، به همین دلیل منتظر هستیم متن توافقنامه بعد از نهایی شدن در چارچوب فرایند رسمی به مجلس ارائه شود که از آن زمان خانه ملت ۴۵ روز فرصت دارند تا نظر خود را رسماً اعلام کند.

موسوی لارگانی: رئیس جمهور بعد از هفت ماه یک خانه‌تکانی جزئی در دولت انجام دهد

یک نماینده مجلس گفت: توصیه دلسوزانه به رئیس جمهور این است که بعد از حدود هفت ماه، یک خانه‌تکانی جزئی انجام داده و چند وزیر پرحاشیه را که عملکردشان با اهداف و تفکرات رئیس جمهور محترم و انقلابی در تضاد است، از قطار دولت پیاده کند.حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز و در نطق میان دستور، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» اظهار داشت: از مقام معظم رهبری بابت توجه ویژه به موضوع اشتغال، کارآفرینی و شرکتهای دانش‌بنیان صمیمانه قدردانی می‌کنم. کاش این بار شعار سال به جای گیرافتادن در باتلاق همایش، بنر، توئیت، مصاحبه و نگارش کتاب، به عرصه عمل وارد شود.وی خطاب به نمایندگان افزود: بیکاری، معیشت ، سرخوردگی جوانان، رکود اقتصادی طولانی‌‌‌مدت و بحران منابع طبیعی، پنج چالش بزرگ اقتصاد ایران است که باید در تدوین برنامه هفتم توسعه مورد توجه ویژه قرار گیرد. این زخم ها اگر بهبود نیابد، مردم را نسبت به پیشرفت و احیای اقتصاد ایران، دلسرد و ناخشنود می‌کند.عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با گذشت شش ماه از استقرار دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی، شاهد تغییر یک رئیس دولتِ خانه‌نشین و اشرافی با یک رئیس جمهور دونده، پرتلاش و مردمی هستیم. با تدبیر رئیس جمهور، توجه ویژه به محرومین و استفاده از ظرفیت‌های داخلی، جایگزین مذاکرات صرف با کدخدا شده است.

زیدآبادی: تاخیر در امضای برجام به سود دشمنان توافق است

احمد زیدآبادی در یادداشتی نوشت: به نظرم مذاکرات برجام بدون هر گونه دلیل موجهی، در روندی فرسایشی گرفتار افتاده و از این جهت احیای توافق با تاخیر زیادی روبه رو شده است. تاخیر در امضای برجام به سود دشمنان این توافق است و حتی می‌تواند اصل آن را به مخاطره بیندازد.احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار و تحلیلگر با اشاره به موانع پیش‌روی برجام و مذاکرات وین و عواقب تاخیر در انجام این توافق در روزنامه اعتماد نوشت: در سفر نوروزی با مردمانِ ساکن حاشیه مرکزی کویر ایران به گفت‌وگو نشستم. عموم آنها به طرز بی‌سابقه‌ای از شرایط زندگی خود و وضعیت کشور ناراضی بودند. حرف‌های من در مقابل اظهارنظرهای تند آنها واقعا «محافظه‌کارانه» به حساب می‌آمد.

بسیاری از آنان نسبت به آینده کشور، سخت بدبین و نومید بودند و شماری از مردم عادی و غیرسیاسی هم که به «حسن نیت» سید ابراهیم رییسی برای حل معضلات کشور باور داشتند، تنها امیدشان به احیای برجام بود.در نگاه بسیاری از مردم، احیای برجام فقط توافقی برای فروش نفت و لغو تحریم‌های اقتصادی نیست، بلکه نشانه و نمادی از رویکرد تازه‌ای در اداره کشور است؛ رویکردی که امیدوارند همراه با تمرکز بر امر توسعه همه‌جانبه و حل مشکلات واقعی جامعه و فاصله گرفتن از جنجال‌های پوچ و منفصل از زندگی آنها باشد. از این رو، تاخیر در امضای توافقنامه جدید برجام، افراد زیادی را کلافه و عصبی کرده است و برخی از آنها می‌پرسند: پس این «نزدیک بودن توافق» چه زمانی است که به سر نمی‌رسد؟

چمران به بخش عمومی منتقل شد

روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد که مهدی چمران رییس شورای شهر تهران به بخش عمومی منتقل شد.رییس شورای شهر تهران ضمن اعلام بهبود وضعیت جسمانی خود اظهار داشت: به لطف خداوند و دعای خیر مردم امروز به بخش منتقل شدم تا روند درمانی خود را طی کنم.رییس شورای شهر تهران ۲۸ اسفند سال ۱۴۰۰ به دلیل ابتلا به کرونا در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

واکنش نماینده مردم مشهد به حادثه خونین امروز در حرم امام رضا(ع)

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: مضروب ساختن و شهادت یک تن از طلاب در حرم امام رضا(ع) توسط یک تبعه خارجی توطئه دشمن برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان است.فاطمه رحمانی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعرض به سه طلبه در حرم امام رضا (ع) گفت: مضروب ساختن این طلاب که یک تن از آنها نیز به شهادت رسیده‌ توطئه دشمن برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان است. شهید حجت‌الاسلام اصلانی و حجت‌الاسلام پاکدامن هر دو افرادی بصیر و خدمتگزار بودند و همواره در حوزه امور فرهنگی و همین‌طور خدمت رسانی به مناطق حاشیه‌ای شهر تلاش و فعالیت داشتند.


نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این سه طلبه توسط یک فرد تبعه خارجی با چاقو مورد آسیب قرار گرفتند در جلسه مشغول بررسی برنامه‌های خود برای خدمت‌رسانی به مناطق حاشیه‌ای شهر و برنامه‌ریزی برای این کار بودند که مورد حمله قرار گرفتند.رحمانی با بیان اینکه شهید اصلانی با این شهادت مزد زحمات خود را گرفت، خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی در حال بررسی ابعاد مختلف این حادثه هستند و من از مردم فهیم ایران می خواهم تا با هشیاری با این موضوع مواجهه داشته باشند تا در مسیر خواسته‌های دشمن حرکت نکنیم.

واکنش عباس عبدی به اعلام تعطیلی نوبت صبح نانوایی بربری

عباس عبدی نوشت: دیدن صف نانوایی در صبح ماه رمضان برای آنان آزاردهنده است. بهتر است صورت مسئله را پاک کنند.عباس عبدی فعال سیاسی در واکنش به تعطیلی نانوایی بربری به دلیل نماد صبحانه در ماه رمضان نوشت: این تصمیمات را باید از زاویه دیگری هم دید. ترس شدید از آشکار شدن آنچه که نمی خواهند دیده شود.دیدن صف نانوایی در صبح ماه رمضان برای آنان آزاردهنده است.بهتر است صورت مساله را پاک کنند.

اظهارنظر جدید طالبان درباره حقابه ایران از هیرمند

وزیر انرژی و آب طالبان در دیدار معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران در کابل، اطمینان داد که این گروه در مدیریت آب رودخانه هیرمند بر اساس قانون و توافقات موجود دو کشور همکاری صورت خواهد گرفت.«سید حسن مرتضوی» معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل امروز سه‌شنبه (16 فرودین) با «ملاعبداللطیف منصور» وزیر انرژی و آب طالبان درباره مسائل تغییرات اقلیم و موضوع آب گفت‌وگو کرد.وزارت انرژی و آب طالبان دولت موقت طالبان اعلام کرد که دو طرف درباره مسائل مربوط به مدیریت آب با یکدیگر بحث و تبادل نظر کرده‌اند.وزیر انرژی و آب طالبان در این دیدار اطمینان داد که حکومت سرپرست افغانستان در مدیریت آب رودخانه هیرمند بر اساس قانون و توافقات موجود دو کشور با ایران همکاری خواهد کرد.ملاعبداللطیف منصور در این دیدار گفته که تغییر اقلیم و خشکسالی مداوم بر رودخانه هیرمند تاثیر گذاشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۱۱
حالا که حاصل تلاش دوندگی ریسی شده گرانی گوشت و برنج، گرانی دارو و حمایت ازپوتین جنایتکار
عباس عبدی نقش تخریب چی اصلاحات را بازی می کند برید تحقیق کنید میفهمید این تعطیلی نانوایی بربری در دوران اصلاحات هم بوده. راستی آقای عبدی از امضای جان کری که تضمین بود خبری نداری؟ اگه مردی یک اظهار نظر هم در این خصوص داشته باش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
و جالبه که این عبدی هيچوقت مسئولیتی در کشور نداشته که ببینیم خودش چیکارس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
شما عزیزان تخصص خیلی خوبی در آسمان و ریسمان بافتن دارین
فقر مردم از درون ویران کرده وقتی که نمی‌توانند شکم بچه های خردسال خود را سیر کنند به چنین جنونی خواهند رسید،
متاسفم که یک نماینده مجلس از واژه های بی ادبانه و سرشار از عقده و کینه ی "غربتی و بی اصل و نسب" برای یک بازیگر با اصالت شهرستانی استفاده می کنه
یک اتهامی به این فرد زده شده چه ربطی به تبار و اصل و نسبش داره؟
یک فیلم منتسب به استاندار کهگیلویه هم دراومد مردم باید به اصل و نسب طرف فحش بدن
به قول اون خانم بازیگر که حرف زده بشه نیمی از شهر میره هوا
غربگدا بیمار است .... از وطنش بیزار است
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
از شرق گدای وطن فروش بهتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
با عرض پوش و معذرت شرق گرا یا به قول شما گدا چطور؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
دوست خوبم تو اینن کلاسهایی که براتون برگزار میکنن واژه جدید یادتون نمیدن
خسته نشدین از این کلمات آلبانی نشین و غربگدا و ...و...
یعنی این آقای وزیر کشور ، ملت رو بدجوری گیر آورده ! اخوی فقط 9 خانم بلیت داشتند که اون هم مشکوک بوده ؟ پس بقیه که تو عکسن الکی اونجا بودن ؟ بعد شما فکر نمی کنی اگه اصلا به خانم هابلیط نمی فروختن ، احتمالا فیفا پوستشون رو می کند ؟! یعنی اینقدر ما رو خنگ گیر آوردید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
آقای وزیر محترم
مگه بلیطی که اینترنتی فروخته میشه اصلا هولوگرام داره؟؟؟
باز دم این نماینده مجلسه گرم که یه چیزی راجع به این قضیه زنان سینما گفت ، ولی خب دو داستان رو قاطی کرده ! اینی که امروز صداش درومده ، پشت صحنه یک فیلم بوده و اون که کتک زده مال سال 83 و توی خونه بوده ...
کار از خانه تکانی جزیی گذشته و باید بکوبه از اول و دوباره بسازه اما بعید می‌دونم بهتر بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
بسازه؟؟؟
مگه کسی ساختن هم بلده؟؟؟
اگه تخریب میخوای بگو
دلم برای اون ۱۷ نفر میسوزه که چقدر احساس خطر کردند
توطئه دشمن برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان ماستمالی کردن قتل ایرانیها توسط تبعه افغانستان است چون کاری از دستشان در دفاع از ایرانیها برنمی آید پای دشمن به میان می آید فعلا که دشمن داخل خانه است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
سوال من اینه که اگه یه طلبه به دست کسی کشته بشه چرا از لفظ مقدس شهید استفاده میشه؟؟؟
اگر اون فرد به یک شهروند عادی هم حمله میکرد از همین واژه استفاده میشد؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
اگر اینجوریه که شما میگید پس این همه بحث در مورد اشراف اطلاعاتی و امنیت چیه؟؟؟؟
این آقایون داغتر از کاسه آش باور کنند افرادی که روزه میگیرند اصلا براشون مهم نیست کسی پیششون روزخواری کنه یا نه. حتی بخاطر آموزشهای دینی به این افراد احترام میگذارند. اونا بخاطر نزدیکی به خدا دارند روزه میگیرند نه بخاطر ریا. .
عموم مردها بطور طبیعی غریزه جنسی بالایی دارند. زنها اگر میخوان خیلی کمتر مورد تعرض قرار بگیرند یا باید پوشش مناسب داشته باشند یا نسل مردها رو منقرض کنند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
دوست بزرگوار این چه توهینیه که شما به مردها میکنی؟؟؟
سست ارادگی خودت رو تعمیم نده لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
یزرگوار بابت این فرمایشات چند سال تحقیق کردی؟؟؟
جنااب موسوی لارگانی، آن دو نماینده ای که نام بردید اتفاقا به دلیل باج ندادن به برخی از نمایندگان جزو بهترین وزرا هستند و رئیس جمهور هم قصد تغییر آنها را ندارد
مرتضی محمودوند، دکتری روابط بین المللتون تابلو چطوری بهتون داده شده هرچند کلا رشته‌ای هم نیست که در ایران هوش بخواد ولی اگه بویی از هوش برده بودید باید متوجه میشدید این مواقع اصل و نصب کسیو به باد توهین نگیری، وقتی در سینما سیستم فشل جاری و ساریه، وقتی نود درصد مردم از تمام نماینده های مجلس لایقتر هستن انتظار نداشته باش هنرپیشه سینما از آدم درست و حسابی باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
شما میتوانید به راحتی به دیگران فحش بدهید به شرط اینکه مسئول باشید
بی برو برگرد کل داستان زیر سر انگلیس خبیث است
تابلو مدل کارهای کلاسیک شان است. اول دوتا روحانی اهل سنت را شهید کردند بعد هم سه روحانی شیعه را یک اهل سنت شهید میکند که جنگ فرقه ای راه بیاندازند. عین این کار در زمان ویکتوریا در عراق و شام اون زمان کردند زمانی دست عثمانی بود. انگار از روی همون فرمول قدیمی دوباره پروژه نوشته اند یک واو هم جا به جا نکردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
انگلیسیها یعنی به این راحتی میتونن تو کشور ما خراب کاری کنن؟؟
تو روز روشن
تو صحن شلوغ آقا امام رضا
دادستان مشهد: ۵ تن در رابطه با حادثه حرم رضوی دستگیر شدند.

آقای دادستان در مورد اسپری پاش ها در ورزشگاه نظری ندارن؟؟!!
موسوی لارگانی نماینده محترم شما را بخدا این وزیر بی لیاقت صمت را بردارید با این انتخاباش برای مدیریت خودروسازیها کودکستان راه انداخته
کاش نمایندگان مدافع علم الهدی دلیل این حمایت را بطور واضح بیان می کردند
چاپلوسی برخی از نمایندگان و بدگویی از پیشینیان به نظر می رسد بابت پست هایی جدیدی است که بعضی ها به دنبال آن چشم دوخته اند اما ای کاش ذره ای وجدان داشتند و می فهمیدند که خودشان مسبّب چین مصائب خیانت آمیزی به نام مشکلات بی اشتغالی جوانان و سرخوردگی آنان از این مملکت هستند کمی فکر کنند ببینند خودشان در این چند دوره نمایندگی چه خدمتی به کشور و جامعه کرده اند که چنین القابی برای دولت مستقرّ و دولت سابق بکار می برند ایا دنبال چه چیز جدیدی هستند!!!
موفقیت علم الهدی در مشهد را می توان با تغیر تعداد و سن نمازگزاران در این سالها بوضوح دید: هر هفته کمتر از قبل.
یعنی بعد از اون همه حرف و حدیث که اب داره میاود یک قطره هم نیامده ....یعنی زورمون به طالبان برای دریافته حق ابه هن نمیرسد
بابا دست خوش چه خوبیم ما ادامه دهید درست میشه
همه چیز رو بگید تقصیر دشمن هست!ولی تا مشکلات رو نپذیرید نمیتونید راه حلی براشون پیدا کنید.
آخرش هم برای ایجاد رونق در اقتصاد، گریزی جز توافق با کدخدا ندارید
چقدر دروغ به خورد مردم میدید آقای وزیر کشور چطور قرار نبود زن به ورزشگاه بیاد اینبار خطر از بیخ گوشتون گذشت دفعات بعد میخواهید چیکار بکنید
کاش میزان محبوبیت علم الهدی در مشهد بررسی می شد و افراد اعتبار خود را به این فرد پرحاشیه گره نمی زدند.
کاش رئیس جمهور بجای دوندگی، پیگیر قیمت گوشت و مرغ و برنج و خرما و ... می شد تا مردم تغییر به سمت بهبود را حس می کردند!
دوندگی رئیس جمهور باید برای مسائل کلان و لاینحل باشد و نه دنبال مسائل جزئی و منبلا به چند نفر.
دولت در شعار اقتصاد را به مذاکرات گره نزده ولی کاش اعلام می کرد که در نتیجه این گره نزدن، منتظر چه بهبودهایی باشیم و چگونه!!
تو شبکه های اجتماعی کامنتا رو بخونید ....
خوبه خوبه،کم کم اصولگرایان دارند به تیپ و تار همدیگر میزنند.
دیگه با شنیدن اسم علم الهدی داریم کهیر میزنیم.اینقدر که علم الهدی در جراید مطرح میشه دامادش که رییس جمهور شده،مطرح نیست.
بهتره بگیم 17 نماینده علم الهدی در مجلس از خراسان!!!
آیا نظر مردم خراسان هم مانند نمایندگان این استان هست؟ نمایندگان محترم نماینده مردم هستند یا نماینده ..
دقت کردین بیشتر خبرها در این مدت مربوط به مشهد یا علم الهدی بوده؟
حمله به افراد چه از نظر شرع چه عرف چه قانون جرمه و یک عمل قبیح شمرده میشه و روزانه چند تن در کشور به دلایلی به قتل میرسن اما در ماجرای صحن امام رضا ، چرابرا بنده خدایی که به قتل رسیده از واژه شهید استفاده میکنن؟ فقط بخار اینکه روحانی بوده؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
اگر ثابت بشه حمله تروریستی بوده طبق قانون اطلاق این واژه مقدس مجازه.
در غیر این صورت خیر
البته اگه حمله تروریستی بوده سوال های دیگه ای پیش میاد که ..... بگذریم
سخنی با سران محترم نظام
جانیت هولناک مشهد نشان داد که جامعه به شدت داره عصبی میشه ، فقر و بیکاری و گرانی و تورم افسار گسیخته باعث شده مردم زود از کوره در می‌روند، این روحانی بیچاره چوب بی لیاقتی مسئولانی رو خورد که تورم ۱۰۰۰درصدی رو طی ۴سال رقم زدن اگه چهار نفر محتکران و دزد و مدیر نالایق در ملا عام اعدام میشدن و مملکت به حال خود رها نمیشد این وضعیت ملت نبود ، چرا لجاجت میکنید و وضعیت کشور رو سر وسامان ندهید ، دیدید که با همون برجام نیم بند طی چهار سال اول روحانی تورم ۳۷ درصدی به ۹دزصد رسید و ۵ سال ثبات و آرامش داشتیم هنوز سال تحویل نشده خورد ۲۵ میلیون گران شد ، بیمه ۳۰ درصد ، مالیات هم وه وحشتناک شده ،، بابا به ملت فشار میاد افلا تعملون؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
البته شما هم خیلی عصبانی هستی. مگه با اعدام چیزی حل شده؟؟؟
سلطان سکه اعدام شد چه اتفاقی افتاد؟
اسامی اون ۱۷ نفر رو‌ می نوشتید ازشون تشکر کنیم!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
شما تشکرت رو بکن میرسه به صاحبش
حوادث قم و مشهد نشان می‌دهد که آخر ازمان نزدیک است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
والله من که سنی ندارم اما حداقل 30 سال میشه که دارم میشنوم آخرالزمان نزدیکه
آقای صالحی نمیخاد از خواب بیدار بشه ؟؟
نیازی به توضیح رئیس کمیته سیاست خارجی مجلس درمورد روندپیشرفت مذاکرات برحامی نیست چون بانگاه به قیمت دلار هرکسی قادربه پی بردن به روندمداکرات خواهدبودوچون ظرف یکهفته ارزش دلار نزدیک به ۱۵۰۰ تومان ترقی کرده وپول ماهم
بهمین نسبت ترقی معکوس کرده وگرانی هابیشترشده یعنی مذاکرات به بن بست رسیده وامیدچندانی به گشایش نیست
الله‌وردی حسن زاده رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه اظهار داشت: موضوع ممنوعیت پخت نان بربری و سنگگ به عنوان نان صبحانه از زمان پیروزی انقلاب و حتی قبل از آن همواره در استان آذربایجان‌غربی اعمال شده است و این امر مبحث تازه‌ای نیست.
یعنی چند تا خانم اینقدرقدرتمند بودند که درب ورزشگاه رابشکنند.واقعآ شما اصلآ به جان آدمیزاد ارزش قائل میشید
واکنش عباس عبدی به اعلام تعطیلی نوبت صبح نانوایی بربری

والا دیروز صبح من زبان روزه نان تازه گرفتم چون عصر وقت نداشتم و جایی باید میبودم
چه استدلالی است که هر کس صبح نان بگیرد یعنی روزه خوار است؟
اقای موسوی لارگانی
اول نظر محصولی ها را جویا و بعد تقاضا کن
اخه این چه کاری هست که نانوایی باید بسته باشه به خاطر رمضان. والا کسی که بخواهد روزه بگیره ودلش به اعتقاداتش محکم و پایبند باشه هیچ چیزی نمیتونه روش تاثیر بزاره. همین کارها باعث میشه مردم دلسرد شوند.
آقای نوری این بخشنامه کذایی رتبه بندی که میخواهید برای رتبه بندی ابلاغ کنید چیزی جز ایجاد تنفر و تفرقه در بین معلمان نخواهد داشت ، اگه بند ۷ که قرار بر ۸۰ درصد هیت علمی بود حذف نمیشد بحثی نبود ولی حالا بحث افزایش فقط شامل سه بند هست تی چیزی جز گول زدن جامعه فرهنگی نیست?? جناب نوری حیا کنید ، ولله کارمندان سایر ادارات خیلی راحت فوق العاده ویژه ۵۰ درصد ، حق مسکن ، حق ایاب و ذهاب ، ۱۷۶ ساعت اضافه کار نکرده و جدیدا فوق العاده خاض با ضرایب ۲و ۳ یعنی افزایش ۳۰۰ درصدی بدن هیاهو می‌گریند ولی شما با این رتبه بندی آبرویی برای معلمان نگذاشتید،
اقای محمود وند.....بی اصل ونسب هاهمه جا هستند ...بعضی رانت خوری میکنند ..بعضی اختلاس....برخی پارتی بازی میکنند وفک وفامیل وخانواده را صاحب پست ومقامی که لایقش نیستند میکنند ....بعضی میشوند مافیا وسلطان سکه وماشین ودلار ودارو.....برخی جنس احتکار میکنند ...برخی پاچه خواری میکنند برای پست ومقام .....بعضی وطن فروشی میکنند.....برخی هم در محیط فرهنگی هنری کثافتکاری........در کل خدا نسل همه بی اصل ونسب های اینکاره را از زمین بردارد.....
مردم خيلي نگران چمران هستند من اصلا خواب ندارم ،خيلي خوب که لحظه به لحظه ما را در جريان قرار می دهید،مرسی که هستید
در سینمای ایران افراد پشت صحنه را باید جلوی صحنه آورد و افراد جلوی صحنه را پشت صحنه برد
مسولین ما به جز واکنش نشان دادن به ترند های اینترنتی و شبکه های اجتماعی، هیچ کاری بلد نیستند. نه تدبیری، نه حکمتی نه برنامه ای. واکنش هم با تاخیر و ضعیف تر از راننده‌های تاکسی و خاله خانم های فامیل. ب
نان بربری نماد صبحانه... اگر اسلام این است فکر کنم عمرم را تلف کردم از این پس دیگر مسلمان بودن می بوسم و کنار می گذارم ما دیگر همچین دینی را نمی خواهیم هر کاری دوست دارید انجام دهید؟
اگر به جای ایران ایتالیا جایگزین بشه بازی ها خیلی جذاب تر میشه. در این صورت ما خودمون را در تیم ایتالیا تصور میکنیم
اگر بجای آن طلبه ، یک فرد عادی چاقو خورده بود و کشته میشد، آیا او را هم شهید حساب میکردند؟
جالبه در دولت جدید رویه بر تکذیب واقعیت هاست.مردم در صف مرغ هستند میگن مرغ صف نداره.درخت قطع میکنن میگن نه بردیم جای دیگه کاشتیم‌.اسپری فلفل به صورت زنان می زنند میگن اسپری به هوا زده شده.بلیط استادیوم به زنان میفروشند میگن بلیط های بانوان جعلی بوده و ....
نمیدانم کدام فتوای دینی و کدام مجتهدی گفتند که بچه ها و مریض ها و افراد خیلی پیر هم باید روزه بگیرنذ و حق خوردن نان در صبحانه را ندارند؟
اگر واقعا در کشور عدالتی هست ،رییس امر به معروف آن استان محاکمه باید شود و پاسخ این عمل و دستور ضد دینی و ضدانسانی خود را بدهد.
مراجع بزرگ هم باید در این موضوع ورود کنند.
به قول یک روحانی سرشناس چه کردید با دین
که مردم با شنیدن خبر فوت یکی از ماها خوشحال میشن
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
خوشحال؟ جشن می گیرن.
حدود ۴۰ سال است که صبح ماه رمضان پخت نان بربری و سنگک در آذربایجان غربی ممنوع است......!!!!وای از مسلمانی شما !!!... پس کودکان و زنان معذور و پیرمردان و پیرزنان و بیمار و اقلیت دینی و .... چه کنند؟....
وزیر کشور:قرار نبود خانم‌ها برای دیدن مسابقه به ورزشگاه بروند.......!!! اعتراف از این بهتر.... به فیفا دروغ گفته بودند!
علم الهدی باید عزل شود !
صف‌های طولانی در خوزستان برای خرید مرغ....!!! خوزستان آب ندارد، هوا ندارد، فاضلاب ندارد،..... نفت برای مسئولان دارد!!!!
نمایندگان خراسان رضوی که تقدیرنامه فرستاند

ایا واقعا این نظر و دیدگاه شما

دیدگاه ونظر مردمان حوزه های انتخابیه شما هم هست؟

اگر هست که افرین بر شماها
و
اگر نیست

پس بفرمائید شما نمایندگان منتخب کجائید؟

دانست این مطلب ه اسان است کافیست فقط در میان اقشار مردم بروید و از نزدیک جویا شوید
مادر 27 ساله، پسر 10 ساله خود را کشته، یعنی موقع ازدواج کمتر از 17 سال داشته!... این نتیجه فشار برای پایین آوردن سن ازدواج و کودک همسری است!!!!
در تاریخ ۱۲ فروردین برای بار سوم با بیل مکانیکی وارد مجموعه شدند و ما مجبور شدیم با نیوجرسی خروجی‌های مرکز را بگیریم تا بیل مکانیکی و لودر امکان خروج نداشته باشند.

پ.ن- نهایت برخورد با قاتلان طبیعت!!! زمانیکه با جرم مشهود از یک نهاد آنهم برای بار سوم هیچ برخوردی صورت نمی گیرد باید فاتحه این مملکت را خواند.
استاندار خراسان: بررسی های اولیه مشخص نشان می دهد ضارب تحت تاثیر القائات استکبار جهانی بوده!.... استکبار جهانی رو از کجا درآوردید؟....
درود بر شرف ات مرتضی محمودوند، نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلام
کاش علاوه بر نظر ۱۷ نماینده خراسان رضوی ، نظرات مردم کشور ها در خصوص سخنان و عملکرد ایشان پرسیده و سنجیده شود
یعنی خانم ها می خواستند درب های آهنی ورزشگاه رو بشکنند ؟ عجب
هجوم گسترده نیروهای طالبان که در پشت سر آنها دست اسرائیل دیده می شود امنیت کشور را نشانه رفته است حمله دیروز در حرم آقا امام رضا ع ترکش های اولیه این هجوم است.
در دانشگاه اصفهان نیز قبل از عید تعداد زیادی درخت در جنب دانشکده اقتصاد ریشه کن شده اند
چه دلسوزه عباس عبدی تو ۸سال گذاشته که گرانی ها مکرر صف های طویل مرغ وبسته شدن مکرر شهرک های صنعتی هرروزه بود این اقا خواب بود !!!!!!!!؟؟؟؟
عباس عبدی نظریه پرداز از سیاست خارجی وداخلی ،فوتبال، سینما ،اطلاعات ،میادین میوه تره بار ،زمین آسمان کهکشان ،این آخری هم نانوایی وغیره هرجا است نام عباس عبدی می درخشد
آقای عبدی به اظهارات رییس صنف نانوایان مراجعه کنید واز اظهارات عجولانه وناآگاهانه بپرهیزید.درسته فضا ولنگ وبازه اما روز حسابی هم هست
جملات شما درتوییت ها همواره سیاه ومایوس کننده است.آیا لزومی دارد درباره همه چیز اظهار نظرکنید یعنی شما شدید همه چیز دان همه چیز فهم ؟؟؟؟؟؟؟؟مگه میشه مگه داریم ؟
به شما ناهار دادن یا نه ؟
اولين وزيري كه بايد برداشته شود وزير بي لياقت و بسيار ضعيف نفت است . مجموعه عظيم نفت با آنهمه نيروي باتجربه و نخبه شده جولانگاه دوستان و همكلاسيان بيسواد وزير . از صدا و سيما و هرجاي ديگر منتصب ميشوند جز نفت . با توجه به اهميت حياتي وزارت نفت آقاي رييسي تا دير نشده بايد دست بكار شود .
اسم این بازیگر را افشا کنید تا دیر نشده
خوب خدا را شکر ، لودر و بیل مکانیکی خاطی و مجرم که مسول قطع درختان کهنسال دانشگاه تهران بودند

با درایت و جدیت شهردار دستگیر و در محوطه دانشگاه در بازداشت و حبس دانشگاهی بسر می برند !!!!

پس یکصدا فریاد بزنیم : مرگ بر لودر مرگ بر بیل مکانیکی!!
چرا عباس عبدی اصرار دارد در خصوص تمام مسایل اظهار نظر کند انهم وقتی رییس صنف نانوایان می گوید این یک روند چهل ساله است. مطرح شدن به هر بهایی؟!!!!!!!؛
ضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با رد کمبود مرغ در استان، گفت: هر شهروندی مرغ بخواهد تلفن بنده را به وی بدهید تا راهنمایی کنم از کجا هر نوع مرغی را بخواهد تهیه کند.) پس نیاز به راهنمایی داره !!! نه اینکه در هر مغازه مرغ فروشی مرغ وجود داره
ماجرای استادیوم مشهد ، از حالت بستانکاری و دلجویی و دادن حق به بانوانی که حقشان ضایع شده بود

به مرحله ، جدید بدهکاری بانوان !!! در خرید بلیط بدون هولوگرام ، مشکوک بودن حضور شان ، مجاز بودن نیروها در زدن افشانه !!! فلفل بخاطر مراقبت از دربهای استادیوم ،

و پرونده بنفع مسولان و به ضرر شاکیان متضرر و آسیب دیده ختم شد !!!!!!

همیشه همینجور بوده و هست و خواهد بود!!!!!
واکنش نماینده مردم مشهد به حادثه خونین امروز در حرم امام رضا(ع) باید سریعا به قضیه حمله به طلاب اهل سنت که جندی قبل رخ داده بطور جدی و سریع رسیدگی بشه (نه مثل روش رسیدگی های ریسی به مشکلات )وگرنه این مسئله با ادعا و حرف حل نمی شه و اتش منازعات فرقه ای همچنان بیگناهان را می سوزاند
آخرین وضعیت مذاکرات هسته‌ای از زبان رئیس کمیته روابط خارجی مجلس : درحال حاضر مجلس نمی‌تواند براساس شایعات و فضاسازی‌های رسانه‌ای اعلام نظر کند) عجب فقط در دولت قبل میشد بر این اساس و بر اساس میل رفقا اظهار نظر کرد حکم به زندان کردن ریس جمهور داد !!!
معاون استاندار خوزستان ، تلفن موبایل خودش را داده

تا هر خروس مجردی که در مورد آدرس مرغ مجرد سوال داشتند

ایشان بصورت ۲۴ ساعته پاسخگو و راهنمای خروسهای مجرد هستند !!!

اکثریت مردم ( ۷۰ درصد ) زیر خط فقر رفته هم بدانند که خوردن گوشت برای سلامتی آنها مضر است !!!!
یعنی خدایی 40 ساله یا حتی بیشتره که بربری فروشی را برای صبح تعطیل کرده بودید؟ واقعا راست میگید یا دارید لاپوشانی فجیعی را انجام می دهید؟ اگر بوده که وامصیبتا و اگر نبوده و دارید لاپوشانی می کنید که دیگه بدتر
استاندار خراسان: بررسی های اولیه مشخص نشان می دهد ضارب تحت تاثیر القائات استکبار جهانی و جریانهای تکفیری، اقدام به حمله به چند نفر در حرم رضوی کرده است!!!!!!!!!!!
تا كي مي خواهيم همه چيز را به عوامل خارجي نسبت دهيم و ابراز نارضاتي مردم را به صور مختلف ناديده بگيريم؟؟؟
چند روز پیش دو طلبه در گنبدکاووس مورد حمله قرار گرفتند و کشته شدند و دیروز چند طلبه در مرقد امام رضا مورد حمله قرار گرفتند و به شهادت رسیدند. آن یکی چون اهل تسنن است به قتل رسیده این یکی چون شیعه است شهید شده.
واقعا ما معنای شهادت را بخوبی درک کردیم. ممنون مسئولان
با این گزارش وزارت کشور به زودی شاهد دستگیری زنان به دلیل زن بودن هم خواهیم بود
طالبان دروغ میگه و هیچ آبی به ایران نمیده حالا می بینید در اصل طالبان زر مفت میزنه.
القائات استکبار جهانی چیه که لق لقه زبان بعضیها شده و ول نمیکنند. علت کشتار شیعیان در پاکستان و افغانستان و ... چیست؟ علت جنگ یمن چیست؟ غیر از فرقه های انحرافی است.
انگار ما کور بودیم ان در های بسیار محکم ورزشگاه را ندیدیم که تعدادی خانم بتوانند آنرا بشکنند پیشنهاد می کنم جناب وزیر یکبار مصاحبه خود را با دقت گوش کنند این همه اضطراب و تناقض برای چه
آقای نماینده غربتی در این کشور به وفور یافت میشود الکی نیست که معیشت مردم با آزمون و خطا به اینجا رسیده و روز بروز دریغ از دیروز !
این عباس عبدی چرا اینقدر فرصت طلبه ؟؟!!
درباره علم الهدی ظاهرا کار به جایی رسیده که بعضی مجبور شده اند در حمایت از علم الهدی مدیحه سرایی کنند و برخی دیگر بیانیه بدهند و برخی دیگر مثل خبرگزاری فارس او با انتشار بخشی از سخنرانی او، مواضع علم الهدی را تعدیل و او را به عنوان حامی حضور زنان در ورزشگاه و مطالبه گر این موضوع نشان دهد.
اما من خطاب به علم الهدی و حامیانش می گویم:
*دو صد گفته، چون نیم کردار نیست*
اگر علم الهدی نه آنست که مردم در افواه می گویند و مثلا حامی حضور زنان در ورزشگاه است خب دست به کار شوید و چهره واقعی او را در عمل نشان دهید و ورزشگاه امام رضا را تبدیل کنید به اولین استادیومی که زنان در بازیهای داخلی می توانند به ورزشگاه بروند.
سلام اقا من خودم روزه میگرم ولی دم افطار اینقدر نانوایی ها شلوغه که ادم پشیمون میشه خوب صبح میگرم برای افطار
چی عیبی داره به زور که نمیشه بگی اقا صبح نون نخیرید که شبهه روزه خواری ایجاد میشه هرکه دوست داشت روزه میگره هرکس نداشت بنا به هر دلیلی نمی گیره
الکی مردم رو فیلم نکنید چه چیزهایی ادم می شنوه
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی